Ei vielä 40 vuotianakaan. Ensin luvataan kaikenlaista ja sitten kun pitäisi sitoutua niin mies juoksee karkuun.
Miehet ei halua asettua aloilleen
31
1777
Vastaukset
- sdfghj
Ota joku 55-vuotias äijä. Itse olen kohta 62-vuotias, mutta mutta ... Olen ukkomies ja minulla on kaksi täysikäistä poikaa, ja ovat iältään noin 25.
Jos olisin poikamies, ehkä muuttaisin talveksi johonkin sopivaan, halpaan Landiaan ja palkkaisin siellä suloisen "taloudenhoitajan". Siivous, varsinkin imurointi pelaisi aika hyvin, olen siitä varma.- Naisasialooser11
Totta. Isäni kaveri on 71v äijä, joka viettää talvet Aasiassa ja kehui minulle, että siellä todellakin imurointi sujuu todella hyvin.
- fhjtry
Miksi pitäisi? Vierivä kivi ei sammaloidu.
- Aloillaolo
Halusin sinkuksi, ja vasta nyt voin asettua olooni. Eihän tätä mikään voita.
- Rahamies-
Ei ole rahaa elättää muuta kuin itseni ja sinut.
- yxkyssä
Miksi sun hänet pitäisi elättää? Vaadit , että hänen on oltava "kotirouvana", eikä itse saa tienata?
- Buhahaha
yxkyssä kirjoitti:
Miksi sun hänet pitäisi elättää? Vaadit , että hänen on oltava "kotirouvana", eikä itse saa tienata?
Naisvaltaiset alat ovat usein huonosti palkattuja, ja eläminen maksaa, joten aika usein se mies joutuu "elättämään" naista ainakin osittain, siis niin että kantaa suurimman vastuun perheen taloudesta. Näin se vaan käytännössä on, ei kyse ole siitä että haluaisi naisestaan kotirouvaa.
Buhahaha kirjoitti:
Naisvaltaiset alat ovat usein huonosti palkattuja, ja eläminen maksaa, joten aika usein se mies joutuu "elättämään" naista ainakin osittain, siis niin että kantaa suurimman vastuun perheen taloudesta. Näin se vaan käytännössä on, ei kyse ole siitä että haluaisi naisestaan kotirouvaa.
Miten sinkkunaiset elää kun ei ole sitä toista "elättämässä"? Ei sossu maksele mitään jos on työssä naisvaltaisella huonosti palkatulla alalla. Itse ainakin kannan koko vastuun taloudestani vaikka olen edellä mainitulla alalla.
- Buhahaha
sini-mai kirjoitti:
Miten sinkkunaiset elää kun ei ole sitä toista "elättämässä"? Ei sossu maksele mitään jos on työssä naisvaltaisella huonosti palkatulla alalla. Itse ainakin kannan koko vastuun taloudestani vaikka olen edellä mainitulla alalla.
Kun on pakko niin sillä tulee toimeen mitä on, mutta jos maksuja jakamassa on toinen jolla vielä on itseä paremmat tulot niin sitä tulonsiirtoa kuitenkin tapahtuu.
Buhahaha kirjoitti:
Kun on pakko niin sillä tulee toimeen mitä on, mutta jos maksuja jakamassa on toinen jolla vielä on itseä paremmat tulot niin sitä tulonsiirtoa kuitenkin tapahtuu.
Mitä tulonsiirtoja? Jos maksut maksetaan puoliksi niin samalla tavalla tulonsiirrot on myös parempituloisen hyväksi.
- Buhahaha
sini-mai kirjoitti:
Mitä tulonsiirtoja? Jos maksut maksetaan puoliksi niin samalla tavalla tulonsiirrot on myös parempituloisen hyväksi.
Kuluttaako pienituloisempi osapuoli (rahallisesti) vähemmän ruokaa, sähköä, elintilaa yms muita kulueriä kuin parempituloisempi?
Ja jos tuohon vedoten maksut tasataankin vähän eri lailla kun puoliksi, niin sittenhän juurikin ollaan siinä tilanteessa että se "Rahamies" elättää sitä naistakin. Buhahaha kirjoitti:
Kuluttaako pienituloisempi osapuoli (rahallisesti) vähemmän ruokaa, sähköä, elintilaa yms muita kulueriä kuin parempituloisempi?
Ja jos tuohon vedoten maksut tasataankin vähän eri lailla kun puoliksi, niin sittenhän juurikin ollaan siinä tilanteessa että se "Rahamies" elättää sitä naistakin.Onneksi ei tarvitse miettiä jokaista suupalaa kun elää sinkkuna. Kannattaa rahamiestenkin tehdä niin. Hirveä itku naisen elättämisestä. :D
Olen ollut joskus parisuhteessa ja olin se maksava osapuoli. Olin töissä ja mies työtön. Maksoin enemmän kun mies mutta ei tullut mieleen itkeä asiaa ja laskea jokaista suupalaa ja vesilitraa.
- ParastaSinkkuna
Miks ihmeessä pitäisi?
Itse menin naimisiin 40-vuotiaana, mutta se oli virhe, 47-vuotiaanan erosin ja nyt en kyllä halua enä äikinä sitoutua. - lapsimiehet
Näinhän se on. Mies on kovastikin halukas perustamaan perheen. Sitten kun on perhe niin ei olekaan kivaa. Mennään vieraisiin ja jäädään kiinni. Nainen haluaa eron petturista ja taas itketään kun nainen oli eron alkuun panija.
- MiniMoija
Maximoin singleyttäni.
- mies42-
Olen ollut saman naisen kanssa 13 vuotta.
Noinhan se menee. Ne miehet, jotka haluavat sitoutua ja pystyvät sitoutumaan ovat jo tuohon mennessä sitoutuneet.
Tuossa vaiheessa markkinoille ilmestyy kuitenkin sitoutumiskykyisiä miehiä toiselle kierrokselle, mutta heillä on kyllä vientiä jos ovat yhtään kunnossa. Ottajaa löytyy 3-kymppisistä viisikymppisiin.- KurppaJahtaaMiestä
Kurpat on valmiina ottamaan vähän vanhempia sitoutumis kykyisiä miehiä.
- AloillaanOllaan
Olen 47v yksinäinen mies ja olen ollut aloillani jo monia vuosia. Aloillaan olevan päivät ovat kaikki samanlaisia.
Aamulla herätään, käydään kaupassa, ollaan netissä, syödään, ollaan netissä, harrastetaan jotain kotona ja mennään nukkumaan. Lenkillekään ei tarvitse erikseen, kun pyöräillään kauppareisut ja isoissa kaupassa saa kävellä.
Ei matkusteta, eikä käydä ulkomailla, eikä ravitoloissa, että aika aloillaan sitä ollaan.
Hautaan asti mennään näillä, ei tule elämään muutoksia.
Lupaan ampua itseni, jos tähän elämään tulee muutoksia, niin varma olen, ettei muutoksia tule.- 173627
Kuulostaa niin tylsältä!
- AloillaanOllaan
173627 kirjoitti:
Kuulostaa niin tylsältä!
Tällaiseksi se elämä menee, kun ei ole naista elämässä.
- Gnuk
Pari Siperian reissua on ollut aika opettavaisia... :D
- joulu_meni_jo
Sinun olisi pitänyt huomata jo aiemmin etä olet pelkkä pano. Ei se ole koskaan sinun kanssa halunnut oikeasti naimisiin tai syvempään liittoumaan.
- ucaseclosed
juuri näin. Arvattavasti nainen on about samanikäinen miehen kanssa.
- MalliaEiVoiMuuttaa
Se on melko yksinkertainen asia.
älä seurustele huorien kanssa. koska huorat ei kykene kestävään suhteeseen.- eivoimuuttaamallia
Eli on todella paljon myös mieshuoria. Eivät kykene kestävään suhteeseen.
- sellastase
eivoimuuttaamallia kirjoitti:
Eli on todella paljon myös mieshuoria. Eivät kykene kestävään suhteeseen.
Näin se valitettavasti yleensä on molemmilla sukupuolilla.
- exmies-
Olen jo aloillani mutta akka lähti ja myy persettä torilla.
- rahan.perään
Sellasia ne monet akat on.
- Nicitönnä
Tarttee osata valita mies, jota ei juoksuta...tai jonka saa juoksemalla kiinni. :D
Kyllä tässä ollaan oltu aloillaan jo useampikin vuosi. Tai no aloillaan ja aloillaan kyllähän sitä elämä pyörii aktiivisesti työn, harrastusten ja kodin välillä.
Onhan tuossa ollut ovi auki naiselle jo pidemmänkin aikaa mutta ei ole kelvannut eli vaikeaa se on siinä sitten sitoutua.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11510223
- 525010
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422181Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052038- 261904
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131581Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411382Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31971Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24953