Olen hengellisesti epävarma

Olen päättänyt, että teen parannuksen fyysistä kuntoa pahentavista tavoistani. Onneksi olen terve vielä ja voin sen tehdä.2.päivä menossa tupakkalakkoa, tällä kertaa olen tosissani mutta kun on niin aikaista vielä...

En vain löydä sisältäni sitä tarvittavaa "hengellistä ulottuvuutta", Jumalasuhde on kaatunut, sitä ei ole. Yksinään rukoilen ja se rauhoittaa mutta mistä minä tiedän kuuleeko Jumala ja haluaako kuulla.

Mehän ollaan ihmiset kuin muurahaiset keossa, pieniä ja meitä on tosi monta, kuka minua nyt huomaisi...

Jumalasuhteeni kaatui miehen vuoksi. En rakastanut häntä, olisi pitänyt pitää välimatka..tunsin olevani puhdas...kunnes lasteni isä, jota kait jotenkin ystävänrakkaudella rakastan vieläkin, jätti minut...uskon takia. Lupasin hänelle jättäväni srk-kokoukset mutta hän sanoi ja petyin itseeni ja häneen:"Liian myöhäistä",,,yksinäisyyttäni otin alkoholiin menevän raamattukoululaisen.

Tämä raamattukoululainen opetti ensin että "On mentävä naimisiiin", ja sitten"äitisi sanoi että et osaa hoitaa raha-asioita -anna palkkasi mulle",,,ja tottahan se oli... ja sitten naimisiinmenon jälkeen että "sinä PALVELIT hienosti vanhempiani kun kannoit heille häissä ruokaa, palvele minuakin, sillä sitä varten nainen on"ja minä siihen että voi vittu ja se vastasi että "nainen luotiin vasta miehen jälkeen"ym.käsittämätöntä.

Sitten...se sanoi että ei siedä lapsiani johon lasteni isä "eroa hänestä"ja seuraavana päivänä asuin jo muualla.

Se leikki tenun kanssa yksinään kämpässä ja niin roihahti talo ja huonekaluni(hänellä niitä ei ollut kuin yksi itsetekemänsä yöpöytä)ja valokuvani ja kaikki tuleen ja paloi poroksi.

Ja samalla paloi raamattuni -niin mielestäni kuin oikeastikin!

5

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tänään noin 15 vuotta myöhemmin: jo viidettä päivää taas viinalakko, ja karkkilakko, ja jo toista päivää tupakkalakko ja kahvilakko...kyllä on hermot riekaleina.

      Joku sanoi minulle että älä tee kaikkea kerralla, että se viinalakko ensin, mutta minä olen niin todella todella kyllästynyt ja suuttunut kaikkiin tapoihini.

      Kerralla parannus tai ei ollenkaan. Olen vihainen, varokaa!

      • Virtuaalihali, niin ei tule litsaria.


      • he-ma kirjoitti:

        Virtuaalihali, niin ei tule litsaria.

        :-D


      • capiche

        Tsemppiä. Kyllä Jumala kuulee sinua - vihaisenakin.


    • Samaatietä

      Ihanaa, että sinulla on halu parannukseen. Ei varmasti oo helppoa!
      Mää Inhoan paholaista, kun se tekee itsensä tarpeelliseksi tarttumalla ihmisen hätään.
      Voisin hakata sen pieniksi palasiksi kaikesta siittä, mitä se on tehnyt ihmisille!
      Sinullakin ollut ihan tarpeeksi kärsimystä. Olisi jo aika saada tuntea hyviä tuntemuksia ja kokemuksia.
      Mää joskus vihoittelen myös Jumalalle, että missä oot?
      Vaikka tiedän, että hän suunnittelee kaiken parhain päin.
      Sitä ei vain aina tahdo ymmärtää ihmisenä, miksi kaikki menee niinkuin menee.
      Yksi asia ainakin on totta ja päivänselvää Jeesus rakastaa meitä. Jos kaikki muu pettää, menee elämä miten menee, niin Jeesus pysyy. Häneen voimme turvata ja aina huutaa apuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      316
      7118
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2174
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1601
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1419
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1133
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1127
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      1009
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      853
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      49
      837
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe