Lääkäri varoittaa nuorten tavasta kulkea nilkat paljaana - Akillesjännetulehduksesta toipuminen voi kestää jopa kaksi vuotta. Uutinen löytyy netti Helsingin Sanomista
https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000005504225.htm1
Akillesjänteiden tulehdus uhkaa varomatonta talviliikkujaa, sanoo ylilääkäri Jari Pakkari Tampereen urheilulääkäriasemalta.
Nuorten muotia talvella nilkat paljaana ulkoilu
9
190
Vastaukset
- NuorillaEiOleJärkeä
NUORISON KESKUUDESSA ON NYKYÄÄN MUOTIA KULKEA KOVILLAKIN PAKKASILLA NILKAT PALJAANA EIKÄ SIINÄ OLE JÄRJEN HÄIVÄÄ.
- VahäjärkistenMuotija
Vanhemmalla iällä nuorten pöljä pukeutuminen tuntuu ropassa . Jälkeen päin turha surkutella reumatismin kourissa kun tuli vähillä vaatteilla talvella ulkoiltu.
- pidähuoliomistavaan
Kukaan ei elä ikuisesti ja sama,vaikka kulkisivat alasti.Pidä huoli omista asioistasi,ettei sattuisi onnettomuuksia ja jokaisen oma asia miten pukeutuu ei kuulu kellekkään toisten elämä ja pukeutuminen liikkuminen
- TärkeääToinmintaa
Kanssaihmisille kuuluu läheisen huolehtiminen jos ei itse ymmärrä huolehtia itsestään. Välinpitämättömyys nykyään lisääntynyt . Eri yhdistyksien vertaistuki ryhmissä pidetään ihmisestä huolta. Kysytään mitä kuuluu ja kuinka voit. Ihmisen hyvinvointi on tärkeää .
Täällä Syvässä Etelässä nuorilla on rikkirevityt farkut, joissa povet paistaa, oli ilma miten kylmä hyvänsä.
- tissitpolvissa
Onko heillä povet jaloissa. Kummallisia ne etelän ihmiset.
- Plastiikka
tissitpolvissa kirjoitti:
Onko heillä povet jaloissa. Kummallisia ne etelän ihmiset.
Plastiikkakirrurgialla saa ihmeitä aikaan
- helluntaiseurakunta
Liittykää meihin niin tekin pelastutte ja tulkaa rukoilee kanssamme ja saatte anteeksi kaikki pahat tekonne.Emme syrji ihmisiä sukupuolesta riippuen.Tulkaa herramme tykö ja olkaa armahdettuja.Nurmeksen helluntaiseurakunta
Nurmeksen rukoushuoneyhdistys Betania r.y.
Katutemppeli
Taustalla vaikuttava perinne: Helluntailaisuus
Yhteisön kotikunta: Nurmes
Toiminta-alue: Nurmes, Valtimo
Tiivistelmä: Seurakunta on perustettu vuonna 1952 (helluntaiherätyksestä, ks. Suomen Helluntaikirkko tai Suomen Helluntaikansa ry). Se on rekisteröity yhdistykseksi 5.4.1968. Jäseniä on 79 (2011).
Toimintamuotoina ovat jumalanpalvelukset, rukouskokoukset, opetuskokoukset, teetupatyö sekä lähetystyö yhdessä Pohjois-Karjalan helluntaiseurakuntien kanssa Japanissa ja Kiinassa. Seurakunnan oma kohde on Venäjän Karjala. Omassa seurakunnassa on tavoitteena kehittää lapsi- ja nuorisotyötä. Seurakunta julkaisee tiedotetta (levikki 70). Seurakuntaan kuuluu Valtimon rukouspiiriYhteisöt uskontoperinteen mukaan
Alkuperäisuskonnot ja uuspakanuus
Fellowship of Isis (lopettanut)
Jumalten Ystävät ry (lopettanut)
Karhun Kansa
Kirkkaanvihreä ry (lopettanut)
Lehto - Suomen Luonnonuskontojen yhdistys ry
Pagan Federation International Finland
Pakanatieto-yhdistys ry (lopettanut)
Pakanaverkko ry
Reclaiming Finland ry
Shamaaniseura ry
Suomalaisen kansanuskon yhdistys ry
Suomalaisen Samanismin Keskus
Taivaannaula ry
Wakka-mysteerikoulu
Wicca ry - MatkalippuKiitos
Paratiisiin varattu paikka minulle. Millä vuorolla sinne pääsee. Kertokaa mitä aktiviteetteja kohteessa on . Onko majoitus täyshoidolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1015643
- 564261
- 472557
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282388Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151504
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331352Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201210- 241111
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431081