"Pyhä Henki antoi ilmestietoa."
Kunnioitan Jumalaa ja pelkään Häntä ja olen turvassa kanssaan.Hänen huolenpoto ollut ällikällä lyöbää.Kiitän Häntä siitä toisinaan, useammin saisi kiittää joten kiitos Jeesus Pyhän Hengen antamisesta minullekin!
saatana näytti Jeesukselle valtakuntia jotka Jeesus saisi jos kumartaisi itseään saatanaa. Oliko tämä ilmestystietoa vai jotakin muuta? Ja vielä: saatanalla osaamista näyttää silmäporttien kautta valitsemiaan kuvia, jotka voivat olla totta tai valhetta mutta se kestää aikansa, kuten avioliittolupaus monessaliitossa.
Jos osaat sanoa jotain mitä en osannut kysyä niin anna tietoasi minullekin ymmärrykseni kasvuun. Kiitos vastauksesi kattavuudesta ja Jumala ei valehtele koskaan, Jumala armahda ,inua minä olen valehdellut ja muutakaan pahaa en ole jättänyt tekemättä.Parannusta haluan tehdä kaikessa ja kaikesta synniksi nimetystä pahuudesta, vääryydestä. Tästä tuli pikju rukous, joten lopetan aamenella Jeesus, paluutasi odotan, amen.
Mitä tarkoittaa ilmestystieto?
5
3756
Vastaukset
- NäinUskon
Uskon että ilmestyksen lahja voi olla myös yksi armolahjoista.
1. Kor. 14:6
Jos minä nyt, veljet, tulisin luoksenne kielillä puhuen, mitä minä teitä sillä hyödyttäisin, ellen puhuisi teille ilmestyksen tai tiedon tai profetian tai opetuksen sanoja?
1. Kor. 14:30
mutta jos joku toinen siinä istuva saa ilmestyksen, vaietkoon ensimmäinen.
Gal. 2:2
Mutta minä menin sinne ilmestyksen johdosta ja esitin heille sen evankeliumin, jota julistan pakanain keskuudessa; esitin sen yksityisesti arvokkaimmille heistä, etten ehkä juoksisi tai olisi juossut turhaan.
Ef. 1:17
anoen, että meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala, kirkkauden Isä, antaisi teille viisauden ja ilmestyksen Hengen hänen tuntemisessaan
Ef. 3:3
että näet tämä salaisuus on ilmestyksen kautta tehty minulle tiettäväksi, niinkuin olen siitä edellä lyhyesti kirjoittanut;
Ja jo vanhassa testamentissa Haagar sanoo näin:
1. Moos. 16:13
Ja Haagar nimitti Herraa, joka oli häntä puhutellut, nimellä: "Sinä olet ilmestyksen Jumala". Sillä hän sanoi: "Olenko minä tässä vilaukselta saanut nähdä hänet, joka minut näkee?"
Joskus Herra näkee hyväksi ikäänkuin avata näkyjen ja ilmestyksien ulottuvuudet.
Näkyväisethän ovat hetkellisiä, ajallisia...näkymättömät kestäviä, todellisia, iankaikkisia.
Ja ilmestys voi avata Raamatun Sanaa.
Paavali ei uskaltanut kerskata ylen ihmeellisistä näyistään...ja olipa tuo Herran valittu ase saanut anjaran pistimen lihaansa juuri sitä varten ettei kerskaisi niistä ilmestyksistään, Sana käyttää siitä ilmaisua saatanan enkeleistä. - Tee.oikein
Jumala on ilmoittanut, että uskossa oelvien tulee erota kirkosta ja asettua takaisin raamatun opetuksiin.
Eroa kirkosta nyt, tästä linkistä:
http://www.eroakirkosta.fi - TämmöisiäMietteitä
Se on niin, kun nämä nykyajan lahkolaiset keksivät erilaisia epäraamatullisia termejä vakuuttaakseen kuulijoitaan, on vaikea tietää onko kyseessä harhaoppi tai suora valhe, sillä aito kristitty pysyy Raamatun sanassa.
Miksi esim. tiedon- tai viisaudensanojen saaja väärentäisi armolahjansa olemusta, muuttaen Jumalan sanaa himppa "komeammaksi" kuin mitä Jumala Itse on puhunut? Jos jollakin on jokin tällainen, aito armolahja, tämä armolahja takaa myös sen, että siinä armolahjassa pysytään eikä keksitä uusia. Kunnioitetaan Jumalan omaa tahtoa ja sanaa ja se on siinä. "Riittää" se, mitä Herra Itse tahtoo puhua.
Toisaalta voi olla kysymys nk. langenneesta uskovasta. Hän on tullut niin itse pöyhkeäksi saatuaan esim. kielilläpuhumisen armolahjan ja tiedonsanat, että nyt hän suorastaan pullistuu omasta tärkeydestään, unohtaen, että todellisuudessa hän itse ei tiedä mitään eikä puhu mitään, vaan Jumalan Henki tiesi ja puhui hänessä. Mennessään harhaan, Jumalan oma Pyhä Henki poistui hänestä. Mutta kyllä tuo ketkuli neuvot keksii! Hän vanhasta muistista alkaa matkia Jumalan PH:n armolahjaa! Tällaista kutsutaan noituudeksi.
Noituus on sitä kun ihminen / ihmisliha pyrkii suoriutumaan yliluonnollisista. Heitetään pataan sitä sun tätä, lausutaan höpönlöpöä ja uskotaan, että nyt omistetaan koko maailma. Jos Helvetin henkivallat huomaavat touhun ja päättävät hiukan avittaa tyhmyriä toimissaan, tätä kutsutaan sitten okkultismiksi.
Itselläni on jossain määrin vaatimatonta kokemusta PH:n armolahjoista, mutta nk. näkyvät ilmestykset puuttuvat. Tai.... no. Kutsutaanko enkelin kohtaamista ilmestykseksi? Jos sanaa ilmestystieto pitäisi analysoida Raamatun kautta, voin kyllä kuvitella mitä sellaisen saaneen väittänyt sillä ehkä tarkoittaisi, mutta en kyllä hetikohta luottaisi asiaan, sillä jos sen tarkoitusta pohtisi, se tarkoittaisi että henkilö on nähnyt ilmestyksen ja tässä ilmestyksessä hänelle olisi ilmoitettu joitain sellaisia salaisuuksia joita ei muutoin Jumalan sanan kautta löytyisi. Hmmm. Periaatteessa Jumala voisi näin toimia, tätä en kiistä, mutta tätä "uutta tietoa", ohi Raamatun ilmoittaman tiedon tuntuu tulevan myös aika roppakaupalla ja yleensä sellaisille joiden muutkin puheet ovat oudot ja joiden ympärillä istuu uudestisyntymätön, mutta okkulttista lumeuskontoa täynnä oleva epäraitis seurakunta.
Paljon saa lukea erilaisia "profetioita" esim. netissä, jotka aina osoittautuvat valheprofetioiksi, eli eivät ole Jumalasta lähtöisiä, vaan nk. profeetta on omissa tarkoituksissaan väärinkäyttänyt Jumalan sanaa ja pilkannut PH:n armolahjaa, suoraan valehdellut. Pilkannut Pyhää Henkeä. Näiltä sitten tuleekin väärääprofetiaa ihan liukuhihnalta, sillä he jäivät omaan, itsevirittämäänsä ansaan.
.- TämmöisiäMietteitä
Ja tällä viestillä en tarkoita vähätellä Jumalan mahd. antamaa ilmestystä.
Edellä Raamatussa, Ef. 1:17, puhutaan viisauden ja ilmestyksen hengestä. Ilmestyksen henki onkin muuta kuin jokin uusi, ilmestysten kautta saatava salainen tieto, "ilmestystieto", jollaisesta en muista Raamatun puhuvan.
Ilmestyksen hengen ymmärtäisin tarkoittavan ja olevan lähellä armolahjoja viisaudensanat ja tiedonsanat. Oikeastaan nämä liittyvätkin hengessä koettavaan ilmestyksen.
- hellunlellunkeikun
Tämäkin palsta löyhkää taas helluntalaisten palstalle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202313Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2361739Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3071267- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53925- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53825J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh34666