Toisaalta mieleni tekisi uudelleen täällä taas jonkin verran kommentoida, mutta toisaalta ei. Keskustelun taso on sitä mitä se on aina ollut ja pääosissa kinastelu. Varsinaista asiapitoista keskustelua on erittäin vähän.
Ehkäpä täällä taas vähän aikaa viihdyn. Sen tiedän, että tämä saa olla kohdallani viimeinen kokeilu. Jos tämä kerta menee omalla kohdallani huonoon suuntaan, pysyttelen täältä poissa. Vaikka tämän avauksen nyt teinkin näin, tarkoitukseni ei ole keskustella itsestäni. Tämän ilmoitusluontoisen tekstin laitoin nyt poikkeuksellisesti näin, koska arvelisin paluuni kuitenkin aiheuttavan jonkinlaisia reaktioita muutamissa ihmisissä.
Kovasti mietityttää...
40
5931
Vastaukset
- pysypoisvaan
Olisi parempi ettet tulisi tänne, koska sinä osaat vain solvata ja herjata uskovia.
Palsta on ollut paljon parempi kun sinä olet ollut pois. Muistako kun solvasit törkeästi usko.vaista multina ja kärähdit?- usko.vainenEiRek
Rastan itseni
Kyllähän täällä rekatulla nimimerkillä kirjoittavia ihmisiä kaivattaisiin toisten rekattujen vahvistukseksi.
- mage9999
IR kirjoittaa nimenomaan rekkaamattomana ja solvaa niillä.
mage9999 kirjoitti:
IR kirjoittaa nimenomaan rekkaamattomana ja solvaa niillä.
Rekkaamattomuus ei sinänsä ole ongelma mutta kun kaltaisesi trollit valehtelee ja sotkee jatkuvasti rekkaamattona niin se on mielipuolista.
sage8 kirjoitti:
Rekkaamattomuus ei sinänsä ole ongelma mutta kun kaltaisesi trollit valehtelee ja sotkee jatkuvasti rekkaamattona niin se on mielipuolista.
...rekkaamattomana...tuo "rekkaamattona" piti olla.
- EnHerjaa
Sikäli kun havaitsen, hänen aloituksensa on maltillinen eikä hän herjaa ketään.
Häntä itseään kyllä heti herjattiin.
Hänellä lienee sama oikeus täällä kirjoitella kuin muillakin.- HänHerjaa
Narsistina IR tuli kerjäämään sitä, että joku pyytäisi häntä palstalle.
IR on palstan pahin rääväsuu ja riidankylväjä omalla ja multinikeillään. Herjausta tulee myös sietää, varsinkin jos se on ansaittua.
Kristinuskon kolmiomainen epäjumalakin sietää herjaamista silmää räpäyttämättä. Seuraajansa sensijaan huonommin, jolloin rikkovat ymmärtääkseni mielikuvitusystävänsä tahtoa vastaan.- SietämättömänSietävä
he-ma kirjoitti:
Herjausta tulee myös sietää, varsinkin jos se on ansaittua.
Kristinuskon kolmiomainen epäjumalakin sietää herjaamista silmää räpäyttämättä. Seuraajansa sensijaan huonommin, jolloin rikkovat ymmärtääkseni mielikuvitusystävänsä tahtoa vastaan.Minä en ole vielä sietänyt tai jättänyt sietämättä aloittajan yhtäkään, väitettyä herjausta.
Nicki he-ma sen sijaan aivan kiehuu omassa kristittyjen sietämättömyydessään.
Minä kyllä siedän nicki he-maa. Hänellä on selvästi paha olla. Ja tällaista raasua Jeesuskin käskee sietämään ja rakastamaan.
Jeesus kutsuu sinua he-ma. Suostu kutsuun, eli ota tai jätä. Ei muuta kuin esim. ojenna kätesi kohti Taivasta. Ei sen kummempaa. - IR.on.attetrolli
SietämättömänSietävä kirjoitti:
Minä en ole vielä sietänyt tai jättänyt sietämättä aloittajan yhtäkään, väitettyä herjausta.
Minä kyllä siedän nicki he-maa. Hänellä on selvästi paha olla. Ja tällaista raasua Jeesuskin käskee sietämään ja rakastamaan.
Jeesus kutsuu sinua he-ma. Suostu kutsuun, eli ota tai jätä. Ei muuta kuin esim. ojenna kätesi kohti Taivasta. Ei sen kummempaa.IR on aina usko.vaisen kimpussa koska ei pärjää tälle.
SietämättömänSietävä kirjoitti:
Minä en ole vielä sietänyt tai jättänyt sietämättä aloittajan yhtäkään, väitettyä herjausta.
Jeesus kutsuu sinua he-ma. Suostu kutsuun, eli ota tai jätä. Ei muuta kuin esim. ojenna kätesi kohti Taivasta. Ei sen kummempaa.Miksi tyhjää haroisin nakkisormillani?
Epärehellisen uskonharhainen argumenttien puuttuessa taas yrittää kääntää keskustelun suunnan ihastuttavan vallattomaan, mutta niin vaatimattomaan persoonaani.
Olisin kyllä odottanut jumalan vihan osoituksena vaikkapa vain syylää nenään, mutta kun ei niin ei.- SuurenJumalanLapsi
he-ma kirjoitti:
Miksi tyhjää haroisin nakkisormillani?
Epärehellisen uskonharhainen argumenttien puuttuessa taas yrittää kääntää keskustelun suunnan ihastuttavan vallattomaan, mutta niin vaatimattomaan persoonaani.
Olisin kyllä odottanut jumalan vihan osoituksena vaikkapa vain syylää nenään, mutta kun ei niin ei.Kun nyt on niin, että Jumala ei vihaa sinua. Eikä hänellä muutoinkaan ole tapana kasvattaa syyliä epäuskoisten neniin.
En ole epärehellinen, enkä uskonharhainen. Minä kyllä useinkin laitan lihani puolesta epäuskoiset käteni ojentumaan kohti Taivasta mutta syylien sijasta saankin sielulleni rauhan. "Jokin" sieltä taivaista puhuu hengelleni, kertoo, että kiitos kysymästä, kyllä sinä olet Minun.
he-malle:
https://www.youtube.com/watch?v=XhE2i_N7oIo
. SuurenJumalanLapsi kirjoitti:
Kun nyt on niin, että Jumala ei vihaa sinua. Eikä hänellä muutoinkaan ole tapana kasvattaa syyliä epäuskoisten neniin.
En ole epärehellinen, enkä uskonharhainen. Minä kyllä useinkin laitan lihani puolesta epäuskoiset käteni ojentumaan kohti Taivasta mutta syylien sijasta saankin sielulleni rauhan. "Jokin" sieltä taivaista puhuu hengelleni, kertoo, että kiitos kysymästä, kyllä sinä olet Minun.
he-malle:
https://www.youtube.com/watch?v=XhE2i_N7oIo
.Olet nimenomaan epärehellinen ja valehtelet aina siihen hetkeen kun joko luovut olemattomasta jumalastasi tai esität todisteet tuon ju alasi olemassaolosta.
Todistustaakka on sinulla, positiivisen väitteen esittäjällä, kuten hyvin tiedät.
Muista, olet siis valehtelija toistaiseksi.- RehellinenKrisu
he-ma kirjoitti:
Olet nimenomaan epärehellinen ja valehtelet aina siihen hetkeen kun joko luovut olemattomasta jumalastasi tai esität todisteet tuon ju alasi olemassaolosta.
Todistustaakka on sinulla, positiivisen väitteen esittäjällä, kuten hyvin tiedät.
Muista, olet siis valehtelija toistaiseksi.Minähän todistan kaiken aikaa. Uskomistaakka on sinun.
Jos joku sanoo jotakin ja antaa jopa neuvot kuinka kukin voi itse tarkistaa onko jokin asia tosi, ei kai hän ole epärehellinen, vaan se, joka ei halua asiaa itse tarkistaa? RehellinenKrisu kirjoitti:
Minähän todistan kaiken aikaa. Uskomistaakka on sinun.
Jos joku sanoo jotakin ja antaa jopa neuvot kuinka kukin voi itse tarkistaa onko jokin asia tosi, ei kai hän ole epärehellinen, vaan se, joka ei halua asiaa itse tarkistaa?Et todista yhtään mitään.
Ilmeisesti mielikuvitusystäväsi valitsee kaikkein heikkolahjaisimmat itseään puolustamaan.- Heikkolahjainen
he-ma kirjoitti:
Et todista yhtään mitään.
Ilmeisesti mielikuvitusystäväsi valitsee kaikkein heikkolahjaisimmat itseään puolustamaan.Juu. Näin Hän tekee. Tässä osuit hämmästyttävään totuuteen. Hän nimenomaan valitsee ne, jotka eivät maailman silmissä ole mitään.
Epäilen, että esim. apostoli Paavali oli nk. kääpiökasvuinen. Jokin silmiinpistävä poikkeama hänessä oli ja muist. hänen lyhyytensä mainitaan. Myös nimi "Saulus", vähäinen, viittaa tähän.
.
Ehidn jo herjaamaan, kun ajatus lipsuu, mutta siis ehdottomasti tervetuloa takaisin.
Tervetuloa takaisin.
- somaa_
Homottaja toivottaa homottajan tervetulleksi.
somaa_ kirjoitti:
Homottaja toivottaa homottajan tervetulleksi.
Voit ajatella noin jos se sinua helpottaa.
- somaa__
Kuusenjuuret kirjoitti:
Voit ajatella noin jos se sinua helpottaa.
Ei ole mitään helpottamista, kunhan totean ja osui ja upoosi.
somaa__ kirjoitti:
Ei ole mitään helpottamista, kunhan totean ja osui ja upoosi.
Hyvät tavat toimii aina. Kannattaa kokeilla.
- homottajalle
Kuusenjuuret kirjoitti:
Hyvät tavat toimii aina. Kannattaa kokeilla.
Onko homotus hyvä tapa?
- homottajalle
Kuusenjuuret kirjoitti:
En tiedä, mitä homotus on.
Se on sinun häpeäsi.
homottajalle kirjoitti:
Se on sinun häpeäsi.
En koe tietämättömyyttäni homotuksesta mitenkään häpeänä.
- homottajalle
Kuusenjuuret kirjoitti:
En koe tietämättömyyttäni homotuksesta mitenkään häpeänä.
Sinulla ei olekaan mitään häpyä.
Hyvä kun on hyviä keskustelijoita, paitsi etteivät hyvät useinkaan tuppaa pitkään viihtymään. Eipä silti, ei fiksu ihminen tätä tunkiota kauan jaksa ilman että välillä tekee mieli poistua haistelemaan raikkaita tuulia...
Miksi sinä haluat kertoa, että palsta on ilmeisesti sinun mielestäsi ala-arvoinen, mutta tulet kuitenkin tänne meidän hyvin vähän arvostamiesi joukkoon? Haluatko, että kumarramme jaloutesi edessä. Oikeesti .....?
Joskus vaan ottaa päähän riittävästi ja siksi en nyt edes yrittänyt siloitella ja kaunistella ja sanoa loukkaamatta.Palsta kyllä on ala-arvoinen, johtuen epärehellisistä valehtelevista uskonharhaisista, jotka eivät ymmärrä yksinkertaisiakaan tosiasioita.
Uskonharhainen lyö päätään seinään ja olettaa sen sattuvan seuraavalla kerralla vähemmän. Tosiasioiden edessäkään uskonharhainen ei nöyrry, vaan kumauttaa taas otsaluunsa verille.he-ma kirjoitti:
Palsta kyllä on ala-arvoinen, johtuen epärehellisistä valehtelevista uskonharhaisista, jotka eivät ymmärrä yksinkertaisiakaan tosiasioita.
Uskonharhainen lyö päätään seinään ja olettaa sen sattuvan seuraavalla kerralla vähemmän. Tosiasioiden edessäkään uskonharhainen ei nöyrry, vaan kumauttaa taas otsaluunsa verille.Minusta ns. uskonharhaiset, jos tarkoitat sillä kaikkia uskovaisia, eivät tee palstasta ala-arvoista vaan nimenomaan nämä rekkaamattomilla nikeillä kirjoittajat, jotka nimittelevät ja tahallisesti sotkevat keskustelua, ovat niitä, joita tänne ei tarvittaisi.
he-ma kirjoitti:
Palsta kyllä on ala-arvoinen, johtuen epärehellisistä valehtelevista uskonharhaisista, jotka eivät ymmärrä yksinkertaisiakaan tosiasioita.
Uskonharhainen lyö päätään seinään ja olettaa sen sattuvan seuraavalla kerralla vähemmän. Tosiasioiden edessäkään uskonharhainen ei nöyrry, vaan kumauttaa taas otsaluunsa verille.Siinä tapauksessa ystävä rakas, sovit joukkoon loistavasti :)
Eerikatässämoi kirjoitti:
Siinä tapauksessa ystävä rakas, sovit joukkoon loistavasti :)
Missä kohtaa olen ollut epärehellinen, valehdellut tai väittänyt olemattomia?
he-ma kirjoitti:
Missä kohtaa olen ollut epärehellinen, valehdellut tai väittänyt olemattomia?
Ihan samoilla kriteereillä kuin minua mittaat.... :)
Eerikatässämoi kirjoitti:
Ihan samoilla kriteereillä kuin minua mittaat.... :)
Etkö sinä väitä jumalaasi olevaiseksi, mutta et suostu toimittamaan todisteita?
Se tekee sinusta epärehellisen valehtelijan.
Milloin olen noin äärettömän inhottavalla ja epärehellisellä tavalla toiminut?he-ma kirjoitti:
Etkö sinä väitä jumalaasi olevaiseksi, mutta et suostu toimittamaan todisteita?
Se tekee sinusta epärehellisen valehtelijan.
Milloin olen noin äärettömän inhottavalla ja epärehellisellä tavalla toiminut?Eipä minulla mitään erityistä tarvetta ole väittää Jumalaa olevaiseksi.
Äärettömän inhottavaa ja epärehellistä taitaa kuitenkin olla rienaaminen ja epäasiallistakin se on. Joten oikein hyvin sinä tänne seuraan sovit.Eerikatässämoi kirjoitti:
Eipä minulla mitään erityistä tarvetta ole väittää Jumalaa olevaiseksi.
Äärettömän inhottavaa ja epärehellistä taitaa kuitenkin olla rienaaminen ja epäasiallistakin se on. Joten oikein hyvin sinä tänne seuraan sovit.Syyllistyt siis myös väärän todistuksen antamiseen, mutta epärehelliseltä valehtelijalta ei toki muuta voi odottaakaan.
he-ma kirjoitti:
Syyllistyt siis myös väärän todistuksen antamiseen, mutta epärehelliseltä valehtelijalta ei toki muuta voi odottaakaan.
Mistäs minä nyt olen väärän todistuksen antanut?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124690MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022431Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5721828- 91623
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011501Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3978Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64977