Miehet voidaan karkeasti jaotella kahteen ryhmään, metsästäjiin ja panomiehiin. Metsästäjät ovat luonnostaan hyvät testotasot omaavia, eivät tarvitse paljoa unta ja omaavat atleettisen vartalon. He ovat kykeväisiä metsästämään silloin kun tilanne vaattii, olemaan kytiksellä öitä myöden ja kykenevät nopeisiin fyysisiin mittelöihin riistan tai vihollisen kanssa.
Panomies on on taas vartaloltaan pönäkkä, omaa luontaisesti alhaisen testotason, nukkuu paljon ja tuhisee. Panomies ei jaksa lähteä metsälle eikä häntä mukaan otettaisiinkaan. Hänestä on paljon enemmän hyötyä leirioloissa, pitämässä yllä nuotiota, naurattamassa naisia ja naisten raskaaksisaattamisessa kun metsästäjät ovat hankkimassa hankkimassa ryhmälle ruokaa tai suojelevat viholliselta.
Salilla nämä tyypit tunnistaa helposti. Metsästäjät tekevät ovat hoikkia ja atleettisia, sopusuhtaisia, solakoita, tekevät useita liikkeitä ja ovat taitavia motoriikan hallitsijoita. Panomiehet löytää sitten kyykky/penkkimontulta eikäpä niitä juuri muualla näy.
Oletko metsästäjä vai panomies?
5
444
Vastaukset
- panosonni2
Panomies. Hän on älykkäämpi koska antaa metsästäjän hoitaa paskahommat kun itse vain panee.
- KJLSJFLSAJFLS
Aloituspostin kirjoittajalle: OISKO SUN AIKA OTTAA LÄÄKKEET JA MENNÄ RIPULILLE?
- d123d123d123
oon metsästäjä, mutta oon aina ihmetelly et miks pallerot saa olla naisten kannsa, ja metsästäjät ei.
- elämäonvalintoja
Naisia kiinnostaa hyvä kroppa mutta raha ja valta menee aina ohi. Eli kun sinä hikoilet salilla, pallero tekee rahaa tai keskittyy vallan lisäämiseen.
Itse olen enemmän käki, hurmaan palleron vaimon ja pistän siemenen itämään. Saa pallero hoitaa loppu velvollisuudet.
Kun nainen huomaa että en olekkaan rikas toimitusjohtaja on jo myöhäistä.
Mutta loppupeleissä kaikki voittaa, pallerosta tulee isä, nainenkin saa terveen lapsen ja minä pillua.
- TarjaStallonen
Haluan että persereikäni tutkitaan, inspektoidaan perusteellisesti. Haluan että jokaienn uurre persereiästäni tulee kuvatuksi ja siitä voitaisiin tehdä vaikka patsas eduskuntatalon eteen. Se on tummanpuhuva, hymyilevä, aneleva, mutta myös tomera, aistikas, väsymätön raataja kun se imee kalusta viimeisetkin sperman rippeet kyltymättömään luolaansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin34212050IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3618036Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut963444Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982298Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1572297Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81686- 1101281
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin611139Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26918MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk350843