Elämme vaarallista aikaa

Sana.todistaa

Tämä on vaarallinen aika, kun Jumala näyttää olevan hiljaa ja antaa kansamme mennä menojaan kukin oman päänsä mukaan jumalattomuudessaan.

Entisinä aikoina ei ole uskallettu olla koskaan näin avoimesti pilkkaajia, kieltäjiä ja luopioita. Ensimmäistä kertaa tänne Suomeenkin on nyt laadittu Jumalan sanan vastaisia lakeja jotka lisäävät kansamme syntiä.

Silloin kun Jumala ei näytä puuttuvan asioihin ja antaa kansan vapaasti pilkata, on onnettomuus ja loppu lähellä. Se on todella vaarallista aikaa sillä rangaistus lankeaa äkkiarvaamatta. Kosto tulee kuin varas yöllä, mutta me uskovat emme ole nukuksissa niinkuin pimeä epäuskoinen maailma. Me tiedämme mikä aika on yöstä ja tiedämme aamunkoiton lähestyvän. Juuri kun yö on pimeimmillään, nousee viimeisen päivän aurinko, Kristus saapuu tuhansien enkeleidensä kanssa kirkkaudessaan, ja kaikkien silmät saavat nähdä Hänet. Silloin jumalattomat parkuvat ja etsivät pakopaikkaa, mutta sitä ei ole sillä kuka voi kätkeytyä vanhurskaan ja Kaikkivaltiaan Jumalan vihalta? Vaikka he piiloutuisivat meren syvyyteen, noudetaan heidät sieltäkin. Vaikka he ovat mullaksi maatuneet, kootaan heidät jälleen Karitsan ja Jumalan tuomioistuimen eteen.

Näin sanoo Raamattu. Viisas ottaa vaarin sillä syntinen on jokainen. Toiset vain enemmän kuin toiset ja ovat niin suuremman rangaistuksen saava.

42

491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herättelevä

Sen se tekee kun, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi", Kristuksen seuraajiksi, Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi, Hänen (apostolisia) seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentavaan Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsutut, soihut sammuneina, muista ja muusta niin väliä, itsekkyyden unelmissaan NUKKUU!!

Eivät ole olleet millään tavalla edes kiinnostuneita,i ja muaisesti toimivasti, RAKENTAVIKSI kaikille hyväksi Raamatun UT mukaisesta ja perustuvasta, Oikeasta Kristillisyydestä.

• Nytpelottaa

Entäs se kirjoituksen oikoluku, jäikö tekemättä tässä pelossa?

• nji9cft6
        Nytpelottaa kirjoitti:

Entäs se kirjoituksen oikoluku, jäikö tekemättä tässä pelossa?

Ei tuo "UT mukaista" -hemmo osaa.

• Eihän ne jumalat aina hiljaa ole.

Jokaikinen kesä Thor kumauttaa vasarallaan ja polttaa usein vääräuskoisten temppeleitä.

• Jumala pitää seurakuntaa vastuullisena. Mitä muuta Suomen kirkko on tehnyt kuin mukautunut maailman menoon?

• Pakkohan se on sopeutua.

Löydätkö yhtään kirkontornia, josta ei löydy ukkosenjohdatinta?

Tosiasiat menevät uskomusten ohi, eivätkä edes vilkkua viitsi käyttää.

• valvotaanettemmehukkuisi

Mitä muuta vapaat suunnat on tehneet paitsi levittäneet myrkyllisiä lahkolaisoppejaan ja turmelleet sitä vähääkin kylvötyötä mitä uskovaisten toimesta on tehty?

Mitä muuta ME (sinä ja minä) olemme tehneet paitsi olleet hiljaa silloin kun olisi pitänyt jotain sanoa, tai möläytelleet tyhmyyksiä kun olis pitänyt olla hiljaa? Olemmeko tehneet "verille asti" vastarintaa synnille niinkuin Raamattu sanoo? Olemmeko eläneet niinkuin Jumalan lapselle sopii? Rakastaneet lähimmäistä niinkuin itseämme ja Jumalaa yli kaiken?

Totta puhuit mutta oletko TODELLA sitä mieltä ettei joku kohta noista em. sopisi meihinkin?

Todellinen parannus alkaa aina omasta sydämestä. Mitä se valvominen siis on?

• valvotaanettemmehukkuisi kirjoitti:

Mitä muuta vapaat suunnat on tehneet paitsi levittäneet myrkyllisiä lahkolaisoppejaan ja turmelleet sitä vähääkin kylvötyötä mitä uskovaisten toimesta on tehty?

Mitä muuta ME (sinä ja minä) olemme tehneet paitsi olleet hiljaa silloin kun olisi pitänyt jotain sanoa, tai möläytelleet tyhmyyksiä kun olis pitänyt olla hiljaa? Olemmeko tehneet "verille asti" vastarintaa synnille niinkuin Raamattu sanoo? Olemmeko eläneet niinkuin Jumalan lapselle sopii? Rakastaneet lähimmäistä niinkuin itseämme ja Jumalaa yli kaiken?

Totta puhuit mutta oletko TODELLA sitä mieltä ettei joku kohta noista em. sopisi meihinkin?

Todellinen parannus alkaa aina omasta sydämestä. Mitä se valvominen siis on?

Toki muutkin tunnustuskunnat, ja monet uskovatkin ovat mukautuneet maailman menoon.

• he-ma kirjoitti:

Pakkohan se on sopeutua.

Löydätkö yhtään kirkontornia, josta ei löydy ukkosenjohdatinta?

Tosiasiat menevät uskomusten ohi, eivätkä edes vilkkua viitsi käyttää.

Heh he. . . en ehkä tarkoittanut kirkkorakennusta? Vaan seurakuntien toimintatapoja, oppeja ja julkilausumia jne.

• George_L kirjoitti:

Heh he. . . en ehkä tarkoittanut kirkkorakennusta? Vaan seurakuntien toimintatapoja, oppeja ja julkilausumia jne.

Ei se mielikuvitusjumala suojele minkään seurakunnan kokoushuonetta.

Kyllä ne on vakuutettu, koska jumala on kyvytön niitä suojelemaan.

• Antipersux
        George_L kirjoitti:

No kuule etkö sä ja sun kamut osaa rukoilla oikein? Kun mikään teidän ajamanne juttu ei ota onnistuakseen. Homot pääsi naimisiin, vahva olut tuli kauppohin, Auvista ei valittu arkkipiispaksi yms yms. Joten ettäkö te osaa rukoilla oikein kun mikään ei tärppää.

• HaudoistaPalannut

Ahaa. Siis syyllisyyskysymyksessä kirkko onkin nyt "seurakunta" joka joutuu vastuuseen, mutta muutoinhan te hellarit ette kirkkoa edes kristinuskoiseksi tunnusta! Itseänne te ette koskaan salli vetää vastuuseen.

Jumala sallii jokaisen kulkea omaa, itsevalitsemaansa tietä, "valitsemaansa" siten, että joko hän hyväksyy Jumalan sanan kohdallaan, tai ei, eli kieltäytyy siitä.

Jumala ei pakota ketään seuraajakseen, vaan jättää kunkin sen jumalansa haltuun johon hän itse uskoo. Ateistin Hän sallii elää ateismissaan, auttakoon Marx häntä hädässään! Jumala on vain omiaan varten. Kukin herra huolehtii omistaan ja kukin palvelija palvelee omaa herraansa. Jos jotkut jatkuvasti sylkevät päin Jumalaa, nämä ovat sitten ensimmäisinä syyttämässä, jos Jumala vähät piittaa heidän kohtalostaan.

Tällainen aika on se kuuluisa viljanpuinti, jossa jyvät erotellaan akanoista.

Evankeliumia ei enää pidä heittää harakoille, kaikkien poljettavaksi, vaan keskittyä heihin jotka evankeliumia haluavat kuulla. Koko Suomi on saanut kuulla evankeliumin, kukaan ei voi väittää etteikö kansalle olisi asiasta kerrottu, joidenkin mielestä ihan liiankin kanssa. Nyt tulee jättää jumalattomat rauhaan ja keskittyä vain heihin joita Jumala Itse todella kutsuu. Kutsu ei ole aina kaikille. Ihmisillä on nk. etsikkoaikansa eikä sen ulkopuolella ole pelastusta. Ja tämähän on heidän omakin tahtonsa!

Psalmi 32: 1-11
        1 Daavidin mietevirsi. Autuas se, jonka rikokset ovat anteeksi annetut, jonka synti on peitetty!
        2 Autuas se ihminen, jolle Herra ei lue hänen pahoja tekojansa ja jonka hengessä ei ole vilppiä!
        3 Kun minä siitä vaikenin, riutuivat minun luuni jokapäiväisestä valituksestani.
        4 Sillä yötä päivää oli sinun kätesi raskaana minun päälläni; minun nesteeni kuivui niinkuin kesän helteessä. Sela.
        5 Minä tunnustin sinulle syntini enkä peittänyt pahoja tekojani; minä sanoin: "Minä tunnustan Herralle rikokseni", ja sinä annoit anteeksi minun syntivelkani. Sela.

6 Sentähden rukoilkoot sinua kaikki hurskaat aikana, jona sinut löytää voidaan. Vaikka suuret vedet tulvisivat, eivät ne heihin ulotu.

7 Sinä olet minun suojani, sinä varjelet minut hädästä, sinä ympäröitset minut pelastuksen riemulla. Sela.
        8 "Minä opetan sinua ja osoitan sinulle tien, jota sinun tulee vaeltaa; minä neuvon sinua, minun silmäni sinua vartioitsee".
        9 Älkää olko niinkuin järjettömät orhit ja muulit, joita suitsilla ja ohjaksilla, niiden valjailla, suistetaan; muutoin ne eivät sinua lähesty.
        10 Jumalattomalla on monta vaivaa, mutta joka Herraan turvaa, häntä ympäröitsee armo.
        11 Iloitkaa Herrassa ja riemuitkaa, te vanhurskaat, ja veisatkaa ilovirsiä, kaikki te oikeamieliset.
        *
        Tässä, Jobin kirjassa mainitaan nk. etsikkoaika, Jumalan kutsu, kahdesti, ehkä jopa kolmesti ihmisen elinaikana (33:29,30). "Lunastusmaksu", eli Jeesuksen sovitustyö, lahjavanhurskautus mainitaan jakeissa 33: 23 ja 24. Jos ihminen etsikkoaikanaan vastaa Jumalan kutsuun, hän pelastuu. On tyhmää ihmiseltä kieltäytyä pelastuksen kutsusta, sillä Jumala saattaa lopulta täysin vaieta. Tästä on itselläni varsin rankkaa kokemusta. Mutta voi sitä ihmettä jos Jumala kerran vielä vastasi syntisen huutoon!

Job 33: 12-30
        12 Katso, sinä et ole oikeassa-niin minä vastaan sinulle-sillä Jumala on suurempi kuin ihminen.
        13 Miksi olet riidellyt häntä vastaan, jos hän ei vastaa kaikkiin ihmisen sanoihin?
        14 Sillä Jumala puhuu tavalla ja puhuu toisella; sitä vain ei huomata.
        15 Unessa, öisessä näyssä, kun raskas uni valtaa ihmiset ja he nukkuvat vuoteillansa,
        16 silloin hän avaa ihmisten korvat ja sinetillä vahvistaa heidän saamansa kurituksen,
        17 kääntääkseen ihmisen pois pahasta teosta ja varjellakseen miestä ylpeydestä,
        18 säästääkseen hänen sielunsa haudasta ja hänen henkensä syöksymästä peitsiin.
        19 Myös kuritetaan häntä tuskalla vuoteessansa, kun hänen luissaan on lakkaamaton kapina,
        20 ja hänen henkensä inhoaa leipää ja hänen sielunsa herkkuruokaa.
        21 Hänen lihansa kuihtuu näkymättömiin, ja hänen luunsa, ennen näkymättömät, paljastuvat.
        22 Näin lähenee hänen sielunsa hautaa ja hänen henkensä kuolonvaltoja.

23 Jos silloin on hänen puolellansa enkeli, välittäjä, yksi tuhansista, todistamassa ihmisen puolesta hänen vilpittömyyttään,
        24 niin Jumala armahtaa häntä ja sanoo: 'Vapauta hänet, ettei hän mene hautaan; minä olen saanut lunastusmaksun'.

25 Silloin hänen ruumiinsa taas uhkuu nuoruuden voimaa, hän palajaa takaisin nuoruutensa päiviin.
        26 Hän rukoilee Jumalaa, ja Jumala mielistyy häneen ja antaa hänen riemuiten katsella hänen kasvojaan; niin hän palauttaa ihmiselle hänen vanhurskautensa.
        27 Hänpä nyt laulaa muille ihmisille ja sanoo: 'Minä olin tehnyt syntiä ja vääristänyt oikean, mutta ei sitä kostettu minulle;
        28 hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta'.

29 Katso, kaiken tämän tekee Jumala kahdesti ja kolmastikin ihmiselle,
        30 palauttaakseen hänen sielunsa haudasta ja antaakseen elämän valkeuden hänelle loistaa.
        *

• HerodesVanhaKettu
        HaudoistaPalannut kirjoitti:

Ahaa. Siis syyllisyyskysymyksessä kirkko onkin nyt "seurakunta" joka joutuu vastuuseen, mutta muutoinhan te hellarit ette kirkkoa edes kristinuskoiseksi tunnusta! Itseänne te ette koskaan salli vetää vastuuseen.

Jumala sallii jokaisen kulkea omaa, itsevalitsemaansa tietä, "valitsemaansa" siten, että joko hän hyväksyy Jumalan sanan kohdallaan, tai ei, eli kieltäytyy siitä.

Jumala ei pakota ketään seuraajakseen, vaan jättää kunkin sen jumalansa haltuun johon hän itse uskoo. Ateistin Hän sallii elää ateismissaan, auttakoon Marx häntä hädässään! Jumala on vain omiaan varten. Kukin herra huolehtii omistaan ja kukin palvelija palvelee omaa herraansa. Jos jotkut jatkuvasti sylkevät päin Jumalaa, nämä ovat sitten ensimmäisinä syyttämässä, jos Jumala vähät piittaa heidän kohtalostaan.

Tällainen aika on se kuuluisa viljanpuinti, jossa jyvät erotellaan akanoista.

Evankeliumia ei enää pidä heittää harakoille, kaikkien poljettavaksi, vaan keskittyä heihin jotka evankeliumia haluavat kuulla. Koko Suomi on saanut kuulla evankeliumin, kukaan ei voi väittää etteikö kansalle olisi asiasta kerrottu, joidenkin mielestä ihan liiankin kanssa. Nyt tulee jättää jumalattomat rauhaan ja keskittyä vain heihin joita Jumala Itse todella kutsuu. Kutsu ei ole aina kaikille. Ihmisillä on nk. etsikkoaikansa eikä sen ulkopuolella ole pelastusta. Ja tämähän on heidän omakin tahtonsa!

Psalmi 32: 1-11
        1 Daavidin mietevirsi. Autuas se, jonka rikokset ovat anteeksi annetut, jonka synti on peitetty!
        2 Autuas se ihminen, jolle Herra ei lue hänen pahoja tekojansa ja jonka hengessä ei ole vilppiä!
        3 Kun minä siitä vaikenin, riutuivat minun luuni jokapäiväisestä valituksestani.
        4 Sillä yötä päivää oli sinun kätesi raskaana minun päälläni; minun nesteeni kuivui niinkuin kesän helteessä. Sela.
        5 Minä tunnustin sinulle syntini enkä peittänyt pahoja tekojani; minä sanoin: "Minä tunnustan Herralle rikokseni", ja sinä annoit anteeksi minun syntivelkani. Sela.

6 Sentähden rukoilkoot sinua kaikki hurskaat aikana, jona sinut löytää voidaan. Vaikka suuret vedet tulvisivat, eivät ne heihin ulotu.

7 Sinä olet minun suojani, sinä varjelet minut hädästä, sinä ympäröitset minut pelastuksen riemulla. Sela.
        8 "Minä opetan sinua ja osoitan sinulle tien, jota sinun tulee vaeltaa; minä neuvon sinua, minun silmäni sinua vartioitsee".
        9 Älkää olko niinkuin järjettömät orhit ja muulit, joita suitsilla ja ohjaksilla, niiden valjailla, suistetaan; muutoin ne eivät sinua lähesty.
        10 Jumalattomalla on monta vaivaa, mutta joka Herraan turvaa, häntä ympäröitsee armo.
        11 Iloitkaa Herrassa ja riemuitkaa, te vanhurskaat, ja veisatkaa ilovirsiä, kaikki te oikeamieliset.
        *
        Tässä, Jobin kirjassa mainitaan nk. etsikkoaika, Jumalan kutsu, kahdesti, ehkä jopa kolmesti ihmisen elinaikana (33:29,30). "Lunastusmaksu", eli Jeesuksen sovitustyö, lahjavanhurskautus mainitaan jakeissa 33: 23 ja 24. Jos ihminen etsikkoaikanaan vastaa Jumalan kutsuun, hän pelastuu. On tyhmää ihmiseltä kieltäytyä pelastuksen kutsusta, sillä Jumala saattaa lopulta täysin vaieta. Tästä on itselläni varsin rankkaa kokemusta. Mutta voi sitä ihmettä jos Jumala kerran vielä vastasi syntisen huutoon!

Job 33: 12-30
        12 Katso, sinä et ole oikeassa-niin minä vastaan sinulle-sillä Jumala on suurempi kuin ihminen.
        13 Miksi olet riidellyt häntä vastaan, jos hän ei vastaa kaikkiin ihmisen sanoihin?
        14 Sillä Jumala puhuu tavalla ja puhuu toisella; sitä vain ei huomata.
        15 Unessa, öisessä näyssä, kun raskas uni valtaa ihmiset ja he nukkuvat vuoteillansa,
        16 silloin hän avaa ihmisten korvat ja sinetillä vahvistaa heidän saamansa kurituksen,
        17 kääntääkseen ihmisen pois pahasta teosta ja varjellakseen miestä ylpeydestä,
        18 säästääkseen hänen sielunsa haudasta ja hänen henkensä syöksymästä peitsiin.
        19 Myös kuritetaan häntä tuskalla vuoteessansa, kun hänen luissaan on lakkaamaton kapina,
        20 ja hänen henkensä inhoaa leipää ja hänen sielunsa herkkuruokaa.
        21 Hänen lihansa kuihtuu näkymättömiin, ja hänen luunsa, ennen näkymättömät, paljastuvat.
        22 Näin lähenee hänen sielunsa hautaa ja hänen henkensä kuolonvaltoja.

23 Jos silloin on hänen puolellansa enkeli, välittäjä, yksi tuhansista, todistamassa ihmisen puolesta hänen vilpittömyyttään,
        24 niin Jumala armahtaa häntä ja sanoo: 'Vapauta hänet, ettei hän mene hautaan; minä olen saanut lunastusmaksun'.

25 Silloin hänen ruumiinsa taas uhkuu nuoruuden voimaa, hän palajaa takaisin nuoruutensa päiviin.
        26 Hän rukoilee Jumalaa, ja Jumala mielistyy häneen ja antaa hänen riemuiten katsella hänen kasvojaan; niin hän palauttaa ihmiselle hänen vanhurskautensa.
        27 Hänpä nyt laulaa muille ihmisille ja sanoo: 'Minä olin tehnyt syntiä ja vääristänyt oikean, mutta ei sitä kostettu minulle;
        28 hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta'.

29 Katso, kaiken tämän tekee Jumala kahdesti ja kolmastikin ihmiselle,
        30 palauttaakseen hänen sielunsa haudasta ja antaakseen elämän valkeuden hänelle loistaa.
        *

Matteus 3: 8-17 : 8-17
        8 Tehkää sentähden parannuksen soveliaita hedelmiä,
        9 Älkääkä luulko saattavanne sanoa mielessänne: 'Onhan meillä isänä Aabraham'; sillä minä sanon teille, että Jumala voi näistä kivistä herättää lapsia Aabrahamille.

10 Jo on kirves pantu puitten juurelle; jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, siis hakataan pois ja heitetään tuleen.
        11 Minä kastan teidät vedellä parannukseen, mutta se, joka minun jäljessäni tulee, on minua väkevämpi, jonka kenkiäkään minä en ole kelvollinen kantamaan; hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja tulella.
        12 Hänellä on viskimensä kädessään, ja hän puhdistaa puimatanterensa ja kokoaa nisunsa aittaan, mutta ruumenet hän polttaa sammumattomassa tulessa."

13 Silloin Jeesus tuli Galileasta Jordanille Johanneksen tykö hänen kastettavakseen.
        14 Mutta tämä esteli häntä sanoen: "Minun tarvitsee saada sinulta kaste, ja sinä tulet minun tyköni!"
        15 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Salli nyt; sillä näin meidän sopii täyttää kaikki vanhurskaus". Silloin hän salli sen hänelle.
        16 Kun Jeesus oli kastettu, nousi hän kohta vedestä, ja katso, taivaat aukenivat, ja hän näki Jumalan Hengen tulevan alas niinkuin kyyhkysen ja laskeutuvan hänen päällensä.
        17 Ja katso, taivaista kuului ääni, joka sanoi: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt".

Luukas 3: 15-23
        15 Mutta kun kansa yhä odotti ja kaikki ajattelivat sydämessään Johanneksesta, eikö hän itse ehkä ollut Kristus,

16 niin Johannes vastasi kaikille sanoen: "Minä kastan teidät vedellä, mutta on tuleva minua väkevämpi, jonka kengänpaulaakaan minä en ole kelvollinen päästämään; hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja tulella.
        17 Hänellä on viskimensä kädessään, ja hän puhdistaa puimatanterensa ja kokoaa nisut aittaansa, mutta ruumenet hän polttaa sammumattomassa tulessa."

18 Antaen myös monia muita kehoituksia hän julisti kansalle evankeliumia.
        19 Mutta kun Herodes, neljännysruhtinas, sai häneltä nuhteita veljensä vaimon, Herodiaan, tähden ja kaiken sen pahan tähden, mitä hän, Herodes, oli tehnyt,
        20 niin hän kaiken muun lisäksi teki senkin, että sulki Johanneksen vankeuteen. (kts. Markus 6:16)

21 Kun siis kaikkea kansaa kastettiin ja myöskin Jeesus oli saanut kasteen ja rukoili, niin tapahtui, että taivas aukeni
        22 ja Pyhä Henki laskeutui hänen päällensä ruumiillisessa muodossa, niinkuin kyyhkynen, ja taivaasta tuli ääni: "Sinä olet minun rakas Poikani; sinuun minä olen mielistynyt".
        23 Ja hän, Jeesus, oli alottaessaan vaikutuksensa noin kolmenkymmenen vuoden vanha, ja oli, niinkuin luultiin, Joosefin poika. Joosef oli Eelin poika,
        *

Markus 6: 15-32
        15 Mutta toiset sanoivat: "Se on Elias"; toiset taas sanoivat: "Se on profeetta, niinkuin joku muukin profeetoista".
        16 Mutta kun Herodes sen kuuli, sanoi hän: "Johannes, jonka minä mestautin, on noussut kuolleista".

17 Sillä hän, Herodes, oli lähettänyt ottamaan kiinni Johanneksen, sitonut ja pannut hänet vankeuteen veljensä Filippuksen vaimon, Herodiaan, tähden. Sillä Herodes oli nainut hänet,
        18 ja Johannes oli sanonut Herodekselle: "Sinun ei ole lupa pitää veljesi vaimoa".
        19 Ja Herodias piti vihaa häntä vastaan ja tahtoi tappaa hänet, mutta ei voinut.
        20 Sillä Herodes pelkäsi Johannesta, koska tiesi hänet vanhurskaaksi ja pyhäksi mieheksi, ja suojeli häntä. Ja kun hän kuunteli häntä, tuli hän epäröivälle mielelle monesta asiasta; ja hän kuunteli häntä mielellään.

21 Niin tuli sopiva päivä, kun Herodes syntymäpäivänään piti pitoja ylimyksilleen ja sotapäälliköille ja Galilean ensimmäisille miehille.
        22 Ja Herodiaan tytär tuli sisälle ja tanssi, ja se miellytti Herodesta ja hänen pöytävieraitaan. Niin kuningas sanoi tytölle: "Ano minulta, mitä ikinä tahdot, niin minä annan sinulle".
        23 Ja hän vannoi tytölle: "Mitä ikinä minulta anot, sen minä annan sinulle, vaikka puolet valtakuntaani".
        24 Niin hän meni ulos ja sanoi äidilleen: "Mitä minä anon?" Tämä sanoi: "Johannes Kastajan päätä".
        25 Ja hän meni kohta kiiruusti sisälle kuninkaan luo, pyysi ja sanoi: "Minä tahdon, että nyt heti annat minulle lautasella Johannes Kastajan pään".
        26 Silloin kuningas tuli hyvin murheelliseksi, mutta valansa ja pöytävierasten tähden hän ei tahtonut hyljätä hänen pyyntöään.
        27 Ja kohta kuningas lähetti henkivartijan ja käski tuoda Johanneksen pään.
        28 Niin vartija meni ja löi häneltä pään poikki vankilassa ja toi hänen päänsä lautasella ja antoi sen tytölle, ja tyttö antoi sen äidillensä.

29 Kun hänen opetuslapsensa sen kuulivat, tulivat he ja ottivat hänen ruumiinsa ja panivat sen hautaan.
        30 Ja apostolit kokoontuivat Jeesuksen tykö ja kertoivat hänelle kaikki, mitä olivat tehneet ja mitä olivat opettaneet.
        31 Niin hän sanoi heille: "Tulkaa te yksinäisyyteen, autioon paikkaan, ja levähtäkää vähän". Sillä tulijoita ja menijöitä oli paljon, ja heillä ei ollut aikaa syödäkään.
        32 Ja he lähtivät venheellä autioon paikkaan, yksinäisyyteen.
        *

• InhottavaRealisti
        George_L kirjoitti:

Toki muutkin tunnustuskunnat, ja monet uskovatkin ovat mukautuneet maailman menoon.

Kertoisitko George ihan KONKREETTISIN esimerkein, MITÄ Suomessa olisi pitänyt tehdä toisin?

• qåaäzm
        InhottavaRealisti kirjoitti:

Kertoisitko George ihan KONKREETTISIN esimerkein, MITÄ Suomessa olisi pitänyt tehdä toisin?

Minä ehätin vastaamaan. Rajat kiinni tai siis tiukkaan kontrolliin kuten oli Eila Kännön aikana, vain oikeille hätää kärsiville apua ja nimenomaan lähialueille.

• qåaäzm
        qåaäzm kirjoitti:

Minä ehätin vastaamaan. Rajat kiinni tai siis tiukkaan kontrolliin kuten oli Eila Kännön aikana, vain oikeille hätää kärsiville apua ja nimenomaan lähialueille.

Esimerkiksi Puola on Euroopan turvallisin maa naisille, kun siellä on rajat tiukasti valvonnassa. Maailman turvallisin maa naisille on Australia, ja sielläkin on tiukat tarkastukset raja-asemilla kuten telkustakin nähdään. Tässä nähdään että me maahanmuuttokriitikot olemme olleet oikeassa koko ajan.

• qåaäzm kirjoitti:

Esimerkiksi Puola on Euroopan turvallisin maa naisille, kun siellä on rajat tiukasti valvonnassa. Maailman turvallisin maa naisille on Australia, ja sielläkin on tiukat tarkastukset raja-asemilla kuten telkustakin nähdään. Tässä nähdään että me maahanmuuttokriitikot olemme olleet oikeassa koko ajan.

Oliko tuo olevinaan vitsi?

• hyväkuullatämä

• Varautukaa hihhulit siihen, että tätä "hiljaiseloa" riittää ihan maailman tappiin.

• halveksimasi.hihhuli

Nimenomaan: maailman tappiin asti! Sitten loksahtaa kaikkien pilkkaajien suu auki, sinunkin jos aiot loppuun asti jatkaa pilkkaajana.

Mitenkähän suusi sitten vääntyy jos joudut seisomaan helvetin reunalle tietäen että armonaikasi on nyt ohi ja tuhlasit sen synnissä, Jumalan vihollisena?

• Antipersux
        halveksimasi.hihhuli kirjoitti:

Nimenomaan: maailman tappiin asti! Sitten loksahtaa kaikkien pilkkaajien suu auki, sinunkin jos aiot loppuun asti jatkaa pilkkaajana.

Mitenkähän suusi sitten vääntyy jos joudut seisomaan helvetin reunalle tietäen että armonaikasi on nyt ohi ja tuhlasit sen synnissä, Jumalan vihollisena?

No kuule etkö sä ja sinun kamut osaa rukoilla oikein? Kun mikään teidän ajamanne juttu ei ota onnistuakseen. Homot pääsi naimisiin, vahva olut tuli kauppohin, Auvista ei valittu arkkipiispaksi yms yms. Joten ettäkö te osaa rukoilla oikein kun mikään ei tärppää.

• Umpiheterox
        halveksimasi.hihhuli kirjoitti:

Ai niin, kerro toki myös että mitä te siellä teidän puolella taivaassa tehdään päivästä päivään? Millainen on päiväohjelma? Ynnä että minkä ikäisiä ihmiset ovat taivaassa? Plus vielä että jos minä nyt joudun helvettiin ikuseen tuleen, niin eikö minua äitini joka on uskova ihminen. pääsee taivaaseen, niin eikö hän koskaan kaipaa poikaansa? Vai nauraako hän vain minulle kun minua grillataan päivästä toiseen?

• dfgdsgdfgdsfg

paha kyllä riehuu maailmassa, sen luulis jo paatuneemman ateistinkin jo huomaavan.

Jumala on hiljaa, koska koettelee lopuajan uskovia.

• Umpiheterox kirjoitti:

Ai niin, kerro toki myös että mitä te siellä teidän puolella taivaassa tehdään päivästä päivään? Millainen on päiväohjelma? Ynnä että minkä ikäisiä ihmiset ovat taivaassa? Plus vielä että jos minä nyt joudun helvettiin ikuseen tuleen, niin eikö minua äitini joka on uskova ihminen. pääsee taivaaseen, niin eikö hän koskaan kaipaa poikaansa? Vai nauraako hän vain minulle kun minua grillataan päivästä toiseen?

>> minkä ikäisiä ihmiset ovat taivaassa? <<

Tähän osaan vastata eli koska fundamentalistien mielestä elämä alkaa hedelmöittymisestä ja koska luonto hylkää 2/3 noista aluista ja kun ihmisiä on ollut olemassa noin 100 miljardia kappaletta, niin se tarkoittaa sitä, että fundamentalistien taivaassa on lähes yksinomaan tsygootteja.

• Antipersux
        dfgdsgdfgdsfg kirjoitti:

paha kyllä riehuu maailmassa, sen luulis jo paatuneemman ateistinkin jo huomaavan.

Ei kun kerro kerro mitä te siellä taivaassa tehdään päivästä päivään? Millainen on päiväohjelma? Ynnä että minkä ikäisiä ihmiset ovat taivaassa? Plus vielä että jos minä nyt joudun helvettiin ikuseen tuleen, niin eikö minua äitini joka on uskova ihminen. pääsee taivaaseen, niin eikö hän koskaan kaipaa poikaansa? Vai nauraako hän vain minulle kun minua grillataan päivästä toiseen?

• dfgdsgdfgdsfg kirjoitti:

>> Jumala on hiljaa, koska koettelee lopuajan uskovia. <<

Onko se muka koettelemista, ettette te hihhulit saa vääntää muiden niskoja nurin?
        Koska teidän ihanneyhteiskunnassahan me ateistit emme saisi edes elää.

Tähän loppuun sopinee ateistin iltarukous:

Kiitos Jeesus, että et ole olemassa.
        Amen!

• Antipersux kirjoitti:

Ei kun kerro kerro mitä te siellä taivaassa tehdään päivästä päivään? Millainen on päiväohjelma? Ynnä että minkä ikäisiä ihmiset ovat taivaassa? Plus vielä että jos minä nyt joudun helvettiin ikuseen tuleen, niin eikö minua äitini joka on uskova ihminen. pääsee taivaaseen, niin eikö hän koskaan kaipaa poikaansa? Vai nauraako hän vain minulle kun minua grillataan päivästä toiseen?

Luulen, että äitisi suree sinun kohtaloasi täällä olemisen aikansa. Koska taivaassa ei ole surua, niin tuskin hän sitten enää suree sinua. En usko, että myöskään naureskelee grillaustasi. Taivaassa ei varmaan enää mietitä noita asioita. Oletko muuten äidiltäsi kysynyt asiasta?

• Kuusenjuuret kirjoitti:

Luulen, että äitisi suree sinun kohtaloasi täällä olemisen aikansa. Koska taivaassa ei ole surua, niin tuskin hän sitten enää suree sinua. En usko, että myöskään naureskelee grillaustasi. Taivaassa ei varmaan enää mietitä noita asioita. Oletko muuten äidiltäsi kysynyt asiasta?

>Taivaassa ei varmaan enää mietitä noita asioita.

Tuntuu todella painajaismaiselta ajatukselta, että ihminen vain pitäisi kivaa tunteensa ja empatiansa menettäneenä. Ja tietysti myös muistonsa.

• RepeRuutikallo kirjoitti:

>Taivaassa ei varmaan enää mietitä noita asioita.

Tuntuu todella painajaismaiselta ajatukselta, että ihminen vain pitäisi kivaa tunteensa ja empatiansa menettäneenä. Ja tietysti myös muistonsa.

Niin, en tiedä kuinka se tapahtuu, ehkä se suljetaan meidän tietoisuudestamme jollain tavalla. Tiedän vain, ettei siellä ole suruja eikä murheita. En usko, että tunteita ja empatiaa on menetetty, muutenhan ei voi iloita.

• Kuusenjuuret kirjoitti:

Niin, en tiedä kuinka se tapahtuu, ehkä se suljetaan meidän tietoisuudestamme jollain tavalla. Tiedän vain, ettei siellä ole suruja eikä murheita. En usko, että tunteita ja empatiaa on menetetty, muutenhan ei voi iloita.

Ihminen ilman historiaansa on pelkkä zombi.

• jumalatietää

Kysele mieeluummin kuinka paljon vainajia ja aivovammapotilaita valmistuu poliisilaitoksilla.

• uskottomia.ovat

Ja uskovaisetkin järjestävät Jeesus- sun muita joukkokävelynsä aivan kovalla maalla, vaikka aivan pienenpienen sinapinsiemenen verrankaan uskoa mahdollistaisi, näin väitetään, kävelyretken kesäaikaan meren yli Helsingistä Tallinnaan ja jopa takaisin, siis mikäli siemeniä vielä riittää.

Ei ole uskoa, ei, nykypäivän hurskaissa, ei edes sinapinsiemenen verran.

• Tuohan on mainio tapa koetella uskovaisia. Säkkiin vaan ja mereen. Oikeauskoinen kelluu ja vväruskoinen ei - ja se on niille piruille ihan oikein. Arkkipiispasta voisi aloittaa.

Samaan tapaan inkvisitio aikanaan testasi noitia.

• nytsuukiinni
        he-ma kirjoitti:

Tuohan on mainio tapa koetella uskovaisia. Säkkiin vaan ja mereen. Oikeauskoinen kelluu ja vväruskoinen ei - ja se on niille piruille ihan oikein. Arkkipiispasta voisi aloittaa.

Samaan tapaan inkvisitio aikanaan testasi noitia.

Nyt pikkusen sordiinoa noihin puheisiin. Se on ihan viiden sentin päässä ettei tästä lähde poliisille vielä ilmoitusta. Vähemmästäkin vihanlietsonnasta on tuomittu nettikirjoittelijoita. Sitäpaitsi voin kertoa että sun kirjoituksia on jo jonkin aikaa kerätty talteen jatkotoimia varten.

• nytsuukiinni kirjoitti:

Nyt pikkusen sordiinoa noihin puheisiin. Se on ihan viiden sentin päässä ettei tästä lähde poliisille vielä ilmoitusta. Vähemmästäkin vihanlietsonnasta on tuomittu nettikirjoittelijoita. Sitäpaitsi voin kertoa että sun kirjoituksia on jo jonkin aikaa kerätty talteen jatkotoimia varten.

No ei nämä nyt raamatussa käskettyihin kansanmurhiin verrattuna niin kovin pahoja ole.

Olishan se kiva haastaa puolustuksen vihamieliseksi todistajaksi kaikkien kristinuskonharhan kulttien pääpapit manaamaan sen jumalansa esiin. Naurua piisaisi koko kansalle.

• Ei muuta, kuin miehet ratsaille ja taisteluun. Mehän olemme Herran jäseniä jotka taistelemme valhetta vastaan.

Nyt ei pidä uskotella, että armo riittää, vaan pitää kääntyä valhetta vastaan, ja seistä lujana, sillä ei tämä taistelu ole vain joitakin Herran palvelijoita varten, vaan ihan jokaisen uskovan sydän asia.

• Siitäpä vaan ratsun selkään ja todistamaan vaikkapa ensimmäiseksi mm. evoluution todisteet vääriksi. Fossiilit ja dna-tutkimukset vaan lyttyyn. Oikein uskottavasti.

• >> Ei muuta, kuin miehet ratsaille ja taisteluun. Mehän olemme... Herran palvelijoita <<

Netin perusteella tuo teidän armeijanne koostuu hyvin sekavasta porukasta. Osa istuu aasin, osa hevosen ja suurin osa jonkun häiriintyneen luuskan selässä. Jokaisella on lisäksi eri aseistus kuokasta kivääriin.
        Ja kun sotahuuto kajahtaa, niin jokainen Herran palvelija karauttaa omaan suuntaansa.

• 🤩😍😘😃🤣😂

Hihittää vs normijärkiset: 0-100

• qåaäzm

Todellakin. Tästä Laura jo varoitti, ja Turussa nähtii esimakua mitä tuleman pitää, ellei touhuun tule tolkkua.

• hylkäyssynnintekoon

Kyllä Raamatussa sanotaan, että Jumala hylkäsi heidät syntiinsä. Siis synti otti vangikseen. Jos ihminen silloinkin, kun tietää tekevänsä 10 käskyä vastaan, niin tahallaan jatkaa synnintekoa, niin sehän on oikeasti kapinointia Jumalaa vastaan.
      On kauheaa, kun Hän jättää ihmisen rauhaan.
      http://rkk-sansa.net/kuuntele/audio/?k=45&d=ut&mp3=229_Room.mp3&n=Kirje

• dffdcxvfggroip

Suomen kansa ei ole koskaan ollut mikään Jumalan kansa. Eikä Jumala pelasta kokonaisia kansoja vaan yksittäisiä ihmisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      159
      3465
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      61
      2725
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      33
      2110
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1687
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      78
      1554
    6. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      83
      1544
    7. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      368
      1472
    8. Kerro mulle mitä pitäs tehdä

Sun mielestä? Anna neuvo?
      Ikävä
      97
      1215
    9. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1125
    10. On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle

Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou
      Pyhäjärvi
      195
      1106
    Aihe