Kari Tapio on suomen ykkösartisti

keikoilla ja konserteissa o...

Kyllä se vaan niin on että Kari Tapio on suomen ykkösartisti.Aivan upee ääni, karismaattinen, ottaa yleisönsä jne...........

42

1814

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllästynyt

Minkä helvetin takia sä availet näitä KT topicceja jatkuvasti?Jatka tota julistamistasi niihin edellisiin,jos ei ole mitään uutta sanottavaa!Kaiken lisäksi torpedoit muutkin topicit noilla samoilla hokemisillasi ja auot turpaasi kaikille,jotka ei leiju itsesi tavoin pilvissä kyseisestä artistista puhuttaessa.Klabbia vastaan mulla ei ole mitään...

• jaaha

jaaha joku on taas kyllästynyt elämäänsä kun täällä kirjottelee ja valittaa????
        Jos sulla on noin vaikeeta hae apua älä täällä pura paineitasi.
        Mee sä aukoon turpaasi muualle !

• Mira
        jaaha kirjoitti:

jaaha joku on taas kyllästynyt elämäänsä kun täällä kirjottelee ja valittaa????
        Jos sulla on noin vaikeeta hae apua älä täällä pura paineitasi.
        Mee sä aukoon turpaasi muualle !

Kari Tapio on ihan jees laulaja, mutta ei ole Suomen paras miesartisti.

• Kikka

No, se on sinun, vannoutuneen Kari Tapio- fanin mielipide. En viitsi kinastella makuasioista.

• Ellu

Minä pidän myös Kari Tapiosta. Lauluääni on tunteikas ja sielukas.
      Konstailemattoman miehekäs ja karismaattinen laulaja.

• Kari Tapio on tehnyt sinuun selvästikkin suuren vaikutuksen, kuten varmaan moniin muihinkin, mutta ei tietenkään kaikkiin.
      Minuun hän ei nyt vaan ole sillätavalla kolahtanut. Se on jotenkin liian nössömäinen mies.Eikä muutenkaan niin kauheasti ole mun makuuni.

Sä et varmaan ole käynyt kovin paljoa muiden artistien keikoilla ( et varmaan ainakaan T.Kansan, koska kirjoitat hänestä sellaista mikä ei pidä paikkaansa. Kuten ,että Kansa määkii ).

Minäkin olen nähnyt ja kuullut kolme kertaa Kari Tapion livenä laulamassa . (Kaikki ne kerrat ovat olleet nyt tässä muutaman viimevuoden sisällä.)
      Kerran tanssilavalla, kerran eräällä torilla järjestettävässä kesätapahtumassa ja kerran yhdessä jäähallissa ( siellä oli country-tapahtuma, jossa Kari lauloi)

• en pidä tyylistä

Kuule Justiinax jos joku on nössömäinen niin T Kansa. Kari on sentään miehekäs herrasmies. T Kansa ei todellakaan ole mun makuuni yök koko tyyppi.

• en pidä tyylistä kirjoitti:

Kuule Justiinax jos joku on nössömäinen niin T Kansa. Kari on sentään miehekäs herrasmies. T Kansa ei todellakaan ole mun makuuni yök koko tyyppi.

Kari Tapio nöyristelee ja yrittää miellyttää liikaa kaikkia. Ei ole kuitenkaan niin siirappinen, kuin sillanpää, mutat aikamoinen tohvelisankari kuitenkin ( "Reima"-aamutossu tohvelisankari)

Tapsan tyylista eivät kaikki pidä, kun se on niin suorasanainen, eikä turhaan yritä mielistele ketään, eli kosiskella yleisöä imelillä lässytyksillä, kuten Jari Sillanpää.

• hyacinth
        Justiinax kirjoitti:

Kari Tapio nöyristelee ja yrittää miellyttää liikaa kaikkia. Ei ole kuitenkaan niin siirappinen, kuin sillanpää, mutat aikamoinen tohvelisankari kuitenkin ( "Reima"-aamutossu tohvelisankari)

Tapsan tyylista eivät kaikki pidä, kun se on niin suorasanainen, eikä turhaan yritä mielistele ketään, eli kosiskella yleisöä imelillä lässytyksillä, kuten Jari Sillanpää.

mitään nössöä tai tohvelisankaruutta Kari Tapiossa. Enkä Tapani Kansassakaan. Molemmat ovat hienoja artisteja. Tää vastakkainasettelu saa jo koomisia piirteitä ja on ihan turhaa.

• anna.h
        hyacinth kirjoitti:

mitään nössöä tai tohvelisankaruutta Kari Tapiossa. Enkä Tapani Kansassakaan. Molemmat ovat hienoja artisteja. Tää vastakkainasettelu saa jo koomisia piirteitä ja on ihan turhaa.

Tuota on helppo kompata hyacinth!

• Mira
        hyacinth kirjoitti:

Hyvin kirjoitettu " Hyacinth" ! :)
        Ihan samaa mieltä olen minäkin.

• Saapas

kansa määkii, muttei Tapani Kansa. Tampereen suunnalla kaikki määkii, siellähän sanotaan: "Kyll määkii sen sanon!" Kari Tapio on myöskin hyvä laulaja. Yksi parhaita tuon laulaja polven edustaja.

Itse toki tykkään nuoremmista laulajista enemmän, mutta jokaisella meillä on omat makumme, joista ei pidä kiistellä!

• Saapas kirjoitti:

kansa määkii, muttei Tapani Kansa. Tampereen suunnalla kaikki määkii, siellähän sanotaan: "Kyll määkii sen sanon!" Kari Tapio on myöskin hyvä laulaja. Yksi parhaita tuon laulaja polven edustaja.

Itse toki tykkään nuoremmista laulajista enemmän, mutta jokaisella meillä on omat makumme, joista ei pidä kiistellä!

Joo, niin sen täytyy olla, kansa määkii muttei T. Kansa ! :)

Tapsan ja Karin vastakkainasettelu on kyllä turhaa. Myönnetään, mutta mun täytyy pitää suosikkini puolta, jos joku sitä mollaa.
        Tosiasia on se ,että molemmat ovat loistavia laulajia.

Nuoremmissa artisteissa on kolme sellaista artistia, joista mä myös tykkään. He ovat Tomi Markkola, Mikko Mäkeläinen ja Anna Eriksson.

• hyacinth
        Justiinax kirjoitti:

Tapsan ja Karin vastakkainasettelu on kyllä turhaa. Myönnetään, mutta mun täytyy pitää suosikkini puolta, jos joku sitä mollaa.

Nuoremmissa artisteissa on kolme sellaista artistia, joista mä myös tykkään. He ovat Tomi Markkola, Mikko Mäkeläinen ja Anna Eriksson.

Täällä taitaa joutua välillä puolustuskannalle toden teolla. Omia suosikkeja pitää puolustaa tietenkin.

• joikaaja
        Justiinax kirjoitti:

niin silloin on eka.

• monet kerrat keikalla ollut
        joikaaja kirjoitti:

niin silloin on eka.

Kyllä se on niin että Kari on ekana laulaja listalla upee ääni Hänellä on ja Hänen ykstyiselämänsä ei kuulu kenellekkään.
        Kari on symppis, charmantti, iloinen, tyylikäs jne....

• hahhahaa
        Justiinax kirjoitti:

Nyt Justiinax kirjoittaa soopaa.
        Kansa on sellanen mielistelijä ja yrittää saada yleisöltä kaiken huomion. Minusta sellainen on yök artistilta.
        Kansa on samaa kaliberia kuin Sillanpääkin.

• hahhahaa kirjoitti:

Nyt Justiinax kirjoittaa soopaa.
        Kansa on sellanen mielistelijä ja yrittää saada yleisöltä kaiken huomion. Minusta sellainen on yök artistilta.
        Kansa on samaa kaliberia kuin Sillanpääkin.

Mä olen tuosta kyllä aikalaila eri mieltä.Kyllä Jari Sillanpää on paljon lällympi ja akkamaisempi, kuin Tapani Kansa. Mun mielestä ne on ihan eri kaliberia. Tapsa on paljon miehekkäämpi, eikä ollenkaan niin teennäinen.
        Tapsa osaa esiintyä viihdyttävästi, tottakai hän silloin saa yleisöltä huomiota.

• olen toista mieltä
        Justiinax kirjoitti:

Mä olen tuosta kyllä aikalaila eri mieltä.Kyllä Jari Sillanpää on paljon lällympi ja akkamaisempi, kuin Tapani Kansa. Mun mielestä ne on ihan eri kaliberia. Tapsa on paljon miehekkäämpi, eikä ollenkaan niin teennäinen.
        Tapsa osaa esiintyä viihdyttävästi, tottakai hän silloin saa yleisöltä huomiota.

Kansa muka miehekäs????
        Kansa osaa muka viihdyttää???

Kyllä Kansa on ihan samanlainen teennäinen kuin Sillanpääkin samanlainen lälly yök.

• suomalainen

...ihan rehellinen suomalainen mies, vikoineen kaikkineen...siinä se salaisuus...eikä meikäläinen muuta tarvitsekaan, se riittää...ja ääni lämmittää, oli se jonkun mielestä sitten pohjalta...

• hyacinth

voin mielelläni olla samaa mieltä :)

• JazzBass

Kaikista eniten TeeKansassa vituttaa se, kun herra yrittää olla enemmän kuin mitä rahkeet ja sivistys riittää.

Aivan tautista egoilua, joka ei kuitenkaan tee hänestä sen kummempaa laulajaa kuin mitä hän on.

Eikä TeeKannu ole missään uransa vaiheessa ollut suomen ykkösartisti.
      Eikä tule koskaan olemaankaan.

Ymmärrän, että T.Kansan ystaviä tämä kirjoitelmani ottaa kupoliin, mutta anttaa ottaa vaan.
      Ei ole minun päänsärkyni.

• Paljastan hieman sisäpiirit...

Kari Tapio ja Tapani Kansa ovat kaksi eri henkilöä...

• musa-fani

Kyllä T.Kansa on ihan ehdotonta huippua ammattitaitonssa ja laulunlahjojensa perusteella ( samoin, kuin Kari Tapiokin). Persoonasta sitten voidaan ollakkin montaa mieltä.
        Mun mielestä Kansa on ihan jees tyyppi.

• Kikka

Sääliksi käy sua, kun et ymmärrä hyvän päälle. Tapsa Kansa on suurenmoinen laulaja.

• Kukkivatölli
        Paljastan hieman sisäpiirit... kirjoitti:

Kari Tapio ja Tapani Kansa ovat kaksi eri henkilöä...

Niin ovat. Onnittelen

• peipponen
        Kukkivatölli kirjoitti:

Niin ovat. Onnittelen

Joo, Kari Tapio on se vaalee heppu ja Tapsa Kansa on se tumma.

• Kaikkia ei voi miellyttää. Ja kyllä mä senkin ymmärrän ,että Tapsan ristiriitainen persoona on sellainen ,ettei kaikki hänestä välttämättä pidä. Suotakoon kaikille omat mielipiteensä.
        Mielestäni Tapsa laulajana yliveto ja ihan hyvä jätkä muutenkin.

• hahhhaahhhha

Toi oli hyvä nimi Tee Kannu Kansa.

• Kikka
        hahhhaahhhha kirjoitti:

Toi oli hyvä nimi Tee Kannu Kansa.

"Kossu" Kari on vielä hauskempi.

• hahhah
        Kikka kirjoitti:

"Kossu" Kari on vielä hauskempi.

Ja Kikka 2 on viellä parempi tai miten olis Kossu Kikka sointus tosi hyvin.

Kikkakin lensi ulos ukko kyllästyi.

• Kikka
        hahhah kirjoitti:

Ja Kikka 2 on viellä parempi tai miten olis Kossu Kikka sointus tosi hyvin.

Kikkakin lensi ulos ukko kyllästyi.

Niin teki, mutta minäpäs en olekkaan se laulaja Kikka.

• hoh hoijaa....
        Kikka kirjoitti:

Niin teki, mutta minäpäs en olekkaan se laulaja Kikka.

SEkopäitä näköjään riittää tollasia Kikkoja.
        Se on muuten tosi ällö hoilottaja.

• miete

Enpä ole koskaan kuullut tai nähnyt T.Kansan mollaaavan julkisesti K.Tapiota tai päinvastoin, pikemminkin kehuneet toisiaan, toisin kuin tällä palstalla, olkoonkin että Suomessa sananvapaus vallitsee. Molemmilla on varmaankin niin heikkoutensa kuin vahvuutensa niin ammatissaan kuin yksityiselämässään - niinhän meillä kaikilla.Molemmat tekevät varmaan parhaansa esiintyessään meille monesti niin krantulle yleisölle. Ja molemmilla on sen verran meriittiä, ammattitaitoa ja pitkää uraa, että siinä olisi monella nuoremman polven, artistiksi yrittävällä paljon oppimista.Ja musiikki, kuten sen esittäjätkin, ovat makuasioita...ja vaikka itsekin sorrun joskus jotakin arvostelemaan, ei olisi siihen varaakaan, ei meikäläisestä olisi astumaan ison yleisön eteen,laulamaan ja odottamaan siitä kiitostakin...saati tekemään levyä, jota julkisesti esitettäisiin. Ihan nostan maljan KAIKILLE pitkän linjan muusikoille...

• musica

Loistavasti kirjoitettu, täyttä asiaa !!! :)
        Tuohon ei ole enää mitään lisäämistä.

• Mira

Veit sanat suustani! Eipä osuvammin olisi voinut kirjoittaa

• hyacinth

yhdyn tähän maljan nostamiseen mielelläni :)

• HIH!

Tiedättekö mitä yhteistä on Tapani Kansalla ja Kari Tapiolla ?

V: Molemmilla on paljon lasissa ;)

• miete

Lisäisinpä mietteeseeni vielä, että eivät ole T.Kansa ja K. Tapio myöskään pahemmin selitelleet neitimäisesti tekosiaan tai niiden tekemättä jättämisiä. Ovat myös rehellisesti tunnustaneet heikkoutensakin, mitä eivät monet kanssaihmiset tee. Suomalaisiin, ihme kyllä, puree rehellisyys vielä tänäkin päivänä. Kyllä niitä omia mokia joskus "sakarillisesti" jälkeenpäin kehuskellaan, mutta ei kaikilla ole pokka edes anteeksi pyydellä...nämä artistit ovat sentään uskaltautuneet lööppikirjoitusten jälkeen yleisönsä eteen...niin nöyryyttävältä kuin on saattanut tuntuakin..eipä moni vaihtaisi osia...

• Hyvän musiikin ystävä

Täysin totta on muuten tuokin !
        Kyllä minä pidän Tapani Kansasta ja Kari Tapiosta paitsi heidän laulutaitojensa, niin myös just noiden aikaisemmin mainittujen piirteiden takia.
        He ovat karismaattisia, suoraselkäisiä, rehellisiä ja miehekkäitä heppuja. Sellaisesta minä tykkään.

• kyllästynyt

Jättäkää Kari Tapio jo rauhaan noine kirjoituksinenne.
      Kari on itse joskus sanonut että haluaa elää rauhassa joten ..... MIETTIKÄÄ !!!!

• Kujis

...Ihan niin kuin minäkin x)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      45
      13955
    2. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      154
      5491
    3. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      200
      5089
    4. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      86
      4288
    5. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      9
      3680
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      87
      3571
    7. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      109
      3068
    8. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      15
      2965
    9. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      12
      2931
    10. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      50
      2550
    Aihe