Tässä mun yksi ehdottamani miesten MM-kisajoukkue keväällä 2018=
Puljujärvi-Aho-Laine(aina riippuu onko herrat saatavilla, jos oma joukko menee pitkälle /pääsee pleijareihin, niin ei ainakaan heti välttämättä saatavilla, jos tippuu pian eka roundilla, niin voivat vahvistaa leijonaryhmää keväällä)
Junttila-Kontiola-Armia(kuulostaako herkulliselta?? Namupasseja ois tiedossa paljon, kuka nousee ratkaisijaksi, Armia??)
Manninen-Koskiranta-Tolvanen(Tolvanen ei oo ihan tolvana! Nouseva nuori kyky ja ketjun kemia voisi olla todella hyvä)
Anttila-Sallinen-Osala(duunariketju)
Jättäisin siis pois mm Pihlströmin ja Pyörälän. Toki hekin vois mahtua joukkueeseeni.
Pakisto on tässä=
Lepistö-Heiskanen
Kukkonen-Hietanen
Kivistö-Ristolainen(Buffalolla pyyhkii kehnosti, joten Ristolainen vois olla tulossa, mutta Ristolainen nousisi sillon tietenki ykköspakkipariin)
Molarit=
Koskinen
?
?
MM-kisoja odotan ja tässä
veripalttujehova
1
299
Vastaukset
- q1w2e3
Miten joku voi olla kiinnostunut MM-jääkiekosta noin paljon. BEEEEEEEEEEE kisat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971948- 881370
- 1101153
- 761047
- 1191030
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47801
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48751- 33703