Salilla Seinäjoella.

Eilen viimeksi tulit juuri sisään, kun Olin itse lähdössä. Sinulla on silmälasit, vaaleahko ja Kivan näköinen nainen oot. Joskus olet myös kaverisi (tumma) kanssa liikenteessä. Sinulla on kylläkin sormus, mutta mitä se sitten aina kertoo?) Tää voi olla utopiaa,,,
Ilmianna
Jaa

20 Vastausta

Jätä varatut rauhaan.
Ilmianna
Jaa
Nii just, älä yritäkään. Minnahstiina on se tumma ja mä se vaalee, ollaan yhes..
Ilmianna
Jaa
Joo solimmää. Mihinäs me voiraas kohorata taas?
Ilmianna
Jaa
Vaikka tänään salilla 18ok? Yläkroppa päivä, joten tiedät missä vaikutan eniten. Tuun jutuille, jos oot siellä)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
No etkä tule!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
No Älä sitten tule 18-19.30 salille)
Ilmianna
Jaa
Sä oot sitäpaitsi ruma..
Ilmianna
Jaa
No onneksi komeus on katsojan silmissä. Tänään kävikin , niin että se tumma kaveri oli salilla. Kivan oloinen, eikä näyttänyt olevan sormusta. Mut nyt vaan pitäs törmätä useemmin!)
Ilmianna
Jaa
Oot vissiin kovassakin puutteessa kun ihan väkisin haluut tehä tuttavuutta..älä tuu iskemään hyi
Ilmianna
Jaa
Jaa kyllä mun mielestä ihan luontevaa keskustelua käytiin:-) Tuskin oot sama, kuin siinä viereisessä laitteessa,,,
Ilmianna
Jaa
Kai sitä nyt voi ihan hyvää ystävällisyyttäänkin jutustella, mutta älä yritä mitään enempää vaan luovuta mun suhteen kiitos :)
Ilmianna
Jaa
Vaikka vähän tykkään tuhma ollakin..;)
Ilmianna
Jaa
No, että olitko edes sama? Kummalla puolella minusta katsottuna olit? Olitko tulossa, vai jo lopettamassa? Eipä nyt kovin usein nähdäkään!)
Ilmianna
Jaa
Hmm. Tuli mieleen Sun "aloituksesta", että Voihan sitä seuraa haluta vaikkei erityisen puutteessa olisikaan.
Ilmianna
Jaa
Kun osaisi katseista päätellä. Sä tumma oot nyt ollut parina päivänä salilla, mutta ei vahingossakaan ole törmätty. Kyllä mä tänäänkin Oon siellä!)
Ilmianna
Jaa
Taas kerran salitreeni oli illasta) Tänään jatkuu.
Ilmianna
Jaa
Aika vaikeata salilla alkaa bongailla. Tuskin siellä kukaan seuraa etsii vaan treenaa!)
Ilmianna
Jaa
Huolimatta siitä, että ei varmaan salilta Mimmi jää kainaloon. Oot sä vaalee silmälasipäinen kyllä huippu!) Heität vaan sen Sormuksen menemään.
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Salilla seinäjoella haisee ihmispaska.
Ilmianna
Jaa
Jaa Anna haista. Tänään meen. Keskiviikkona Olin viimeksi)
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Salilla Seinäjoella.

Eilen viimeksi tulit juuri sisään, kun Olin itse lähdössä. Sinulla on silmälasit, vaaleahko ja Kivan näköinen nainen oot. Joskus olet myös kaverisi (tumma) kanssa liikenteessä. Sinulla on kylläkin sormus, mutta mitä se sitten aina kertoo?) Tää voi olla utopiaa,,,

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta