toiminta menestysteologien ja yltiöpäitten kaiken ylimenevä raitista toiminta?
Alkoi kun kaatamista aloitettiin harrastaa niin kuin se olis muka hengellistä.
Nyt se on sitten mennyt niin pitkään karismaattisissa piireissä että Helluntaiset on perustanut homokirkkoja Amerikoissa missä kaikki on niin suurta ja on myös niitä karismattiset jolla on ainoastaan aikuisten vaippoja päällä . Toiset taas käskee seurakunta menemään ulos pihalle syömään ruohoja ! Karta kaikki joka on jotain tekemistä näitten uususkonnollisten seurakuntien tekemistä koska sen saatanallinen henki vie teidät helvettiin. Olen huolissaan teistä. Ja Rukoilen että Jeesus Kristus vie niin monta kuin mahdollista pois noista piireistä Terveen hengellieen Elämään.. Amen !
Tunnistatko uus-uskonnollisten uuskarismaattisten
25
346
Vastaukset
Anteeksi Kristuksen Hengellinen Elämään piti olla ! Kirjoitu virheitä tulee niin helposti minulle kun ulkoinen ei ole vielä täydellinen mutta odottaa sen tulevan niin kuin Paavali odotti että vajavuus ja epätäydellisyys poistuu kun saa ylösnousemus Ruumis tai keho. Sisäisesti oli Paavali aivan ihana ja täydellinen niin kuin hän todistikin.
- HuomioiKokonaisuus
Tänä päivänä eksytysten lukumäärä on Maailmassa suurimmillaan.
Eksytyksiä on useita ja erilaisia.... krislam, ekumeenisuus, menestysteologia, eriseuraisuus jne...
Tämä tähtää yhden suuren maailmanuskonnon syntymiseen jota johtaa antikristus.- Samaatietä
Se on just näin, eikä melekkee!!!
- RauhanRuhtinastaOotellen
Se onkin äärimmäisen lähellä!
- RauhanRuhtinastaOotellen
Kommenttini oli vastauksena "huomioikokonaisuus". Ja huomioikaa myös: ensin tulee väärä 'rauha'!
- HuomioiKokonaisuus
Nyt on seulonnan aika. Uskovien vainot alkavat melko pian Suomessakin.
Kysy Herralta mitä tarkoittaa..... Valvokaa, valvokaa ja valvokaa!
- parannuksen teko?
Ajan merkit ja jumalattomuuden kasvu tapahtuvat nopeutetusti.
Ainoa turva on meillä Jeesuksessa Kristuksessa meidän Herrassamme. Vain hän voittaa synnin, kuoleman ja per..keleen vallan myös elämässämme jos vain.....
- sodankäynti ja taistelu... pukekaa päällenne taisteluvarustus!
Tässä löytyy Uuskarismattisten eri suuntauksia ja kaikki yhtä sekaisin ja harhoissa ja kuuluu saman katon alle kun paavi joka on ottanut karismaattiset vastaan. Lajeempi suunnitelu on menossa hengenmaailmassa itä voimme nähdä kun Livets Ordin perustaja hyppäsi Katollisten riveihiin.
https://www.facebook.com/BND2012/?hc_ref=ARQhwFPNK29MMnVVQzsBExSKPJV36pexVk4Eef9nWgjfo6S7M5QnPj1f18Uwox98qOM&pnref=story- Samaatietä
Kuuntelin viime vuonna radiosta erään yhteiskuntatieteiden professorin haastattelua. Hän puhui ihmisen identiteetti varkaudesta. Oli huolissaan maailman yhdentymis pyrkimyksistä, joka hämärtää ihmisten omaa identiteettiä. Kertoi huolestuneisuutensa siittä, ettei kuulemma moni huomaa tätä, vaan automaattisesti menee kehityksen imussa.
Mehän uskovaisia näemme tuon ja myös sen mihin se pyrkii eli saattamaan ihmiset hyvin tavoiteltaviksi, riippuvaisiksi ja kaiken kukkuraksi tuo koko roska on sellaisen nimikkeiden taakse piilotettu, kuin hyvinvointi, tasa-arvo, oikeus yms yms..eli jälleen se pahuus on puettuna valkeuden vaatteisiin.
Tulee vielä aika, ettei Jeesus ole luvallinen, eikä tarpeellinen.- RakkaudellaNeuvonsanoja
Me, jotka tiedämme, meiltä Jumala kerran kysyy, miten tietomme käytimme?!
- Samaatietä
Kertomalla ihmisille. Näin tuosta unen, siitähän tuo kaikki minulla alkoi. Varoittavasta unesta!
Nyt on tosiaankin seulonnan aika. Sen näkee ja tuntee!! Pyhä pyhittyy ja saastainen saastuu!
Uskovat tulevat yhä enemmän erottumaan uskosta osattomista. Toisaalta uskovaisiakin seulotaan. Onhan se nähty ja koettu, että seulonta on alkanut seurakuntien sisällä ja paholainen repii ja käy kuin kiljuva jalopeura. Jopa valitut tulevat eksytetyiksi on kirjoitettu Raamatussa.
Paholainen pukeutuu valkeudeksu, tuon näin unessa. Siksi niin moneyåt uskovaisetkin eksyvät.
Mutta Jeesus on ainoa. Unohtakaa kaikki muut, vaikka se tuntuisi kuin hyvältä ja näyttäisi taivaasta tulleelta!! Kaikki muut ihmeet yms. Vain yksin Jeesus vie perille. Siihen ei tarvitse lisätä mitään. - Samaatietä
Samaatietä kirjoitti:
Kertomalla ihmisille. Näin tuosta unen, siitähän tuo kaikki minulla alkoi. Varoittavasta unesta!
Nyt on tosiaankin seulonnan aika. Sen näkee ja tuntee!! Pyhä pyhittyy ja saastainen saastuu!
Uskovat tulevat yhä enemmän erottumaan uskosta osattomista. Toisaalta uskovaisiakin seulotaan. Onhan se nähty ja koettu, että seulonta on alkanut seurakuntien sisällä ja paholainen repii ja käy kuin kiljuva jalopeura. Jopa valitut tulevat eksytetyiksi on kirjoitettu Raamatussa.
Paholainen pukeutuu valkeudeksu, tuon näin unessa. Siksi niin moneyåt uskovaisetkin eksyvät.
Mutta Jeesus on ainoa. Unohtakaa kaikki muut, vaikka se tuntuisi kuin hyvältä ja näyttäisi taivaasta tulleelta!! Kaikki muut ihmeet yms. Vain yksin Jeesus vie perille. Siihen ei tarvitse lisätä mitään.Ja ylhäällä kirjoitettiin parannuksen teosta. Seuraava uneni kertoi juuri tuosta! Katukaa syntejänne, pyytäkää niitä anteeksi, tehkää parannus!!!
Minä olen teidän kanssanne sanoi Jeesus. Minä en jätä teitä. Minun rakkaudestanni teidät tunnetaan maan päällä. Rakastakaa toisianne niinkuin minä olen teitä rakastanut, siitä teidät tunnetaan maan päällä minun opetuslapsikseni. Aivan ! Ja jos me ymmärtäisi että tuo ratkaisee kaiken >>Pyhä pyhittyy ja saastainen saastuu!<< Jos ymmärtäisimme ettei me olla kutsuttu >>> 1.Tessalonikalaiskirje:
4:7 Sillä ei Jumala ole kutsunut meitä saastaisuuteen, vaan pyhitykseen.
Hebrealaiskirje:
12:14 Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa;
Nämät Pyhät Raamatunjaet ovat iankaikkiseen kuolemanvakavat ja ei tulisi leikkiä saastan tai saasteen kanssa.. Ja luulla olevansa turvassa synnin suvakki pastoreitten tarjoamana feikki-armon alla..
huh hejjaa paetkaa Jeesuksen Veren turviin..- Samaatietä
Mitä tarkoitat, että jos ymmärtäisimme ettei me olla kutsuttu? Mistä kohtaa tuo on?
- Samaatietä
Savis kirjoitti:
Ei olla kutsuttu saastaisuuteen vaan Pyhitykseen..
Ok.
Myös William Both Pelastusarmeijan perustama tiesi tämän ajan missä eletään, koska hän eli hyvin lähellä Jumala ja tällainen sanoma Herra antoi hänelle. https://suomiprofetiassa.wordpress.com/william-booth-hatkahdyttavan-tarkka-profetia-toteutumassa/
Se on ihmeellistä kun ne jotka lähtevät srk,sta kokevat että srk.ssa on eksytystä käynnissä ja ne jotka jäävät voi kokea että lähteneet ovat eksyneet! Mutta Isä tietää ja Herra armahda auta pysymään elämän tiellä jokaista omaasi srk.nnissa ja kotona.
- HuomioKokonaisuus
Edes kaikki uskovat eivät pysty erottamaan pimeyttä ja valkeutta.
Henkien erottamisen armolahjaa ei arvosteta ja toimiiko se edes?
Eriseuraisuus srk:n sisällä on hälytysmerkki eksymisestä. - Samaatietä
Minä en ole ikinä kuulunutkaan srk.aan.. Eksytystä on niin seurakunnissa, kuin sen ulkopuolella.
Se, että kuuluu seurakuntaan ei pelasta. Myös kuulumattomia ei pelasta. - Samaatietä
Samaatietä kirjoitti:
Minä en ole ikinä kuulunutkaan srk.aan.. Eksytystä on niin seurakunnissa, kuin sen ulkopuolella.
Se, että kuuluu seurakuntaan ei pelasta. Myös kuulumattomia ei pelasta.Siis kuulumattomuus.
Niin on ja ei srk.ta ketään pelasta mutta kotiseurakunta voi olla se lisäravinnnon tuoja joka pitää tiellä, kasvun ja rakentumisen paikka oisi hyvä olla. Yhteys uskoviin on tärkeä. Henkien erottamisen armolahja on todellinen lahja.
- Samaatietä
Uskovien yhteyttä voi olla ilman seurakuntaakin. En silti halua väheksyä seurakunta yhteyttä. Ehkä se on ihmisestä kiinni, mihin hänet on tarkoitettu. Henkien erottamisen lahjasta. Jokaisella on lahjansa ja armoituksensa seurakuntaruumiin rakentamiseksi. Jokaista tarvitaan ja jokainen on yhtä tärkeä.
En halua myöskään väheksyä mitään armolahjoja, vaan haluan sanoa, että kenellä on lahja, se tekee nöyräksi tuota lahjaa kohtaan, koska tietää, että on saanut sen ilman omaa ansiosta. Siinä on vain Jumalan käytössä. - Samaatietä
Samaatietä kirjoitti:
Uskovien yhteyttä voi olla ilman seurakuntaakin. En silti halua väheksyä seurakunta yhteyttä. Ehkä se on ihmisestä kiinni, mihin hänet on tarkoitettu. Henkien erottamisen lahjasta. Jokaisella on lahjansa ja armoituksensa seurakuntaruumiin rakentamiseksi. Jokaista tarvitaan ja jokainen on yhtä tärkeä.
En halua myöskään väheksyä mitään armolahjoja, vaan haluan sanoa, että kenellä on lahja, se tekee nöyräksi tuota lahjaa kohtaan, koska tietää, että on saanut sen ilman omaa ansiosta. Siinä on vain Jumalan käytössä.Tai siis tapauskohtaista, mihin ihminen on tarkoitettu. Missä toimimaan ja miten.
- Samaatietä
Armolahjat on moninaiset, mutta Henki on sama. Ja seurakunta virat on moninaiset, mutta Herra on sama. Ja voimavaikutukset ovat moninaiset, mutta Jumala, joka kaikki kaikessa vaikuttaa on sama.
Mutta kullekin annetaan Hengen ilmoitus yhteiseksi hyödyksi.
1 kor, 12
En ole varmaan koskaan lukenut tuota Raamatun kohtaa kunnolla, pittääpä perehtyä siihen ! Oli ihanaa ja virvoittavaa lukea!!
Raamattu on kuin leipää, joka ravitsee ja tekee kylläiseksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593225Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472921Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242749Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541837- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991- 44839
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830