Ylihuomenna täytän jo 29-vuotta

YksinäinenKilttiMies89

Enkä ole elämässäni saanut rakkautta enkä seksiäkään juuri yhtään. Koen itseni osattomaksi jolla ei ole paikkaa tässä yhteiskunnassa. Aivan hyvin voisin kuolla koska tahansa enkä menettäisi mitään. Ei ole kovin oikeudenmukaista että kaikille ei anneta mahdollisuutta rakkauteen tai edes seksielämään.

60

903

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YksinäinenKilttiMies89

      Enkä ole muutenkaan onnistunut elämässäni missään kun on paljon mielenterveysongelmia joiden takia en ole pystynyt kouluttautumaan enkä saanut töitä itselleni. Varmaan nämä kaikki ongelmat kulkee vähän käsi kädessä mutta toisaalta on paljon miehiä joilla on korkea koulutustaso ja hyvä palkkainen ammatti mutta siltikään ei ole naista.

      • maanviljeelijä

        Mullah on töisevä ruumiillinen työ (en ou silti hautausurakoitsija), 34 oon, pilluva en ou koskaan saana enkä muuta henkismielistä läheyttä kohdannut ku pari merkitsevää halia sitten helmikuun -99 (ja niistähi toinen siskolta). Pesää ei oo tullu mieleen ies pyytääkkää, ko en naimisiin kuitekaa aijjo enkä huorustamaan lanketa.
        Kyllä se voi mieli sairrastua vaikka keho pysyis kunnossa ja lunssat kaukana. Ilimeisesti krooppa juuri noina loppuunpaloina, psykoo- ja neurooseina julkaisee nähtäävksi kaikki piiloteldut mielen sairaudet, tunteiden tukahjutukset ja synnit joitei jaksa kantaa


    • Appapppap.opettajakorjaa

      muuten hyvä, mutta 29 vuotta

      • huonostilaskettu

        pitääkö laittaa muutama vuosi lisää


      • YksinäinenKilttiMies89

        Niin tulikin vahingossa tuo tavuviiva väliin mutta ei sillä ole mitään merkitystä mun tilanteen kannalta.


    • Ent.ytmi

      Tarvitset ytm- miehen pientä tuuppausta

    • 34vmies

      29 vuotta onkin hyvä aika mennä huoriin. Et siinäkän menetä mitään vaan voit saada jotain kuten pillua.

    • Neitsyt-Setä

      Ei tuo ole vielä mitään. Minä olen 47v. ja neitsyt. Sinulla on jo poikuus menetetty, etkä koskaan päädy tähän tilaan.

      • sasifear

        Tiedetään, Darkkis...


    • gjisjgohvuohjolj

      Mulla on pojat sillai, että ollessani 29 vuotias, muutin ensimmäisen kerran naisen kanssa samaan kämppään, ja silloin kyseinen nainen oli myös ensimmäiseni, jonka kanssa oli seksin eka kerta.

      Tuli ero, ja sen jälkeen alkoi todella kovat "pilluvuodet".

      Olin koko ajan etsimässä sitä oikeaa, jonka kanssa perustaa perhe, mutta sitä ei löytynyt, koska tytöt (naiset) halusivat vain bailata ja olla vapaita ja tehdä "kaikkea hauskaa".

      Päädyin todella monen kanssa panohommiin (noin 50 naista ja panokertoja todella paljon per nainen), mutta "sitä oikeaa" jonka kanssa olisi voinut ajatella saavansa lapsia ja perustaa perheen, ei löytynyt.

      Ajauduin kimppaan itseäni vanhemman naisen kanssa, joka nainen ei voi saada lapsia.

      Olen siis menettänyt tämän elämäni. Oma ikäni on nyt 55 vuotta, ja olen kimpassa naisen kanssa, joka ei koskaan voi saada lapsia.

      Kun täytin 50 vuotta, seksi loppui kokonaan. Nainen jonka kanssa olen päätynyt yhteen, ei ole seksistä kiinnostunut, ja kun en itse ole halunnut ketään sotkea sekavaan maailmaani, olen ollut ilman naista nyt jo kuudetta vuotta.

      Vaikka naisen kanssa asuu, ei se tarkoita että seksielämää olisi ja kaikki olisi hyvin. kaikki ei todellakaan ole hyvin, ja itse tiedän, että menetän tämän elämäni.

      Mistään ei enää tule mitään.

      • Expihtarikurppa

        Jos nallia on uskominen, niin alat olla kuuminta hottia kaksikymppisten naisten keskuudessa!
        Tuota sössötystä "etsin sitä oikeaa lasten hankkimista varten, mutta panohommiin vaan jouduin" - en usko. Surullista jos vasta nyt havahduit lapsen haluamiseen, koska se juna meni jo. Mutta en usko, että olisit niitä halunnut aiemmin, etköhän sinäkin ole halunnut vain niitä panohommia. Niin makaa kuin petaa.


      • Komppikova
        Expihtarikurppa kirjoitti:

        Jos nallia on uskominen, niin alat olla kuuminta hottia kaksikymppisten naisten keskuudessa!
        Tuota sössötystä "etsin sitä oikeaa lasten hankkimista varten, mutta panohommiin vaan jouduin" - en usko. Surullista jos vasta nyt havahduit lapsen haluamiseen, koska se juna meni jo. Mutta en usko, että olisit niitä halunnut aiemmin, etköhän sinäkin ole halunnut vain niitä panohommia. Niin makaa kuin petaa.

        Komppaan tätä. Äijä on varmastikin etsinyt sitä oikeaa 17-25v ikäisten naisten keskuudesta. Niillä on vielä opinnot ja bailausvaihe, eikä ne ainakaan vanhempaa miestä halua.

        Netti on täynnä 35- miehiä, jotka eivät ole halunneet vakiintua aikanaan. Tulee sitten kiire 40-50v iässä saada perhe. Ei nuoret lisääntymisiässä olevat naiset halua tehdä lapsia lähes isänsä ikäisen.kanssa. Ja kuten jo tiedetään, omanikäistä nuo 35 miehet ei yleensä huoli, vaikka ois mikä pelkän amiksen käynyt kaljamahainen moukka.


      • kylläminämuttaeimuut
        Expihtarikurppa kirjoitti:

        Jos nallia on uskominen, niin alat olla kuuminta hottia kaksikymppisten naisten keskuudessa!
        Tuota sössötystä "etsin sitä oikeaa lasten hankkimista varten, mutta panohommiin vaan jouduin" - en usko. Surullista jos vasta nyt havahduit lapsen haluamiseen, koska se juna meni jo. Mutta en usko, että olisit niitä halunnut aiemmin, etköhän sinäkin ole halunnut vain niitä panohommia. Niin makaa kuin petaa.

        Taas tätä lässytystä jossa itse ollaan tietävinään toisten haluamiset kuin se toinen itse.
        Minä halusin lapsia aina kaksikymppisestä nelikymppisiin saakka, mutta yksikään nainen ei halunnut niitä kanssani. Varmaan sinä tiedät sitten tässäkin minun haluamiseni paremmin kuin minä itse.
        Voinkin tähän matkia sinua "sano mitä vain niin minä en sitä usko"=pidän oman erinomaisen egoni kasassa.


      • Expihtarikurppa
        kylläminämuttaeimuut kirjoitti:

        Taas tätä lässytystä jossa itse ollaan tietävinään toisten haluamiset kuin se toinen itse.
        Minä halusin lapsia aina kaksikymppisestä nelikymppisiin saakka, mutta yksikään nainen ei halunnut niitä kanssani. Varmaan sinä tiedät sitten tässäkin minun haluamiseni paremmin kuin minä itse.
        Voinkin tähän matkia sinua "sano mitä vain niin minä en sitä usko"=pidän oman erinomaisen egoni kasassa.

        Kiitos, egoni tosiaan on erinomainen!
        Jos sulla on ollut "kovat pilluvuodet", niin kanssasisareni tuntien joukkoon on takuulla mahtunut myös muutama, joka on halunnut lapsia. Sinä itse kirjoitat, että tuosta joukosta et löytänyt sitä yhtä, jonka kanssa SINÄ OLISIT voinut ajatella perustaa perheen ja hankkia lapsia. Älä sure, maailmassa on monta ihmistä, joka sössii parhaat vuotensa ja ruikuttaa sitten vanhuuden kynnyksellä, että "ei sen näin pitänyt mennä". Valitettava tosiasia on, että olemme kaikki vastuussa omasta elämästämme, teoistamme ja tekemättä jättämisistämme. Muiden syyttäminen ei tuota muuta miksikään. Siispä - niin makaa kuin petaa.


      • sisälläkökiehuu
        Expihtarikurppa kirjoitti:

        Kiitos, egoni tosiaan on erinomainen!
        Jos sulla on ollut "kovat pilluvuodet", niin kanssasisareni tuntien joukkoon on takuulla mahtunut myös muutama, joka on halunnut lapsia. Sinä itse kirjoitat, että tuosta joukosta et löytänyt sitä yhtä, jonka kanssa SINÄ OLISIT voinut ajatella perustaa perheen ja hankkia lapsia. Älä sure, maailmassa on monta ihmistä, joka sössii parhaat vuotensa ja ruikuttaa sitten vanhuuden kynnyksellä, että "ei sen näin pitänyt mennä". Valitettava tosiasia on, että olemme kaikki vastuussa omasta elämästämme, teoistamme ja tekemättä jättämisistämme. Muiden syyttäminen ei tuota muuta miksikään. Siispä - niin makaa kuin petaa.

        Jahas naristifeministi täällä taas iloitsee muiden epäonnesta. Taitaa sen erinomaisen egon pinnan alla kuitenkin kiehua, mutta ulospäin feikataan xD


      • Expihtarikurppa
        sisälläkökiehuu kirjoitti:

        Jahas naristifeministi täällä taas iloitsee muiden epäonnesta. Taitaa sen erinomaisen egon pinnan alla kuitenkin kiehua, mutta ulospäin feikataan xD

        Tarkoitat varmaan narsistifeministiä? Mutta kyllä, mulla on taas sen verran aikaa, että voin käydä piristämässä omaa päivääni teidän jämämiesten surkeudella.


      • Naisasialooser11

        Oletpa säälittävä ja vajaaäyinen. Etkö tajua olevasi samassa veneessä sillä erotuksella, että jämämies voi aina nostaa tasoaan jopa supetYTM luokkaan, sinä sen sijaan olet koko ajan enemmän homehtuva HC-ATN, jonka huippuvuodet olivat vuosikymmeniä sitten.


      • Expihtarikurppa
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Oletpa säälittävä ja vajaaäyinen. Etkö tajua olevasi samassa veneessä sillä erotuksella, että jämämies voi aina nostaa tasoaan jopa supetYTM luokkaan, sinä sen sijaan olet koko ajan enemmän homehtuva HC-ATN, jonka huippuvuodet olivat vuosikymmeniä sitten.

        Yrittäisit edes keksiä uusia solvauksia. Käytät noita samoja kaikkiin palstalla oleviin ja nehän menettää tehonsa tuohon yliviljelyyn.
        Mun tasolla ei ole mitään väliä. Olenhan yli-ikäinen kurppa, joka ei kelpaa enää kenellekään, joten olen poistunut markkinoilta kokonaan. Miesten ei siis tarvitse murehtia, että joutuisivat kanssani lähemmin tekemisiin.


    • Mies-44v

      Seksi ja parisuhde on yliarvostettuja, kumpaakaan en todellisuudessa kaipaa, ja hyvin pärjää. En vaan ole sellaista tyyppiä, jolle akka, kakarat, citymaasturi ja jumalaton velka talosta.

      • yli50Sinkku

        Samaa mieltä, näin 50 ikäisenä välttynyt monilta murheilta näin. Mitä kavereiltakin kuullut niin ei ole aina niin herkkua arki heillä. Itsekin kohdannut monenlaisia prinsessoja, jotka monella tapaa huomionkipeitä jo lähtökohtaisesti? Samat arvot oltava minusta, yhdessä tekeminen ja toisen kunnioitus näin helpompaa, näin ainakin itse koen. Eikä tarvi olla varpaillaan ja jännittää milloin mistäkin asiasta ja mistäpäin milloinkin tuulee, onko toinen sinut itsensä kanssa?

        Jään paljosta paitsi, yritän olla sinut sen kanssa. Nautin tietynlaisesta vapaudesta, josta itse nautin, joku toinen voisi olla toista mieltä ja ymmärrän sen. Luottamuksen synnyttäminen vaikeaa, jos on tullut pettymyksiä ihmisiin, joihin halunnut luottaa. Olen valmis kuin partiopoika, jos löydän mielitietyn rinnalleni, en menetä toivoani, jollei tällaista löydy pärjään ihan ok yksiksenikin. En hae kuuta taivaalta, tyydyn kohtuuteen. Liikunnalla täytän tyhjiötäni.

        En hakemalla hae mitään erityistä, hän löytyy jos on löytyäkseen harrastusteni parista vaikka, löytyykö kemiaa tulevaisuudessa, jää nähtäväksi, turha ottaa paineita, tulee jos on tullakseen?


    • Nainen39vee

      Näitä naisettomksi jääneiden ruikutuksia kun lukee, niin tulee väistämättä mieleen muuan ajatus.

      Oletteko koskaan ajatelleet itsemurhaa ratkaisuna - edes meidän parempien naisten mieliksi? Koska teistä ei omaa syytänne koskaan mitään tullut, onkin itseasiassa parempi kun poistuisitte maapallolta oman kätenne kautta.

      Ja muistakaa että syyllinen teidän rumuutenne ja naisettomuuteen katselee peilistä - niin juuri sieltä.

      Joten sanokaa hyvästit itseasiassa kaikelle ja hirttäytykää.

      • gfdhrt

        En vain harkinnut, vaan olen jo päättänytkin, että niin tapahtuu. Lähinnä toivon vaan löytäväni satavarman ja lähes kivuttoman menetelmän. Olenpahan sitten tehnyt maailman eteen sen minkä voin, kun annan paikkani paremmille ihmisille.


      • yli50Sinkku

        Onko parisuhde kaikki kaikessa, minusta ei? Jollei löydä mieleistään rinnalleen, miksi pitäisi alkaa suhteeseen väkisin? Tiedän ja osin samaa mieltäkin siinä, että elämän tarkoitus on saada lapsia jne. Minusta tärkeämpi seikka on luoda lapselle hyvä kasvuympäristö, josta helppo ponnistaa tasapainoisena ihmisenä osaksi yhteiskuntaa ja kehittyä tuottavaksi ihmiseksi, joka maksaa veroja, tuottaa lisäarvoa tekemisillään, kaikkien etu on positiivisuus, nauttii ja on onnellinen tekemisistään.


      • parionlöytynyt

        Jahas täällä onkin jo Nallille sopiva parisuhde kumppani löytynyt kun henkiset arvot ovat näemmä samalla tasolla.
        Koska Nallin ja n39v.n häitä vietetään?


      • kielioppia
        parionlöytynyt kirjoitti:

        Jahas täällä onkin jo Nallille sopiva parisuhde kumppani löytynyt kun henkiset arvot ovat näemmä samalla tasolla.
        Koska Nallin ja n39v.n häitä vietetään?

        Ei se ole nainen39vee, koska nainen39vee osaisi kirjoittaa "itse asiassa" erikseen kuten kuuluukin.


      • PalstaTrolli
        parionlöytynyt kirjoitti:

        Jahas täällä onkin jo Nallille sopiva parisuhde kumppani löytynyt kun henkiset arvot ovat näemmä samalla tasolla.
        Koska Nallin ja n39v.n häitä vietetään?

        Häät vietetään heti 6.6.6666 Nallin kellarissa.

        Pääsylippuja rajoitetusti ja omat polttoaineet mukaan!


      • Nainen39vee
        kielioppia kirjoitti:

        Ei se ole nainen39vee, koska nainen39vee osaisi kirjoittaa "itse asiassa" erikseen kuten kuuluukin.

        Voin kertoa sinulle, että aiempi kirjoitus oli kyllä minun kirjoittamani. Siitä tuleekin mainiosti ilmi mitä ajattelen yksinäisistä miehistä. Syvä halveksunta ja inho on se tunne.

        T. Nainen39vee.


      • Miesviiskytneljä

        "Oletteko koskaan ajatelleet itsemurhaa ratkaisuna "

        Ei v.ttu tuo oli hyvä...:))

        "Ja muistakaa että syyllinen teidän rumuutenne ja naisettomuuteen katselee peilistä - niin juuri sieltä."

        Tästä en ole samaa mieltä. Kyllähän ulkonäön määrää geenit ja jossain määrin tietyt ominaisuudet, elämäntapa. Kyllähän rumatkin miehet saa naista kun on älliä tai rahaa.


      • Mitenomaelämäsi
        Miesviiskytneljä kirjoitti:

        "Oletteko koskaan ajatelleet itsemurhaa ratkaisuna "

        Ei v.ttu tuo oli hyvä...:))

        "Ja muistakaa että syyllinen teidän rumuutenne ja naisettomuuteen katselee peilistä - niin juuri sieltä."

        Tästä en ole samaa mieltä. Kyllähän ulkonäön määrää geenit ja jossain määrin tietyt ominaisuudet, elämäntapa. Kyllähän rumatkin miehet saa naista kun on älliä tai rahaa.

        Siinäpä taas n39v näytti empaattisuutensa. Vitun sairas tyyppi kyllä.


      • Nainen39vee
        Mitenomaelämäsi kirjoitti:

        Siinäpä taas n39v näytti empaattisuutensa. Vitun sairas tyyppi kyllä.

        Joo ei ollut minun kirjoittamani. En ollut huomannut tätä ketjua aikaisemmin (en lue täältä yleensä kuin joitain harvoja keskusteluja). Joku tyyppi on jossain toisessakin ketjussa kirjoitellut noita lapsellisia itsemurhajuttujaan minun nimimerkilläni. Pitäisi varmaan rekisteröidä joku nimimerkki tänne tuollaisen trollaamisen estämiseksi, mutta en ole jaksanut.

        Eli ei ollut minun kirjoittamani yksikään noista itsari-kehoituksista. Ei tässä eikä muissakaan ketjuissa.


      • Gfde345432

        Varmaanki mielisairaan miehen kirjoitus tuo n39, kukaa voi noi vihata tuntematonta


      • Älähän.valehtele
        Nainen39vee kirjoitti:

        Joo ei ollut minun kirjoittamani. En ollut huomannut tätä ketjua aikaisemmin (en lue täältä yleensä kuin joitain harvoja keskusteluja). Joku tyyppi on jossain toisessakin ketjussa kirjoitellut noita lapsellisia itsemurhajuttujaan minun nimimerkilläni. Pitäisi varmaan rekisteröidä joku nimimerkki tänne tuollaisen trollaamisen estämiseksi, mutta en ole jaksanut.

        Eli ei ollut minun kirjoittamani yksikään noista itsari-kehoituksista. Ei tässä eikä muissakaan ketjuissa.

        Miten tuo eroaa sinun aiemmista kirjoituksista?
        Kyllähän se sinä olet ollut tuonkin tekstin takana. Kannattaako vihapäissään suoltaa paskaa jos ei pysty seisomaan sanojensa takana?


    • Kurppa-nainen

      Menikö elämäsi metsään. Tuossa iässä miehellä pitäisi olla jo parisuhde ja lapsiakin. Oletko köyhä, työtön, juoppo ätmi. Ei naiset halua köyhää ja työtöntä miestä. Valitettavasti et tule saamaan enää ketään naista.

      • YksinäinenKilttiMies89

        Muuten hyvä provo kurpalta mutta mulla on kyllä käteistä rahaa varmaan noin miljoonan euron edestä ja sen lisäksi omistan lukuisia kiinteistöjä ettei ainakaan rahasta luulisi jäävän kiinni naisen saaminen.

        Näköjään siitä rahasta ei kuitenkaan ole mitään hyötyä varsinkin kun olen todella varovainen sen suhteen ettei kukaan ahne nainen pääse käsiksi minun omaisuuteeni. Mieluummin sitten vaikka nautin rahoistani yksin kuin annan kenenkään naisen viedä puolet koko mun omaisuudestani.


    • Pillujen--asiantuntija

      Vanhin atm jonka tiedän on 58 vuotias. Suomessa naiset on niin nirsoja että maassa on ainakin 500000 kokematonta miestä.

      • Expihtarikurppa

        Kokemattomuus ja pilluttomuus on edelleen vain ja ainoastaan miesten ongelma. Naiset kun ei vaan välitä asiasta, vaikka kuinka kitisette.


      • tasa-arvotTasan
        Expihtarikurppa kirjoitti:

        Kokemattomuus ja pilluttomuus on edelleen vain ja ainoastaan miesten ongelma. Naiset kun ei vaan välitä asiasta, vaikka kuinka kitisette.

        Siksi miehen euro ja naisen 70 senttiä, johtajan paikat yms miesten etuoikeudet ovatkin oikeutettuja tasaamaan tätä epäsuhtaa ja epätasa arvoa. Kerran naisilla on seksuaalinen valta, niin miehillä pysyköön muu valta asema.


    • YksinäinenKilttiMies89

      Taas joku olettaa heti että olen joku kaljamahainen sivistymätön amiksen käynyt juntti. Ei, kyllä olen ihan ylioppilaaksi päässyt ja olen varmasti fiksumpi kuin moni keskiverto ihminen. Olisin varmasti päässyt vaikka yliopistoon asti jos olisin halunnut ja jaksanut opiskella enemmän mutta sitten tuli mielenterveysongelmat ja totaalinen uupuminen joten tie tyssäsi siihen.

      Toisaalta mitä hyötyä siitä fiksuudesta ja sivistyneisyydestä on kun ei naiset tuollaisia miehiä arvosta pätkääkään kun pitää olla juuri joku amiksen käynyt koulukiusaaja ja väkivaltarikollinen että saa naisia.

      • syytvaikkakaivetaan

        Tottakai oletetaan ensin että maha on se syy koska kaikki on kiinni pinnallisuudesta pariutumisessa. Jos mahaa ei ole niin seuraava este pituus. Jos sekin vielä menee niin sitten työttömyys, status.........jne aina löytyy ehtoja ja syitä jänniksien suosiolle.


      • Expihtarikurppa

        Kyllä naiset fiksuutta ja sivistyneisyyttä arvostavat. Ne on ne mielenterveysongelmat, mitä naiset yrittää karttaa parhaansa mukaan. Aina ei onnistu, mutta yritys kuitenkin jatkuu.


      • YksinäinenKilttiMies89
        syytvaikkakaivetaan kirjoitti:

        Tottakai oletetaan ensin että maha on se syy koska kaikki on kiinni pinnallisuudesta pariutumisessa. Jos mahaa ei ole niin seuraava este pituus. Jos sekin vielä menee niin sitten työttömyys, status.........jne aina löytyy ehtoja ja syitä jänniksien suosiolle.

        Tai jos ei ole kaljamahaa, on riittävästi pituttaa ja statuskin on kunnossa niin sitten syy on tylsyydessä ja liiallisessa kiltteydessä jotka nekin on huonoja ominaisuuksia miehelle.


      • tuuheatukkamulla
        syytvaikkakaivetaan kirjoitti:

        Tottakai oletetaan ensin että maha on se syy koska kaikki on kiinni pinnallisuudesta pariutumisessa. Jos mahaa ei ole niin seuraava este pituus. Jos sekin vielä menee niin sitten työttömyys, status.........jne aina löytyy ehtoja ja syitä jänniksien suosiolle.

        Unohdit luettelostasi Sasikaljun.


      • kissojen.hännät
        Expihtarikurppa kirjoitti:

        Kyllä naiset fiksuutta ja sivistyneisyyttä arvostavat. Ne on ne mielenterveysongelmat, mitä naiset yrittää karttaa parhaansa mukaan. Aina ei onnistu, mutta yritys kuitenkin jatkuu.

        Et sinä ole sen vapaampi mielenterveysongelma syytöksiltä, kuin kukaan muukaan. Monen mielestä sinullakin on niitä.


      • YksinäinenKilttiMies89
        Expihtarikurppa kirjoitti:

        Kyllä naiset fiksuutta ja sivistyneisyyttä arvostavat. Ne on ne mielenterveysongelmat, mitä naiset yrittää karttaa parhaansa mukaan. Aina ei onnistu, mutta yritys kuitenkin jatkuu.

        Niin ehkä jotkut vanhat naiset jotka on jo juoksunsa juossut osaa arvostaa miehen sivistyneisyyttä ja fiksuutta mutta mitä joku parhaassa iässä oleva mies sellaisella 50-60-vuotiaalla satojen miesten jyystämällä naisella tekee?


      • YksinäinenKilttiMies89
        tuuheatukkamulla kirjoitti:

        Unohdit luettelostasi Sasikaljun.

        Niin juu mullakin on tuo kaljuus ollut riesanani jo monta vuotta sen lisäksi että olen vain 174cm lyhyt. Vaan minkäs sitä geeneilleen mahtaa. Parempi kun ei olisi syntynyt ollenkaan kun sai huonot geenit geenilotossa.


      • Nainen39vee

        Aika moni korkeasti koulutettu näyttäisi kuitenkin päätyneen parisuhteeseen asti ja ihan isäksi asti. Ja toisaalta aika moni amiksen käynyt ei ole entinen koulukiusaaja.


      • Nainen39vee
        YksinäinenKilttiMies89 kirjoitti:

        Niin ehkä jotkut vanhat naiset jotka on jo juoksunsa juossut osaa arvostaa miehen sivistyneisyyttä ja fiksuutta mutta mitä joku parhaassa iässä oleva mies sellaisella 50-60-vuotiaalla satojen miesten jyystämällä naisella tekee?

        "Niin ehkä jotkut vanhat naiset jotka on jo juoksunsa juossut osaa arvostaa miehen sivistyneisyyttä ja fiksuutta mutta mitä joku parhaassa iässä oleva mies sellaisella 50-60-vuotiaalla satojen miesten jyystämällä naisella tekee? "

        Toisaalta mitäpä joku kiltti mies nuorella ja kokemattomallakaan naisella tekee? Varsinkin jos itse alkaa olla myös 50-60-vuotias, niin samalla voisi kysyä myös, että mitä se nuori ja kokematon tällaisella miehellä tekee?

        Ketäänhän ei ole kenenkään pakko ottaa - usein tuntuukin, että olisi hyvä, jos käytettäisiin vähän enemmän harkintaa siinä pariutumisessa. Joten siinä mielessä on ihan ok, että ei ota jotain, joka ei kiinnosta. Mutta turha kuvitella, että saa sitten vaihtokaupassa jotain mieluisampaa tilalle. Joku voi toki saada, mutta rajansa siinäkin. Ja aika moni ei saa. Sellaista se elämä on muidenkin asioiden kohdalla.


      • Expihtarikurppa
        kissojen.hännät kirjoitti:

        Et sinä ole sen vapaampi mielenterveysongelma syytöksiltä, kuin kukaan muukaan. Monen mielestä sinullakin on niitä.

        Aivan varmasti ajattelee. Varsinkin ne, jotka eivät millään kestä vastaansanomista ja pientä kuittailua. Täällähän on sellainen kuvitelma, että vain vinkuvat jämämiehet saavat vittuilla ja kiusata, muut ei. Varsinkaan jämämiehille, joita pitää ainoastaan sääliä ja ymmärtää.
        Sorry, ei onnistu multa.


      • 12121212121212
        Nainen39vee kirjoitti:

        "Niin ehkä jotkut vanhat naiset jotka on jo juoksunsa juossut osaa arvostaa miehen sivistyneisyyttä ja fiksuutta mutta mitä joku parhaassa iässä oleva mies sellaisella 50-60-vuotiaalla satojen miesten jyystämällä naisella tekee? "

        Toisaalta mitäpä joku kiltti mies nuorella ja kokemattomallakaan naisella tekee? Varsinkin jos itse alkaa olla myös 50-60-vuotias, niin samalla voisi kysyä myös, että mitä se nuori ja kokematon tällaisella miehellä tekee?

        Ketäänhän ei ole kenenkään pakko ottaa - usein tuntuukin, että olisi hyvä, jos käytettäisiin vähän enemmän harkintaa siinä pariutumisessa. Joten siinä mielessä on ihan ok, että ei ota jotain, joka ei kiinnosta. Mutta turha kuvitella, että saa sitten vaihtokaupassa jotain mieluisampaa tilalle. Joku voi toki saada, mutta rajansa siinäkin. Ja aika moni ei saa. Sellaista se elämä on muidenkin asioiden kohdalla.

        On varmasti tiedossa ettei mielestäsi kokematon aikuisiässä oleva mies sovi yhdellekään naiselle.


    • Viinamies----

      Juotko viinaa ollenkaan. Viinaa juomalla naisiin tutustuu todella helposti. Viina on kuin sosiaalinen kortti jolla saa naisen kiinnostumaan. Mies joka ei juo niin ei tutustu kovinkaan helposti naisiin ellei ole tosi sosiaalinen ja puhelias joka uskaltaa mennä kadulla pyytää naista treffeille. Naiset on ihan yhtä ujoja kuin miehet mutta viinan voimalla naistkin lämpenee.

      • YksinäinenKilttiMies89

        Juon vähän liikaakin mutta enimmäkseen silleen epäsosiaalisesti enkä muutu humalassakaan yleensä riittävän rohkeaksi joten känni ei ole ratkaisu tilanteeseeni. Eilen tuli pitkästä aikaa juotua kirkasta viinaakin kun yleensä juon vain kaljaa ja tuli niin hirveä krapula että eipä tee mieli taas pitkään aikaan väkevään viinaan koskea.


    • nicci32

      Onse kumma ettei jotkut löydä suhdetta, itse saan uuden naisen milloin tahansa.
      Olenkin röyhkeä sika, minua ei voi vastustaa.

      • YksinäinenKilttiMies89

        Oot vissiin sitten sellanen jännämies.


    • Normimies35

      Paljon onneeaa vaan ätmi paljon onnee. Joko pistit elämän sileeksi vai menitkö seksitreffit.fi sivulle tilamaan maksullisen naisen itsellesi. Tai sitten voit kävellä suoraan heikoille jäille ja upota sinne. Kuolema tulee 2 minuutissa.

      • YksinäinenKilttiMies89

        En vielä kumpaakaan mutta ryyppäsin itseni melkein koomaan. Ehkä se huoran tilaaminen saa jäädä 30-vuotis synttäreille jos en ole sitten jo listinyt itseäni sitä ennen.


    • Elllaa

      Olen huomannut että ei ole onnellisuuden kanssa tekemistä onko suhteessa vai yksin. Olen nainen ja elämäni aikana ollut naimisissa 6v sitten yksin 5v ja nyt taas suhteessa 6kk. Huonoja ja hyviä hetkiä mahtuu oli yksin tai kaksin. Ja olen myös huomannut että ei se puoliso ole se autuaaksi tekevä juttu vaan ne jokapäiväiset pienet ilon aiheet. Yhtä lailla iloitsen naispuolisista ystävistäni. Vanhemmistani.ym ..mikään ei mee toisen ohitse. Mitään en oo hakenut vaan kumppanit ovat tulleet elämääni kuin salama kirkkaalta taivaalta. Yhtä lailla ois voinu olla tulemattakin. Ei tuota vientiä niin hurjaan oo.

      • Oiskoha toisenlaine ääni kellossa, jos et ois ikinä saanu ees seksiä tai ylipäätään minkäänlaista rakkautta?


      • YksinäinenKilttiMies89
        minkkilaukku kirjoitti:

        Oiskoha toisenlaine ääni kellossa, jos et ois ikinä saanu ees seksiä tai ylipäätään minkäänlaista rakkautta?

        Olen lähes varma että kyllä olis. Ei sellainen ihminen joka on sentään vuosien ajan saanut rakkautta ja seksiä ole mielestäni mikään neuvomaan sellaista ihmistä joka on jäänyt täysin osattomaksi edellämainituista asioista.

        Useimmilla naisilla kun se on niin helppoa että ennenpitkää aina jostain ilmaantuu se mies elämään. Useimmilla miehillä se ei vain mene niin.


      • YksinäinenKilttiMies89
        YksinäinenKilttiMies89 kirjoitti:

        Olen lähes varma että kyllä olis. Ei sellainen ihminen joka on sentään vuosien ajan saanut rakkautta ja seksiä ole mielestäni mikään neuvomaan sellaista ihmistä joka on jäänyt täysin osattomaksi edellämainituista asioista.

        Useimmilla naisilla kun se on niin helppoa että ennenpitkää aina jostain ilmaantuu se mies elämään. Useimmilla miehillä se ei vain mene niin.

        Paitsi ehkä niillä komeilla jännämiehillä joita on varmaan vain joku 10% kaikista miehistä. Suurin osa joutuu tekemään aivan älyttömän paljon töitä naisen saamisen eteen. Sitten on se joku ylijäävä 10% joilla ei ole koskaan mitään toivoa saada naista vaikka osais seistä päällään tai tehdä mitä tahansa sirkustemppuja.


    • eipä.mitään

      No eihän tuo ole vielä mitään !

      Darkkis on JO 39 v. eikä ole pilua nähnytkään sen jälkeen kun äitinsä, Leena Fear :in toosasta ulostautui ovet paukkuen eli pilluhuulet lepattaen. Ja se olikin liukas toimitus, koska ulosotto-osaston täti sai sen Devin Townsed-pälvikalju liuhuletistä kiinni ja nykäisi sen vajukin ulos sieltä kolostaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      303
      9777
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      67
      2203
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      42
      2014
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      33
      1850
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1828
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1756
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1338
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1272
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      53
      1226
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      51
      1209
    Aihe