Kehtaattekin raiskata naisia ja sekaantua alaikäisiin tyttöihin, käyttää seksuaalisesti hyväkseen!! Miten miehet ovat näin sairaita?? Mikä ajaa moisiin tekoihin? Jos miehiä ei olisi, naisilla olisi parempi elää tässä maailmassa!
Miehet on maailman saasta!!
48
6232
Vastaukset
- adonispanomies
Siellä valittaa joku kuiva vanhapiika joka ei ole saanut koskaan kalua ja parastaennen-päiväys on mennyt aikaa sitten ja saamatta jää!
- Veministijussa
akan ku pitää kesät tiineenä ja talavet liiman kenkiä niin pysyy kotona👳🏿
- kljl
Äläpä yleistä. Kyllä niitä kahjoja riittää naisissakin mitenkään miesääliöitä puolustelematta.
Juhani Leskinen: "Ollaan ihmisiksi ok.... " - pientä.kivaa
Olet oikeassa. Seksin suojaikärajaa pitää laskea muutamalla vuodella, jolloin alaikäisiin sekaantuminen vähenee.
- pientä.kivaa
Akuliina Saarikoski, feministijohtaja:
“Seksuaalikäännyttäminen on loistavaa. Vanha vitsi kuuluu, että jokainen nainen tarvitsee vain pienen sysäyksen oikeaan suuntaan. 1990-luvulla jenkkiaktivistien tunnuslause oli ’10 % is not enough, recruit recruit recruit!’. Nuoret ovat lähtökohtaisesti perverssejä ja kokeilunhaluisia. Kasvatusoppaiden mukaan '13-vuotiaana monet tytöt ovat kiinnostuneita omasta sukupuolestaan, mutta ei hätää, se menee kyllä ohi’. Eikä mene, ei ainakaan itsestään. Tarvitaan hirveä määrä heteromuottiin tunkemista, ehdollistamista ja yhteiskunnan painetta, jotta tuloksena on aikuinen hetero. Käännytystä homoseksuaalisuuteen voi ja kannattaa ehdottomasti harrastaa. Parhaiten se sujuu käytännön harjoituksilla.”
Akuliina antaa jopa sopivan uuden ikärajan, kuten huomaat.
Tässä vielä lisää:
http://www.lapsenoikeus.info/akuliina-vallankumous-ja-13-vuotiaat-tytot.html
"Seksin alaikärajaa laskettava (nyt 16 vuotta): JAA" (Akuliina vastaa toimittajan kysymykseen). - pientä.kivaa
Minä olen oikea feministi, en mikään agentti. Mikä sinä olet vai oletko yhtään mitään?
- A-siantuntija
pientä.kivaa kirjoitti:
Minä olen oikea feministi, en mikään agentti. Mikä sinä olet vai oletko yhtään mitään?
"nerdist" on kovan luokan homo.
- katkera.tapaus
A-siantuntija kirjoitti:
"nerdist" on kovan luokan homo.
Sitten sillä menee huonosti. Homojen kuuluisi tykätä miehistä tai ainakin kyr.västä.
- naapurikateuskin
Äidit usein opettavat lapsiaan. Poikiaan ja tyttäriään. Mistä luulet miesten oppineen asioita em. asioiden mietinnän jälkeen?
On selvää, että miehellä ja naisella on halut.
Mutta, että menee eläimelliselle puolelle.
SDP jakoi kondomeja lapsille(partiolaiset tms) ja aiheena oli " onko kaikkea pakko niellä".
Mitä siis luulet sosialistien ohjaavan lapsiaan?
Aloituksessa oleva ongelma on vain ainoastaan kasvattamattomat lapset.- googlesta
https://riippumatonmedia.com/2016/05/04/¨-pitaako-kaikki-niella¨-vai-ei¨-sdp-jakaa-kortsuja-lapsille/
Näin se menikin. Pitääkö kaikki niellä .
Kun lastenkasvatus ja moraalikato on noin pielessä, niin mitä luulet olevan seurauksien? - testausJuttu
googlesta kirjoitti:
https://riippumatonmedia.com/2016/05/04/¨-pitaako-kaikki-niella¨-vai-ei¨-sdp-jakaa-kortsuja-lapsille/
Näin se menikin. Pitääkö kaikki niellä .
Kun lastenkasvatus ja moraalikato on noin pielessä, niin mitä luulet olevan seurauksien?https://www.is.fi/kotimaa/art-2000001170305.html
Näkyisiköhän tämä linkki kokonaisena? - niinhän.se.meni
Jaa että äidit "opettavat" lapsia ja isät raiskaavat lapsia?
Hyvin on feminismi opittu. - kysyy.opettajasi
Onko läksyt tehty jo?
- Antifemakko
http://www.wnd.com/2014/08/39783/
Noh, mielenkiinnolla jään odottelemaan feministin puolustuspuheenvuoroa. Kun viisikymppisetkin perheenäidit ja opettajat pommittelevat 13-vuotiasta oppilastaan seksuaalisilla tekstiviesteillä, tarjoavat päivällisiä ja lopulta nussivat näitä, niin sehän on kaiketi eri asia, eikö?
Tuossa listassa on siis 2000-luvulla kärähtäneitä jenkkiläisiä opettajattaria, jotka ovat sekaantuneet alaikäisiin oppilaisiina. Eikä olekaan ihan lyhyt lista. Mutta kun... mutta kun... miehet ovat saastaa... ja niin pois päin, vai?Niillä on mielisairauksia.
Ja ihanko tosissas sä saasta yrität verrata raiskausta ja seksiä johon molemmat suostuu?- hullun.hommia
nerdist kirjoitti:
Niillä on mielisairauksia.
Ja ihanko tosissas sä saasta yrität verrata raiskausta ja seksiä johon molemmat suostuu?Niin, feminismi kuuluu mielisairauksiin.
- no.voi.kamala
Kehariko sinä oletkin?
- lapsensurma
nerdist kirjoitti:
Niillä on mielisairauksia.
Ja ihanko tosissas sä saasta yrität verrata raiskausta ja seksiä johon molemmat suostuu?Mutta miksi mielisairaat naiset saavat tappaa lapsensa ilman rangaistusta?
- ihmettelen.suuresti
Viestejä poistetaan "sääntöjen vastaisina", mutta tämä femakko-nerdist saa kirjoitella vihapostiaan vapaasti. Nytkin hän kannattaa lasten tappamista.
- Antifemakko
ihmettelen.suuresti kirjoitti:
Viestejä poistetaan "sääntöjen vastaisina", mutta tämä femakko-nerdist saa kirjoitella vihapostiaan vapaasti. Nytkin hän kannattaa lasten tappamista.
Se sama mielipuoli niitä viestejä ilmiantaa, koska ei kykene kumoamaan järjellisesti faktoja.
- koululaitos.rappiolla
Antifemakko kirjoitti:
Se sama mielipuoli niitä viestejä ilmiantaa, koska ei kykene kumoamaan järjellisesti faktoja.
Millä se mitään kumoaisi, kun osaa hädin tuskin kirjoittaa?
- jhgjugfk
Jos opetusala olisi miesvaltainen ja miesopettajat vastaavalla tavalla ahdistelisivat ja käyttäisivät hyväksi tyttöjä, olisi paskamyrsky luokkaa giganttinen.
Mutta asian ollessa toisin päin, ei myrskyjä näy.
Tuplastandardit, mitään muita standardeja ei näissä asioissa ole.
- Mattikimi
Kyllä se suojaikäraja laskee yhdeksään vuoteen, kunhan vieraan kulttuurin edustaija on tarpeeksi.
- jayz
nerdistoot paras suomi24 käyttäjä ja mä oon samaa mieltä miksi mieheet aina raiskaa??? jos naiset hallitsisi maailmaa niin ei olisi sotia.....
- Antifemakko
"jos naiset hallitsisi maailmaa niin ei olisi sotia..... "
Aika hyvä, kun naiset eivät tule edes keskenään toimeen, nainenhan on naiselle susi, vai mitenkäs se meni. Tuoreimpien tutkimusten mukaan naiset harjoittavat himpun verran enemmän perheväkivaltaakin kuin miehet, ja ovat noin yleisesti ottaenkin impulsiivisempia, eli alttiimpia ns. hyppimään silmille väkivaltaa käyttäen. Kaiken lisäksi naiset juoksevat niiden pahojen poikien ja muiden kusipäisten jännämiesten perässä, ja näin sitten ylläpitävät omalta osaltaan rikollisuutta maailmassa, koska edellämainittujen ei tarvitse muuttaa käytöstään, kun pimppiä pörrää ympärillä kuin kärpäsiä, huolimatta siitä, millaisia kusipäitä nämä ovat. Ja ainahan naiset ovat juosseet univormujenkin perässä, joten kyllähän ne sotaleikit taitaa kumminkin saada pinpit märiksi. Esim. Ranskan muukalaislegioonan puku on kuulemma melkoinen pillumagneetti.
Siksi toisekseen, Merkelhän on tiettävästi muija, ja mitä on tuon pässin politiikka saanut aikaan? No, tämän suvaitsevan maailmanparantajan takia Eurooppa on paitsi sisällissodan partaalla, myös altistettu miehittäjälle. - apinain.kuningatar
Totta. Ei olisi sotia, koska asuttaisiin vielä puussa keräilemässä toukkia ja hedelmiä.
- harjoitus-ja-mestari
nerdist kirjoitti:
liian pitkä en lukenut
Lue nyt ihmeessä. Kohta teidänkin pitää alkaa koulussa kirjoittamaan kamalan pitkiä aineita.
- Erkki-eno
Ilman miehiä ihmisiä olisi harvassa. Hyvin harvassa.
- KovatKäyttöön
Älä yleistä. Olen mies ja kunnioitan naisia. En todellakaan hyväksy tekoja, joita aloittaja mainitsi.
Olen ihastunut erääseen naiseen ja en voisi tehdä hänelle mitään pahaa, vaan haluan suojella häntä kaikelta pahalta, en siis voi ymmärtää, että joku mies kohtelee naista pahoin.
Olen kiltti ja ystävällinen naisille, mutta kiltteys ja ystävällisyys loppuu, jos näen jonkun vahingoittavan ja tekevän naiselle pahaa.
Puutun varmasti asiaan ja eliminoin tekijän.
Aika erikoista, että MeeToota kampanjoidaan naisten ahdistelun vähentämiseksi, mutta kaikki katupartiot kiellettiin.
Katupartiothan nimenomaan perustettiin suojelemaan naisia raiskaajilta, seksuaalisilta ahdistelijoita ja pahoinpitelijöiltä, että naiset saisivat rauhassa ja turvallisin mielin liikkua.
Katupartiot heti takaisin MeeToohon vedoten.
Jokainen raiskaaja ja naisten seksuaalinen ahdistelija on tästä lähtien lainsuojaton ja sellaisen saa vapaasti eliminoida MeeToo kampanjaan vedoten.
Joka toisin väittää, kannattaa raiskauksia ja naisten seksuaalista ahdistelua.- eliminaattori.tulee
Huu...nyt pelottaa.
- Adonismies
Kyllä naisilla kuri pitää olla, ne on kuin koiria - jos antaa liikaa valtaa ne luulee olevansa isäntiä ja silloin on asiat menossa katastrofiin. Pahapäiselle akalle on ihan hyväksi vetää joskus remmillä perseelle niin on taas rauha maassa vähän aikaa. Italiassa se on muuten sallittua laillisesti.
Naisen paikkahan on selkeästi keittiössä ja makuuhuoneessa. Suu avataan vasta makuuhuoneessa sitten kun harrastetaan huulihölkkää.
Naisia ei voi päästää koskaan mihinkään johtavaan asemaan, onhan se nähty mihin se johtaa, maan asiat aivan persiillään kun akkoja on ollut ministereinä, oletteko tavanneet yhtään täyspäistä ministeriakkaa? Onhan se selvä että naisten älykkyys ei riitä miesten tasolle jo pienempien aivojenkin takia! - jeespoksis
Totta turiset. Naiset vaietkoon seurakunnassa ja muuallakin, ovathan ne miesten alamaisia.
Jo Raamatussakin sanotaan että nainen on miehen kylkiluusta luotu!Se on vaan toinen vaihtoehto ja toisen vaihtoehdon mukaan ne luotiin samanarvosina samaan aikaan!
- ensin.aatami
nerdist kirjoitti:
Se on vaan toinen vaihtoehto ja toisen vaihtoehdon mukaan ne luotiin samanarvosina samaan aikaan!
Lue kuitenkin uudelleen pipliasta, miten luominen tapahtui.
Tasa-arvosta ei puhuta tässä raamatun kohdassa mitään. Ehkä jumala ei ollut vielä luonut koko sanaa. - Lmomoml
nerdist kirjoitti:
Se on vaan toinen vaihtoehto ja toisen vaihtoehdon mukaan ne luotiin samanarvosina samaan aikaan!
Nainen on luotu miehen hoivaamista ja viihdyttämistä varten.
- Maalaisjärki
Ei miehiä, ei naisia. Ei naisia ei miehiä. Miksi? Sitä sanotaan lisääntymiseksi.
- HerätkääJo
Aloittaja kerjää sitä mitä tulee saamaan 2020 kun Oprah Winfrey valitaan presidentiksi. Feministit/sateenkaaret vs miehet sotaa. Sama vaino kuin toisessa maailmansodassa. Mitä luulette, kumpi voittaa? Jokainen mies on saanut sotilaallisen koulutuksen. Sitä sopii miettiä. Ei ole miestä joka haluaisi tätä tulevaisuutta. Mutta te feministit/sateenkaaret tulette aiheuttamaan tämän. Vielä ei ole liian myöhäistä, mutta aika vaikealta näyttää omista "aatteista" luopuminen. Sietäisi jokaisen teistä miettiä. Mistä olette nämä aatteet ammentaneet? SOME:sta? Netistä?
- tähtää...tulta
Huutele nyt. Montun reunalla se on myöhäistä.
- MustaDildo
Aloittajalla ollut patterit vähissä sauvassa...
- miituuttaajat
Minäkin 16 -vuotiaana poikana menin yksiin juhliin, missä entinen miss suomi - silloiselta iältään taisi olla jotain 25 ikäinen - houkutteli minut ystävättärensä kanssa yhteen huoneeseen jossa ne tarjosivat minulle alkoholijuomia ja sitten kun hieman olin päihtyneessä tilassa, tämä ent. miss suomi alkoi antaa minulle suuseksiä. Happy endiin asti.
Eikä siinä vielä kaikki, jonkin ajan kuluttua myös tämä sen ystävätär toisti minulle saman tempun ja taisipa tämä ent. miss suomikin yhtyä siihen Jormallani tapahtuvaan oraalityydytykseen mukaan vielä uudestaan siinä vaiheessa.
Olin kauan aikaa hämmentynyt koko tilanteesta, en ole oikeastaan puhunut asiasta kenellekään aivan viime aikoihin asti. Nyt kun olen terapeuttini kanssa käynyt asioita läpi, olen alkanut vasta tiedostamaan, että 'mee too' minä myös taisin joutua seksuaalisen ahdistelun ja kopeloinnin kohteeksi tuolloin.
On ne naiset hirveitä olioita.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1111638En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä321072SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul1941011Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e7286879Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.34760Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33734- 36715
+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais233713Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6711Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen29693