Silja Europa 11.2.2018

Yx_nainen

Nähtiin sunnuntaina aamulla ulkokannella ja hississä sekä Helsingissä sataman taksijonossa, jossa sanoit olevan niin kova nälkä että voisi syödä hevosen. Olit kahden kaverin kanssa, hytti ilmeisesti 9. kerroksessa. Jäit mieleeni.

37

1066

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpää1

      Joo olin, siellä ja nälkä kova. Syötiin sitten kanahampurilaiset. Jäit mieleen koska tuijotit alapäätäni . Silja europa, muuten kirjoitetaan ja lausutaan Silja Eurooppa.

    • Jälki_verkkokalvoillani

      Olitko sinä se mursu, joka nostettiin laivan kannelle sunnuntaiaamuna?

      • niinpää1

        Ootko "löötäny" ehtimääsi? täällä "mursu, marsu". Kurkkasitko, kun vastausten lukumäärä nousi? Olitko muuten se, en kehtoosannoo, "muit" ....? "kalvoverkoillasi"


    • niinpää1

      En ollu olin "marsu" hih, hiii.....siinä vastaus yx-naiselle/jäki-im...., eikun verkkokalvoillani

    • Pasipasso

      Olen varattu. Lavatanssit on .

      • LaivakoiraUljas

        Olen transventtiili.


    • niinpää1

      Mielesi "kiintoko" heräsi Yx_nainen, kun kurkkasit tääs tänne....? eekö oo lööytyny, ehtimääsi? "mursu" täällä!!! :) hi, hii. Onko kalvoja verkoilla, vai verkkokalvoilla???

    • niinpää1

      Nostetaan, vastausten, lukumäärää, "verkkokalvoillasi"

    • niinpää1

      ..verkot "kalvoilla" ;) vai....

    • niinpää1

      ..edelleen nostetaan......sitä.....

    • niinpää1

      stetta, eli nostetaan.. l-määräää,, ;)

    • nälkäinen1

      Olen, jos oikein mietin etsimäsi mies? vastaa tähän ja tuntomerkit lisäsksi, niin osaan yhdistää sinut? oikeaan naiseen.

      • Yx_nainen

        Moi! Voitko kertoa ikähaarukkaa niin tiedän oletko mahdollisesti etsimäni?


      • niinpää1
        Yx_nainen kirjoitti:

        Moi! Voitko kertoa ikähaarukkaa niin tiedän oletko mahdollisesti etsimäni?

        Moi, voin:) Nyt "polkasit-ansaan" Elä kulle ruppe minua, "haukkumaan", kun kutuit mua mursuksi. Eli viritin tähän "ansan" ja odotin kun, sinä sen "laakaset" ja niin kävi, että sinä sen laakasit ! :) Pyydä nyt anteeksi, niin ollaan sujut, vai mitä? Olen nimim. niinpää1/nälkäinen1. Eli sama henkilö.


      • niinpää1
        Yx_nainen kirjoitti:

        Moi! Voitko kertoa ikähaarukkaa niin tiedän oletko mahdollisesti etsimäni?

        Ja lisäksi silja europa, kirjotetaan ja lausutaan, edelleen Silja-Eurooppa ;), "verkkoja kalvoilla" ;;;))))


      • nälkäinenolin
        Yx_nainen kirjoitti:

        Moi! Voitko kertoa ikähaarukkaa niin tiedän oletko mahdollisesti etsimäni?

        Olen etsimäsimies ehkä? vastaa tähän, niin voi yhdistää sinut, jonka tapasin. Älä valitä, mitä muut on kirjoitelleet.


      • Yx_nainen
        nälkäinenolin kirjoitti:

        Olen etsimäsimies ehkä? vastaa tähän, niin voi yhdistää sinut, jonka tapasin. Älä valitä, mitä muut on kirjoitelleet.

        Moi, kerro jokin pieni vihje itsestäsi mistä voin tunnistaa oletko etsimäni ja ikä suurinpiirtein.


      • niinpää1
        Yx_nainen kirjoitti:

        Moi, kerro jokin pieni vihje itsestäsi mistä voin tunnistaa oletko etsimäni ja ikä suurinpiirtein.

        Ja taas polakist "ansaa" eekö "verkkokalvo" mollaaja jo opi, että sua jekutetaan, vai? pyydä nyt anteeksi minulta, niin en sua enä "jekuta". Eli olen sama nimimerkki, kui niinpää1, nälkäinen1 ja nälkäinenolin. Pyyvä nyt anteeksi, kun haukuit mua "mursuksi"


      • pottuja
        Yx_nainen kirjoitti:

        Moi, kerro jokin pieni vihje itsestäsi mistä voin tunnistaa oletko etsimäni ja ikä suurinpiirtein.

        Hi, hi.......


      • seisokki1
        Yx_nainen kirjoitti:

        Moi, kerro jokin pieni vihje itsestäsi mistä voin tunnistaa oletko etsimäni ja ikä suurinpiirtein.

        Ikäni on n.98v, ja jalassa oli verkkarit pystyssä, eli mulla seiso...;)


    • näinnpä

      Se kirjoitetaan silija euruuppa senkin juntti

      • niinpää1

        ..juu uskotaan, se kirjotetaan ja lausutaan edelleen: Silja-Eurooppa. Kenkuttaako, äläkä myötää vaiha tuota nim.merkkiä! Onko kalvoja verkoilla, vai ei, voi eikai. ):::.)))


    • peräkamarinpoju

      Silja viiva eurooppa, näin se lausutaan

      • nuinkuinpäin

        Totta puhut, mutta väärässä olet....,)


    • miesetsimäsiehkä

      Olen, ehkä? etsimäsi mies, kiinnitin siin huomioni laivalla, mutta, "uskaltanut" sanoa sitä sulle. Vastaa tähän, niin edetään, vai? miten edetään.

      • Yx_nainen

        Samanlailla kirjoitettu tämä vastaus kuin aikaisemmatkin, vai?


    • miesetsimäsiehkä

      sori kirj.virhe,,,, sinuun huomioni......

    • miesetsimäsiehkä

      vastaileppa, että tietäsin olenko etsimäsi....

    • miesekäetsimäsi

      eepäs taida löytyä, etsiimääni.....siirryn toiselle "sivustolle" ehkäpä sieltä?

    • Yx_nainen

      Jos olet etsimäni niin tule Narinkkatorille päivämääränä: päivä= sun mun hyttikerrosten summa ja kuukausi= sun kaverien lukumäärä yhteensä :)

      • miesehkäetsimäsi

        Terve, se on 14 tASAN, mitäs muuta oot puhaillu. Yx_nainen?


      • miesehkäetsimäsi

        narkkari, en oo, entuu olemaankaan, eli heippa sulle.


      • mieseuropa

        Sori, et kommentoin, mutta voin olla etsimäsi. Mutta summa on yhteen laskettu, lukujen summa ja lukumäärä on: yksittäisten lukujen "määrä" ei summa . oletko käynyt "peruskoulun" ? Sori vaan.


    • KapitanNemo

      Mulla on kauhee aisa. SiljaPilluEuruuppa on sen oikee nimi. Jos siellä ei saa piparii, ni sitte ranteet auki. Tosin, ronkelit runkkaa.

    • meis1

      Taispa jäädä "yx_naiselta, "kalua" saamatta? vai miten on?

    • Yx_nainen

      Tänään on se päivä :)

      • meis1

        ai kuukautiset vai ??vai kalupäivä? Olen suhun ihastunut...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe