Silja Europa 11.2.2018

Nähtiin sunnuntaina aamulla ulkokannella ja hississä sekä Helsingissä sataman taksijonossa, jossa sanoit olevan niin kova nälkä että voisi syödä hevosen. Olit kahden kaverin kanssa, hytti ilmeisesti 9. kerroksessa. Jäit mieleeni.
Ilmianna
Jaa

37 Vastausta

Joo olin, siellä ja nälkä kova. Syötiin sitten kanahampurilaiset. Jäit mieleen koska tuijotit alapäätäni . Silja europa, muuten kirjoitetaan ja lausutaan Silja Eurooppa.
Ilmianna
Jaa
Olitko sinä se mursu, joka nostettiin laivan kannelle sunnuntaiaamuna?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ootko "löötäny" ehtimääsi? täällä "mursu, marsu". Kurkkasitko, kun vastausten lukumäärä nousi? Olitko muuten se, en kehtoosannoo, "muit" ....? "kalvoverkoillasi"
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
En ollu olin "marsu" hih, hiii.....siinä vastaus yx-naiselle/jäki-im...., eikun verkkokalvoillani
Ilmianna
Jaa
Olen varattu. Lavatanssit on .
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Olen transventtiili.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mielesi "kiintoko" heräsi Yx_nainen, kun kurkkasit tääs tänne....? eekö oo lööytyny, ehtimääsi? "mursu" täällä!!! :) hi, hii. Onko kalvoja verkoilla, vai verkkokalvoilla???
Ilmianna
Jaa
Nostetaan, vastausten, lukumäärää, "verkkokalvoillasi"
Ilmianna
Jaa
..verkot "kalvoilla" ;) vai....
Ilmianna
Jaa
..edelleen nostetaan......sitä.....
Ilmianna
Jaa
stetta, eli nostetaan.. l-määräää,, ;)
Ilmianna
Jaa
Olen, jos oikein mietin etsimäsi mies? vastaa tähän ja tuntomerkit lisäsksi, niin osaan yhdistää sinut? oikeaan naiseen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
8 VASTAUSTA:
Moi! Voitko kertoa ikähaarukkaa niin tiedän oletko mahdollisesti etsimäni?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Yx_nainen kirjoitti:
Moi, voin:) Nyt "polkasit-ansaan" Elä kulle ruppe minua, "haukkumaan", kun kutuit mua mursuksi. Eli viritin tähän "ansan" ja odotin kun, sinä sen "laakaset" ja niin kävi, että sinä sen laakasit ! :) Pyydä nyt anteeksi, niin ollaan sujut, vai mitä? Olen nimim. niinpää1/nälkäinen1. Eli sama henkilö.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Yx_nainen kirjoitti:
Ja lisäksi silja europa, kirjotetaan ja lausutaan, edelleen Silja-Eurooppa ;), "verkkoja kalvoilla" ;;;))))
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Yx_nainen kirjoitti:
Olen etsimäsimies ehkä? vastaa tähän, niin voi yhdistää sinut, jonka tapasin. Älä valitä, mitä muut on kirjoitelleet.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
nälkäinenolin kirjoitti:
Olen etsimäsimies ehkä? vastaa tähän, niin voi yhdistää sinut, jonka tapasin. Älä valitä, mitä muut on kirjoitelleet.
Moi, kerro jokin pieni vihje itsestäsi mistä voin tunnistaa oletko etsimäni ja ikä suurinpiirtein.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Yx_nainen kirjoitti:
Moi, kerro jokin pieni vihje itsestäsi mistä voin tunnistaa oletko etsimäni ja ikä suurinpiirtein.
Ja taas polakist "ansaa" eekö "verkkokalvo" mollaaja jo opi, että sua jekutetaan, vai? pyydä nyt anteeksi minulta, niin en sua enä "jekuta". Eli olen sama nimimerkki, kui niinpää1, nälkäinen1 ja nälkäinenolin. Pyyvä nyt anteeksi, kun haukuit mua "mursuksi"
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Yx_nainen kirjoitti:
Hi, hi.......
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Yx_nainen kirjoitti:
Ikäni on n.98v, ja jalassa oli verkkarit pystyssä, eli mulla seiso...;)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Se kirjoitetaan silija euruuppa senkin juntti
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
..juu uskotaan, se kirjotetaan ja lausutaan edelleen: Silja-Eurooppa. Kenkuttaako, äläkä myötää vaiha tuota nim.merkkiä! Onko kalvoja verkoilla, vai ei, voi eikai. ):::.)))
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Silja viiva eurooppa, näin se lausutaan
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Totta puhut, mutta väärässä olet....,)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Olen, ehkä? etsimäsi mies, kiinnitin siin huomioni laivalla, mutta, "uskaltanut" sanoa sitä sulle. Vastaa tähän, niin edetään, vai? miten edetään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Samanlailla kirjoitettu tämä vastaus kuin aikaisemmatkin, vai?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
sori kirj.virhe,,,, sinuun huomioni......
Ilmianna
Jaa
vastaileppa, että tietäsin olenko etsimäsi....
Ilmianna
Jaa
eepäs taida löytyä, etsiimääni.....siirryn toiselle "sivustolle" ehkäpä sieltä?
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Jos olet etsimäni niin tule Narinkkatorille päivämääränä: päivä= sun+mun hyttikerrosten summa ja kuukausi= sun kaverien lukumäärä yhteensä :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Terve, se on 14 tASAN, mitäs muuta oot puhaillu. Yx_nainen?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
narkkari, en oo, entuu olemaankaan, eli heippa sulle.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Sori, et kommentoin, mutta voin olla etsimäsi. Mutta summa on yhteen laskettu, lukujen summa ja lukumäärä on: yksittäisten lukujen "määrä" ei summa . oletko käynyt "peruskoulun" ? Sori vaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mulla on kauhee aisa. SiljaPilluEuruuppa on sen oikee nimi. Jos siellä ei saa piparii, ni sitte ranteet auki. Tosin, ronkelit runkkaa.
Ilmianna
Jaa
Taispa jäädä "yx_naiselta, "kalua" saamatta? vai miten on?
Ilmianna
Jaa
Tänään on se päivä :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Uusi
ai kuukautiset vai+??vai kalupäivä? Olen suhun ihastunut...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Silja Europa 11.2.2018

Nähtiin sunnuntaina aamulla ulkokannella ja hississä sekä Helsingissä sataman taksijonossa, jossa sanoit olevan niin kova nälkä että voisi syödä hevosen. Olit kahden kaverin kanssa, hytti ilmeisesti 9. kerroksessa. Jäit mieleeni.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta