Melkoinen sekopää
https://mvlehti.net/2018/02/19/fasistit-pliis-ei-enaa-kaveripyyntoja-suomisen-tapsalle/
TAPIO SUOMISEN YÖLLISET VIESTIT..
11
3042
Vastaukset
- 4tggt53g345g345g45
Tuskin ainoa suomalainen jolla pää pettää joskus..
- Ei_tajuu
En anna yhtään lisäklikkausta tuolle törkysivustolle. Suominen on aiemmin puhunut rehellisesti masennuksestaan ja psykoosistaan, joten hän tuskin tarvitsee muita _aikuisia_ ihmisiä hänelle siitä hänelle ilkkumaan. Tapsalle kaikkea hyvää ja toipumisia.
- Näin_on_käynyt
Vai niin.
Jos herra Suominen itsekin ymmärtää olevansa sairas, niin silloin pitäisi myös ymmärtää olla kirjoittelemasta Facebookiin!
Näin on kuitenkin tapahtunut joten syyttäköön itseään, sillä varmuudella kirjoitukset on nähtävillä ilman kenenkään levittelemättä.
"Törkysivusto" on ilmaisestikin se, joka esittää muunlaisia tosiasioita kuin sinun yksinkertainen ja lapsellinen mielesi voi hyväksyä.
- zzzzzp
Tapio Suominen on todella hyvä ammattitaitoinen toimittaja , nää vittuilijat voi ottaa oman lääke annoksensa ja pysyä hiljaa. Kaikkea hyvää työssä ja elämässä Tapiolle .
- vielätämäkin
Näitähän löytyy nimihaulla enemmänkin kuin alla olevat.
"Tapsa on ollut hyvin sekaisin hyvin pitkään. Kuulin joskus että oli tilannut huonepalvelun ja ollut ovella vastassa alasti masturboimassa, ja tuostakin on jo lukuisia vuosia."
https://ylilauta.org/satunnainen/79018516
Seiska:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Tapio-Suomiselta-rajua-ja-sekavaa-tekstia-somessa-huoli-herasi-ex-rakas-soitti-poliisit - sealkaanäkymään
Tuleeko nuo aina kun kun on otettu viinaa tarpeeksi, eli känni ja kankkunen on samaan aikaan päällä. Tuolloin pitäisi pysyä kokonaan kuivilla. Töissä voi nippanappa pärjätäkin mutta vapaa-aika tekee tiukkaa. Mutta näin se käy kun ikää tulee lisää, pää saattaa ”pehmetä”.
- PiuhatPäähänJaVarpasiiin
Aikaisemmin hakeutunut hoitoon psykiatriselle osastolle jossa..
"Sähköhoidon ohella sain lääkehoitoa. Sähköä annettiin pari-kolme kertaa viikossa, yhteensä kymmenen kertaa. Olen saanut sähköhoitoa ennenkin, ja se toimii ja tehoaa toivotusti minuun. Kyllä se hoito kuitenkin veronsa vaatii, olo on aina väsynyt, Suominen kuvailee."
- sdskdjks
Suomisella on pibo. Maaninen vaihe päällä kuten eräällä punatukallakin viime kesänä.
- 4t4t43t4t4t4t
Just loistavaa kunnon kännisekoilua tapsakin on ihan kuin kaverinsa teuvo hakkarainen haahhaha tapsa ja teukka millon keikkaa tulossa tältä duuolta?
- lotkonlotko
kioskimurtomies nykäsen bändiin solisteiksi ja tauski taustalle,,,,,,heheheheheheheheheh
- ANNAPUUNUIJA
MV:n sivuille pitää saada Tapsan Yölliset siemensyöksyt....TOIMIKAA !----KIIRA KORPI VOISI SELOSTAA SPEKTAAKKELIN...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185121Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332792- 342629
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302418Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭211640- 1181637
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101540Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231304- 951168
Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351153