TAPIO SUOMISEN YÖLLISET VIESTIT..

Kaikenlaista_ihmettä

11

3042

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4tggt53g345g345g45

Tuskin ainoa suomalainen jolla pää pettää joskus..

• Ei_tajuu

En anna yhtään lisäklikkausta tuolle törkysivustolle. Suominen on aiemmin puhunut rehellisesti masennuksestaan ja psykoosistaan, joten hän tuskin tarvitsee muita _aikuisia_ ihmisiä hänelle siitä hänelle ilkkumaan. Tapsalle kaikkea hyvää ja toipumisia.

• Näin_on_käynyt

Vai niin.
        Jos herra Suominen itsekin ymmärtää olevansa sairas, niin silloin pitäisi myös ymmärtää olla kirjoittelemasta Facebookiin!
        Näin on kuitenkin tapahtunut joten syyttäköön itseään, sillä varmuudella kirjoitukset on nähtävillä ilman kenenkään levittelemättä.
        "Törkysivusto" on ilmaisestikin se, joka esittää muunlaisia tosiasioita kuin sinun yksinkertainen ja lapsellinen mielesi voi hyväksyä.

• zzzzzp

Tapio Suominen on todella hyvä ammattitaitoinen toimittaja , nää vittuilijat voi ottaa oman lääke annoksensa ja pysyä hiljaa. Kaikkea hyvää työssä ja elämässä Tapiolle .

• vielätämäkin
    • sealkaanäkymään

Tuleeko nuo aina kun kun on otettu viinaa tarpeeksi, eli känni ja kankkunen on samaan aikaan päällä. Tuolloin pitäisi pysyä kokonaan kuivilla. Töissä voi nippanappa pärjätäkin mutta vapaa-aika tekee tiukkaa. Mutta näin se käy kun ikää tulee lisää, pää saattaa ”pehmetä”.

• PiuhatPäähänJaVarpasiiin

Aikaisemmin hakeutunut hoitoon psykiatriselle osastolle jossa..

"Sähköhoidon ohella sain lääkehoitoa. Sähköä annettiin pari-kolme kertaa viikossa, yhteensä kymmenen kertaa. Olen saanut sähköhoitoa ennenkin, ja se toimii ja tehoaa toivotusti minuun. Kyllä se hoito kuitenkin veronsa vaatii, olo on aina väsynyt, Suominen kuvailee."

• sdskdjks

Suomisella on pibo. Maaninen vaihe päällä kuten eräällä punatukallakin viime kesänä.

• 4t4t43t4t4t4t

Just loistavaa kunnon kännisekoilua tapsakin on ihan kuin kaverinsa teuvo hakkarainen haahhaha tapsa ja teukka millon keikkaa tulossa tältä duuolta?

• lotkonlotko

kioskimurtomies nykäsen bändiin solisteiksi ja tauski taustalle,,,,,,heheheheheheheheheh

• ANNAPUUNUIJA

MV:n sivuille pitää saada Tapsan Yölliset siemensyöksyt....TOIMIKAA !----KIIRA KORPI VOISI SELOSTAA SPEKTAAKKELIN...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5121
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2792
    3. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      34
      2629
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2418
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      21
      1640
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1637
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1540
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1304
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      95
      1168
    10. Tänään oli

Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘
      Ikävä
      35
      1153
    Aihe