Sasikaljuus on este onnelle

novoivoi_

36

859

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä että Sasi sai töitä niin ei ehkä ole pelkoa, että kyseinen äärioikeistolainen nähtäisiin vielä eduskunnassa.

• Minua taas pelottaa paljonkin.

Siksi tuo varmaan nytkin tunki itsensä julkisuuteen.

• Tyydass

Jaa aika omituinen käsitys teillä piipertäjillä äärioikeistosta jos Sasikin on sellainen.
        Mä ainakin äänestän häntä jos ehdolle asettuu koska on kokenut ja jämäkkä politikko. Ja niin aikoi myös palstan DarkFear äänestää.

• Tyydass kirjoitti:

Jaa aika omituinen käsitys teillä piipertäjillä äärioikeistosta jos Sasikin on sellainen.
        Mä ainakin äänestän häntä jos ehdolle asettuu koska on kokenut ja jämäkkä politikko. Ja niin aikoi myös palstan DarkFear äänestää.

Sasi on Suomen Ron Paul. Äänestänyt aina sosiaaliturvan ja julkisten palveluiden leikkausten puolesta.

• Tyydass kirjoitti:

Mä en kyllä äänestä ketään kokoomuslaista, enkä ole koskaan äänestänytkään.

• Oletpa.hyvinkin
        DarkFear kirjoitti:

Mä en kyllä äänestä ketään kokoomuslaista, enkä ole koskaan äänestänytkään.

Etpä sä äänestäkään puoluetaustan mukaan häntä, vaan koska ihailet hänen ulkonäköään.
        Näin olet itse täällä palstalla kertonut.

• Oletpa.hyvinkin kirjoitti:

Etpä sä äänestäkään puoluetaustan mukaan häntä, vaan koska ihailet hänen ulkonäköään.
        Näin olet itse täällä palstalla kertonut.

Enkä ole kyllä koskaan mitään tollaista kertonut. Nimenomaan mä äänestän aina just puoluetaustan mukaan, joten siksi äänestänkin joko demareiden tai vasemmistoliiton ehdokasta.

Ettet vaan itse olisi homoseksuaali, jos kerran niin miesten ulkonäköä ihailet:)

• outsider1 kirjoitti:

Sasi on Suomen Ron Paul. Äänestänyt aina sosiaaliturvan ja julkisten palveluiden leikkausten puolesta.

Pelottaako että joutuisit ihan töitä tekemään ja hankkimaan itse rahasi? Sepä jos mikä olisi kamalaa laiskalle vihervasemmistosuvakille.

• jännillä-on

Eikös naiset halua kaljua? Jo pelkkä kalju tekee miehestä jännän näköisen.

• kaljuissaoneroa

Sasikalju ei ole sama asia kuin jännäkalju

• jännillä-on
        kaljuissaoneroa kirjoitti:

Sasikalju ei ole sama asia kuin jännäkalju

Eihän jännä voi mitään jos on sasikalju.

• Pää_kuin_kyrpä
        jännillä-on kirjoitti:

Eihän jännä voi mitään jos on sasikalju.

Jännä ajaa itselleen täyden panomieskaljun, eikä jätä mitään spederinkulaa kaljuaan reunustamaan. Kovilla panomiehillä on täyskaljut tai jos tukkaa on, niin sitten se on keskellä ja sivut on ajettu paljaiksi, eikä väärinpäin kuten sasikaljuisilla neitsytsedillä, esim. palstan hooceimmällä ätmillä DarkFearilla. Panomieskaljun idea on, että naisille tulee panomiehen pään nähdessään heti mieleen kyrpä, ja haaroissa alkaa kosteusprosentti nousta.

• Pää_kuin_kyrpä kirjoitti:

Jännä ajaa itselleen täyden panomieskaljun, eikä jätä mitään spederinkulaa kaljuaan reunustamaan. Kovilla panomiehillä on täyskaljut tai jos tukkaa on, niin sitten se on keskellä ja sivut on ajettu paljaiksi, eikä väärinpäin kuten sasikaljuisilla neitsytsedillä, esim. palstan hooceimmällä ätmillä DarkFearilla. Panomieskaljun idea on, että naisille tulee panomiehen pään nähdessään heti mieleen kyrpä, ja haaroissa alkaa kosteusprosentti nousta.

Ai sulla itselläsi on tukka jo nuorena päästä lähtenyt vai!!!!!!!!!!!

Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni ja ainahan naiset ovat siitä tykänneet, kun mullahan onkin aina ollut naisia paljon ihan heti parikymppisestä lähtien. Sanoisin itse olevani tasoltani ihan selkeä YTM-mies, kun en mä mitään syytä näe, että miksi en olisi.

• jännillä-on
        Pää_kuin_kyrpä kirjoitti:

Kyllä sen sivusta näkee jos on sasikalju mies. Heti laskee jännyyspisteet. Naiset nauraa.

• olet-ÄTMI
        DarkFear kirjoitti:

Ai sulla itselläsi on tukka jo nuorena päästä lähtenyt vai!!!!!!!!!!!

Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni ja ainahan naiset ovat siitä tykänneet, kun mullahan onkin aina ollut naisia paljon ihan heti parikymppisestä lähtien. Sanoisin itse olevani tasoltani ihan selkeä YTM-mies, kun en mä mitään syytä näe, että miksi en olisi.

Eiköhän se neitsyys 39-vuotiaana ole aika ilmeinen syy. 2D-naisia ei lasketa. Perimmäinen syy on tietysti se sinun järkyttävä ja EPÄEUROOPPALAINEN sasikaljusi! Kalju karkottaa naiset, etkä pääse päälle ähkimään.

• Antaa.palaa

Nyt alkaa olla oikea äänensävy. Täytyykin antaa näille ääliöille samalla mitalla takaisin, että joutuisivat vähän ajattelemaan mitä puhuvat.

• Antaa.palaa kirjoitti:

Nyt alkaa olla oikea äänensävy. Täytyykin antaa näille ääliöille samalla mitalla takaisin, että joutuisivat vähän ajattelemaan mitä puhuvat.

Hyvä kun kerrankin joku on samaa mieltä tästä asiasta, sillä näinhän se asia just on. Se onkin ihan oikein näitä lantaperseaivoja kohtaan, kun heitä haukkuu oikein mahdollisimman loukkaavin termein takaisin. Mikään ei ole liian loukkaavasti heille sanottu, että ei tarvitse mitään mitään ylärajaa ton haukkumisen suhteen.

• Pää_kuin_kyrpä kirjoitti:

Ettet vaan itse olisi homoseksuaali, kun noin kovasti tuntuu sua ne kaljupäiset miehet seksuaalisesti kiinnostavan ja vielä oikein on miesten sukupuolielimet sulla mielessä. Oikeinko sulla alkaa kosteusprosentti itselläsi nousta vai:)

• Vaimojen nimet olleet Viveca ja Natalie.. Tuontivaimoja?

• Viveca Sasi omaa sukuaan Ulfvens oli ihan paljasjalkainen Suomenruotsalainen.

Nataliesta ei löydy tietoja.

• Ääähhh
        hullu_ukko kirjoitti:

Viveca Sasi omaa sukuaan Ulfvens oli ihan paljasjalkainen Suomenruotsalainen.

Nataliesta ei löydy tietoja.

Viveca Sasi.. Miksi mua jotenkin huvittaa toi nimi. Aina kun kuulee puhuttavan Sasista niin tulee mieleen palstan oma sasi, eikä tollainen hieno Viveca-nainen istu siihen kuvioon millään.

• Ääähhh kirjoitti:

Viveca Sasi.. Miksi mua jotenkin huvittaa toi nimi. Aina kun kuulee puhuttavan Sasista niin tulee mieleen palstan oma sasi, eikä tollainen hieno Viveca-nainen istu siihen kuvioon millään.

Tulee mieleen Vidal Sassoon.

• Hämärän_rajoilta

Kimmo Sasihan valvoi ex-vaimonsa vierellä, kun tämä nukkui pois sairauden uuvuttamana jokunen vuosi sitten. Asiasta oli lehdissä juttua. Minulle tapauksesta heräsi vain ajatus, että se on mukavaa vaihtelua aiempaan, kun Sasin lähellä kuollaan joskus niinkin, että mies on valveilla.

• Ootko kuullut, että järki ja tukka eivät viihtyisikään samassa päässä? Toisaalta...tyhjä latokaan ei kattoa kaipaa.

No ei suinkaan se miehen hiuksista tai niiden puutteesta ole rakkaus kiinni. Eiköhän se enempi merkkaa mitä siellä päänahan alla on, kuin päänahan päällä...

• Harmillista jos ainoa järkevä tähän keskusteluun osallistunut, eli Nicitönnä nyt luulee mun olevan muka joku kaljuuntunut persujuntin näköinen idiootti, kun nämä palstan naisettomuudesta kärsivät luuserimiehet sellaista perätöntä paskaa täällä musta valehtelevat. Vaikka oikeasti mä oon erään italialaisen futispelaajan näköinen, minkä oon usein täällä kertonutkin.

Voisin oikein hyvin laittaa vaikka sulle mun kuvan sähköpostilla tulemaan, jos vaan osaisin liittää kuvia tonne sähköpostiin.

• DarkFear kirjoitti:

Harmillista jos ainoa järkevä tähän keskusteluun osallistunut, eli Nicitönnä nyt luulee mun olevan muka joku kaljuuntunut persujuntin näköinen idiootti, kun nämä palstan naisettomuudesta kärsivät luuserimiehet sellaista perätöntä paskaa täällä musta valehtelevat. Vaikka oikeasti mä oon erään italialaisen futispelaajan näköinen, minkä oon usein täällä kertonutkin.

Voisin oikein hyvin laittaa vaikka sulle mun kuvan sähköpostilla tulemaan, jos vaan osaisin liittää kuvia tonne sähköpostiin.

Eipä sinun mua tarvi vakuuttaa kuvien kera. Onko hiuksia vai ei. Ei sillä ole palstalla väliä senkään vähää mitä irl. ☺️

• Nicitönnä kirjoitti:

Eipä sinun mua tarvi vakuuttaa kuvien kera. Onko hiuksia vai ei. Ei sillä ole palstalla väliä senkään vähää mitä irl. ☺️

No hyvä juttu. Olisi todella harmillista, jos oma maine kärsisi sun kaltaisten harvojen fiksujen kirjoittajien keskuudessa vain sen vuoksi, että jotkut naisettomuudesta kärsivät luuserimiehet levittävät musta täällä jatkuvasti kaikkia perättömiä valheita.

Mulle itselleni kun tämä palsta on kuitenkin niin tärkeä osa elämää, että sen vuoksi ei todellakaan ole mulle yhdentekevää, että mitä tällä palstalla musta puhutaan ja ajatellaan.

• Rehellisyys_kannattaa
        DarkFear kirjoitti:

Harmillista jos ainoa järkevä tähän keskusteluun osallistunut, eli Nicitönnä nyt luulee mun olevan muka joku kaljuuntunut persujuntin näköinen idiootti, kun nämä palstan naisettomuudesta kärsivät luuserimiehet sellaista perätöntä paskaa täällä musta valehtelevat. Vaikka oikeasti mä oon erään italialaisen futispelaajan näköinen, minkä oon usein täällä kertonutkin.

Älä sitten lähetä Pirlon kuvaa, vaan ihan reilusti kuva omasta kaljustasi.

• DarkFear kirjoitti:

No hyvä juttu. Olisi todella harmillista, jos oma maine kärsisi sun kaltaisten harvojen fiksujen kirjoittajien keskuudessa vain sen vuoksi, että jotkut naisettomuudesta kärsivät luuserimiehet levittävät musta täällä jatkuvasti kaikkia perättömiä valheita.

Mulle itselleni kun tämä palsta on kuitenkin niin tärkeä osa elämää, että sen vuoksi ei todellakaan ole mulle yhdentekevää, että mitä tällä palstalla musta puhutaan ja ajatellaan.

No sanot vaan, tätä tukkaa en hukkaa. ☺️

Ihmiset keskittyy ihan liikaa muutenkin ulkokuoreen...kun sisimpään olis tarpeellisempaa kiinnittää huomiota.

Ulkonäkö on vähän yliarvostettua....kuitenkaan se ei kerro ihmisestä kovinkaan syvällisesti mitään. Mitä oppii tuntemaan, jos viittii ihmistä kuunnella ja jututtaa ihan ajatuksen kanssa. Valmiina luopumaan ennakkoluuloistaan...

• Nicitönnä kirjoitti:

No sanot vaan, tätä tukkaa en hukkaa. ☺️

Ihmiset keskittyy ihan liikaa muutenkin ulkokuoreen...kun sisimpään olis tarpeellisempaa kiinnittää huomiota.

Ulkonäkö on vähän yliarvostettua....kuitenkaan se ei kerro ihmisestä kovinkaan syvällisesti mitään. Mitä oppii tuntemaan, jos viittii ihmistä kuunnella ja jututtaa ihan ajatuksen kanssa. Valmiina luopumaan ennakkoluuloistaan...

No ainakin tämän palstan miehet ovat kyllä osoittaneet varsin hyvin sen, että heidän sisimmässä ei mitään hyvää ja tutustumisen arvoista olekaan.

• DarkFear kirjoitti:

No ainakin tämän palstan miehet ovat kyllä osoittaneet varsin hyvin sen, että heidän sisimmässä ei mitään hyvää ja tutustumisen arvoista olekaan.

Heh, tai ainakin he haluavat sitä korostaa ja alleviivata. Varmaan ihan tarkoituksella.

Kun ei oota mitään saavansa, ei koe mitään menettävänsä vaikka vähän syljeksii muitten päällekin...kai?

• pistinmerkille

DarkFearilla on samanlainen kampaus.

• Ethän sä ole koskan mua edes missään nähnyt tai tavannut. Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun mä olenkin Andrea Pirlon näköinen eurooppalaishenkinen mies. Mutta sä varmaan itse oletkin joku sasi-tukkainen persuja äänestävä juntti.

• Näinhän se asia just on. Jos noiden lantaperseaivojen ei antaisi kuulla kunniaansa, niin silloin he varmasti kuvittelisivat olevansa oikeassa, kun luulisivat mun vaan alistuneen heidän typeriin valheisiinsa. Parempi aina vaan kun haukkuu tollaiset oikein mahdollisimman loukkavin termein takaisin.

• Jepjaajoo

Kumma juttu. Kaikki tapaamani yli 50 vuotiaat kaljut ovat tahoillaan suhteissa... toidin kuin tukalliset...

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      16
      2121
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      201
      1670
    3. Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä

Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain
      Maailman menoa
      170
      1624
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      101
      1389
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      39
      1229
    6. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      151
      1029
    7. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      50
      1009
    8. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      84
      978
    9. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      889
    10. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      14
      861
    Aihe