Ihan rasismia, hei missäs tasa-arvovaltuutettu siskonmakkaran suhteen? Mitäs jos kaupassa myytäisiinkin veljenmakkaraa? Meniskö läpi?
Siskonmakkara ok, neekeripusu kielletty!
16
299
Vastaukset
- RautalankaaKyselijälle
No katsos lapsonen, se on sillä tavallä että sisko ei ole haukkumasana, nykypäivänä tuo toinen taas on. Olisko sulla muita kysymyksiä, joita et taaskaan yhtään ymmärrä ?
- Kurvix
Siis käykös veljenmakkara? Luulis että naisia ihmetyttää tuo siskonmakkara, eräskin tytteli ihmetteli missäs se on?
- tapolancarnatinegru
Mustamakkara romaniaksi on carnati negru
- MansenKyllikki
Mustamakkara saisi olla paksumpaa niin olisi realistisempi.
- Verenimijä
MansenKyllikki kirjoitti:
Mustamakkara saisi olla paksumpaa niin olisi realistisempi.
Hyi saa..tana. Verestä tehty makkara, sama kuin verilätyt.. yäk.. kuinka kukaan voi syödä tuollaista pskaa..
- Anonyymi
Verenimijä kirjoitti:
Hyi saa..tana. Verestä tehty makkara, sama kuin verilätyt.. yäk.. kuinka kukaan voi syödä tuollaista pskaa..
Punasoluja voi yhtälailla syödä kun lihassolujakin, proteiinia se on
- kok.sucker
Täytyy nähdä asia vieraan kulttuurin ja kielen näkökulmasta.
Saahan siinä asioista ihan väärän ja kauhistuttavan kuvan, jos hoono soomi -ulkomaalainen kokee, että siskosta on tehty makkaraa tai että se on Suomessa ihan normaali kantasuomalainen käytäntö laittaa sisko lihoiksi kaupan hyllylle. - AllahinKuukautiskuppi
Ja munkkia saa panna suuhun kuten munaa, mutta nunnaa ei ? On perseestä koko homma. Lieneekö homojen hommoo.
- Autshis
Isoäidinpitko, hui, kenes muori leivottuna?
- Manaaja
Se oli muuten neekerinpusu, ellen väärin muista! Hyviä olivat.
- Lindströminpihvi
Kukas Lindström nyt on laitettu pihviks?
- Anonyymi
Olen mamujen tyttöystävä ja juoksen heidän perässään itiksessä joka viikonloppu. naminami
- Anonyymi
NEEEKERIT ON RUMIA
NIILLON HUUULET KUMIA - Anonyymi
Tälle ihanien mummojen solvaamiselle saatava nollatoleranssi.Minä en ainakaan syö mummoista jauhettuja lihapullia enkä syö mummosta leivottua pitkoa.Tämä on mummojen kansanmurhaa rasistit.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203