Miehet voidaan karkeasti jaotella kahteen ryhmään, metsästäjiin ja panomiehiin. Metsästäjät ovat luonnostaan hyvät testotasot omaavia, eivät tarvitse paljoa unta ja omaavat atleettisen vartalon. He ovat kykeväisiä metsästämään silloin kun tilanne vaattii, olemaan kytiksellä öitä myöden ja kykenevät nopeisiin fyysisiin mittelöihin riistan tai vihollisen kanssa.
Panomies on on taas vartaloltaan pönäkkä, omaa luontaisesti alhaisen testotason, nukkuu paljon ja tuhisee. Panomies ei jaksa lähteä metsälle eikä häntä mukaan otettaisiinkaan. Hänestä on paljon enemmän hyötyä leirioloissa, pitämässä yllä nuotiota, naurattamassa naisia ja naisten raskaaksisaattamisessa kun metsästäjät ovat hankkimassa hankkimassa ryhmälle ruokaa tai suojelevat viholliselta.
Salilla nämä tyypit tunnistaa helposti. Metsästäjät tekevät ovat hoikkia ja atleettisia, sopusuhtaisia, solakoita, tekevät useita liikkeitä ja ovat taitavia motoriikan hallitsijoita. Panomiehet löytää sitten kyykky/penkkimontulta eikäpä niitä juuri muualla näy.
Oletko metsästäjä vai panomies?
5
449
Vastaukset
- panosonni2
Panomies. Hän on älykkäämpi koska antaa metsästäjän hoitaa paskahommat kun itse vain panee.
- KJLSJFLSAJFLS
Aloituspostin kirjoittajalle: OISKO SUN AIKA OTTAA LÄÄKKEET JA MENNÄ RIPULILLE?
- d123d123d123
oon metsästäjä, mutta oon aina ihmetelly et miks pallerot saa olla naisten kannsa, ja metsästäjät ei.
- elämäonvalintoja
Naisia kiinnostaa hyvä kroppa mutta raha ja valta menee aina ohi. Eli kun sinä hikoilet salilla, pallero tekee rahaa tai keskittyy vallan lisäämiseen.
Itse olen enemmän käki, hurmaan palleron vaimon ja pistän siemenen itämään. Saa pallero hoitaa loppu velvollisuudet.
Kun nainen huomaa että en olekkaan rikas toimitusjohtaja on jo myöhäistä.
Mutta loppupeleissä kaikki voittaa, pallerosta tulee isä, nainenkin saa terveen lapsen ja minä pillua.
- TarjaStallonen
Haluan että persereikäni tutkitaan, inspektoidaan perusteellisesti. Haluan että jokaienn uurre persereiästäni tulee kuvatuksi ja siitä voitaisiin tehdä vaikka patsas eduskuntatalon eteen. Se on tummanpuhuva, hymyilevä, aneleva, mutta myös tomera, aistikas, väsymätön raataja kun se imee kalusta viimeisetkin sperman rippeet kyltymättömään luolaansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot17717462Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss4710034Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?615917Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman463210Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.192907Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.252822"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita562692Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling862618- 1381880
Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen431870