demonien ote on menny, mut sydän on vielä täysi jäässä..nyt joudun kestää tätä erämaata syksyyn asti kunnes kaikki jää on sulanut..hieno juttu..ainoastaan 6 vuotta myöhässä
mut mitä elämällä enää on mulle annettavaa? ei mitään..just täs mieti ni ajatteli et ennemmi kuole ku elän tos pimeydessä misä oon eläny, ennemmi kuolen näin ku edes jotain on musta vapaata ja vietän ikuisuuden helvetissä, ainaki johonki mallii vapaana
mut elämällä ei oo mulle mitään annettavaa, ei sillon ku oli nuori poika ja täynnä pyhää henkeä..nyt kaikki ihmiset on menneet joista välitin..se elämä on poissa..nyt ei enää oo jäljellä ku se jumalan tehtävä..varmasti jumala pitää musta huolta ku on nyt mut löytäny ja varmasti kädestä pitäen mua johdattaa..
nyt se tämä pimeys on muuttunu erämaaksi
tehmies24v
3
173
Vastaukset
- valoapäinkuitenkin
Se on tärkeä että on tehtävä Jumalalta. Ei ihmisiin kannata kiintyä koska heidät voi menettää. Ja aina voi tulla uusia ihmisiä joihin voi kiintyä ja ystävystyä. Taitaa vaivata sinua masennus.
- etvielätiedä
Elämällä ja kokemuksilla on paljon merkitystä ja sinulla on paljon annettavaa.
- ateistinhiekkarannat
Uskovaiset ei keksineet taskulamppua, ateisteilla on keinovalonsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082284- 841995
- 531582
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai501506- 1541498
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481394Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441314Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261166- 1111135
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251094