Nuorten muotia talvella nilkat paljaana ulkoilu

NuortenTalviMuoti

Lääkäri varoittaa nuorten tavasta kulkea nilkat paljaana - Akillesjännetulehduksesta toipuminen voi kestää jopa kaksi vuotta. Uutinen löytyy netti Helsingin Sanomista
https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000005504225.htm1

Akillesjänteiden tulehdus uhkaa varomatonta talviliikkujaa, sanoo ylilääkäri Jari Pakkari Tampereen urheilulääkäriasemalta.

9

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NuorillaEiOleJärkeä

NUORISON KESKUUDESSA ON NYKYÄÄN MUOTIA KULKEA KOVILLAKIN PAKKASILLA NILKAT PALJAANA EIKÄ SIINÄ OLE JÄRJEN HÄIVÄÄ.

• VahäjärkistenMuotija

Vanhemmalla iällä nuorten pöljä pukeutuminen tuntuu ropassa . Jälkeen päin turha surkutella reumatismin kourissa kun tuli vähillä vaatteilla talvella ulkoiltu.

• pidähuoliomistavaan

Kukaan ei elä ikuisesti ja sama,vaikka kulkisivat alasti.Pidä huoli omista asioistasi,ettei sattuisi onnettomuuksia ja jokaisen oma asia miten pukeutuu ei kuulu kellekkään toisten elämä ja pukeutuminen liikkuminen

• TärkeääToinmintaa

Kanssaihmisille kuuluu läheisen huolehtiminen jos ei itse ymmärrä huolehtia itsestään. Välinpitämättömyys nykyään lisääntynyt . Eri yhdistyksien vertaistuki ryhmissä pidetään ihmisestä huolta. Kysytään mitä kuuluu ja kuinka voit. Ihmisen hyvinvointi on tärkeää .

• Täällä Syvässä Etelässä nuorilla on rikkirevityt farkut, joissa povet paistaa, oli ilma miten kylmä hyvänsä.

• tissitpolvissa

Onko heillä povet jaloissa. Kummallisia ne etelän ihmiset.

• Plastiikka
        tissitpolvissa kirjoitti:

Onko heillä povet jaloissa. Kummallisia ne etelän ihmiset.

Plastiikkakirrurgialla saa ihmeitä aikaan

• helluntaiseurakunta

Liittykää meihin niin tekin pelastutte ja tulkaa rukoilee kanssamme ja saatte anteeksi kaikki pahat tekonne.Emme syrji ihmisiä sukupuolesta riippuen.Tulkaa herramme tykö ja olkaa armahdettuja.Nurmeksen helluntaiseurakunta

Nurmeksen rukoushuoneyhdistys Betania r.y.
      Katutemppeli
      Taustalla vaikuttava perinne: Helluntailaisuus

Yhteisön kotikunta: Nurmes

Toiminta-alue: Nurmes, Valtimo

Tiivistelmä: Seurakunta on perustettu vuonna 1952 (helluntaiherätyksestä, ks. Suomen Helluntaikirkko tai Suomen Helluntaikansa ry). Se on rekisteröity yhdistykseksi 5.4.1968. Jäseniä on 79 (2011).

Toimintamuotoina ovat jumalanpalvelukset, rukouskokoukset, opetuskokoukset, teetupatyö sekä lähetystyö yhdessä Pohjois-Karjalan helluntaiseurakuntien kanssa Japanissa ja Kiinassa. Seurakunnan oma kohde on Venäjän Karjala. Omassa seurakunnassa on tavoitteena kehittää lapsi- ja nuorisotyötä. Seurakunta julkaisee tiedotetta (levikki 70). Seurakuntaan kuuluu Valtimon rukouspiiriYhteisöt uskontoperinteen mukaan

Alkuperäisuskonnot ja uuspakanuus
      Fellowship of Isis (lopettanut)
      Jumalten Ystävät ry (lopettanut)
      Karhun Kansa
      Kirkkaanvihreä ry (lopettanut)
      Lehto - Suomen Luonnonuskontojen yhdistys ry
      Pagan Federation International Finland
      Pakanatieto-yhdistys ry (lopettanut)
      Pakanaverkko ry
      Reclaiming Finland ry
      Shamaaniseura ry
      Suomalaisen kansanuskon yhdistys ry
      Suomalaisen Samanismin Keskus
      Taivaannaula ry
      Wakka-mysteerikoulu
      Wicca ry

• MatkalippuKiitos

Paratiisiin varattu paikka minulle. Millä vuorolla sinne pääsee. Kertokaa mitä aktiviteetteja kohteessa on . Onko majoitus täyshoidolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      101
      5643
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4261
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      47
      2557
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2388
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1845
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1504
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      33
      1352
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1210
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      24
      1111
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1081
    Aihe