Kyllä ihmettelen kuinka helvetin tyhmiä

18v.stokessa

ja naiiveja nämä suvakit oikein ovat, pääasiassa siis naiset. Huutavat suuna ja päänä muslimijätkien puolesta, ja hirveä itku kun joku täältä häipynyt on ammuttu Irakissa(vai onko). Mutta kun turvikset ihan täällä Suomessa tappaa suomalaisia, niin pannaan pää puskaan.

Suvakkien pitäis vähän perehtyä islamiin, että jotain tajuaisivat.

Tässäkin on todella hyvää teksiä tanskalaispsykologilta.

https://ibnmatti.blogspot.fi/2016/07/sennels-muslimit-nakevat.html

40

789

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmät_suvakit

Hyvää ja viisasta analyysia fasistisesta uskontofilosofiasta nimeltään islam. Milloinkahan suvakitkin heräävät huomaamaan minkä fasistisen paskan hyödyllisiä idiootteja he ovat? Vaikea sitten tosin enää mitään huomata, kun kaula on katkaistu.

• 18v.stokessa

No entäs kristityt ?Kaikkivoipa, pakolaisJumalA... Jeesuskn tukee islamint toimia ja suomessa maksetaan kirkollisveroa moisesta!

• herranhalthuun
        18v.stokessa kirjoitti:

No entäs kristityt ?Kaikkivoipa, pakolaisJumalA... Jeesuskn tukee islamint toimia ja suomessa maksetaan kirkollisveroa moisesta!

Et kai nyt tosissaan vertaa toisiinsa Suomen ev. lut. kirkkoa ja kehitysmaamuslimien moskeijameininkiä? Totta on kyllä, että nykyisellään kirkkomme on täysin munaton homotuksen ja islamisaation edessä. Silti meidän kirkkomme ei aseta veronmaksajilleen samankaltaisia määräyksiä kuin islam asettaa insallah-väelleen! Vai eikö muka ole näin?

• G.S

Avainsana on koulutus, sillä saadaan erityisesti naiset toimimaan halutulla tavalla. Propagandaa 5 vuotiaasta asti ja sitten yliopistoissa lisää. Toimii 90%:sesti, sen näkee juuri tästä suvakki-ilmiöstä.

• Asian.ydin

Osuit muuten asian ytimeen.
        Lisäksi niistä surkimuksista se osa, joka jää ilman työtä, altistuu erityisesti vasemmistpropagandalle ja huomaa, että pysyäkseen leivässä heidän on tuettava kaikkia pyrkimyksiä loisimisyhteiskunnan aikaansaamiseksi. Tajuamatta lainkaan, että ne uutisissa näytetyt kuvat raunioituneista kaupungeista ovat jossain vaiheessa todellisuutta myös Suomessa, mikäli nykyinen matupolitiikka jatku. On siinäpä akat ihmeissään, kun heidät suljetaan neljän seinän sisään ja äijä käy huoneessa sen verran että käy siittämässä lisää mukuloita.

• Koulutus, tuo suvaitsemattoman suuri vihollinen :D Taitaa olla varsin naulan kantaan osuttu, sillä suvaitsemattomuus taitaa kulkea käsi kädessä tietämättömyyden kanssa.

• Agendasi
        TheUrbanLegends kirjoitti:

Koulutus, tuo suvaitsemattoman suuri vihollinen :D Taitaa olla varsin naulan kantaan osuttu, sillä suvaitsemattomuus taitaa kulkea käsi kädessä tietämättömyyden kanssa.

Ja höpsistä jutuillesi.

• asfgasgasdfg

Koulutus, tuo suvaitsemattoman suuri vihollinen :D Taitaa olla varsin naulan kantaan osuttu, sillä suvaitsemattomuus taitaa kulkea käsi kädessä tietämättömyyden kanssa.

Onneksi kyse on vain tästä palstasta. Kuten mm. presidentinvaalissa havaittiin, ei näitä älämölöäviä misogynistiwannabenatseja paljoa ole. Kourallinen.

• iukjhbhkj
        asfgasgasdfg kirjoitti:

Onneksi kyse on vain tästä palstasta. Kuten mm. presidentinvaalissa havaittiin, ei näitä älämölöäviä misogynistiwannabenatseja paljoa ole. Kourallinen.

Kourallinen olkiukkoja vain? Kyllähän te tärähtäneistö niitä natseja näette huomattavasti enemmän joka puolella. :D

• Minä jäin ihmettelemään, mikä sinun pointtisi on. Siis tulisiko kaikkien pitää meteliä kaikista henkirikoksista, vai eikö pitäisi mistään?

Eikö mistään voi tajuta mitään perehtymättä islamiin?

Ja keitä nämä mainitsemasi naiivit suvakit nyt sitten ovat ja millä tapaa heidän olisi pitänyt toimia toisin, jotta eivät olisi ihmetyksesi kohteina?

• 18v.stokessa

No en vittu tiedä, oletko vajakki eli SAK:lainen?

• 18v.stokessa kirjoitti:

No en vittu tiedä, oletko vajakki eli SAK:lainen?

Vähän epäilinkin, että perusteleminen ei onnistu. Asia siis loppuun käsitelty tältäkin erää.

• aloittaja.itse

Vähän epäilinkin, että perusteleminen ei onnistu. Asia siis loppuun käsitelty tältäkin erää.

En ole vastannut täällä mihinkään, tein avauksen ja tämän. Joku feikkaa.

• Eiköhävetä

Minä voin vastata palstan tolloimmalle suvakkirotalle.
        Ai että miten suvakkien pitäsi toimia että heitä ei arvosteltais, no, miten olisi jos vaikka noin ensin lopettaisivat laittomien aavikkoapinoiden hyysääminen, voisiko onnistua, hiukka epäilen sillä te annatte vaikka oman lapsenne laittomasti maassa oleville islamisteille.

Sitten, jos meinaat alkaa kerotmaan että olen joku kouluttamatot työtön surkimus, kävin koulut ja olen ollut työelämässä 48 vuotta, nyt olen eläkkeellä jonka olen omasta mielestäni ansainnut, ja tuosta minukin raatamisesta on otettu isomäärä verorahaa noiden laittomin maassa olevien paskojen oikeuksiiin, kuten vaikka ilmaiseen terveyshuoltoon/hammashoitoon,

• Eiköhävetä kirjoitti:

Ai että miten suvakkien pitäsi toimia että heitä ei arvosteltais, no, miten olisi jos vaikka noin ensin lopettaisivat laittomien aavikkoapinoiden hyysääminen, voisiko onnistua, hiukka epäilen sillä te annatte vaikka oman lapsenne laittomasti maassa oleville islamisteille.

Sitten, jos meinaat alkaa kerotmaan että olen joku kouluttamatot työtön surkimus, kävin koulut ja olen ollut työelämässä 48 vuotta, nyt olen eläkkeellä jonka olen omasta mielestäni ansainnut, ja tuosta minukin raatamisesta on otettu isomäärä verorahaa noiden laittomin maassa olevien paskojen oikeuksiiin, kuten vaikka ilmaiseen terveyshuoltoon/hammashoitoon,

Yrittikö tämä olla vastaus minulle? Ei oikein osunut. Minulla ei myöskään ole kiinnostusta siihen, mikä sinun statuksesi on - eikä toisaalta tapana halveksia ihmisiä, olivat he työttömiä tai töissä, koulutettuja tai kouluttamattomia. Saati sitten häpäistä itseäni nimittelemällä muita.

• asdfgasdfgasdfgc
        Eiköhävetä kirjoitti:

Tuollaista aivopuuroa voi tulla vain päästä, jonne ei mahdu mitään muuta kuin jonkun Janitskinin kaltaisen narkkariääliön höpinöitä.

• pedon.lapset

"sillä ei ole väliä kuka on oikeassa, vaan kuka on voimakkain. Perinteisen muslimikulttuurin näkökulmasta läntinen kunniakäsitys on kunniaton. Se saa meidät näyttämään säälittäviltä ja pelokkailta"

Muslimi halveksii suvakkia mutta ottaa kyllä rahan ja pilun.

• Sivusta_seurannut

Vierailessani pääkauunkiseudulla huomasin miten aivopestyjä siellä päiväkodissa työskentelevät naiset olivat. Ajatukset olivat naiiveja, ja elämäntavat tupakointeineen ja liikalihavuuksineen olivat johtaneet naiset kuormittamaan suuresti terveydenhoitoa, jota suuresti sitten arvostelivat.

• Manipulointi alkaa jo heti subjektiivisesta päivähoidosta.
      OECD oli tässä jokin aika sitten huolestunut siitä, etteivät vielä aivan kaikki suomalaislapset ole "varhaiskasvatuksen" piirissä, mutta se jälki mikä siitä nyt on nähtävissä on jo aivan riittävä näyttö osoittamaan varhaiskasvatuksen laatu ja "opetussuunnitelma".

Koulutus on jo sitten seuraava esimerkki manipuloinnista.
      Tämän viikkoinen MOT oli taas osoitus siitä, että kaikenlaiset puliveivarit pääsevät lobbamaan veronmaksajien varoja itselleen, koska lainsäädäntötyö, joka kansanedustuslaitokselle kuuluu on tehty niin huolimattomasti, että varmasti löytyy porsaanreikiä niitä kaipaaville.

Tässäkin tapauksessa oli niin käynyt, liekö "itsensä edustajillla" ollut kiire lomille vaiko jätetty koko työ avustajile, mutta suurta tyhmyyttä osoittaa, ettei näillä riitä enää taitoa ymmärtää edes lukemaansa.
      Ja on erittäin hyvä esimerkki siitä, ettei pelkästään TV:stä tai lööpeistä saatu pätevyys (tuttuus) riitä edustamaan kansaa.
      Silläkö lienee niin käynyt, ettei tuon valtuutuksen jälkeen ole pätevä muulle kuin sopeutumiseläkkeelle.

Kuten MOT osoitti, että kevyt-akateemisiin tutkintoihin heltiää helposti rahaa, kun vain riittävän rehellisellä naamalla osaa oikeille kevyt-koulutetuille tutkintoaan lobata.
      Ja kun tämän yhteiskunnan tätä päivää elää ja seuraa, niin vaikuttaa koulutus olevan kauttaaltaan tuo kevytkoulutusta, johon valtiovalta suoltaa rahaa vaivautumatta selvittämään sen enempää rahaa hakevan konsultin pätevyyttä kuin konsultin koulutuksen laatuakaan.
      Ja tämä taas johtaa helposti ajatukseen, että mahtaako meillä opetushallituskaan olla enää mitenkään kartalla, vai onko sielläkin peräti vain kevyt-akateemiskoulutettuja palkollisia.

Mutta kaiken kaikiaan yhä enemmän törmää tänä päivänä tilanteisin, joissa alan ns. ammattilaiset eivät ole millään tasolla päteviä hoitamaan tehtäviään ja onko tässä yksi syy siihen, että kohta asia kun asia on jokaisen hoidettava itse.
      Manipulointikoulutuksen päämääränä ei ole ammatillinen pätevyys vaan kuuliaisuus valtaapitäville.

• fdsdfsfdsfds
    • uskonnot_RAUS

Itse katselen maailmaa ilman juutalaislaseja, eikä pelota lainkaan. Uskontoa ei pidä tuoda pyhättöjen ulkopuolelle missään muodossa. Uskonnot eivät kuulu normaaliin elämään, ei kristinusko eikä varsinkaan kiihko uskonto juutalaisuus.

• aika-ihgua

Ruotsissa on tutkija juuri tuonut esiin tiedon, että muslimit vapaaehtoisesti eristäytyy muusta yhteiskunnasta, suojellakseen lapsiaan ruotsalaisten "vääriltä" arvoilta.

• suvakkianneli

Kun vähän seuraa suvakkien tekoja sekä lausuntoja niin hukkaan on koulutus mennyt kun väittävät olevansa korkeasti koulutettuja.Olisiko sittenkin parempi sanoa korkeasti aivopestyjä.

• sopankeittäjä

Näin on. Monikulttuuri silloin kun se olisi onnistunutta, on kuin monista eri raaka-aineista tehty herkullinen soppa. Kaikki ainekset tukevat toisiaan ja antavat kukin oman maukkaan vivahteen soppaan. Mutta kehitysmaamuslimien islamkulttuuri on kuin öljytippa keitossa. Pilaa koko sopan tehokkaasti. Mutta tätähän pöhlöt suvakit eivät tajua. Eivät sitten millään.

• 89988
        sopankeittäjä kirjoitti:

Näin on. Monikulttuuri silloin kun se olisi onnistunutta, on kuin monista eri raaka-aineista tehty herkullinen soppa. Kaikki ainekset tukevat toisiaan ja antavat kukin oman maukkaan vivahteen soppaan. Mutta kehitysmaamuslimien islamkulttuuri on kuin öljytippa keitossa. Pilaa koko sopan tehokkaasti. Mutta tätähän pöhlöt suvakit eivät tajua. Eivät sitten millään.

Se ei kauaa ole enää mikään pikku tippa.

• mielipide.vain

Mielestäni kaikkien tänne muuttavien olisi omaksuttava maamme elintavat joka suhteessa, se mikä julkisesti näkyy. Kotonaan jokainen voi palvoa minkälaisia Jumalia haluaa, mutta sen ei pitäisi näkyä pukeutumisessa työpaikoilla eikä minkäänlaisina rukouksina työaikoina. Meillä on oma kulttuurimme ja katson, että sen mukaan meillä on julkisuudessa elettävä.

Oli hyvä, että se suurmoskeija hanke kaatui. Ei sellaisia meillä tarvita. Pienimuotoiset kokouspaikat kuten meilläkin ovat kirkot, eikä niitä käytetä minkään propagandan julistuspaikkoina.

• vieraskulttuuri

Eilen ihmettelin, kun ei dE wit eikä ketään ollut vastustamassa kiinalaista uuden vuoden juhlaa Helsingin kekustassa. Ei se ole mikään suomalainen eikä kristitty juhla.

• VinkuIntiaanit

Vittu mitä retardien vinkumista josta ei oo mitään hyötyä.

• vinkujat

Mitä ovat retardit? Kokoomusloisia a'la Suvi Linden? ? Punaviherloisia a'la Li Anderson? ? Siis kuka vinkuu ja mistä ei oo mitään hyöyä?

• erkkihän.se

Se on jotain koululaisten kieltä, josta ota erkkikään selvää..

• nnhhhyyuj

Pullamössö vaaveleista pulleiksi aikuisiksi. Kaiken on aina saanut, lapsuuden leluvuoret, on tanssittu balettia, soitettu ja laulettu, maailmassa ei pahaa asiaa ole, kaikki maailman ihmiset heidän mielestään ovat samanlaisia.
      Oi ja voi pettymysten kamaluutta, kun heidän unelmaiset käsityksensä elämästä ja ihmisistä murskaantuvat ajan saatossa. Sitten ollaan hiljaa, ei hiiskaustakaan.

• hauvahauva

Pullamössö porukalta on luottotiedot menneet ,ovat veloissaan niin paljon kuin ovat velkaa saaneet. Eivät ymmärrä tehneensä mitään väärin. Nyt pitävät meteliä ,jos heille yritettäisiin suositella työn etsimistä. Ihmiset ovat pahoja ,jos puhuvat hallitsemattomasta maahanmuutosta. Yhteiskunta on mätä ,jos ei anneta mitä tarvitsevat. Elämä koiran kanssa samassa sängyssä kenenkään mitään vaatimatta on se mikä pitäisi onnellisena.

• Plesna

Täällä vingutaan pakolaisista, mutta ei siitä, että jenkit ja Israel aiheuttavat kaikki sodat. Ei pakolaisia ilman sotia.

• kerro.lisää

Israel aiheutti karjalaisevakot??

• fgpasr

Niiih, israelilaiset ovat rakentaneet toimivan yhteiskunnan itselleen. Älykapasiteettia riittää, miten on naapurimaiden kehityksen laita? Tosiasiat, niistä puhuttava.

• miehekäsnainen

Ei ole kaikki naiset, yksi Marikin youtubella oli nauruunsa kuolla, ei siinä ohjelmassa ollut kuin nauruntyrskettä, kun tätä asiaa käsittelivät.

• Ullllatus

Syylliset tähän hulluuteen löytyy norsunluu tornista. He voisivat halutessaan lopettaa tämän nykymenon, mutta ei. Miettivät vaan mistä lisää rahaa matutukseen ja miten vielä köyhiä ja omaa kansaa voisi kyykyttää.

• Pilluaivot

Sellaista se on, kun pillulla ajatellaan.

• OnkoTietoo

Oiskohan ne yhtä kiimassa jos Ukrainasta tulisi sotaa karkuun 20000 kaunista naista. Puolisot olisi jääneet lapsien kanssa kotiin, koska pakeneminen on niin vaarallista. Mietin vaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      231
      7796
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      5330
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4832
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      76
      3517
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2035
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      32
      2001
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1859
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1707
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      38
      1662
    10. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      141
      1591
    Aihe