Luulen että tämä on väärä palsta koska täällä on suurin osa trolleja mutta menkööt.
Olen treenannut 10 vuotta ja samalla tavalla kuin lähes kaikki.
Treenin aikana toistot vähenevät ja painot kasvavat.
Jokaisessa treenissä yritin nostaa aina vähän enemmän kuin viimeksi.
Tämä toimi vähän aikaa ja nyt vuosia olen hakannut päätä seinään, miksei tulosta enää tule.
Ruokavalio on 100% kunnossa ja elän muutenkin siten että se tukee harrastusta.
Opiskelin asioita, luin tutkimuksia ja otin selvää huippujen treeneistä.
Tulin tulokseen että yli 12 toistoa sarjassa on paras tapa kasvattaa lihasta.
Pudotin sarjatauot 10-30 sekuntin, teen paljon supersarjoja, keskityn lihakseen tekemällä liikkeen jopa silmät kiinni. Unohdin painot ja keskityin liikkeeseen. Minkäänlaista cheattia liikkeissä ei saa olla.
Jo kahden kuukauden aikana sain hauikseeni uutta lihasta 3 senttiä. Se on valtava määrä.
Se vain häiritsee ja samalla huvittaa kun ihmiset tuoijottavat100 kiloista miestä joka tekee hauista välillä pelkällä tangolla ja kyykkyä 40-60 kilolla.
Vaihdoin raskaat painot kevyempiin. Miten kävi?
kantapäänkautta8
3
287
Vastaukset
- Voimaaperkele
Homobodari
- jfdsjfsaldjfdasl
"Se vain häiritsee ja samalla huvittaa kun ihmiset tuoijottavat100 kiloista miestä joka tekee hauista välillä pelkällä tangolla ja kyykkyä 40-60 kilolla."
Tuskin ketään oikeasti kiinnostaa. Kuvittelet sen päässäsi ripuliaivo. - tietää_
Jos 100 kg mies on treenannut 10 vuotta, niin maksimi hauiskääntö on MINIMISSÄÄN n. 55 kg. Nyt sitten meinaat, että pelkällä 7,5 kg tangon heiluttelulla saa kahdessa kuukaudessa 3 cm lisää hauikseen?
Taidat olla pelkkä trolli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516490- 634809
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki954700Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t273505- 2043134
- 412915
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/222766mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132749- 1561631
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3321562