Luulen että tämä on väärä palsta koska täällä on suurin osa trolleja mutta menkööt.
Olen treenannut 10 vuotta ja samalla tavalla kuin lähes kaikki.
Treenin aikana toistot vähenevät ja painot kasvavat.
Jokaisessa treenissä yritin nostaa aina vähän enemmän kuin viimeksi.
Tämä toimi vähän aikaa ja nyt vuosia olen hakannut päätä seinään, miksei tulosta enää tule.
Ruokavalio on 100% kunnossa ja elän muutenkin siten että se tukee harrastusta.
Opiskelin asioita, luin tutkimuksia ja otin selvää huippujen treeneistä.
Tulin tulokseen että yli 12 toistoa sarjassa on paras tapa kasvattaa lihasta.
Pudotin sarjatauot 10-30 sekuntin, teen paljon supersarjoja, keskityn lihakseen tekemällä liikkeen jopa silmät kiinni. Unohdin painot ja keskityin liikkeeseen. Minkäänlaista cheattia liikkeissä ei saa olla.
Jo kahden kuukauden aikana sain hauikseeni uutta lihasta 3 senttiä. Se on valtava määrä.
Se vain häiritsee ja samalla huvittaa kun ihmiset tuoijottavat100 kiloista miestä joka tekee hauista välillä pelkällä tangolla ja kyykkyä 40-60 kilolla.
Vaihdoin raskaat painot kevyempiin. Miten kävi?
kantapäänkautta8
3
276
Vastaukset
- Voimaaperkele
Homobodari
- jfdsjfsaldjfdasl
"Se vain häiritsee ja samalla huvittaa kun ihmiset tuoijottavat100 kiloista miestä joka tekee hauista välillä pelkällä tangolla ja kyykkyä 40-60 kilolla."
Tuskin ketään oikeasti kiinnostaa. Kuvittelet sen päässäsi ripuliaivo. - tietää_
Jos 100 kg mies on treenannut 10 vuotta, niin maksimi hauiskääntö on MINIMISSÄÄN n. 55 kg. Nyt sitten meinaat, että pelkällä 7,5 kg tangon heiluttelulla saa kahdessa kuukaudessa 3 cm lisää hauikseen?
Taidat olla pelkkä trolli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984