Pirkko Vesavaara

OisHyväTietää

Osaako kukaan sanoa, minkä seurakunnan evankelistasta on kyse? Vai onko hän itsellinen yrittäjä?

245

19585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DoctorT

Itseellinen yrittäjä ja väärä opettaja!

Kerää kuulemma uhritkin itse, tai hänen avustajansa!! Diilistä järjestäjän kanssa en tiedä?

• valetohtorille

# Itseellinen yrittäjä ja väärä opettaja!

Kerää kuulemma uhritkin itse, tai hänen avustajansa!! Diilistä järjestäjän kanssa en tiedä? #

- DoctorT, olet tehnyt väärän diaknoosin.

Kyllä palkan saa seurakuntien kautta, en ole kuullut / nähnyt kertaakaan hänen itse / avustajien keräävän mitään.

Eikä hänellä mitään avustajia mukanaan olekaan.

• semmottiista

Doctor T taitaa sekoittaa kaksi Pirkkoa keskenään. Nyt puhutaan Pirkko Vesavaarasta eikä Pirkko Jalovaarasta.

• Joskutavannut
        valetohtorille kirjoitti:

Kerää kuulemma uhritkin itse, tai hänen avustajansa!! Diilistä järjestäjän kanssa en tiedä? #

Kyllä palkan saa seurakuntien kautta, en ole kuullut / nähnyt kertaakaan hänen itse / avustajien keräävän mitään.

Valetohtorille: "Eikä hänellä mitään avustajia mukanaan olekaan." Ainakin takavuosina oli jopa useampikin. Nyt en tiedä, koska en ole käynyt hänen tilaisuuksissaan. Mikäli olen ymmärtänyt hänellä ei ole "lähettäjäseurakuntaa" eli toimii yksinäisenä "ammatinharjoittajana".

• mikkelinmies7

Pirkko Vesavaara kuuluu on luterilainen ja kuulunee Oulun tuomiokirkkoon. Kannattaa vesikastetta, molempia. KOrostaa henkilökohtiasta uskoontuloa. Näin kertoi hienossa puheessaan 21.2.2018 Mäntsälässä TV7:lla.

• Anonyymi

Ei ole mitään avustajia mukana. Todellakin eri Pirkko, kuin Pirkko Jalovaara. Tv7 lähettää hänen Herätys ohjelmaansa. Katsokaa niin tiedätte, miten armollinen evankelista ja rukoilija on sekä lämminhenkinen. Kiitos että uskaltaa puhua niinkuin asiat on, raamatun mukaan!!

• Anonyymi

Pirkko kerää itsensä kehujia hieman henkisesti väsyneistä henkilöista ja käskee valehdella parantumisista kun hän on rukoillut. Tarjoilijahan Pirkko on ollut. Kyllä Raamattu pitäisi paremmin tunte ja tulkita. Pirkolla ei ole niitä taitoja.

• Anonyymi
        semmottiista kirjoitti:

Doctor T taitaa sekoittaa kaksi Pirkkoa keskenään. Nyt puhutaan Pirkko Vesavaarasta eikä Pirkko Jalovaarasta.

Aivan sama asia pätee kummasta Pirkosta tahansa puhuu. Ei eroa asioissa. Huijareita molemmat. Oikeita uskovia on harvassa kuten Raamattu sanoo. Rahankerääjiä kumpikin.

• Anonyymi
        mikkelinmies7 kirjoitti:

Pirkko Vesavaara kuuluu on luterilainen ja kuulunee Oulun tuomiokirkkoon. Kannattaa vesikastetta, molempia. KOrostaa henkilökohtiasta uskoontuloa. Näin kertoi hienossa puheessaan 21.2.2018 Mäntsälässä TV7:lla.

Milloin Pirkon puhe on ollut hieno. Hyvä sen pitäisi olla. Kannatuksella ei merkitystä.

• Anonyymi

Kyllä on avustaja/avustajia. Olen itse nähnyt!

• Anonyymi

Pirkko JALOVAARASTA kyse !
        Poistunut näyttämöltä !
        Siirtynyt ortodoksiksi.
        Mennyt Valamon luostariin ja ottanut
        nimen MARIA !

• Anonyymi
        semmottiista kirjoitti:

Pirkko Vesavaara on aivan samanlainen huijari kuin Jalovaarakin. Sama pätee kumpaanin Pirkkoon. Kyllä kai niiden ih.isten pää on tohjona jotka uskovat Vesavaaran "rukouksillaan" kasvattavan 60cm jalkaa, syövät lentävät seinään jne. Täytyy pönttö olla pahasti sekaisin joka uskoo tuollaisiin lupauksiin. Psyykkisesti sairaat herkästi uskovat tuollaisiin , koska he kinenmaail.a on kadottanut todellisuuden. Kunnioitan todellisia uskovaisia, mutta RAAMATTUKIN sanoo niitä olevan vähän, eikä ne HÖYRYÄ kuten nämä PIRKOT tekevät. RAHAN KERÄÄJIÄ nämä molemmat ovat. Toivottavasti heräävät ennen kuolemaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mitään avustajia mukana. Todellakin eri Pirkko, kuin Pirkko Jalovaara. Tv7 lähettää hänen Herätys ohjelmaansa. Katsokaa niin tiedätte, miten armollinen evankelista ja rukoilija on sekä lämminhenkinen. Kiitos että uskaltaa puhua niinkuin asiat on, raamatun mukaan!!

Piritismin pelaaja tekopyhä rahankerääjä. Siinä kaikki. Muu elämä muuta kuin uskovaisen armoitetun evakelistan. Näytellä aina voi. Ajatukset aina vaihtuu sen mukaan , mikä lahko maksaa ku kin illan höpinät. Pirro V ei osaa tulkita oikeasti RAAMATTU, kunhan höpisee omiaan. Tarjoilijan lyhyen kurssin käynyt peluri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan sama asia pätee kummasta Pirkosta tahansa puhuu. Ei eroa asioissa. Huijareita molemmat. Oikeita uskovia on harvassa kuten Raamattu sanoo. Rahankerääjiä kumpikin.

Oletko aivan varma, tuntuu
        valepuheelta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TV 7 tarvitsee kipeästi rahaa. Suurissa taloudellisissa vaikeuksissa.
        Pirkko Vesavaarakin joutuu ostamaan rahalla ohjelma-aikaa voidakseen esiintyä em. kanavalla.
        Lisäksi muidenkin ohjelmien yhteydestä löytyy tukitilien numeroita.
        Suomi on vapaa maa ja jokainen saa lahjoittaa mielin määrin omia rahojaan.
        Kerjäämisellä pitäisi olla jonkinlainen kohtuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jalo- tai Vesa, niin Vaaroja molemmat, samoin kuin Pirkkoja. Ei pidä sotkeutua epäterveisiin oppeihin näiden nais- (eksyttäjien) julistajien välityksellä. On noita muitakin, mutta tässä kotimaiset, toinen Vaara vetäytyi jo sivuun kiinni jäätyään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piritismin pelaaja tekopyhä rahankerääjä. Siinä kaikki. Muu elämä muuta kuin uskovaisen armoitetun evakelistan. Näytellä aina voi. Ajatukset aina vaihtuu sen mukaan , mikä lahko maksaa ku kin illan höpinät. Pirro V ei osaa tulkita oikeasti RAAMATTU, kunhan höpisee omiaan. Tarjoilijan lyhyen kurssin käynyt peluri.

Kyllä tällasille syytöksille pitäisi olla jonkinlaista näyttöä ja jotain perusteluja. "Karavaani kulkee ja koirat haukkuu". Aina on niitä jotka yrittää mustamaalata evankelistoja. Itse en ainakaan usko pahanpuhujia jollei ole osoittaa jotain konkreettista syytteistä. Hyvin ainakin hän puhuu.
        Taitaa vaan kolahtaa kun Pirko saarnaa synnin synniksi, eikä ihmiset kestä sitä, joten sitten ruvetaan pahaa puhumaan. Mutta varsinkin Jumalan lapset olkaa varovaisia puheissanne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On hyvä hengellinen, Raamatullinen opettaja.

• Anonyymi

Raamatullinen, oikea opettaja.

• Anonyymi

Oikea, Raamatullinen opettaja.

• Anonyymi

Olet oikeassa. Henkisesti sairaita kokoaa kehumaan itseään tilaisuuksissaan. Raamatun tulkinta TÄYSI NOLLA. Aivan mitäänsanomaton höpisijä. Kaikessa kerää kunniaa itselleen.

• Anonyymi

Haistappa.......... Ainakinyksi pariskunta kiertää jokapaikassa mukana,luulevat sillä pelastuvansa. Sukunimikin kertoo VAARAN OLEMASSAOLON. Huijari oli Jalovaarakin.

• Anonyymi
        Joskutavannut kirjoitti:

Valetohtorille: "Eikä hänellä mitään avustajia mukanaan olekaan." Ainakin takavuosina oli jopa useampikin. Nyt en tiedä, koska en ole käynyt hänen tilaisuuksissaan. Mikäli olen ymmärtänyt hänellä ei ole "lähettäjäseurakuntaa" eli toimii yksinäisenä "ammatinharjoittajana".

Pirkko on yksityisyrittäjä Ei häntä kukaan seurakunta halua lähetellä. Luulee ja kertoo olevansa uskovainen . Pitäisi elääkkin kuin uskovainen muuallakin kuin saarnatalossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KUMPIKIN PIRKKO TÄYSIÄ HUIJAREITA. Onhänellä mukana porukkaa . Yksi pariskunta kulkee aina mukana ja muitakin kehujia. Pirkot eivät muista etteihän JEESUS kerännyt rahaa saarnatessaan milloin missäkin. Huijareita molemmat. Voi verrata Astral TVn ennustajiin.

• Anonyymi

Ikuinen piritismin pelaaja. Haki vaan kuuluisuutta, kunei onnistunutaikoinaan päsemänmissikilpailuun, ei valokuvamalliksi,eikä mannekiiniksi, niin keksiruveta "saarnaamaan". Joten ei kovin syvällinen tarkoitus uskonnon kannalta. Kerää hieman avuttomia todistelemaan ihmeparantumisista. Minusta Pirklo pettää itseään ja muita ihmisiä, mutta onneksi Jumalan pettäminen ei onnistu. Hän tulee saamaan palkkansa. Eihän Pirkolla ole syvällistä Raamatun tuntemusta. Huijarirahankerääjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pirkko V. on täydellinen hujari. Turha puolustella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työmies ansaitsee palkkansa. Rukoilijakin on ihminen, joka tarvitsee toimeentulonsa. Ja rukous on hänen työnsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pirkko Vesavaara on aivan samanlainen huijari kuin Jalovaarakin. Sama pätee kumpaanin Pirkkoon. Kyllä kai niiden ih.isten pää on tohjona jotka uskovat Vesavaaran "rukouksillaan" kasvattavan 60cm jalkaa, syövät lentävät seinään jne. Täytyy pönttö olla pahasti sekaisin joka uskoo tuollaisiin lupauksiin. Psyykkisesti sairaat herkästi uskovat tuollaisiin , koska he kinenmaail.a on kadottanut todellisuuden. Kunnioitan todellisia uskovaisia, mutta RAAMATTUKIN sanoo niitä olevan vähän, eikä ne HÖYRYÄ kuten nämä PIRKOT tekevät. RAHAN KERÄÄJIÄ nämä molemmat ovat. Toivottavasti heräävät ennen kuolemaansa.

Älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikuinen piritismin pelaaja. Haki vaan kuuluisuutta, kunei onnistunutaikoinaan päsemänmissikilpailuun, ei valokuvamalliksi,eikä mannekiiniksi, niin keksiruveta "saarnaamaan". Joten ei kovin syvällinen tarkoitus uskonnon kannalta. Kerää hieman avuttomia todistelemaan ihmeparantumisista. Minusta Pirklo pettää itseään ja muita ihmisiä, mutta onneksi Jumalan pettäminen ei onnistu. Hän tulee saamaan palkkansa. Eihän Pirkolla ole syvällistä Raamatun tuntemusta. Huijarirahankerääjä.

Näkee että on lopunaika käsillä.
        Kauheeta pahan puhetta.
        Tehkää parannus !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakas Ystävä......toivottavasti me itsekukin
        heräämme hengellisesti ennen kuin on
        liian myöhäistä.
        Pirkko Vesavaara on vilpitön uskova ja
        on raitis opetuksessaan.
        Hän EI ole rahankerääjä.
        Hänellä on Jumalalta annettu armoitus
        julistaa evankeliumia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näkee että on lopunaika käsillä.
        Kauheeta pahan puhetta.
        Tehkää parannus !!!

Amen! Todellakin valheita, aivan
        räikeitä valheita tällä palstalla
        levitellään Pirkko Vesavaarasta.
        Tehkää oikeasti parannus jotka
        valheita täällä kirjoitatte.

Pirkko Vesavaara on vilpitön Jumalan
        Palvelija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsokaapa omaa tilannettanne, onko parempi olo kun haukutaan täällä ihmisiä ettekä tiedä miten asia todella on. Jos hän on rahankerääjä niin mikä on ihminen joka haukkuu toista kuin pahainen rakki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pirkko kerää itsensä kehujia hieman henkisesti väsyneistä henkilöista ja käskee valehdella parantumisista kun hän on rukoillut. Tarjoilijahan Pirkko on ollut. Kyllä Raamattu pitäisi paremmin tunte ja tulkita. Pirkolla ei ole niitä taitoja.

Ihmeet ja merkit seuraavat julistettua sanaa. Joidenkin kautta Sana toimii siten. Pirkko V. on sellainen.

• Samaatietä

Ei mitään hajua, makua. Kerran nähnyt livessä, kun satuttiin samaan kyläpaikkaan. Hänen siskonsa sitä vastoin on aivan mahtava ihminen!
      Ei ole missään julkisuudessa. Pienellä profiililla tekee laupeudentyötä. Hänet olen tavannut monesti.

• mitävielä

Pirkko Vesavaara rukoili vaimoni eri pituisten jalkojen puolesta. Halusi todeta, ovatko jalkani erimittaiset. Kerroin, että samanmittaiset ovat. Istumaan piti mennä, ja sitten vasta uskoi, että samanmittaiset ovat...

Eikö ole uskovilla enää muita vikoja, kuin eri mittaiset jalat, ylimääräistä painoa, puuttuvia hampaita, harmaita hiuksia tai jopa kaljuutta?

• Samaatietä
        mitävielä kirjoitti:

Pirkko Vesavaara rukoili vaimoni eri pituisten jalkojen puolesta. Halusi todeta, ovatko jalkani erimittaiset. Kerroin, että samanmittaiset ovat. Istumaan piti mennä, ja sitten vasta uskoi, että samanmittaiset ovat...

Eikö ole uskovilla enää muita vikoja, kuin eri mittaiset jalat, ylimääräistä painoa, puuttuvia hampaita, harmaita hiuksia tai jopa kaljuutta?

Ei ole tuollaista kokemusta hänestä tai hänen työstään. Satuimme vain samaan kyläpaikkaan ja olimme siellä jonku aikaa olkkarissa. Kyseessä ei siis ollut kokous tms.
        En ole ollut hänen kokouksissaan.
        Hänen siskonsa tiedän tuttuni kautta ja häntä olen tavannut muutamia kertoja. Hiljainen, rauhallinen ja palveleva ihminen. Poimii marjat yksinäisille ja huonokuntoisille ilmaiseksi yms yms paljon paljon muuta. Hieno ihminen! Ei tuo itseään mitenkään esille.

• Samaatietä
        Samaatietä kirjoitti:

Ei ole tuollaista kokemusta hänestä tai hänen työstään. Satuimme vain samaan kyläpaikkaan ja olimme siellä jonku aikaa olkkarissa. Kyseessä ei siis ollut kokous tms.
        Hänen siskonsa tiedän tuttuni kautta ja häntä olen tavannut muutamia kertoja. Hiljainen, rauhallinen ja palveleva ihminen. Poimii marjat yksinäisille ja huonokuntoisille ilmaiseksi yms yms paljon paljon muuta. Hieno ihminen! Ei tuo itseään mitenkään esille.

Siis tähdennän vielä, ettei ole kosketusta, kokemusta Pirkosta.

• NähtyäHyväksiHavaittua

Pirkko Vesavaara on uskollinen, armoitettu Herran Jeesuksen palvelijatar!

Taitaa olla ensikuussa tilaisuus Karakappelissa Espoossa.

• Samaatietä
        NähtyäHyväksiHavaittua kirjoitti:

Onkohan Verkko Pisavaara Oululainen?

• Joskustavannut
        Samaatietä kirjoitti:

Kyllä on, varma tieto. Olen sen verran kuunnellut, että on näitä jalkoja tutkinut minultakin, että selkävaivat johtuivat lyhemmästä toisesta. Ei ainakaan silloin parantunut vaiva. Reilusti on siitä aikaa. Rahastus on minusta ? ja on tullut minulle ainakin vähän kysymyksiä näistä hänen "profetian" sanomistaan. Siksi kartan menemiset.

• Otappahuomioon
        Joskustavannut kirjoitti:

Kyllä on, varma tieto. Olen sen verran kuunnellut, että on näitä jalkoja tutkinut minultakin, että selkävaivat johtuivat lyhemmästä toisesta. Ei ainakaan silloin parantunut vaiva. Reilusti on siitä aikaa. Rahastus on minusta ? ja on tullut minulle ainakin vähän kysymyksiä näistä hänen "profetian" sanomistaan. Siksi kartan menemiset.

Samoin.

• kokous
        mitävielä kirjoitti:

kaksi eri kertaa on minunkin jalkojen pituuseron? puolesta rukoillut.En muista oliko eri vai samat jalat .

• heihaloo
        mitävielä kirjoitti:

ne parantumiset... rukoillaan että esim. kynsisieni, päänsärky, tms. paranisivat...???

Eikö hävetä yhtään !

Maailmassa on vakavista sairauksista potevia, on ortopedisiä, oirelevia sisätautisairauksia, sydän,- ym, ym.

Ja joku kehtaa pyytään paranemista, kun "pikkuvarvas jäi ovenväliin", miettikää vähä !

• hölynpölyäjalkojenkanssa

Ettekö tiedä, että tuo "jalkojen kasvattaminen" on vanha temppu, eikä missään tapauksessa Jumalasta!? Karttakaa vesavaaraa, kuten jalovaaraakin muiden "temppujen tekijöiden" ohella! Miksi edes juoksette tuollaisten henkilöiden perässä? Yleensä nämä jotka ovat ennen uskoontuloaan rikkinäisiä ihmisiä, on satanismia, päihteitä, seksiriippuvuutta ja perversioita, eivät mitenkään pääse todelliseen terveeseen sisäiseen kasvuun juuri siksi, että he tulevat ns. julkisuuden valokeilaan sen sijaan, että hiljaisuudessa ja tavallisessa elämässä kasvaisivat ihmisinä ja uskovina eheyteen ja Jumalan sisäiseen tuntemiseen. Siitä sitten syntyy näitä harhaisia yhtä ihmistä ihannoivia kultteja/ryhmiä, kun ainoa ihailun kohde kuuluu olla raamatun mukaan Jumala itse ja Jeesus, ei toinen uskovainen! On erikseen siten srk paimenet ja opettajat, mutta heidän ominaisuutensa ja kriteerinsä on raamatussa selkeästi määritelty.

• Anonyymi

Miten mahtava? Taitaa siihen työhön mahtua muutakin. No, onhan sekin jonkunlaista laupeuden työtä. Ylpeyd pitäisi jättää pois. Jumala on ylpeitä vastaan.

• Anonyymi
        mitävielä kirjoitti:

Tuollainen on harhaa ja kuuluu mielisairauteen. Jalan pituus eikä muukaa pituus rukoilemalla kasva. Pirkkohan kerää tuon kaltaisia todistajia ympärilleen saadakseen suuremmat rahamassat virtaamaan lompakkoonsa. Aivan hulluja luuloja jalan kasvamisesta. Huijareita piisaa.

• Anonyymi
        NähtyäHyväksiHavaittua kirjoitti:

Höpö höpö. Ikuinen PIRITISMIN pelaaja. Jokainen voi pätkiä Ramatusta
        lukea missä tilaisuudessa hyvänsä ja höpistä arkisia asioita ilman todellista, oikeanlaista Raamatun tulkintaa. Ei Pirkko osaa selittää Raamattua.

• Anonyymi

Pirkko on aina halunnut kuuluisaksi ja kun missikisat eikä muutkaan onnistun eet, niin tuo heittäytyminen tekopyhäksi onnistui paremmin. Onko Pirkko puhunut omasta avioerostaan kauemmin sitten, kun tuomitsee sellaisen muiden kohdalla.

• Anonyymi
        Samaatietä kirjoitti:

Rahan-ja jumkisuuden kipeä , ei muuta siinä ihmisessä. Hupsuthanne perässä juoksee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pirkko on aina halunnut kuuluisaksi ja kun missikisat eikä muutkaan onnistun eet, niin tuo heittäytyminen tekopyhäksi onnistui paremmin. Onko Pirkko puhunut omasta avioerostaan kauemmin sitten, kun tuomitsee sellaisen muiden kohdalla.

Pirkko ei ole eronnut, vaan on edelleen naimisissa

• Anonyymi
        hölynpölyäjalkojenkanssa kirjoitti:

Ettekö tiedä, että tuo "jalkojen kasvattaminen" on vanha temppu, eikä missään tapauksessa Jumalasta!? Karttakaa vesavaaraa, kuten jalovaaraakin muiden "temppujen tekijöiden" ohella! Miksi edes juoksette tuollaisten henkilöiden perässä? Yleensä nämä jotka ovat ennen uskoontuloaan rikkinäisiä ihmisiä, on satanismia, päihteitä, seksiriippuvuutta ja perversioita, eivät mitenkään pääse todelliseen terveeseen sisäiseen kasvuun juuri siksi, että he tulevat ns. julkisuuden valokeilaan sen sijaan, että hiljaisuudessa ja tavallisessa elämässä kasvaisivat ihmisinä ja uskovina eheyteen ja Jumalan sisäiseen tuntemiseen. Siitä sitten syntyy näitä harhaisia yhtä ihmistä ihannoivia kultteja/ryhmiä, kun ainoa ihailun kohde kuuluu olla raamatun mukaan Jumala itse ja Jeesus, ei toinen uskovainen! On erikseen siten srk paimenet ja opettajat, mutta heidän ominaisuutensa ja kriteerinsä on raamatussa selkeästi määritelty.

Olen itse nähnyt, kun Vesavaara rukoili ystäväni 13-vuotiaan tyttären jalat samanpituisiksi. Tyttären äiti, siis ystäväni ei tykännyt tempauksesta lainkaan. Hänen mielestään ei ollut mitään perää, että tytön jalat olisivat olleet eripituiset. Tietääkseni hän on entinen kosmetologi ja asuu Oulussa, Vesavaara siis.

• Anonyymi
        Samaatietä kirjoitti:

Pirkko VESAVAARA KUULUU OULUJOEN
        seurakuntaan.HÄN EI "KAUPITTELE "itseään puhumaan . vaan HÄNET KUTSUTAAN , Päinvastoin kuten eräs TV 7 vakio esiintyvä uusio pariskunta Käyttävät jopa PASTORI NIMEÄ,, johon ei oikeuta.
        Monta paikkakuntaa onkin hylännyt heidät.
        Pirkko on saanut SUOMEA kiertää kutsuttuna korona aikanakin.KIITOS JUMALAN !! SANAA TARVITAAN NYT !!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaa tietoa !!Vesav.Pirkolla avioliitto ja perhe KUNNOSSA !!KIITOS JUMALAN !!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pirkolla PERHE & AVIOMIES ,VAKAALLA POHJALLA ON ELÄMÄ !
        ON MYÖS TILINUMEROT & RAHA - ASIATKIN ! VUOSIA ON KIERTÄNYT SUOMEA.EI OLISI ONNISTUNUT JOS " PIMITTÄISI " TULO NSA !
        Ei syytä epäillä tämän PIRKON., ( VESAVAARA) rehellisyyttä.
        Kiitetään Jeesusta että jaksanut vuosia SUOMESSA kiertää niin evl.srk:ssa kuin vapaissakin.KUTSUTTUNA !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen itse nähnyt, kun Vesavaara rukoili ystäväni 13-vuotiaan tyttären jalat samanpituisiksi. Tyttären äiti, siis ystäväni ei tykännyt tempauksesta lainkaan. Hänen mielestään ei ollut mitään perää, että tytön jalat olisivat olleet eripituiset. Tietääkseni hän on entinen kosmetologi ja asuu Oulussa, Vesavaara siis.

Ei ole kosmetologi ollut !
        Väärää tietoa kerrot !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollainen on harhaa ja kuuluu mielisairauteen. Jalan pituus eikä muukaa pituus rukoilemalla kasva. Pirkkohan kerää tuon kaltaisia todistajia ympärilleen saadakseen suuremmat rahamassat virtaamaan lompakkoonsa. Aivan hulluja luuloja jalan kasvamisesta. Huijareita piisaa.

Eiköhän sovita, etteivät evankelistat sotkeudu alueelle jolle eivät ole saaneet minkäänlaista koulutusta.
        Jokaisella meistä taitaa olla hieman erimittaiset jalat jo syntymästä saakka. Taitavat tämän Pirkon menetelmät olla HARHAOPPIA.

• Anonyymi
        Samaatietä kirjoitti:

Näkyy löytyvän Taloussanomien luettelossa tuo vesaVaara. Toimiala on …agentuuri, ei voi kuin ihmetellä Suomen Siionia mitä kaikkea se korvasyyhyynsä kuuntelee.

• Anonyymi

I rest my case.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pirkolla PERHE & AVIOMIES ,VAKAALLA POHJALLA ON ELÄMÄ !
        ON MYÖS TILINUMEROT & RAHA - ASIATKIN ! VUOSIA ON KIERTÄNYT SUOMEA.EI OLISI ONNISTUNUT JOS " PIMITTÄISI " TULO NSA !
        Ei syytä epäillä tämän PIRKON., ( VESAVAARA) rehellisyyttä.
        Kiitetään Jeesusta että jaksanut vuosia SUOMESSA kiertää niin evl.srk:ssa kuin vapaissakin.KUTSUTTUNA !

MUUTTUUKO PETOS JA VALHE TOTUUDEKSI KAPITAALILLA KIRJOITETTUNA? Korvasyyhyynsä naiset noita kuuntelee.

• Anonyymi
        Samaatietä kirjoitti:

Siis tähdennän vielä, ettei ole kosketusta, kokemusta Pirkosta.

Pahaa tekee lukea pahansuopia tekstejä evankeliumin julistajista. Eipähän teidän ilmeisesti pidä parannusta tehdä, kun on joku jota haukkua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rahan-ja jumkisuuden kipeä , ei muuta siinä ihmisessä. Hupsuthanne perässä juoksee.

Tosi typerä kommentti. Tiedät muka toisen motiivit ja toimit lähimmäisesi tuomarina. Enpä viihtyisi housuissasi sinä päivänä, kun oikea Tuomari arvoi meidät kaikki.

• Anonyymi

Paimenet ja evankelistat sekä profeetta on sanassa määriteltyjä palveluvirkoja. Turha nillittää yhdestä ja suvaita muita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MUUTTUUKO PETOS JA VALHE TOTUUDEKSI KAPITAALILLA KIRJOITETTUNA? Korvasyyhyynsä naiset noita kuuntelee.

Tyttöjen juttuja.

• Anonyymi
        heihaloo kirjoitti:

ne parantumiset... rukoillaan että esim. kynsisieni, päänsärky, tms. paranisivat...???

Eikö hävetä yhtään !

Maailmassa on vakavista sairauksista potevia, on ortopedisiä, oirelevia sisätautisairauksia, sydän,- ym, ym.

Ja joku kehtaa pyytään paranemista, kun "pikkuvarvas jäi ovenväliin", miettikää vähä !

Jumalalle ovat rakkaita nekin ihmiset,
        joilla on ns. pieniä vaivoja. 😍

• Anonyymi

Tietenkin ihailun kohde on , ja tuleekin
        olla Jeesus.
        Mutta Jumala kutsuu ja armoittaa kenet
        Hän ITSE TAHTOO.
        Ja siihen meillä ei ole mitään " nokan koputtamista".
        Jumalan Siunausta Sinulle! 😍

• Anonyymi
        Samaatietä kirjoitti:

Jeesuksen omilla on monenlaisia tehtäviä.

• Nettitieto

T:ni Pirkko Vesavaara. Toimiala: Tekno-kemiallisten tuotteiden myynti.

• TehkääAjoissaParannus

Aikanaan oli uskollinen Herran palvelijatar myös Helka Mäkiranta. Ammatti: kampaaja!

• Rkliotgjk

Aika monella on maallinen homma.
      Paavalillakin oli.

• saviseutulainen

Menestysteologian umpieksyttämä eksyttäjä ja puoskariparantaja.
      Valitettava tosiasia. Ottakaa asioista selvää. Luotettavaa arviota raittiissa totuuden rakkaudessa ko. henkilöstä löytyy riittämiin.

• laukkuryssä

Onko se sama ihminen tämä Pirkko Vesavaara, joka erikoistui mm. jalkojen pidennyksiin?

Polvijärven vapiksessa vieraili aikoinaan sellainen evankelista-tittelillä varustettu nainen, joka 'näki' heti eikä viidestoista päivä sen, oliko seurakuntalaisella jalat ikäänkuin eriparia, jossa toinen oli lyhyempi toista. En vaan muista tuon evankelistan nimeä enää.

• Joko nyt sanot sen sinulle kelpaavan julistajan nimen 🤓❓

• laukkuryssä kirjoitti:

Onko se sama ihminen tämä Pirkko Vesavaara, joka erikoistui mm. jalkojen pidennyksiin?

Polvijärven vapiksessa vieraili aikoinaan sellainen evankelista-tittelillä varustettu nainen, joka 'näki' heti eikä viidestoista päivä sen, oliko seurakuntalaisella jalat ikäänkuin eriparia, jossa toinen oli lyhyempi toista. En vaan muista tuon evankelistan nimeä enää.

>Onko se sama ihminen tämä Pirkko Vesavaara, joka erikoistui mm. jalkojen pidennyksiin?

"Jalkojen pidennys" on yleistä myös ei-uskonnollisten puoskareitten keskuudessa. Hyvin vaikeasti todennettava juttu ja siksi niin suosittu. Forssan lähellä asui yksi tällainen, ehkä asuu yhä.

• Anonyymi

PIRITISMIN PELAAJA IKUINEN. PUHUTTELI AIEMMIN ITSEÄÄN JUMALAKSI JA PYYSI HÄNELLE TUNNUSTAMAAN SYNTEJÄ. Saarnasi maailmanlopua heti tulevaksi ja eräs nuori surmasi itsensä pian sen jälkeen. Tämä nuori oli masennuksesta kärsivä . Pitäisi hieman miettiä mitä höpissee. Eihän näillä huijareilla ole vastuuta mistään.

• Miettikääpä

Jumala ei kunniaansa jaa...!

• RauhanRuhtinastaOotellen

Sitähän se Vesavaarakin julistaa!

• mikkelinmies7

Mielenkiintoisia puheita pitää ajoittain ja monissa kokouksissa joku todistaa parantuneensa. Näin ollen tuskin helluntalainen eikä Patmossäätiöläinen. Ehkäpä äärilaidan luterilainen? Hyvä että on näitä parantajaevankelistoja.

• saviseutulainen

Niin, ottamatta lukuun missä hengessä "parantaa" - niinkö Mikko?

• saviseutulainen
        saviseutulainen kirjoitti:

Siis "mikkelinmies7", eikä suinkaan Mikko!

• Sivustavaintämä

Totta. Koetelkaa Henget.

• AikaPäättymässä

Niin. Vain yksi henki kirjoitetaan isolla Hoolla, ja se on Pyhä Henki. Monia muita henkiä on täällä sekoittamassa, ja mikään niistä hengistä EI ole Pyhä. Ne ovat pahoja sekä epäpyhiä, jotka saavat kyllä ihmeitäkin aikaan, mutteivät johda ihmistä PELASTUKSEEN! Niitä henkiä on esim. tv7 tulvillaan!
        ps. nm. saviseutulainen; kehotan sinua tutkimaan uudelleen julkisen väittämäsi Evankelista Pirkko Vesavaarasta. Usein olen ollut samaa mieltä kanssasi, mutta tässä ei sisimpäni sano aamenta:(?

• Anonyymi

Naulan kantaan. Parantaminen on Jeesuksesta ja eksyttäminen jäljittelee sitä valkeuden enkeliksi pukeutuneena, mutta se on fake care.

• Anonyymi

Kyllä täällä ihan lihanmielellä yritetään
        laittaa lokaan vilpitöntä Herran
        Palvelijaa.
        Jokainen joudumme tilille väärän tiedon
        levityksestä, jos emme tee parannusta.

• eenokkilaisia

Hän on Eeenokkilaisten kirkosta. Eli, missä Eenokki luuraa? Eenokinhan pitäisi nyt huutaa helluntalaisten palstalla perkeleitään, kun joku Pirkko on äänessä.
      Eenokki on lutterin apupoika, kasteen nimissä. Luterilaiset aikain alussa Anabaptisteja piti vedenalla 10 minuuttia, kun pelkäsi kirkkonsa puolesta.
      Tosin, tapoksihan se meni ja Herra on tuomari.
      Eli eenokkilaiset ovat lapsikasteen kautta hukuttajia.

• Parantuminen

Ainakin palvelutyönsä alkumetreillä julisti raittiisti. Mutta se kunnian itselle ottaminen häiritsee. Todistajat sanovat aina: : Kun Pirkko rukoili, kun Pirkko rukoili... Tuo on minusta tarpeetonta ja oman kunnian pyytämistä. Riittäisi maininta että Jumala paransi... Voin toki olla väärässäkin, mutta kuitenkin, minua vaivaa tämä asia.
      Sama koskee myös muita runoilijoita.

• mikkelinmies7

Paljon kyllä puhuvat Pirkosta, joka on kuitenkin aivan luonnollista, sillä Jumala käyttää häntä. Parantunut mielellään kohdistaa kiitosta rukoilijaan ja näin tulee ihan tähän arkeen tuo paranemiskokemus. Se on myös kohteliasta. Tämä Pirkko, jota tunnen vain satunnaisesti TV7: kautta antaa kaiken aikaa kunnian Jumalalle ja Jeesukselle.

• JeesusKäyttääPVaa

Tässä mikkelinmies kirjoittaa täyttä totta!
        Jumala ei käytä sellaista, joka pyrkii etsimään itselleen kunniaa..
        Hän ei kunniaansa jaa.

Pirkkokin on vajavainen, mutta totudellisista totuudellisimpia evankelistoja Suomessa!!!

• JeesusKäyttääPVaa kirjoitti:

Tässä mikkelinmies kirjoittaa täyttä totta!
        Jumala ei käytä sellaista, joka pyrkii etsimään itselleen kunniaa..
        Hän ei kunniaansa jaa.

Pirkkokin on vajavainen, mutta totudellisista totuudellisimpia evankelistoja Suomessa!!!

On se vaan kumma, että vaikka J tietää luoneensa maailmankaikkeudet triljoonine taivaankappaleineen, silti hänen pitää fokusoitua siihen että yhden pienehkön planeetan johtava laji ei saa kunniasta muruakaan. Aivan kuin ihminen olisi luonut Jumalan omaksi pikkumaiseksi ja kehunkipeäksi kuvakseen. 🤔

• Anonyymi
        mikkelinmies7 kirjoitti:

Paljon kyllä puhuvat Pirkosta, joka on kuitenkin aivan luonnollista, sillä Jumala käyttää häntä. Parantunut mielellään kohdistaa kiitosta rukoilijaan ja näin tulee ihan tähän arkeen tuo paranemiskokemus. Se on myös kohteliasta. Tämä Pirkko, jota tunnen vain satunnaisesti TV7: kautta antaa kaiken aikaa kunnian Jumalalle ja Jeesukselle.

Pirkko onaikoinaanyrittänyt onella tapaaPiritismin pelaamisen välissä etsiä tapaa päästä kuuluisaksi, mutta keksi sitten tämän saarnaajaksi ryhtymisen. Siinähän parhaat tulot saa tarjoilijakurssin käynyt. Kyllä Jumala tekopyhät tunnistaa. Pirkkohan on kävellyt Jumalan yli ottamalla kunnian kaikesta itselleen. Siihen eiJumala lopulla suostu . Paha saa palkkansa.

• Anonyymi
        mikkelinmies7 kirjoitti:

Niin, suurin osa niistä jotka menevät saarnaajapuoskareitten puheille ovat enemmän tai vähemmän aikean elämän väsyttämiä, eivätkä pysty realisesti asioita käsittelemään ja siksi he hetken luulevat parantuneensa kuvitellusta psykosomaattisesta vaivasta. Pian saapuu taas sarnaajapuoskari ja edellämainitut ihmiset menevät taas uudestaan pyytämään samaanvaivaan parantu.ista. Ts he eivät parantuneet ekekerrallakaan saati toisellakaan. Seurasin erästä tuntemaani henkilöä joka kävi kaatajapuoskarilla parantumassa,Pirkko hänkin puoskari. Kerti para tuneessa kaatuessaan kokouksessa. 3 päivän päästä oli menossa seuraavalle saarnaajalle parantumaan saman vaivan takia joka edellisessä kaatumisessa olisi pitänyt parantua. Tuli vielä kolme reissua saman vaivan parannukseen ko henkilöllä. Joka kerta sanoi parantuneensa. Mitä opimme puoskareista saarnaajista ja myöskin niistä jotka juoksevat jatkuvasti hakemaan parannusta samaan vaivaan, eivätkä ole parantuneet.

• Anonyymi
        mikkelinmies7 kirjoitti:

Oikeasti parantunut kiittää aina Jumalaa Jeesuksen nimessä, ei esirukoilijaa joka pyytää Jumalaa parantamaan lähimmäisensä. Tosin on kohteliasta nyökätä palvelijalle, mutta vain Kuninkaiden Kuningasta tervehditään polvistumalla.

• Parantuminen

Rukoilijoita oli tarkoitus kirjoittaa!

• EvankelistaPirkko

Viimeksi kun Pirkon kokouksessa olin, puhui paljon parannuksen teosta ja Jeesuksen verestä. Ei parannellut eripituisia jalkoja :)

• Outojuttu
        usko.vainen kirjoitti:

Tästä voi jokainen itse katsoa mitä Pirkko opettaa. Minusta hän opettaa tervettä Jumalan sanaa.
        http://www.tv7.fi/vod/series/126/

Hän ei siis ole koskaan katsonut sinua silmiin ja sanonut : Katso minua silmiin, sillä sairauden henki, joka on sisälläsii näkee minun silmäni. Ja niin hän kehoitti moneen kertaan Henkeä lähtemään. En parantunut, muttei se Pirkosta johtunut.

• Outojuttu kirjoitti:

Hän ei siis ole koskaan katsonut sinua silmiin ja sanonut : Katso minua silmiin, sillä sairauden henki, joka on sisälläsii näkee minun silmäni. Ja niin hän kehoitti moneen kertaan Henkeä lähtemään. En parantunut, muttei se Pirkosta johtunut.

Ei ole mutta hyvä jos sinulle sanoi noin‼️

• Sivustahuomautan
        usko.vainen kirjoitti:

Ei ole mutta hyvä jos sinulle sanoi noin‼️

Ei ole tervettä tuollainen silmiin katsominen. Newagea ja uuskarismaattisuutta väärähenkisyyttä.

• Sivustahuomautan kirjoitti:

Ei ole tervettä tuollainen silmiin katsominen. Newagea ja uuskarismaattisuutta väärähenkisyyttä.

Sinä olet pelkkä pääsipaukuttaja 😂

• Sivustahuomautan
        usko.vainen kirjoitti:

Sinä olet pelkkä pääsipaukuttaja 😂

Empä ollut eilen, kun laitoin sinulle 5🍞 ,2🐟. 😆

Empä ollut eilen, kun laitoin sinulle 5🍞 ,2🐟. 😆

Mitä yön aikana tapahtui 😳❓

• Sivustahuomautan
        usko.vainen kirjoitti:

Mitä yön aikana tapahtui 😳❓

En luota kaikkiin, joka sanoo Herra Herra.

En luota kaikkiin, joka sanoo Herra Herra.

Ei kukaan muukaan. Siksi esityksesi on limbo 😏

• Sivustahuomautan
        usko.vainen kirjoitti:

Ei kukaan muukaan. Siksi esityksesi on limbo 😏

En halua käydä Vesavaaran kokouksissa, koska hän tekee noita temppujaan eli katsoo silmiin yms ajaa riivaajia, saarnaa parantamisesta. Manööverinään jalkojen pituus erosta rukoileminen. Sinusta en tiedä sanoa mitään. Minuun luottaminen ei ole oleellista. En ole sellaisessa asemassa. Jokainen koetelkoot itse henget.

En halua käydä Vesavaaran kokouksissa, koska hän tekee noita temppujaan eli katsoo silmiin yms ajaa riivaajia, saarnaa parantamisesta. Manööverinään jalkojen pituus erosta rukoileminen. Sinusta en tiedä sanoa mitään. Minuun luottaminen ei ole oleellista. En ole sellaisessa asemassa. Jokainen koetelkoot itse henget.

Kenen kokouksissa sitten haluat käydä 😳❓

• ihmettelevä

Sivustahuomautan nimimerkille: Muistatko raamatusta ollenkaan kohtaa, jossa Jeesuksen opetuslapset paransivat sairaita? Nimenomaan parantajana toiminut opetuslapsi kehotti parannettavaa katsomaan silmiin! En tällä kuitenkaan ota kantaa siihen, onko Pirkko Vesavaara Jeesuksen seuraaja vai ei tai, onko hän puoskari vai ei, sillä minulla ei ole mitään henkilökohtaista kokemusta hänestä.

• Anonyymi
        usko.vainen kirjoitti:

Tästä voi jokainen itse katsoa mitä Pirkko opettaa. Minusta hän opettaa tervettä Jumalan sanaa.
        http://www.tv7.fi/vod/series/126/

Itselleen kerää kunniaa. Puolustaa vääryyttä jos tekijät ovat sukuun kuuluvia.

• Anonyymi
        Outojuttu kirjoitti:

Parantelu noilta huijareilta on täyttä harhaisuutta . Ihmeitä voi tapahtua ilman noita taikojia. Onhan jollain tavalla hössähtäneitä myös ne jotka kuvittelevat parantuneensa taikurin voimasta.
        Olen tutkaillut että nämä paratajien jäljessä juoksijat ilta toisensa jälkeen menevä samaan vaivaan hakemaan parannusta yhä uudelleen ja uudelleen. Eivät ilmeisesti tajua etteivät ole parantuneetkaan yhdelläkään kerralla. Eräskin ns parantajasaarnaaja kertoi rukoilleensa kirkossa henkilön puolesta jolla oli amputoitu jalka polvesta asti pois. Kun lopetti runouksen niin silmänräpäyksessä jalka kasvoi puoli metriä .Miksi nämä ih miset eivät mene syöpä-ym muihin sairaaloihin parantamaan potilaita. Parannettavia kyllä riittäisi.

• Anonyymi
        ihmettelevä kirjoitti:

Sivustahuomautan nimimerkille: Muistatko raamatusta ollenkaan kohtaa, jossa Jeesuksen opetuslapset paransivat sairaita? Nimenomaan parantajana toiminut opetuslapsi kehotti parannettavaa katsomaan silmiin! En tällä kuitenkaan ota kantaa siihen, onko Pirkko Vesavaara Jeesuksen seuraaja vai ei tai, onko hän puoskari vai ei, sillä minulla ei ole mitään henkilökohtaista kokemusta hänestä.

EPUOSKARI ON.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parantelu noilta huijareilta on täyttä harhaisuutta . Ihmeitä voi tapahtua ilman noita taikojia. Onhan jollain tavalla hössähtäneitä myös ne jotka kuvittelevat parantuneensa taikurin voimasta.
        Olen tutkaillut että nämä paratajien jäljessä juoksijat ilta toisensa jälkeen menevä samaan vaivaan hakemaan parannusta yhä uudelleen ja uudelleen. Eivät ilmeisesti tajua etteivät ole parantuneetkaan yhdelläkään kerralla. Eräskin ns parantajasaarnaaja kertoi rukoilleensa kirkossa henkilön puolesta jolla oli amputoitu jalka polvesta asti pois. Kun lopetti runouksen niin silmänräpäyksessä jalka kasvoi puoli metriä .Miksi nämä ih miset eivät mene syöpä-ym muihin sairaaloihin parantamaan potilaita. Parannettavia kyllä riittäisi.

Hyvä kysymys miksi Jeesus ei paranna palvelijoidensa kautta kaikkia sairaaloiden potilaita vaikka Hän sen varmasti voi tehdä. Eikö henki ole tärkeämpi kuin ruumis, eli parantuminen epäuskon tilasta Jumalan vaikuttamaan uskoon on tärkein päämäärä, jonka Jeesus vaikuttaa. Ruumiilla kun ei ole iänkaikkista elämää luvassa muutenkaan.

• todistajasetä

Helppo sanoa. Kumpi tahansa Pirkko on kulloinkin kyseessä, niin aina kusettavat kumpikin kuulijoitansa minkä ehtivät.

• Herrankutsumahänkin

Ainakin aiemmin Pirkko Vesavaara on tehnyt Herran työtä aidolla sydämellä, ilman oman kunnian pyyntiä. Mehän kaikki olemme Herran käytössä olevina astioina vajavaisia. Herrakin kehoittaa ottamaan vastaan sen, mikä hyvää on ja lahjatkin tulee koetella, ovatko ne Herrasta. Tuskin löydämme mistään täydellistä Herran palvelijaa tai palvelijatarta.

• KaikkiVajavaisia

Niin. Tuskin löydämme.

• MinähänSetaas

Aralla mielellä kerron, että Pirkossa joku häiritsee. Puhuu paljon rakkaudesta, mutta jokin hänen sanomassaan saa hälytyskellot soimaan. Ehkä olen väärässä. Hänellä on hieman New Age henkeä.

• Joskustavannut
        MinähänSetaas kirjoitti:

Aralla mielellä kerron, että Pirkossa joku häiritsee. Puhuu paljon rakkaudesta, mutta jokin hänen sanomassaan saa hälytyskellot soimaan. Ehkä olen väärässä. Hänellä on hieman New Age henkeä.

Niin on, joku häiritsee! Luottaisimmeko, että Pyhä Henki puhuu ja varoittaa, kun tulee sellainen hämmentynyt olo tai rauhattomuus henkeen. Voipa jättää menemättä, jos ja kun kokee tällaista. Jos saa ihan kummallisen "profetian" itselle niin siinä menee rauha. En halua rauhattomuutta vain Jumalan antamaa rauhaa.

• MinähänSetaas

Niin on, joku häiritsee! Luottaisimmeko, että Pyhä Henki puhuu ja varoittaa, kun tulee sellainen hämmentynyt olo tai rauhattomuus henkeen. Voipa jättää menemättä, jos ja kun kokee tällaista. Jos saa ihan kummallisen "profetian" itselle niin siinä menee rauha. En halua rauhattomuutta vain Jumalan antamaa rauhaa.

Minä olen menemättä. En tunne hänesä myöskään sitä Henkeä, jonka liitän Jeesukseen.

• MinähänSetaas kirjoitti:

Minä olen menemättä. En tunne hänesä myöskään sitä Henkeä, jonka liitän Jeesukseen.

Kenessä tunnet hengen jonka liität Jeesukseen😳❓

• teeveetöllö
        MinähänSetaas kirjoitti:

itse kiinnitän aina huomiota puhujassa (yleisestikin), kun puhuja samanaikaisesti hymyilee (aidostikin), niin se kertoo puhujan epävarmuudesta.

Erityisesti jos on kyse vakavasti otettavasta asiasta, - ei samanaikaisesti pitäisi hymyillä.

• HääpukuPuhtaaksi
        MinähänSetaas kirjoitti:

Ehkä sinussa itsessäsi oleva synti häiritsee?

• Anonyymi
        MinähänSetaas kirjoitti:

Ikuinen piritismin pelaaja. Tekopyhä joka paistaa kaikninensa läpi Pirkon touhuista. Pirkolla on kokoajan mielessä kuinka suuri hän on. Pirkko on HYVIN YLPEÄ kun käyskentelee muualla saarnojensa ulkopuolella. Ei sellainen kuuku todelliselle Herran palvelijalle.

• Anonyymi
        MinähänSetaas kirjoitti:

Olet aivan oikeassa.

• Anonyymi
        MinähänSetaas kirjoitti:

Ei oo tippaakaan.

• OnkoVikaMinussa

Niin. Jokin häiritsee, mutta mikä? Olen kyllä tutkinut itseänikin, onko se minusta johtuvaa? Otan senkin huomioon. Olen Paavalin tavoin uskovista vähäisin.

• Anonyymi

Pirkko julistaa Totuutta.

• OnkoVikaMinussa

Mutta eihän meidän ole pakko mennä kenenkään kokouksiin! On täysi vapaus joko mennä tai olla menemättä.

• Juuri näin. Olisi nyt kiva kuulla kenen kokoukissa nuo Vesavaaran arvostelijat sitten käyvät 🤗

• saviseutulainen

Pitäisikö sitten välttämättä käydä "jonkun" kokouksissa!?

• Sivustahuomautan
        usko.vainen kirjoitti:

Juuri näin. Olisi nyt kiva kuulla kenen kokoukissa nuo Vesavaaran arvostelijat sitten käyvät 🤗

Olen käynyt ihan paikallisten pitämissä kokouksissa harvakseltaan. On monia tervehenkisiä saarnamiehiä.
        Oneway vaikuttaa muuten ainakin toistaiseksi terveeltä.

Olen käynyt ihan paikallisten pitämissä kokouksissa harvakseltaan. On monia tervehenkisiä saarnamiehiä.
        Oneway vaikuttaa muuten ainakin toistaiseksi terveeltä.

Oneway on tervettä opetusta, siitä olemme täysin samaa mieltä.

• Sivustahuomautan
        usko.vainen kirjoitti:

Oneway on tervettä opetusta, siitä olemme täysin samaa mieltä.

Ja jos tv 7.sta jotain mainitsisin, mitä mielelläni Kuuntelen, niin Derec Prince ja David Pawsonin. Jotkut eivät pidä heistäkään.
        En omista tosin töllöä, joten harvoin tulee Tv 7 mistään, netistäkään katsottua.

Ja jos tv 7.sta jotain mainitsisin, mitä mielelläni Kuuntelen, niin Derec Prince ja David Pawsonin. Jotkut eivät pidä heistäkään.
        En omista tosin töllöä, joten harvoin tulee Tv 7 mistään, netistäkään katsottua.

Erittäin hyviä opettajia molemmat. Lisäksi katson Israel-ohjelmat.

• Sivustahuomautan
        usko.vainen kirjoitti:

Erittäin hyviä opettajia molemmat. Lisäksi katson Israel-ohjelmat.

Tulta Jerusalemista on myös terveen oloinen. Orel oli opettaja, sukunimeä en muista. Ja Kukahan oli se messiaaninen juutalainen, jolla on paksu harmaa parta sekä hiukset, nyt tuli katkos muistissa, oliko Daniel etunimi.

Tulta Jerusalemista on myös terveen oloinen. Orel oli opettaja, sukunimeä en muista. Ja Kukahan oli se messiaaninen juutalainen, jolla on paksu harmaa parta sekä hiukset, nyt tuli katkos muistissa, oliko Daniel etunimi.

Orel on Venäjän juutalainen. Mutta nyt en saa kiinni ketä toista tarkoitat...

• Nytmuistin
        usko.vainen kirjoitti:

Orel on Venäjän juutalainen. Mutta nyt en saa kiinni ketä toista tarkoitat...

Nyt välähti se nimi Jakov Damkani...

• Nytmuistin kirjoitti:

Nyt välähti se nimi Jakov Damkani...

Ai, Jakov! Eikös hänellä ole joku muu ohjelma.
        Hän on kokenut kovia haradien vihan takia.
        Katsoitko muuten Kuningaskunnan tuulen jossa kerrotiin miten Suomen eduskunta tukee palestiinalaisterrorismia
        http://www.tv7.fi/vod/player/59650/

Tämä on myös hyvä sarja.

• Nytmuistin
        usko.vainen kirjoitti:

Katsoitko muuten Kuningaskunnan tuulen jossa kerrotiin miten Suomen eduskunta tukee palestiinalaisterrorismia

Tämä on myös hyvä sarja.

On kyllä eri ohjelmassa. Hän oli sellaisessa ohjelmassa, kuin pelastuksen sofar. En ole katsonut pitkään aikaan tv 7. Mutta monesti kyllä tuota kuningas kunnan tuulia on tullut seurattua,. Siinähän on se suomalainen pariskunta tai Israelissahan he asuvat.
        Niin ja mielelläni Kuuntelen myös Asko Tynjäläää.
        Pittääpä nyt aukaista tuo linkkisi ja kuunnella Pyhän maan kuulumisia. kiitos siittä!

• Nytmuistin kirjoitti:

On kyllä eri ohjelmassa. Hän oli sellaisessa ohjelmassa, kuin pelastuksen sofar. En ole katsonut pitkään aikaan tv 7. Mutta monesti kyllä tuota kuningas kunnan tuulia on tullut seurattua,. Siinähän on se suomalainen pariskunta tai Israelissahan he asuvat.
        Niin ja mielelläni Kuuntelen myös Asko Tynjäläää.
        Pittääpä nyt aukaista tuo linkkisi ja kuunnella Pyhän maan kuulumisia. kiitos siittä!

Joo, niin onkin, pelastuksen sofar.
        Minulle Tynjälä on hieman liian teadraalinen-ei millään pahalla....

• EntäPaavo
        usko.vainen kirjoitti:

Joo, niin onkin, pelastuksen sofar.
        Minulle Tynjälä on hieman liian teadraalinen-ei millään pahalla....

No aluksi minäkin karsastin tuota hänessä vähän, mutta totesini sitten, etten ainakaan ole huomannut epätervettä julistusta häneltä. Opin ajattelemaan, että ehkä se on vain hänen tapansa.
        Mitäs mieltä olet Paavo Järvisestä?

• EntäPaavo kirjoitti:

No aluksi minäkin karsastin tuota hänessä vähän, mutta totesini sitten, etten ainakaan ole huomannut epätervettä julistusta häneltä. Opin ajattelemaan, että ehkä se on vain hänen tapansa.
        Mitäs mieltä olet Paavo Järvisestä?

Paavo on hyvä. Puhuu suoraan ja huumoriakin löytyy.

• Nytmuistin
        usko.vainen kirjoitti:

Paavo on hyvä. Puhuu suoraan ja huumoriakin löytyy.

Tuosta Palestiinalaisten viha kouluttamisesta yms. Olen tietoinen tuosta. Ihmekkös tuo, kun Raamatussa tuosta on kirjoitettu. Kansakunnat hyökkäävät Israelia vastaan. Israelihan on ajan kello.

• Nytmuistin kirjoitti:

Tuosta Palestiinalaisten viha kouluttamisesta yms. Olen tietoinen tuosta. Ihmekkös tuo, kun Raamatussa tuosta on kirjoitettu. Kansakunnat hyökkäävät Israelia vastaan. Israelihan on ajan kello.

Kyllä, ja maata ollaan jakamassa oikein YK:n voimin 😏

• Nytmuistin
        usko.vainen kirjoitti:

Kyllä, ja maata ollaan jakamassa oikein YK:n voimin 😏

Totta. Välillä saa olla tukka pystyssä, kun kuuntelee, mutta onneksi mitään ei tapahdu Jumalan sallimatta. On se niin erikoista, että tuollainen pieni valtio on niin keskiössä! Eihän siihen ole muuta selitystä, kuin se mitä Raamatussa on kirjoitettu.
        Lopultahan se käy niin, että Jeesus laskeutuu itse alas, kun tulee se viimeinen taistelu ja Öljymäki halkeaa kahtia.

• Nytmuistin kirjoitti:

Totta. Välillä saa olla tukka pystyssä, kun kuuntelee, mutta onneksi mitään ei tapahdu Jumalan sallimatta. On se niin erikoista, että tuollainen pieni valtio on niin keskiössä! Eihän siihen ole muuta selitystä, kuin se mitä Raamatussa on kirjoitettu.
        Lopultahan se käy niin, että Jeesus laskeutuu itse alas, kun tulee se viimeinen taistelu ja Öljymäki halkeaa kahtia.

Se on Jumalan maa, siksi sitä revitään ja jokaisella on siihen mielipide.
        Jeesuksen paluu ei ole enää kaukana.

ps. tänään Jerusalem studio klo 20:30

• Nytmuistin
        usko.vainen kirjoitti:

Se on Jumalan maa, siksi sitä revitään ja jokaisella on siihen mielipide.
        Jeesuksen paluu ei ole enää kaukana.

ps. tänään Jerusalem studio klo 20:30

Niin on Jumalan maa, Raamatussa noin lukee ja siksihän sitä revitään. Totta viimeiset ajat ovat käsillä, kova seulonta on käynnissä uskovaisten keskuudessa. Pimeys on puettu valkeuden vaatteisiin ja eksytys sen myötä. 🇮🇱

• Nytmuistin kirjoitti:

Niin on Jumalan maa, Raamatussa noin lukee ja siksihän sitä revitään. Totta viimeiset ajat ovat käsillä, kova seulonta on käynnissä uskovaisten keskuudessa. Pimeys on puettu valkeuden vaatteisiin ja eksytys sen myötä. 🇮🇱

Aamen!

• katsokaaa
        usko.vainen kirjoitti:

Tämä on myös hyvä sarja.

Järkyttävä tieto oli mulle tuo palestiinalaislasten väärän opetuksen tukeminen suomalaisvaroilla!

• katsokaaa kirjoitti:

Järkyttävä tieto oli mulle tuo palestiinalaislasten väärän opetuksen tukeminen suomalaisvaroilla!

Siitä on puhuttu jo monta vuotta Valkeararienkin toimesta kun ovat.käsitelleet UNWRAa, mutta valtamedia vaikenee siitä

• Nytmuistin kirjoitti:

>Lopultahan se käy niin, että Jeesus laskeutuu itse alas, kun tulee se viimeinen taistelu ja Öljymäki halkeaa kahtia.

Just joo. Ensin luodaan maailmankaikkeudet ja sitten pitää taistella luotuja vastaan. Aivan varmaan näin. 😀

• o-o-
        RepeRuutikallo kirjoitti:

>Lopultahan se käy niin, että Jeesus laskeutuu itse alas, kun tulee se viimeinen taistelu ja Öljymäki halkeaa kahtia.

Just joo. Ensin luodaan maailmankaikkeudet ja sitten pitää taistella luotuja vastaan. Aivan varmaan näin. 😀

No näinhän se menee tietokonepeleissäkin. Ensin luodaan hahmot ja sitten taistellaan niitä vastaan.

• o-o- kirjoitti:

No näinhän se menee tietokonepeleissäkin. Ensin luodaan hahmot ja sitten taistellaan niitä vastaan.

Olisin varmaan revennyt, ellen olisi yhä niin liikutettu Iivosta. 😁

• Anonyymi

Pitäisikö sitten välttämättä käydä "jonkun" kokouksissa!?

Kokouksessa valtaa ihmisen joukkohurmos sitä ihmiset hakevat!

• Anonyymi
        usko.vainen kirjoitti:

Juuri näin. Olisi nyt kiva kuulla kenen kokoukissa nuo Vesavaaran arvostelijat sitten käyvät 🤗

Turhaan trollaat noita kuvakkeita.

• Anonyymi
        usko.vainen kirjoitti:

😍......Täydellisten kokouksissa.

• Messiaaniset juutalaiset eivät nuoleskele maallisen Israelin persettä kuten täkäläiset laitalahkolaiset vaan varoittavat sitä syntihyväksynnästä ja jumalattomuudesta uhaten tuomioiden tulevan.

• SalamaValo

Puhut kauniisti. Sitähän Suomessakin tehdään. Rukoillaan juutalaisille parannusta. Kukaan nuoleskele kenenkään perhettä. Turhaan halveksit ylhäältäpäin ketään.

• Kauanuskossa

Pirkon tilaisuuksissa tulee paljon ihmisia uskoon. Olen saanut paljon lohtua, rohkaisua ,"tiedon sanojen " kautta Pirkon rukoillessa. Evankelista han on.

• mummikainuusta

Nyt päästit valheen. Pirkon kokouksissa on tullut joitain uskoon. Ja toivottavasti nämä uskoontulleet ovat löytäneet terveen seurakunnan, missä voi kasvaa. Tosin, Pirkko ei saa ketään uskoon, vaan Jumala! Ja sitten nämä "tiedonsanat"! Olen kuunnellut monien kertovan, että pieleen meni ja railakkaasti. Osa on saanut suurta surua ja jopa masennusta, koska ovat näitä "tiedonsanoja" uskoneet ja tehneet niiden mukaan. Pahimmillaan Pirkko on antanut "tiedonsanoja", jotka eivät sillä hetkelläkään voineet pitää paikkaansa. Tiedonsanat ovat seurakunnan rakentamista varten, ei yksittäisten henkilöiden omien mielitekojen pönkkiä tai ongelmien ratkaisuksi, varsinkin kun niitä tietoisesti lähdetään hakemaan. Ei Paavalikaan saanut tiedonsanoja, kun Timoteus oli häneltä hukassa. Etsimään Paavali lähti.

Ja summaarum summaarum, mikään noista uskoontuloista ja tiedonsanoista, ei todista, että Pirkko olisi oikea evankelista! Opetus on osittain oikein, mutta sisältää paljon sellaista, joka menee yli Raamatun. Missään ei opeteta, että evankelista tai kukaan muukaan suoltaa tiedonsanoja kuin meedio! Enemmän itkua ja murhetta Pirkko on tuonut.

Monet haluavat viihtyä ja kuulla mitä Pirkko heille sanoo. He ovat koukussa tunnelmaan, eivät Jumalan Sanaan. Tästä tunnelmahakuisuudesta on vaikeampi päästä irti kuin heroiinista. Se lumoaa uskovan pois Jeesuksesta suoraan Pa holai sen syliin.

Herätkää ihmiset valvomaan sitä opetusta, jota te saatte!!!!!
        Hylätkää paha ja ottakaa hyvä!

Fil. 1:9. Rukoilen myös, että teidän rakkautenne kasvaisi ja tieto ja kaikenlainen ymmärrys lisääntyisi,
        10. niin että voisitte tutkia, mikä on parasta, ja olisitte puhtaita ja moitteettomia Kristuksen päivään saakka,
        11. täynnä vanhurskauden hedelmää, jonka Jeesus Kristus saa aikaan Jumalan kunniaksi ja ylistykseksi

• PalaneenKäryä

Käytitköhän ylläolevassa -92 raamväännöstä? Et ainakaan tuttua -38 Käännöstä, maistui vieraalta koko kommenttisi.

• Uskossa.Jeesukseen

Jos Pirkko Vesavaara kuuluu luterilaiseen kirkkoon, on hän harhaoppinen, jota tulee karttaa.

• EXITEXITPAKOON

Oletan, kunhan ensimmäinen jomolesvopari "siunataan" (epä)pyhään liittoon evlutkirkossa, ehkä Oulun, EVANKELISTA VESAVAARA PUTSAA TOMUTKIN JALOISTAAN!!!

• toelooki

Pirkko V on aina sitä lahkoa mihin pääsee höpisemään. Ei taida tietää itsekkään mihin kuuluu. Tuuli huulia heiluttaa. Puheissa ei ole mitään johdonmukaisuutta, eikä järkeäkään, kun ajatellaan Raamatun opetuksellisuutta ja ihmisten tietoisuuteen saattamista elää oikein ja Raamatun mukaan. Hän höpisee yhtä ja toista ja kertaa vaan niitä lukuja mitä Raamatussa on. Jokainen voi lukea ne Raamatusta. Mitenpä kansakoulun käynyt tarjoilija tietäisi ja tuntisi Raamattua, kun halu on vain kerätä rahaa ja PÄÄSTÄ TUNNETUKSI. Hän kerää noita onnettomia ihmisiä todistamaan kuinka Pirkon rukouksella on syöpäkin päästä kuolevalta lentänyt sairaalan seinään ja potilas lähtenyt juoksemaan pois Joenesuun sairaalasta, ihka terveenä. Vain mielisairaudessa esinntyy tällaisia harhoja. Raamattuhan sanoo todellisia uskovaisia olevan vain kourallinen.
      LUKEKAA KIRJA NIMELTÄÄN " HARHAANJOHTAJAT". Se kirja puhuu totta Raamatun lisäksi. Pirkko V on mainittu myös ko kirjassa. Ikuinen piritismin pelaaja.

• PidetäänItsemmePUHTAINA

Karmivaa valepuheen levitystä, lähimmäisestä (Herran omasta).
        Tunnen senverran henk.koht, että tiedän ettei hän saastuta itseään lukemalla juuri tämänkaltaista.
        Panettelu on vieläkin syntiä, josta olisi hyvä tehdä parannusta!

• Anonyymi
        PidetäänItsemmePUHTAINA kirjoitti:

Karmivaa valepuheen levitystä, lähimmäisestä (Herran omasta).
        Tunnen senverran henk.koht, että tiedän ettei hän saastuta itseään lukemalla juuri tämänkaltaista.
        Panettelu on vieläkin syntiä, josta olisi hyvä tehdä parannusta!

Panettelu on paha synti, mutta henkien arvostelemiseen Paavali suorastaan kehottaa seurakuntaa: ”ovatko henget Kristuksesta”. Vajavainen kirjoittelu on paha tapa, ei ehkä synti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Panettelu on paha synti, mutta henkien arvostelemiseen Paavali suorastaan kehottaa seurakuntaa: ”ovatko henget Kristuksesta”. Vajavainen kirjoittelu on paha tapa, ei ehkä synti.

Väärän todistuksen antaminen ja panettelu ON synti.

• Ei.enää.maksua

Nyt alkaa olla kiire erota kirkosta.
      Jos ehtii erota tämän vuoden aikana, säästää satoja euroja kirkollisveromaksuissa. Keskituloisen kirkollisvero on vuositasolla noin 800 euroa.
      Itse tienaan n. 30 000 euroa vuodessa. Säästin siis noin 600 euroa.

Tämä kirkosta eroamislinkki toimii hyvin:
      http://www.eroakirkosta.fi

• USKOVA777

Pirkko on Jumalan ihminen. Raitis ja sanaan pitäytyvä. Opetusta ja profetioita on hyvä arvioida, mutta silloin on tunnettava Raamattu sekä hengellisen elämän lainalaisuuksia. Ja aina kun on meistä ihmisistä kyse, mukana on astian makua, sitä ei kannata unohtaa.

• Kdkd

Sen voin sanoa, että vähä hämärää on hänen puuhansa.
      Jos jollakin on parantamisen armolahja ei sitä tarvitse lähteä toitottamaan kaupunkeihin ja julistuslavoille. Toimi siellä missä asut ja elät.

• Läheltäseurannut

Kyseinen Pirkko on myös yrittäjä, eli hänellä on toiminimi. Se ei suinkaan ole huono asia, päinvastoin. Kuitenkaan toiminimellä ei ole oikeutta kerätä "kolehteja" joten kolehtien keräys täytyisi tapahtua seurakuntien tai rekisteröityjen yhdistyksien toimesta. Ja nämä sitten tilittävät palkkiot ja matkakorvaukset hänelle. Se että toimitaanko näin, on tilaisuuksien järjestäjien valvottava ja vastuulla.

• TunsinItseniHölmöksi

Voiko Pyhä Henki toimia niin, että ihmiset ovat jonossa ja hän profetoi kaikille. Onko se raittiutta, vai onko kyseessä tietäjähenki? Itselle on käynyt niin, että kaksi kertaa hän on sanonut minulle asioita, jotka ovat sillä hetkellä olleet emässäni juuri silloin mielen päällä. Hämmästyin kovasti. Minua rupesi vaivaamaan mistä oli kyse.
      Mene ja tiedä. Kerran hän rupesi kertomaan minulle luonteestani. Ja taatusti ei tuntenut minua. Mutta se piti 100% paikkansa. Oliko sillä mitään merkitystä..., minusta ei.

• Anonyymi

Tuota on kommentoitava seuraavasti: epäpyhät henget näkevät ihmisen salaisuudet erittäin helposti tiettyyn rajaan saakka, varsinkin jos kohde on demonin vaivaama. Tämä kokemuksesta. Vain Jeesuksen Kristuksen nimen kirkastava Pyhä Henki on oikea, muista tulee ”paha olo ja kuvotus” monille, vaikka eivät olisikaan harjaantuneet henkien arvostelemisen lahjan käyttöön. Välttäkää sellaista ja poistukaa paikalta välittömästi.

• siinäpäsitä

KUinka tavallinen suomalainen luterilainen erottaa aidon Jumalan Hengen ja tietäjähengen toisistaan, taikak edes suuri osa uskovaisista!?

veikkaan että ei juurikaan mitenkään, eli mitäs sitten tehdään, sanokaa se.

• SananValossa

Uudestisyntynyt uskossa oleva ja elävä kykenee erottamaan Hengen ja hengen.
        Sellainen on aivan LuomuLahja, eikä siinä edes lutteria tarvita. Oikein käännettyä Jumalan Sanaa, sen 'syömistä' sekä tottelemista!!!

Hankkikaa itsellenne Käännös 33/38 tai Raamattu Kansalle-Käännös, karttakaa -92sta, joka on myrkytettyä!!!

• Anonyymi

Kyllä se Pirkko melko kulkee monissa vapaiden suuntien seurakunnissa ja tilaisuuksissa mm hellareissa. Älkääpä aina luterilaisia solvatko. Juoksee ne hellaritkin "todistusten" ja profetioiden perässä.

• Kirjakääröt

Jaak.4:14 Biblia (1776) Jotka ette tiedä, mitä huomenna tapahtuu. Sillä mikä on teidän elämänne? Se on löyhkä, joka vähäksi (hetkeksi) näkyy, mutta sitte katoo. Kirjoitetaan: sitten, katoaa.

• Jobinpostia

Evankelista Pirkko Vesavaara: Todistukset. 20 todistusta, ei kellään sukunimeä. Miksi näin? Saarn.5:9

• SananValossa

Ehkä siksi, että he haluavat kirkastaa JEESUKSEN nimeä, eivät omaansa. Näin Pyhä Henkikin toimii; Hän kirkastaa Jeesusta eli Pelastusta ihmiselle...aloittaen synnin tunnosta.

• Kauanuskossa

Pirkolla toimii armolahja tiedon sanat. Monesti sanoo juuri sillä hetkellä ajankohtaisen ongelman. Julistaa evankeliumia ja monia on tullut uskoon Vesavaaran tilaisuuksissa. On luterilaiseen kirkkoon kuuluva evankelista.

• Anonyymi

Hengellinen meedio eli tietäjähenki hänessä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hengellinen meedio eli tietäjähenki hänessä!

Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.

• Nettitieto

Ystäväkirje tammi-huhtikuu 2019: Näin Pirkko kirjoittaa. Terveiset Floridan matkalta marraskuun loppupuolella. Olin herätysmatkalla kaksi viikkoa kotikirkon ja ev,lut. seurakunnan kutsumana. Tiimissä olivat mukana Laitiset. Majoitumme uskonveljen Arto Hokkasen ja vaimonsa Katja Hokkasen kodissa. Herra auttoi ja oli kanssamme. Kiitos Jumalalle. Näin lehdet kirjoittaa. Floridan suomalaisen kotikirkon johdossa toimineen naisen epäillään huijanneen, vanhuksilta satoja tuhansia dollareita.

• HerätkääJoVIIMEIN

HÖLÖHÖLÖ. Udelkaa evankelistaveteraani Eija Merilältä Floridan suomalaisten kotikirkosta.
        Häpeä sinä, jolla on epäpuhdas mieli/sydän Pirkkoa kohtaan. Useimmat ilosanomareissunsa hän on pysynyt Suomen rajojen sisällä.....jotka vielä toistaiseksi voimassa.

• DoctorT

Tiedonsanat on yksi osa-alue armolahjoissa.

Tietäjähenki ei taas kuulu Pyhän Hengen armoituksiin ja tästä lie kyse tämän evankelistan toiminnassa!

Tampereella toimi aikanaan hiukan samantyylinen, pienemmässä mittakaavassa, nainen, joka myös lateli ennustuksia ja muita vaivaavia horinoita! Tästä naisesta Veikko Manninen totesi, kun näytteen hänelle toimitin; "hengellinen meedio". Se oli selkeä ja tyhjentävä vastaus!

Vesavaara näkee myös valhenäkyjä!

• Anonyymi

Mistä erottaa oikeat näyt joista on raamatussakin kirjoitettu, että nuorukaiset näkyjä näkevät ja vanhukset unia uneksuvat?

• Anonyymi

Olen kerran ollut tilaisuudessa enkä menet toista kertaa... väärä on henki.

• Anonyymi

Pirkko on Jumalan lähettiläs, hetiPaavista seuraava joten lopettakaatten hänen rienaamisensa tyysten.

• Anonyymi

Prkko on pelottava. Yhtä pelottava kuin se toinenkin Pirkko., Jalovaara. Siinä on vaaraa kerrassaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Prkko on pelottava. Yhtä pelottava kuin se toinenkin Pirkko., Jalovaara. Siinä on vaaraa kerrassaan.

Varjele meitä Vaaroilta!

• Anonyymi

Pirkko seuraa paavin asettamaa sunnuntaipyhää, kokouksineen, pyhäkouluineen.

1234567---

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pirkko seuraa paavin asettamaa sunnuntaipyhää, kokouksineen, pyhäkouluineen.

1234567---

Niin seuraa !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varjele meitä Vaaroilta!

Naulan kantaan!

• Anonyymi

Onko Pirkko Vesavaara asunut ulkomailla ? Hänellä on niin outo puhetyyli, venyttää monia sanoja oudosti ja painottaa tavuja suomen kielelle vieraalla tavalla.

• Anonyymi

Oi hyvä jyssäys! Eikö enää puhukaan
        niinkuin sie toivoisit?? ! ☺

• Anonyymi

Pirkko on aina sitälahkiajoka kutsuu hänet puhumaan joutavia. Pirkkohan ei tunne Raamattua. On ikänsä hakenut kuuluisuutta. Tienneekö itsekkään mihinkuuluu.

• Anonyymi

Pirkko on aina sitä haaraa jonne pääsee juttujaan kertomaan.

• Anonyymi

Pitkko on bisnesnainen usnonnolla rikastuva. Kyllä nämä Pirkon jutut jalkojen pitenemisistä ja aortan para emisista ym onaivanharhaisenpuhetta. Kerää itselleen kunniaa kyseenalaisilla keksityillä paranemisilla. Aortavikaa ei varmaan kaverilla ole ollutkaan. On ollut olettamus ja luultavasti henkisesti väsähtänyt ihminen joka on puhunut olettamuksia. Pirkon rukoilun jälkeen luullut että kaikki parani. Aortan viat nähdään sydämen varjoaine kuvauksessa. Eikö lääkäri taatusti ole sanonut että itsekseen parantunut. Ei parane ainakaan Pirkon rukouksilla. Vaatii operaation jos ei sitä ennen ehdi kuolla. Ei Pirkko taida ymmärtää itsekkään mitä puhuu. Tuollaiset pitäisi lailla kieltää. Huijarit lupauksineen.

• Anonyymi

syöpä sai raudestakin lupasi parantuvan nuoren miehen mutta kuolema tuli tällekin vähän ajan päästä ja vielä kuolin vuoteellakin lupasi et sinä kuole vaan lähdet lähetys työhön ja niinpä hänkin kuoli samana päivänä. se olikin Pirkon eli Väärän profeetan lupaus .Ei Jumala luvannut häntä parantaa .EIKÄ JUMALA JAA KUNNIAANSA IHMISELLE.

• Anonyymi

On sinulla Paljon Olettamuksia......huh huh...

• Anonyymi

Näin lukee Pirkon sivulla: Terveydellisistä syistä Elina Jääskeläinen ei tällä hetkellä pysty vastaanottamaan puheluita Pirkko Vesavaaraan liittyen.

• Anonyymi

Ps.103:3 Biblia. Joka sinulle kaikki syntis antaa anteeksi, ja parantaa kaikki rikokset; Ps.147:3.

• Anonyymi

Hyvät ihmiset!Miksi juoksette saarnaajien perässä,ettekö luota omaa järkeenne?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mitä mahtaa tänään Pirkolle kuulua?

• Anonyymi

Olen viime aikoina tarkoituksella hakenut Vesavaaran julistuksia ja pannut merkille, miten kaksimielisiä ja seksuaalissävytteisiä ovat hänen puheensa.
        Näinkö naissaarnaajat yrittävät nostaa suosiotaan mieskuulijoiden joukossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen viime aikoina tarkoituksella hakenut Vesavaaran julistuksia ja pannut merkille, miten kaksimielisiä ja seksuaalissävytteisiä ovat hänen puheensa.
        Näinkö naissaarnaajat yrittävät nostaa suosiotaan mieskuulijoiden joukossa?

Jalopeuravaara ja Vessavaara ovat nimensä mukaisia vaaroja.

• Anonyymi

Matt.13:12. 25:29 Sillä sille, jolla on, annetaan, ja hänellä on oleva yltäkyllin; mutta siltä, jolla ei ole, otetaan pois sekin, mikä hänellä on. Sillä jokaiselle, jolla on, annetaan, ja hänellä on oltava yltäkyllin; mutta jolla ei ole, siltä otetaan pois sekin, mikä hänellä on. Luuk.8:18 Katsokaa siis, miten kuulette; sillä sille, jolla on, annetaan, mutta siltä, jolla ei ole, otetaan pois sekin, minkä hän luulee itsellään olevan. Luuk.19:26 Minä sanon teille: jokaiselle, jolla on, annetaan; mutta jolla ei ole, siltä otetaan pois sekin, mikä hänellä on. Mark.4:25.

• Anonyymi

Kolme kuuluisaa

Sigfris Siikavaara
      Pirkko Jalovaara
      Pirkko Vesavaara

• Anonyymi

Sigfrid Siikavaara (oulu)

• Anonyymi

Raha ja päästäkseen julkisuuteen saarnataan vaikka ei uskotakkaan . YRITTÄJÄ on. Monet on jei

Yrittäjä, rahantekijä, julkisuuden hakija , ei todellinen uskovainen, YLPEÄ.

• Anonyymi

Kerää masentuneita toditamaan kuinka hän parantaa, syövät lentää seinään, jalat kasvaa 60cm jan. TÄYTTÄ HUMPUUKIA. Tollohan on se joka uskoo. Piritismin pelaaja. Puolustaa vääryyksiä,kuinka voisi olla muu kuin huijari.

• Anonyymi

Ikuinen piritismin pelaaja. Kehoittaako RAAMATTU pelaamaan piritismiä, ei. Masentu eita kerää itseään kehumaan. Pelaa uskovaista vaikka todellisuudessa on aivan muuta. Näytellä aina voi.

• Anonyymi

Ps.135:15-18

• Anonyymi

Aikoinaan, kun olin hyvin huonosaa kunnossa, tuttuni pyysi Pirkkoa käymään luonani rukoilemassa. Pirkko tulikin ja vaikutti mukavalta ihmiseltä. Itse kuitenkin oudoksuin hänen tapaansa. Hän pyysi tai oikeastaan lujasti köski katsomaan hänen silmiinsä, koska silmät on sielun peili ja moneen kertaan puhutteli sairauden henkeä jota köskin poistumaan. Laittoi kasvot ihan lähelke kasvojani katsoen suoraan ailmiini. Sanoi että minyn katsoa häntä koko ajan ailmiin koska ailmät on sielun peili. Tuo oli ei ehkä pelottavaa vaan hämmentävää. Pirkko moneen kertaan ihan huusi puhutellen sairauden henkeä ja käski sitä poistumaan
      Muuta en osaa sanoa Pirkosta.
      En tiedä, ven osaa sanoa sen kummemmin mikä on.
      Enää en kuitenkaan mene hänen rukoiltavaksi enkä kenenkääm muunkaan julkkiksen jalan venyttäjän.

ST.

• Anonyymi

Pelotti minuakin olla hänen lähellään. Kumma tunne…..

• Anonyymi

Muttamutta nännithän on neutrit?

• Anonyymi

Pirkko menee aina sinne minne kutsutaan. Luterilaisissa Helluntalaisissa ja muissa pienemmissä, yhteiskristillisissä , ei hän erottele.

• Anonyymi

Näitä mitään kutsuta, vaan tietyt heikkouskoiset koettavat saada näillä nimillä kävijöitä ydinporukan ulkopuolelta uteliaisuuksissaan mukaan. Tosi on että eksytys ei tunne seurakuntaleirejä vaan kaikki joilla ei ole rakkautta totuuteen Jeesuksessa ovat alttiita lopun ajan eksyttäville hengille, valitutkin, kuten Raamattu ilmaisee tästä ajasta.

• Anonyymi

Freelancerina Pirkko menee kaikkiin tilaisuuksiin, joista saa parhaimmat kolehdit kerättyä itselleen, ja päälle vielä matkakulut.

• Anonyymi

kolehdit kerää itselle. tietääkö veottaja ? kaikki joilta pirkko on parantanut erimittaiset jalat. Tarkastakaa itse , istukaa ja katsokaa onko polvet samalla korkeudella. Huijaukset kyllä paljastuvat, totuus esille nyt.älkää uskoko kaikkea jalkojen vetämis temppua. kaikki pitää arvostella.

• Anonyymi

Vesavaara opettaa välillä ihan oikein, mutta sitten on opetuksia, jotka menevät ihan metsään. OIkeastaan ihmiset menevät hänen luokseen kuulemaan"mitä Jumala hänen kauttaan puhuu juuri heille itselleen". Lähinnä hän on meedio, kuten kaikki, jotka suoltavat tiedonsanoja. Vesavaaran profetiat ovat aiheuttaneet suurta tuskaa monelle. Itse kierrän hänet kaukaa, vaikka meidänkin paikkakunnalla hän käy joka kuukausi.

• Anonyymi

Avun saaneet ihmiset todistavat ensisijaisesti siitä, kuinka he tietyn ihmisen rukoiltua paranivat. Mutta ei se tietysti julistajan oma vika ole, jos ihmiset juoksevat ihmeitten ja merkkien perässä ja korottavat ihmistä, eivätkä Jumalaa.

• Anonyymi

Kertoi hän minullekin ”profetian,” joka meni aivan pieleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avun saaneet ihmiset todistavat ensisijaisesti siitä, kuinka he tietyn ihmisen rukoiltua paranivat. Mutta ei se tietysti julistajan oma vika ole, jos ihmiset juoksevat ihmeitten ja merkkien perässä ja korottavat ihmistä, eivätkä Jumalaa.

Se oman kunnian pyyntö on väärin.

• Anonyymi

On se kyllä eri kumma juttu tämä buumi, jossa suomalaistenkin jalat ovat yhtäkkiä kaikilla eri mittaiset.

Menkääpä istumaan lattialle, jalat suorina eteenne ojennettuina. Siirtäkää sitten hiukan toista kankkua eteen- tai taaksepäin. Ja kas, toinen jalka lyheni tai piteni! Riippuen ihan näkökulmasta ja siitä liikkeestä, minkä teit.

Voiko siis enää naurettavammaksi touhut mennä kuin nämä "jalkojen kasvatusihmeet". Ja kehtaavat vielä kristityiksi itseään kutsua.

• Anonyymi

Eripituisia jalkoja alkoi ilmaantua, kun äärikarismaattinen eksytys tuli.

• Anonyymi

niitä on ihmisiä joille saa kertoa vaikka että Jumala on neliskulmainen ja sitä aamentavat.

pitkä huokaus.

• Anonyymi

T:MI PIRKKO VESAVAARA. Yhtiö muoto: Yksityinen elinkeinonharjoittaja. Toimiala: 46190 Yleisagentuuritoiminta.

• Anonyymi

Onko yksinkertaisten ihmispoloisten kusettaminen hyvän liikemiestavan mukaista agentuuritoimintaa?

• Anonyymi

Entinen piritismin pelaaja on aina sitä uskontoa mikä lahko ottaa hänet tarinoimaan. Pirkolla ei ole hyvää Raamatun asioitten tuntemusta. Parantaminenkin huijausta kertoi hän kerrankuinka potilaan syöpä päästä lensi sairaalan seinään kun hän hetken rukoili pelastusta potilaalle. Jumalan pilkkaa koko touhu. Vastaus. On jokalahkoa tilanteesta riippuen.

• Anonyymi

Maksa tilaus: Yritysraportti: Media, T:mi Pirkko Vesavaara. Yrityksen tunnus: 12696789. Raportin hinta: 18,60 ( sis alv 24, %

• Anonyymi

Voit ostaa yrityksestä T:mi Pirkko Vesavaara yritysraportit: Hinta 15.00 ALV. Yritysraportti Small. Hinta 7,00 ALV.

• Anonyymi

T:mi Pirkko Vesavaara: Toiminnan laatu: Tekno-kemiallisten myynti. (Kauparekisteri)

• Anonyymi

Hei Pirkko olin kateellinen ja tietämätön , kun arvostelin sinua. Anteeksi
      Pirkolle voimia ja siunausta Herran työssä aamen.

• Anonyymi

Vesavaara kävi aikoinaan usein puhumassa Turun Evankeliumintalolla. Olin häntä kuuntelemassa syksyllä 2019, ja sen jälkeen häntä ei mielestäni ole siellä näkynyt. Turkuun on kyllä näköjään taas tulossa., mutta ei tuonne.

Siitä syksyn 2019 tapahtumasta ei kyllä jäänyt lainkaan hyvä olo. Rukoiltavaksi en mennyt, siinä kaikessa tuntui olevan jotain outoa.

• Anonyymi

Kuule ihminen Pirkko Vesavaara on oikia uskovaine Kristuksen Jeesuksen Evangelista...kuulu Helluntai seurakunta ...Herra Jeesus Kristus siunaa aina Purkkia...Aamen totisesti Aamen

• Anonyymi

Pirkko puhuu tänään klo 13 Lahden adventtikirkossa

• Anonyymi

Oudolta ja pelottavalta kuulostaa tämän ketjun perusteella.

• Anonyymi

Pirkko on Oulujoen evl.kirkkoon kuuluva.
      Palvelee KUTSUTTUNA myös ns. Vapaissa suunnissa. PALJON.
      RAAMATUN mukaan puhuu pelastuksesta /
      uudelleen syntymisestä.

• Anonyymi

Hän on yksit. yrittäjä. Onvähänjoka kirkkoa/lahkoa, riippuen mikä lahko millonkin ottaa höpisemän.

• Anonyymi

Minua häiritsee se, että Pirkko toistuvasti sanoo, että Herra kertoi ja avasi hänelle Raamatusta sitä ja tätä. Ja sitten näitä epäraamatullisia tarinoita, omia luulotteluja, onkin sitten riittänyt.

Muun muassa hän esitteli kerran saaneensa taulun Jeesuksesta, jonka ei-uskova maalasi hänelle, tietämättä mitään siitä, mitä Ilmestyskirja puhuu Jeesuksen ulkonäöstä. Taulussa olevalle oli maalattu valkoiset hiukset yms. tämän ei-uskovan toimesta.

Ihan tiedoksi, että eräs teosofiassa ja ufologiassa palvottu henkiolento (ns. ylösnoussut mestari) , joka esiintyy Kristuksena okkultismissa, sopi tähän hänen taulunsa kuvaan ihan täydellisesti.

Jos Pirkko olisi pysynyt Jumalan sanassa, hän tietäisi, ettei Jeesuksesta kuulu tehdä mitään kuvia ja että sellaiset ovat eksytystä.

Ilmestyskirjan kuvaus "valkoisesta tukasta" ei kerro tukan väristä, vaan siitä kirkkaudesta, mikä Kristusta ympäröi.

Toinen, mitä hänen suustaan joskus tuli "Herran avaamana" oli se väite, että profeetta Eliaa elättivätkin erämaassa "arabit", eikä korpit. Hänen mukaansa heprean sana tässä raamatunkohdassa on väärä käännös ja että on paljon "loogisempaakin", että arabit häntä ruokkivat, eikä korpit. Hän siis teki Raamatun kohdasta realistisemman - muka Herran avaaamana.

Mutta hepreaa osaavat tietävät, ettei asia ole näin, vaan arabi ja korppi ovat eri tavoin kirjoittuja, vaikka ne lausutaan samoin. Ja että Raamatun kohdassa todellakin puhutaan korpeista, eikä arabeista.

Lisäksi minua häiritsee Pirkon suhteen se, että ihmiset säännönmukaisesti antavat kunnian paranemisestaan Pirkolle, häntä ylistäen; "kun Pirkko rukoili".

Se ttietysti ei ole hänen oma vikansa, mutta kuitenkin, se kertoo hänen asemastaan ihmisten edessä.

• Anonyymi

>> ei Jeesuksesta kuulu tehdä mitään kuvia ja että sellaiset ovat eksytystä.<<

Jos Jeesuksesta laaditaan joku kuva, se voi johtaa väärien messiaitten syliin, kun ihmiset uskovat jotakuta Jeesukseksi ihmisen ulkonäön perusteella.

Tälläkin hetkellä on näitä vääriä messiaita, joilla on jopa seuraajiakin, esim. Venäjällä. He ovat Hollywood-filmien tapaisia pitkätukkaisia, menneen ajan kaavuissa kulkevia tavallisia pulliaisia, jotka väittävät olevansa Jeesus. Ja jotkut uskovat, koska sellaiseksi Jeesu on filmeissä kuvattu.

• Anonyymi

Minua häiritsee se, kun jokainen sanoo aina, kun Pirkko rukoili, kun Pirkko rukoili jne. Pirkko voisi kieltää, ettei niin saa sanoa. Kunnia kuuluu ainoastaan Jumalalle, ei Pirkolle! Tämä haiskahtaa oman kunnian pyynnölle! En voi sille mitään, mutta minulle tulee aina joka kerta ällö olo!!

• Anonyymi

Eilen kuulin, kuuntelin tilaisuus Porissa. Olen YouTube videoita kuullut ja vuosia sitten täällä kerran. Pitänyt Ok mutta varauksella kuten kaikkiin. Eilen kiinnitti huomion se avustajiensa euro todistuskehoitukset. Naisia kaikki avustajat ja kolehti kerättiin kyllä hänen oman joukon keräyksellä omin kolehtihaavein ( ehkä ei luota seurakunnan täys antoon ). Paikka jossa oli tilaisuus Porissa Eilen on kahvituksen tarjonnut ennen kirkko srk. yhdistys , mutta Eilen poikkeus mitä itse ihmettelin ,että hinta kahvituksesta yleishinnoitteluin liki ( no on keväästä, kun viimeksi käynyt ,että onko käytäntö muuttunut ). Kyllä sanoma Raamatullinen, mutta sanoi ,että saanut sanoman ennen ns. pandemiaa. että dna tulee muuttumaan ja pahuus eskaloituu. Onko , kiinnostaa nämä lausunnot julkitulleet 2v sitten ,niin OK . Muuten arvosteluun jää ,miksi nyt vasta jälkikäteen ,kun ei todisteita profetiaan. . Aika näyttää sanotaan ja kai joku infoo, jos on jo jossakin 2v sitten nämä esiin tuonut vahvistamaan eilisen sanomaa. Siunausta. M.

• Anonyymi

Kateellisten pa. Ne. Tt ee luaa

• Anonyymi

Kuulin tästä "evakelistasta" että oli kutsuttu tänne etelä -Suomeen puhumaan eräisiin seurakuntiin, kolmeen yhteensä . Oli veloittanut kilometrikorvaukset jokaiselta seurakunnalta erikseen. Aika törkeätä touhua ns uskovaiselta ihmiseltä! Tuli varmaankin aika hyvä tili! Siihen vielä puhujapalkkiot päälle! Ei voi kun sanoa että häikäilemätönä on tällainen.

• Anonyymi

Ai minne hän on tulossa?

• Anonyymi

Hän siis OLI ollut puhumassa! Huom. Menneessä muodossa!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      210
      3055
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2751
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      367
      1459
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      21
      1364
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      90
      1284
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1209
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      98
      1190
    8. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      1041
    9. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      162
      1025
    10. Sopisikohan hänelle ?

Sopisikohan hänelle naiselle farkkuhame ?
      Ikävä
      131
      942
    Aihe