Ja kaiketi hieman itkin, kunnes näin itseni leijumassa kohti taivasta, missä minua vastaan tuli neljä enkeliä kaari muodostelmassa. Uskon, että koin tuolloin ruumista irtaantumis kokemuksen. Mahdollisesti olin jo matkalla taivaaseen, mutta oma aikani ei ollut vielä ja palasin takaisin. Muistan selvästi, miltä kokemus tuntui ja miten kauniita minua vastaan tulleet enkelit olivat.
Sänkyni yläpuolelella minulla oli pienenä kaksi kaunista kiiltokuvaenkeliä.
Näin pienenä kovassa kuumeessa enkeleitä
9
468
Vastaukset
- olinpeitonalla
Joo kovassa kuumeessa pienenä jokainen on kokenut harhoja, minä tunsin vieressäni
jonkin karmaisevan ja pelottavan läsnäolon. - pienenätapahtuu
Tapettienkuviot tai seinällä olevat kuvat rupeavat elämään omaa elämäänsä
korkeassa kuumeessa ja varsinkin yö aikaan.- AngelsAreReal_
Kumpikaan vastaajista ei usko, että aloittajan kokemus olisi aito. Miksi ette? Siksikö, ettette ole koskaan itse kokeneet mitään vastaavaa? Yleensä sellaiset ihmiset vähättelevät toisen kokemuksia, kun eivät itse niihin usko, eivätkä niitä ymmärrä. Itse uskon 100% siihen, että aloittaja puhuu totta ja on itse kokenut kaiken kertomansa.
- Prööttööt
Itse näin yhtenä iltana Amman lentävän taivaalla peräliekin avulla.
- sulkaonlinnusta
AngelsAreReal_ kirjoitti:
Kumpikaan vastaajista ei usko, että aloittajan kokemus olisi aito. Miksi ette? Siksikö, ettette ole koskaan itse kokeneet mitään vastaavaa? Yleensä sellaiset ihmiset vähättelevät toisen kokemuksia, kun eivät itse niihin usko, eivätkä niitä ymmärrä. Itse uskon 100% siihen, että aloittaja puhuu totta ja on itse kokenut kaiken kertomansa.
Normaali ihminen ymmärtää mistä jokin tapahtuma johtuu.
Uskovainen keksii tapahtumille valheellisia selityksiä. - PainukaaMuualle
Ei tänne kannata kirjoitella lun pellet vastaavat. Menkää muualle täältä kun ette mitään asioista tiedä.
- kyöpelivuori
PainukaaMuualle kirjoitti:
Ei tänne kannata kirjoitella lun pellet vastaavat. Menkää muualle täältä kun ette mitään asioista tiedä.
Minä en tiedä asioista muuta kun vuorenpeikkoja.
- minätiiän
kyöpelivuori kirjoitti:
Minä en tiedä asioista muuta kun vuorenpeikkoja.
Vuorenpeikot ei ole samalla vuorella noitien kanssa.
Moni on nähnyt pienenä, myös papin penikksen, isona.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728