Nää etsintäkuulutus jutut taitaa olla yleensä vähän nuorempien hommaa,
mutta mutta.. mä en vaan keksi miten sut muuten löytäisin.
Sun hymys jäi kaivertamaan ja syvältä, tuntuu että tuntisin sut ennestään. Sussa oli jotain samaa kuin Jussi Ahteessa :) Olit varmaan ainoa laivalla "yksinään" vanhempien kanssa. (ja selvinpäin) Piti tulla tutustumaan seuraavana päivänä, mut eipä sua enää näkynytkään.. Yritähän ottaa yhteyttä nimittäin susta sais varmaan vähintään sydänystävän.
Toivottavasti tiedät kuka kaipailee, ja näät tän tekstimelskan edes jossain.
Ettikää nyt hyvät ihmiset tää ihminen jostain, ei se maan allekaan oo voinu kadota. Pakkohan jonkun on tää henkilö tunnistaa tästä.
Mail Mail Mail
(Harmi kun ei oo nimestä/hytistä ym. muusta mtn tietoo)
Tallink Fantaasia 17.02.02
Chippy
4
242
Vastaukset 4
- mielenkiinto heräsi
eikö Sinulla ole minkäänlaisia tuntomerkkejä.....
- Dust
kerro tuntomerkit......
- Chippy
Vaaleet (vai tummat :) lyhyet hiukset, vaaleet housut & tumma paita (tai toistepäin)..
Eihän kukaan nyt voi olettaa mun muistavan jotain tuntomerkkejä kun mä keskityin katselemaan vähän syvemmälle =)
Keskipitkä ja normaalivartaloinen kuitenkin
- noppamies
kerro itsestäsi edes vähän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.384929- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei203729- 80680
- 70649
- 50635
- 66634
- 36620
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581