Kiinnostaisi ihmisten kokemukset eri terveyskeskuksissa Espoossa, näitä kun saa tänä päivänä vaihtaa kerran vuodessa.
Oliko palvelu inhimillistä, puhelimessa, itse terveyskeskuksessa, hammaslääkärissä tai neuvolan eri palveluissa? kohdellaanko ihmisiä inhimillisesti vai onko palveluissa yliväsynyttä porukkaa jotka ei jaksa kuunnella ketään vai vastaavat kaikille yhtä ärtyneesti?
Kiitoksia vastaajille jo etukäteen.
Kokemuksia terveyskeskuksista Espoossa?
5
283
Vastaukset
- Pelkkää-kiitosta
Täällä on ollut Leppävaaran ja Kilon terveyskeskuksissa aina erittäin hyvä ja asiallinen palvelu.
Todella päteviä lääkäreitä, jotka ovat olleet yksityispuolella ja sairaaloissa hommissa aikaisemmin. Moni palannut kunnalliseen terkkariin, ja ovat päteviä ja mukavia kaikki olleet. Lääkärintaidoiltaan toiset ovat vähemmän tietäviä kuin toiset. Mutta kyllä näiltäkin avun saa, kun osaa hiukan omilla alkutiedoillaan ja kysymyksillään lekuria johdatella.
Ymmärrän että yksityisen puolen SOTE-terveysasemia tällaisen kyselyn tulokset varmaan kiinnostavat.
Jos kuulevat että jossakin kaupunginosassa on satoja tai tuhansia omaan Terveyskeskukseensa tyytymättömiä, niin sinne kannattaisi omaa yksitystä SOTE-terveysasemaa pystytellä, ja alkaa houkutella asiakkaita itselleen.
Minä en usko pennin vertaa siihen, että yksityisten Mehiläisen, Attendon ja Pihlajalinnan lääkärit olisivat yhtään pätevämpiä, kuin normaalit Terveyskeskuslääkärit. Jos sinne sitten pääsee nopeammin yksityiselle, ja myös viikonloppuisin, se on eri juttu.
Julkiseen Terveyskeskukseen on eteläisessä Espoossa aina päässyt kiiretapauksissa Ma...To välillä sisään samana päivänä.
Perjantain ajat sen sijaan menevät heti, niitä lääkärikäyntejä ei tuppaa saada millään.
Harmittaa että Kokoomus puolueena ottaa kontolleen sen, että toimiva Terveyskeskusjärjestelmä romutetaan Suomessa 2019 tai 2020 alusta lukien kertarysäyksellä. - PalvelupaikanVaihtaja
Kiitos vastauksesta, ihan yksityinen henkilö täällä tosin kyselee. Haluan omaiselleni paremman hoidon kun mitä se nyt on, joten haluan selvittää minne kannattaisi mennä. Asiasta ei paljon ole tietoa löydettävissä, yhden blogi kirjoituksen olen löytänyt ja pari positiivista kommenttia hammaslääkäristä, ei ihan riitä päättelyyn, joten päätin kysyä suoraan. En ole kuitenkaan huonoja kokemuksia keräämässä, paremminkin hyviä kokemuksia, jos kerran vaihdetaan niin parempaan eikä huonompaan.
"Kaikilla ei ole aina pahat mielessä" on ihan hyvä elämää helpottava asenne.
Siksikö asiasta ei ole netistä ei tästä asiasta löydä mitään kun yksityiset palveluntarjoajat vakoilee?
no voi hyvät hyssykät.
En ole kokoomusta kannattanut koskaan enkä tule kannattamaan.- Kerro-omat-kokemuksesi
Olisi alkuperäisen kysyjän kannattanut hänenkin nimeltä mainita ne Espoon Terveyskeskukset, joissa on mielestään saanut huonoa ja epäinhimillistä palvelua, kuten sanoo.
Hoitoalan ihmiset ei ole mitään enkeleitä, mutta ei ne mitään asiakkaiden kiusaajiakaan ole. Siksi epäilen hiukan koko alkuperäistä kommenttiakin, ja kiinnostaisi kuulla että mistä nimenomaisesta toimipisteestä on kyse.
Jokaisessa Terveyskeskuksessa voisi asioita järkeistää ja selkiyttää, paljonkin. Mutta se että tössätään systeemien ja ylhäältä annettujen määräysten kanssa, ei se ole henkilöstön huonoa asiakaspalveluhalua.
- PalvelupaikanVaihtaja
Alkuperäinen kysyja on vastannut ja vastaa tässäkin, Miksi pitäisi ensimmäisenä keskittyä negatiiviseen, jos voi omaisen tilannetta parantaa löytämällä positiivisempaa tilalle? saatikka selittää kaikkien ihmisten edessä toisten asioita, oli se sitten omaisen kokemuksia tai terveyskeskuksen tapahtumia. Ne ei ole tässä pääasia, vaan se että haluaa tilannetta parantaa ja omaista auttaa. Minä en tule puhumaan toisten asioista täällä.
Mistäs ne kiusaajat otit? mitä tarkoittaa sana tössätään? minä en mitään tiedä Espoon järjestelyistä eikä kiinnostakaan, mutta omaisella on oikeus vaihtaa terveyskeskusta, eikä hänen sitä tarvitse selittää kenellekään jos ei halua.
Minulle on totaalisen uutta että tilanne on Espoossa niin outo, että pitää keskustelupalstoillakin epäillä ihmisten tarkoituksia jos ne eivät kerro ihan kaikkea. Oletko sinä itse terveyskeskuksessa töissä? vai mikä on? Itse en ole Espoossa asunut 18 vuoteen, joten en voi omia kokemuksiani kertoa, ne olisivat hiukan liian vanhoja. Omainen kuitenkin asuu. Mielestäni Kilo on ykkönen, mutta kaikissa on erittäin hyvä palvelu, joten menet mihin tahansa niistä niin saat kunnon palvelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197