Näin pienenä kovassa kuumeessa enkeleitä

Olin_sängyssäni

Ja kaiketi hieman itkin, kunnes näin itseni leijumassa kohti taivasta, missä minua vastaan tuli neljä enkeliä kaari muodostelmassa. Uskon, että koin tuolloin ruumista irtaantumis kokemuksen. Mahdollisesti olin jo matkalla taivaaseen, mutta oma aikani ei ollut vielä ja palasin takaisin. Muistan selvästi, miltä kokemus tuntui ja miten kauniita minua vastaan tulleet enkelit olivat.
Sänkyni yläpuolelella minulla oli pienenä kaksi kaunista kiiltokuvaenkeliä.

9

504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olinpeitonalla

Joo kovassa kuumeessa pienenä jokainen on kokenut harhoja, minä tunsin vieressäni
      jonkin karmaisevan ja pelottavan läsnäolon.

• pienenätapahtuu

Tapettienkuviot tai seinällä olevat kuvat rupeavat elämään omaa elämäänsä
      korkeassa kuumeessa ja varsinkin yö aikaan.

• AngelsAreReal_

Kumpikaan vastaajista ei usko, että aloittajan kokemus olisi aito. Miksi ette? Siksikö, ettette ole koskaan itse kokeneet mitään vastaavaa? Yleensä sellaiset ihmiset vähättelevät toisen kokemuksia, kun eivät itse niihin usko, eivätkä niitä ymmärrä. Itse uskon 100% siihen, että aloittaja puhuu totta ja on itse kokenut kaiken kertomansa.

• Prööttööt

Itse näin yhtenä iltana Amman lentävän taivaalla peräliekin avulla.

• sulkaonlinnusta
        AngelsAreReal_ kirjoitti:

Kumpikaan vastaajista ei usko, että aloittajan kokemus olisi aito. Miksi ette? Siksikö, ettette ole koskaan itse kokeneet mitään vastaavaa? Yleensä sellaiset ihmiset vähättelevät toisen kokemuksia, kun eivät itse niihin usko, eivätkä niitä ymmärrä. Itse uskon 100% siihen, että aloittaja puhuu totta ja on itse kokenut kaiken kertomansa.

Normaali ihminen ymmärtää mistä jokin tapahtuma johtuu.
        Uskovainen keksii tapahtumille valheellisia selityksiä.

• PainukaaMuualle

Ei tänne kannata kirjoitella lun pellet vastaavat. Menkää muualle täältä kun ette mitään asioista tiedä.

• kyöpelivuori
        PainukaaMuualle kirjoitti:

Ei tänne kannata kirjoitella lun pellet vastaavat. Menkää muualle täältä kun ette mitään asioista tiedä.

Minä en tiedä asioista muuta kun vuorenpeikkoja.

• minätiiän
        kyöpelivuori kirjoitti:

Minä en tiedä asioista muuta kun vuorenpeikkoja.

Vuorenpeikot ei ole samalla vuorella noitien kanssa.

• Moni on nähnyt pienenä, myös papin penikksen, isona.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      180
      3241
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2121
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      44
      1979
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1941
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1461
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1231
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1193
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      384
      1071
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      993
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      42
      817
    Aihe