Hei! Mulla on alkanut tulemaan yhdynnän jälkeen kipuja emättimeen joko se alkaa heti kun yhdynnän jälkeen menen vessaan tai seuraavana päivänä ?? Joskus tulee myös vähän verta et mikäköhän ihme voisi olla syynä? Syön e pillereitä että ne saattaa kuivattaa limakalvoja mutta todella ärsyttävää ja ahdistavaa aina yhdynnän jälkeen tämä kipu. Osaisko kukaan samaistua et mikä vois olla ?
Vastaukset 1
- Infoooo8888888
No minulle ei naisen anatomia ole kovinkaan tuttu, mutta vaikuttaisi kuivuudelta tai virtsatien tulehdukselta (mikäli siis kipua on virtsatessa).
Pistä emättimen huulille ja / tai peniksen ympärille hieman vesiliukoista liukastevoidetta (protex esim. on hyvä lähikaupasta saatavilla oleva tuote) ja katso mikäli vaiva tämän avulla katoaisi.
Mikäli ei, niin ota yhteys lääkäriin ja käy testeissä.
Tosiaan kuivuus voi aiheuttaa moista, mutta sitten on tietysti myös tulehdukset ja sukupuolitaudit otettava huomioon.
Mikäli vaiva on alkanut n. 3-6 kuukauden jälkeen edellisestä suojaamattomasta yhdynnästä on suositeltavaa myös ottaa sukupuolitauti testit.
Itse epäilen kyseessä olevan vain pientä kuivuutta johon liukkari auttaa, mutta kyseessä voi olla ihan tavallinen tulehduskin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831049
- 73882
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut109637- 43585
- 47582
- 30552
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4536Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164533Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61525Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136518