Suomi on kallis maa suomalaisille hiihtolomalaisil

oiuixloot

Samalla rahalla noin kaksi lasta perheet pääseevät ulkomaille lämpimään ja aurinkoon. Perheen aamiaisen valmistajat pääsevät itse nauttimaan valmiista aamiaisesta. lapsille monissa Laadukkaissa hoteleissa mukavaa tekemistä . Kesällä suomi on kallis maa suomalaisten lomailla mökin vuokraukset ja ajomatkat, ruoka, jonottaminen ja sääolsuhteet ovat tehneet peheet ajattelevaisemmiksi. Miksi vuokrata kallista mökkiä että saa istua sisällä kun sataa jatkuvasti ja pyykätä ja palvella ei vielä niin omatoimisia kun samalla rahalla saavat itse varmasti mukavamman loman jos Laatuun panostavat mm.

Täällä pyöri mainos jossa ilmeni että toivoivat oppaita No voisin kyllä toimia mutta se ei olisi mikään " mikä halvin " saisivat kerrankin arvoisensa kohtelun ja palvelun pois turistirysistä kun ovat valmiita laatuun. Näitä ei näy niissä mainoksissa joita monet suosittelevat. Viimeinkin olisi toivottavaa että ajattelisivat kun suomi on koultuksen osalta jo vientituote mm. opettajat, sairaanhoitajat, erityisavustajat on kysyttyjä ja on se ihme ja kumma että maailmalla arvostetaan ja suomessa he ovat vietituotteita tosin he eivät saaneet boonuksia vaan palkan alennuksen siinä sitä...

Siellä monissa perheissä se tekee yhteensä noin 1600 euron loven heinäkuussa juuri sen kun perheiden piti panostaa sisustukseen, lomaan, harrastuksiin ja niin edelleen. Yleensä kun tehdään tulosta siitä maksavat boonusta mutta suomessa kurjistavat. Palatakseni oppaan rooliin niin jätän väliin koska lomailen niissä mihin monilla ei ole varaa syystä että panostavat eriasioihin minä laatuun, palveluun, rauhaan joskin elistiseltä se sivusta katsojista vaikuttaa mutta itsemaksavana omilla rahoillani sen voi tehdä

Olen suomesta ollut pois kesällä lomallani jo 15 vuotta eikä kymmenen samoin keväällä, jouluna joten virkistävää oli katsoa jokunen tuurin " kyläkauppa " jossa kunnoliset työtä pelkäämättömät suomalaiset esiityivät ostoksilla mutta sitten muuttui mieleni koska en ole kiinostunut kaikenmaailman julkisuuden ihmisitä joita sinne vetonauloiksi ovat haalineen. Pääosa on mielestäni noilla veronmaksajille ja heidän perheillään eikä julkisuuden kipeillä Minua ei ole kiinostanut eikä kiinosta pätkäkään minulle täysin vieraat " koko suomen kansan "

Täytyy olla tosi valheelinen mielikuvitus kun kuvittelevat tuntevansa koko suomen kansan saatika tietävänsä kun koko suomen kansasta monta miljoonaa näkkileivän syöjää eivät edes katso enää kaikenmaailman humpuukkia jossa " sirkuspellet " kuvittelevat olevansa koko suomen kansan suosituimpia vaikka Suomen kansa katsoo aivan muuta..

ihme ja kumma kun tulosten tekijöiltä palkkaa pienenee, ei ole ihme ja kumma kun synnyinmaa vaihtuu ulkomaille siksi paljon lähi-idässä on jo suomalaista opettajaa, lehtoria, sairaanhoitajaa, erityisavustajaa sekä diabeettislääkäreitä tarvitsevat ulkomaille suomesta kokoajan

olen oppinut elämään iloisesti vaikka käsivarsi tyynynä ja laiha riisikuppi ruokana , on joku sanonut ( :) )

1

787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oxuiobra

      Suomessa viralisilta yliopistojen sivuilta saa kiinostuneet lisä tietoa, itse en ole ylentänyt itseäni tiedottajaksi vaan puhekielellä vaan totean tässä kuinka paljon suomalaisia haetaan ja kuinka paljon jo nyt on erimaissa suomalaista ammattitaitoa. Itse olen käynyt noissa luoetettaviksi havaituissa paikan päällä kuten hongkongissa, abu dhasissa muutaman mainitakseni näissä ei ole mitään salamyhkäistä kuten kehitysmaa prjekteissa on ilmennyt paljon välistä vetäjää ( olen lukenut )

      Tässä puhutaan ns. kansainvälisistä peruskouluista maailmalla, ei suomi kouluista. Mailmalla on monta suomalaista lehtoria, rehtoria, opettajaa työskenneeleet vuosia joita voin suositella kun itse olen tavannut ja tutustunut jotka ihmettelevät kuinka suomi ei osaa arvostaa vientituotteitaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8036
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1866
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe