Ostin "Elämäni Penetraattorina" kirjan

kaikertoasaa1835

tänään kirpputorilta. Ei maksanut kuin 7,90e joten ostin pois ihan mielenkiinnosta kun olen seurannut palstalla Bicky Royal miehen kirjoituksia ja edesottamuksia vuosien varrella.

Hyvä ja mielenkiintoinen kirjahan tämä on. Mut ilmeisesti ollut jollekin epämieluisa joululahja. Ehkä kirjan on saanut lahjaksi joku mies joka ei ole lastensa OIKEA isä ja häntä on lähinnä vain vituttanut kirjan teemat :))))))))))))))))))))))))))))))))))))

13

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaiodotellasaa

Minä taas odottelen erään palstalaisen kirjaa "Elämäni äidin helmoissa".

Pidän realismista.

• Virtuaalielämä

Hyvin jännästi jakautunut persoona

• Virtuaalielämä kirjoitti:

Hyvin jännästi jakautunut persoona

Bicky Royal-mies onkin jännämies:)))))))))))))) Jos nyt häntä tarkoitit.

• Joko Bicky Royal-miehen tuore elämänkertateos löytyi näin pian kirpparilta?

Varmasti loistava kirja kyseessä ja myös ihan hauskakin:))))))))))))))))))))) Siinä on varmasti paljon juttuja siitä, kuinka Bickyn karvainen perse on vaan noussut ja laskenut naisten päällä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Onko kirjassa ollut mainintoja myös siitä, kuinka Timppa on joutunut lipittämään Bickyn jämiä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Pitäisi itsekin ostaa tämä kyseinen kirja, niin saisi sen luettua. Oli Bickyn kanssa puhetta, että jos kävisin joku kerta Turussa, niin voisin ostaa sen suoran Bickyltä itseltään. Saisi hieman edullisemmin ja samalla myös Bicky Royal-mies rahat suoraan kerhon tilille, kun ei pääse kirjakaupat, kustantajat yms. vetämään välistä.

• nihhhhhhhhhhh

Onkohan se myös varustettu Bickyn omalla signeerauksella? :))))))) Tai siis mällitahralla? :)))))))))

• Niin joo se sun Turun reissu on vähän jäänyt kun on tässä ollut itelläkin kaikenlaista härdelliä ja sulla on ollut paljonkin niitä hyvätuloisen YTM:n vähintään 14/h työpäiviä.

Mut ilman muuta saisit kirjan mun nimmarilla ja tuotto menisi toki Penetrators MC:n ja/tai Penetrators MotoGP Teamin tilille :))))))

• bicky_royal kirjoitti:

Niin joo se sun Turun reissu on vähän jäänyt kun on tässä ollut itelläkin kaikenlaista härdelliä ja sulla on ollut paljonkin niitä hyvätuloisen YTM:n vähintään 14/h työpäiviä.

Mut ilman muuta saisit kirjan mun nimmarilla ja tuotto menisi toki Penetrators MC:n ja/tai Penetrators MotoGP Teamin tilille :))))))

Ei vitsi toivottavasti meidän MotoGP Team saa kasaan riittävän budjetin ensi kaudeksi. Sähän faija tätä hommaa johdat, mut mun mielestä on vain hyvä että se hiton Jolyon Palmer ajoi selvästi mua hitaammin niissä testeissä. Ei muuta kun vedetään yhden kärjen taktiikalla OIKEA ISÄ & poika mentaliteetillä :))))))))

• bicky_royal kirjoitti:

Niin joo se sun Turun reissu on vähän jäänyt kun on tässä ollut itelläkin kaikenlaista härdelliä ja sulla on ollut paljonkin niitä hyvätuloisen YTM:n vähintään 14/h työpäiviä.

Joo on ollut pitkään mielessä käydä siellä Turussa vanhoja kotikulmia katsastamassa. On vaan ollut tosiaan töitä kuutenakin päivänä viikossa, niin ei ole ehtinyt tulla käymään. Tänään oli vapapäivä, niin kävin punttisalilla treenaamassa. Ei tosin näkynyt mun salilla ketään tekemässä niitä penislihas-treenejä, kun ei muutenkaan näy siellä salilla noita liivijengiläisiä:)))))))))))))))))))))))))))))

Ajattelin myös sellaista, että jos sulle sopisi, niin mitä jos käytäisiin Turussa yhdessä siellä Impivaaran uimahallilla, kun ei tullut itsellä koskaan siellä käytyä ja palstan mukaan varsin kuuluisa paikka kyseessä:)))))))))))))))) Voisin ottaa itsekin treenikamat mukaan, niin voitaisiin käydä puntisalilla ja sitten uimahallin puolella uimassa ja saunomassa. Onko muuten siellä hallilla höyrysaunaa?

Vielä jos ehdittäisi käydä Timpan perhettä morjestamassa, niin saisin mäkin tavata sun poikasi. Olisihan se kiva nähdä, että minkälaista poikaa se Timppa oikein on vuosikaudet elättänyt:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• bicky_the_kid kirjoitti:

Ei vitsi toivottavasti meidän MotoGP Team saa kasaan riittävän budjetin ensi kaudeksi. Sähän faija tätä hommaa johdat, mut mun mielestä on vain hyvä että se hiton Jolyon Palmer ajoi selvästi mua hitaammin niissä testeissä. Ei muuta kun vedetään yhden kärjen taktiikalla OIKEA ISÄ & poika mentaliteetillä :))))))))

Niin Timppahan se ei olekaan sun OIKEA isäsi, vaan ainoastaan pelkkä aisuri-isä:)))))))))))))))))))))))))

Luulisi nyt Timpalle löytyvän edes maksajan rooli noissa sun kalliisa harrastuksissa:)))))))))))))))))))))

• DarkFear kirjoitti:

Joo on ollut pitkään mielessä käydä siellä Turussa vanhoja kotikulmia katsastamassa. On vaan ollut tosiaan töitä kuutenakin päivänä viikossa, niin ei ole ehtinyt tulla käymään. Tänään oli vapapäivä, niin kävin punttisalilla treenaamassa. Ei tosin näkynyt mun salilla ketään tekemässä niitä penislihas-treenejä, kun ei muutenkaan näy siellä salilla noita liivijengiläisiä:)))))))))))))))))))))))))))))

Ajattelin myös sellaista, että jos sulle sopisi, niin mitä jos käytäisiin Turussa yhdessä siellä Impivaaran uimahallilla, kun ei tullut itsellä koskaan siellä käytyä ja palstan mukaan varsin kuuluisa paikka kyseessä:)))))))))))))))) Voisin ottaa itsekin treenikamat mukaan, niin voitaisiin käydä puntisalilla ja sitten uimahallin puolella uimassa ja saunomassa. Onko muuten siellä hallilla höyrysaunaa?

Vielä jos ehdittäisi käydä Timpan perhettä morjestamassa, niin saisin mäkin tavata sun poikasi. Olisihan se kiva nähdä, että minkälaista poikaa se Timppa oikein on vuosikaudet elättänyt:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Sounds like a plan :))))))))))))

Eikä sitä tiedä vaikka samalla törmättäisiin itse perikseen joka käy tuolla Impparissa uimassa :) Ja kyllä, on täällä myös höyrysauna.

Joo Timben perheen luona on aina kiva vierailla. Mä olen niin monta kertaa makoillut Timpan sohvalla kaivamassa munia ja juomassa kaljaa, että sä saat vaihteeksi vuoron jos vain Saku maistuu :D Mä voin istua Timpan kanssa sivummalla katselemassa heidän osamaksulla ostettua 52" telkkaria :))))))))))))))))))))))))))))))))

• bicky_royal kirjoitti:

Sounds like a plan :))))))))))))

Eikä sitä tiedä vaikka samalla törmättäisiin itse perikseen joka käy tuolla Impparissa uimassa :) Ja kyllä, on täällä myös höyrysauna.

Joo Timben perheen luona on aina kiva vierailla. Mä olen niin monta kertaa makoillut Timpan sohvalla kaivamassa munia ja juomassa kaljaa, että sä saat vaihteeksi vuoron jos vain Saku maistuu :D Mä voin istua Timpan kanssa sivummalla katselemassa heidän osamaksulla ostettua 52" telkkaria :))))))))))))))))))))))))))))))))

Niin sen verran paljon tuntuisi olevan ohjelmaa siellä Turussa luvassa, että hyvä jos edes yksi päivä riittäisi, kun noihin matkoihin kuluu myös aikaa. Olisko sulle ja kerhon jätkille ok, jos mä voisin majoittua yön tai pari tuolla teidän kerhotiloilla Varissuolla?

Olisihan se mukava makoilla Timpan Älvsby-talossa heidän Ikeasta ostetulla sohvalla:))))))))))))))))))))

Katsoitko sä Bicky viime yönä tota Amerikan Super Bowlin finaalia? Mä sitä vähän katselin, vaikka en olekaan lajiin niin perehtynyt.

Tuli vaan mieleen, että onkohan sun suosikkijoukkueet jenkkifutiksessa Los Angeles Rams ja baseballin puolella Kansas City Royals:))))))))))))))))))))))))))

Näkyy Ramsin joukkueella olevan myös ihan hyvännäköiset cheerleadersit:)

http://www.therams.com/cheerleaders/index.html

https://www.mlb.com/royals

• DarkFear kirjoitti:

Niin sen verran paljon tuntuisi olevan ohjelmaa siellä Turussa luvassa, että hyvä jos edes yksi päivä riittäisi, kun noihin matkoihin kuluu myös aikaa. Olisko sulle ja kerhon jätkille ok, jos mä voisin majoittua yön tai pari tuolla teidän kerhotiloilla Varissuolla?

Olisihan se mukava makoilla Timpan Älvsby-talossa heidän Ikeasta ostetulla sohvalla:))))))))))))))))))))

Katsoitko sä Bicky viime yönä tota Amerikan Super Bowlin finaalia? Mä sitä vähän katselin, vaikka en olekaan lajiin niin perehtynyt.

Tuli vaan mieleen, että onkohan sun suosikkijoukkueet jenkkifutiksessa Los Angeles Rams ja baseballin puolella Kansas City Royals:))))))))))))))))))))))))))

Näkyy Ramsin joukkueella olevan myös ihan hyvännäköiset cheerleadersit:)

http://www.therams.com/cheerleaders/index.html

https://www.mlb.com/royals

Joo ilman muuta voit yöpyä kerhotilojen vierashuoneessa, sitä vartenhan niitä on :)))

Eipä tullut katsottua jenkkifutista, mut ainakin osuvia joukkueiden nimiä sillä näyttäisi olevan.

Pitää sopia tosiaan joku viikonloppu että tulet käymään Turussa vanhoilla kotikulmilla :))))))

• Eki-setä

Sellaista kirjaa ei ole olemassa, mikä ei ole ihme, koska kyse on periksen mielikuvituksen tuotteesta :)

Vai laittaako peris jollain noista hahmoistansa ISBN-numeron tänne ja valokuvan kirjasta :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7725
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1945
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1900
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      879
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      802
    Aihe