usko vaisella ystäviä ylläpidossa?

HienoaNähdä

Sama tyyppi saa törkeillä täällä vuodesta toiseen ja mitään ei tapahdu. Miksiköhän ei?

153

1449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HienoaNähdä

      Rakstan usko .vaista

    • FaktatEsiin

      nosto

    • Nimimerkki usko.vainen ei törkyile. Pitää esillä raamatullista kristillisyyttä kylläkin. Suosittelen lukemaan huolella niiden muutaman raamatullisen kirjoittajan kommentteja joita täällä on.

      • Kiitos, veljeni👌


      • kjjhvfh
        usko.vainen kirjoitti:

        Kiitos, veljeni👌

        Jostain syystä muistelen että ttk olis nainen.


      • niimmut

        Mistä tiedät?


      • eikäole

        mun mielestä se on kans nainen


      • usko.vainen kirjoitti:

        Kiitos, veljeni👌

        Minä ymmärrän mitä usko.vainen sanoo.


      • mullaparempi

        taskuttäynnättk on 60-kymppinen nainen


      • pertsa2012 kirjoitti:

        Minä ymmärrän mitä usko.vainen sanoo.

        Siinä kaksi toisten mollaajaa!

        Omahyväisyys on teidän ominaisuutena.


      • valitettavasti.niin
        pertsa2012 kirjoitti:

        Minä ymmärrän mitä usko.vainen sanoo.

        Mitä vakajimmat jutut sen paremmin tunnut ymmärtävän :(


      • noenku

        taskuttäynnäkiviäköstä puhun


      • Hah hah! Olette oikeita pellejä.
        Toinen on takuulla maanviljelijä.


      • niiiiiiin
        noenku kirjoitti:

        taskuttäynnäkiviäköstä puhun

        niin mitä siittä?


      • sitävaanetttä
        niiiiiiin kirjoitti:

        niin mitä siittä?

        Sitä että se on nainen.


      • Olet todella kiinnostunut siitä miten homot seksi harrastavat.

        Eivät todellakaan kuten naisen kanssa.


      • liukuvoidejokkerille
        torre12 kirjoitti:

        Olet todella kiinnostunut siitä miten homot seksi harrastavat.

        Eivät todellakaan kuten naisen kanssa.

        Painot myös exvaimoasi hanuriin.


      • liukuvoidejokkerille kirjoitti:

        Painot myös exvaimoasi hanuriin.

        Tuo on sinun luulosi. Ensi kertaa panin ketään vasta avioliiton jälkeen. Sitä aikaa kesti noin neljä vuotta.


    • AsiatAsiana

      usko.vainen on pahin häirikkö täällä. Hänen tarpeensa saada huomiota on ilmeisen loputon. Ehkä noin 10% hänen teksteistään liittyy jotenkin asiaan ja loput on joko kinastelua tai piruilua. Pääosan törkeyksistä hän tekee muilla nikeillä ja kuvittelee, että sitä ei kukaan huomaa tai tunnista.

      Internetin roskakorit Suomi24n tapaan mahdollistavat usko.vaisen kaltaisille ihmisille heidän häiriköintinsä. Ennen näitä tunkioita tuon kaltaiset ihmiset olivat sivussa julkisesta keskustelusta ja se oli todella hyvää aikaa. Paras asia tietenkin on se, että usko.vaisen jutut voi jättää vaille huomiota.

      • >Pääosan törkeyksistä hän tekee muilla nikeillä ja kuvittelee, että sitä ei kukaan huomaa tai tunnista.

        Tyypillisesti hän vaatii todistamaan, että hänen määrättömien sivunikkiensä (joilla on usein pari minuuttia väliä usko.vainen-nikillä tehtyihin kirjoituksiin) tekstit todella ovat usko.vaisen takana luuraavan heppulin kirjoittamia, vaikka hän itse on ainoa joka niitä todisteita enää kaipaa, kun aihetodisteet ovat murskaavat. 😀


      • Voi silti olla vähän huvittanut hänen mesoamisestaan.?


      • Laita toki esimerkkejä niistä törkeysksitäni 😂


      • usko.vainen kirjoitti:

        Laita toki esimerkkejä niistä törkeysksitäni 😂

        Siis että pyrit ainoastaan olemaan esillä ja teet ketjut rasittaviksi.


      • AsiatAsiana
        usko.vainen kirjoitti:

        Laita toki esimerkkejä niistä törkeysksitäni 😂

        Voi sinua ressukkaa! Koeta nyt opetella edes auttavasti kirjoittamaan. Sepustuksesi säälittävät. 🙄😢😢🙄 Toimintasi on niin läpinäkyvää ja tunnistettavaa, että myötähäpeä tässä jo iskee.


      • AsiatAsiana kirjoitti:

        Voi sinua ressukkaa! Koeta nyt opetella edes auttavasti kirjoittamaan. Sepustuksesi säälittävät. 🙄😢😢🙄 Toimintasi on niin läpinäkyvää ja tunnistettavaa, että myötähäpeä tässä jo iskee.

        Olet melkoinen mestari siinä mistä muita syytät 🤗


      • WernerQwintus
        usko.vainen kirjoitti:

        Olet melkoinen mestari siinä mistä muita syytät 🤗

        Tuo se vasta koomista onkin, kun itse peukutat salamana omaa kirjoitustasi! Sille jo nauravat puuhevosetkin! 🐴🐴🐴


      • WernerQwintus kirjoitti:

        Tuo se vasta koomista onkin, kun itse peukutat salamana omaa kirjoitustasi! Sille jo nauravat puuhevosetkin! 🐴🐴🐴

        Miksi niin teet 😳❓


    • viimeinen.tuomio.2

      Usko.vaisen toimintatapa toimia yksinpuhelijana useilla nikeillä on tuttu muiltakin s24-palstoilta sekä homoseksuaalisilta keskustelupalstoilta ja -sivustoilta, jossa hänen uskonnolliset käsityksensä ja seksuaalisuuteen liittyvät käsityksensä ovat poikkeuksetta vihaavia, mutta silti hän siellä mielellään esittää multikulttuurista suvaitsevaista tai humanistia. Sielläkin sivustoilla hänellä vaikuttaa olevan ystäviä ylläpidossa... ja kova into poistaa kommentteja "sääntöjen vastaisina", mikäli niissä kerrotaan hänen tekosistaan.

      Joten epäilemättä tämäkin kirjoitus kohta poistuu ja nimimerkkini rekataan pois käytöstä, koska...

      Tosin testatakseni erästä juttua, en suinkaan vastaa usko.vaiselle suoraan... koska hän tuntuu reagoivan ainoastaan niihin suoriin palautteisiin rekatulle nimimerkilleen, tajuamatta mitään kokonaiskuvaa itse keskustelusta.

      Palstan homoseksuaaliset kirjoittajat tietävät kyllä kuka ja millä sivustoilla, niin pienestä kirjoittajamäärästä kaiken kaikkiaan Suomen keskustelupalstoilla on oikeasti kyse ja tämä henkilö vieläpä kirjoittaa samat jutut monella palstalla.

      • KylläSeSiitäNyt

        Tuo olikin jo mielenkiintoista tietoa. Kiitos. Kyllä tuo kusipää ansaitsee kaiken sen, mitä niskaansa täällä saa.


    • gabrelli

      Uskovainen tuntuu fiksulta ja ajattelevalta. Pisteet hänelle.

      • aaltoja_hänelle

        Hän on palstan ylivoimaisesti paras kirjoittaja, jonka vastaansanomattomalle älylle ja argumentoinnille kukaan ei mahda mitään! Näkyy taas tästäkin ketjusta! Kunnia Jumalalle!


      • Niin on, ja siksi hän ärsyttää palstan keskinkertaisuuksia, jotka eivät yllä lähellekään samaan.


      • RessukatKotiin
        naurunpaikka kirjoitti:

        Niin on, ja siksi hän ärsyttää palstan keskinkertaisuuksia, jotka eivät yllä lähellekään samaan.

        Kai sinulle joku sentään maksaa tuosta typeryytesi osoittamisesta? Et kai ilmaiseksi ole noin idiootti?


      • Minä ajattelen usko.vaisen olevan tyhmä kouluja käymätön maajussi.


      • aaltoja_hänelle
        RessukatKotiin kirjoitti:

        Kai sinulle joku sentään maksaa tuosta typeryytesi osoittamisesta? Et kai ilmaiseksi ole noin idiootti?

        On se. :D


      • ihanata.ihanata
        torre12 kirjoitti:

        Minä ajattelen usko.vaisen olevan tyhmä kouluja käymätön maajussi.

        """""helsinkijokkeri
        16.9.2014 20:44
        Ei koolla tosiaan ole kovinkaan suurta merkitystä. Ei minullakaan iso ole, mutta kumppanin olen saanut ja vaihtanutkin.

        Jotkut siis pitävät pienemmästä, ja itsekin tykkään imeä ja saada peppuun, jos on vähän pienempi."""""""


      • oletpa.koulutettu
        torre12 kirjoitti:

        Minä ajattelen usko.vaisen olevan tyhmä kouluja käymätön maajussi.

        Olet käynyt Kittilän kansakoulun ja kauppakoulun. Nyt olet sairaseläkkeellä tonnin eläkkeellä.


      • sairaat.mieltymykset
        oletpa.koulutettu kirjoitti:

        Olet käynyt Kittilän kansakoulun ja kauppakoulun. Nyt olet sairaseläkkeellä tonnin eläkkeellä.

        Torre haluaa pientä peppuunsa.


      • molemmille.sopivaa
        sairaat.mieltymykset kirjoitti:

        Torre haluaa pientä peppuunsa.

        Sä haluat isoa. Hyvä ettei teidän tarvitse samasta patukasta riidellä kun tykkäätte eri kokoisesta.


      • oletpa.koulutettu kirjoitti:

        Olet käynyt Kittilän kansakoulun ja kauppakoulun. Nyt olet sairaseläkkeellä tonnin eläkkeellä.

        Heh. On sitä muutakin käyty. Ja on kiva olla eläkkeellä. On kivaa sekin, etten ole tollo kuten usko.vainen.


      • uskis.on.fiksu
        torre12 kirjoitti:

        Heh. On sitä muutakin käyty. Ja on kiva olla eläkkeellä. On kivaa sekin, etten ole tollo kuten usko.vainen.

        Sinä olet homoääliö!


    • miksijamiksijamiksi

      Miten ihmeessä te jaksatte toisten henkilön solvausta päivästä toiseen? Eikö teitä hävetä sotkea uskonto-palstaa tuollaisella töryllä? Eikö tuoliaisesta tule henkisesti paha olo? Miksi ette huomaa omaa kirjoitteluanna samaksi, mistä toista syytätte? Miksi ne on aina samat kirjoittajat haukkumassa toisiaan? Miksi toistaa ja toistaa samoja juttuja iänkaiken?

      • siksisiksisiksi

        Heikot ihmiset eiväåt pysty muuhun kuin nettisolvaamiseen. usko.vainen on fiksu ja älykäs kirjoittaja ja uskovainen, se ärsyttää atteja ja liberaaleja.


      • Ei.luotu.eikirj

        Kappas, nettipelle kopio nikkini. Olen siis onnistunut hermostuttamaan hänet. Mainiota :)


      • miksijamiksijamiksi
        siksisiksisiksi kirjoitti:

        Heikot ihmiset eiväåt pysty muuhun kuin nettisolvaamiseen. usko.vainen on fiksu ja älykäs kirjoittaja ja uskovainen, se ärsyttää atteja ja liberaaleja.

        Kun yksinkertaisesti voisi olla kommentoimatta kaikkiin henkilö-aloituksiin. Jos usko.vainen on uskossa, ihmettelen moisia ala-arvoisia jankkaamisiaan.


      • lopeta.jankkauksesi
        miksijamiksijamiksi kirjoitti:

        Kun yksinkertaisesti voisi olla kommentoimatta kaikkiin henkilö-aloituksiin. Jos usko.vainen on uskossa, ihmettelen moisia ala-arvoisia jankkaamisiaan.

        Missä on sanottu, että uskovainen ei saisi jankata jos ateisti jankkaa hänen kanssaan?


      • AsiatAsianaAina
        lopeta.jankkauksesi kirjoitti:

        Missä on sanottu, että uskovainen ei saisi jankata jos ateisti jankkaa hänen kanssaan?

        Osoittaako se jankkaaminen jotakin hyvää usko.vaisesta?


      • Ei.luotu.eikirj kirjoitti:

        Kappas, nettipelle kopio nikkini. Olen siis onnistunut hermostuttamaan hänet. Mainiota :)

        Väärin. Kuten jokainen huomaa, niin se olet sinä joka yrittää kirjoittaa minun nikilläni. Minulla on rekisteröity nikki, sinä kirjoittelet puskanikin takaa. Olet nettipelle ja palstan multinikkihäirikkö :((


      • HyväUskis
        AsiatAsianaAina kirjoitti:

        Osoittaako se jankkaaminen jotakin hyvää usko.vaisesta?

        Osoittaa. Nerokkuden ja sanavalmiuden. Sinäkään et kirjoita omalla nikilläsi hänelle vaan huutelet sadoilla puskanikeilläsi.


      • Ei.luotu.eikirj kirjoitti:

        Kappas, nettipelle kopio nikkini. Olen siis onnistunut hermostuttamaan hänet. Mainiota :)

        Näin on käynyt. Onneksi sinun rekkaamallasi nikillä on viestit näkyvillä joista helposti näkee, että olet alkuperäinen Ei.luotu.


    • Ei.luotu.eikirj

      Miksi te jaksatte ottaa stressiä tästä tyypistä? Harmiton pelle jonka älykköösosamäärä on jossain villakoiran tasolla. Hakee vain huomiota olemalla idiootti. Mutta tosissaan ei kannatta hänen tekstejään ottaa. Eihän niissä yleensä ole mitään järkeä ;)

      Tähän trolliin kannattaa suhtautua vähän kuin kissanpentuun; hauska leikkiä jonkin aikaa ja saa ajan kulumaan. Helppo myös saada ärsyyntymään, kun yleistieto ei riitä tavalliseen keskusteluun. Ja siitä se hauskuus sitten alkaakin, kun voi seurata miten se paniikissa alkaa suoltamaan mitään sanottomia tekstejä ja haukkumaan muita. Ei tarvitse tv ttä, kun tälläistä komediaa tämä pelle tarjoaa täällä :D

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe