niin kuinka usein käytte baareissa rafloissa yökerhoissa yms kuukaudessa ja mitä juotte ja kuinka paljon ja kuinka paljon menee rahaa illassa lippiuneen juomineen syömisineen kaikkineen illan aikana
kuinka usein kuukaudessa käytte baareissa
21
760
Vastaukset
- Gnuk
Kerran pari viikossa tulee pyörähdettyä. Lähen kohta taas... :)
- ei.ole.halpaa.touhua
tuleeko kalliiksi
- Gnuk
ei.ole.halpaa.touhua kirjoitti:
tuleeko kalliiksi
No ei pahemmin. 40-60 euroa laaki.
- ainakin.15.olutta
Gnuk kirjoitti:
No ei pahemmin. 40-60 euroa laaki.
eikö nuo mene äkkiä matkoihin ja lippuihin ja narikkamaksuun eli ei paljon juoda mitään ja ehkä syödäkkin jotain
- Gnuk
ainakin.15.olutta kirjoitti:
eikö nuo mene äkkiä matkoihin ja lippuihin ja narikkamaksuun eli ei paljon juoda mitään ja ehkä syödäkkin jotain
Kuukausilippu on muutenkin, joten matkoihin ei mene. En harrasta yökerhoja yms. Enkä syökään kovin usein ulkona.
Sillä fyrkalla saa muutaman punkkupullon ja se riittää illaksi mainiosti. :) - kallista.on
Gnuk kirjoitti:
Kuukausilippu on muutenkin, joten matkoihin ei mene. En harrasta yökerhoja yms. Enkä syökään kovin usein ulkona.
Sillä fyrkalla saa muutaman punkkupullon ja se riittää illaksi mainiosti. :)mietein vaan kun eilen olin ja lähtiskö tänään taas mutta eilen meni aika hyvin rahaa ja huomenna aamusti olisin ajokunnossa jos ei mene eikä kyllä ole juhlimis fiiliskään nyt jopa väsyttää no täytyy nyt miettiä vielä
Noin 30 kertaa kuukaudessa.
- mansikkakakkua
Ookko sä baarimestarina nykyään, vai ovikerberos... ja vp:eet naapuri baarin asiaks?
- äläkoskaan
Sinkkupoika, älä koskaan anna kenenkään väittää, että olet kotona piileskelevä nössö ja ettet koskaan saa itsellesi naista.
- enkäy
En käy baareissa.
- jokumies83
0 krt vuodessa... tai saattaa olla 1 kerran 3 vuoteen jos on hyvä bändi yms.
- 34mies-
Joskus sitä rahaa menikin varmaan satanen illlassa ja kävin 2-3 kertaa kk baareissa/yökerhoissa. Naista en saanut ja sitten äkkäsin maksulliset naiset. Rahaa onkin säästynyt kun maksulliselta saa heti seksiä enkä ole sen jälkeen baareissa käynyt 5 vuoteen kertaakaan.
Oliskohan edellisestä käynnistä tuollaiset 20 kuukautta eli noin 0,05 kertaa kuukudessa.
Silloin mentiin katsomaan Englannin valioliigan matsi. Olut per puoliaika eli ei kovin kallis reissu ollut.- mansikkakakkua
Nykyään noin joka toinen kuukausi, suunnilleen tulee käytyä. Useinmiten alkoholittomia trinksuja juon tai kivennäisvettä... joskus valkoviiniäkin jos satun syömään jotain.
Rahaa palaa paikasta riippuen 30-130€ kerta ja siitä tarjoonko juotavaa joillekin kavereilleni vai en... mikään pakkohan ei ole tarjoilla toisille. - sinkkumies---
Käyn baareissa vain kesällä. Tai terasseilla jos on tosi helle keli. Muuten en baareissa en käy.
Baareista ei naista saa ja käynkin siellä vain kaljalla. Eipä tule käytyä.
- Kinkkunainen
Käyn baarissa ns. yhdellä noin kerran viikossa. Yökerhoissa nykyään noin 2 kertaa vuodessa.
- kaheli33
En käy missään koska en uskalla, läträän itsekseni.
En juuri koskaan, viimeksi vuonna 2004 tai 2005 kävin silloisen kumppanin ja hänen kaverien kanssa ravintolassa muutaman kerran.
Etelässä käytiin nyksän kanssa 2011, oluilla yhdellä terassilla Kerkyrassa.
Ruokaravintoloissa käyn about 3-8 kertaa vuodessa. Syömässä.
Juomien kanssa juhliminen ei oo vaan mun juttu eli halvaksi tulee. ☺️- Silikoonimummo
Eihän siellä mene,kun rahat ja saa päänsä kipeeks ja sillä rahalla saa muutakin..jos menee yökerhoon niin helposti menee,se 80e ja taksikyydit. Tietysti,jos hyvä bändi niin voi mennä kattoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592