BBC kanavalla Lumi Pyry näyttävät miten

anncouxo

kuperkeikkoja tehdään, voin selostaa teille tämän : noin minä tykkään kuperkeikkaa tehdä, yksi ja kaksi ja kolme ja neljä nyt minä tässä vähän ajattelen haluaako katselijat vielä nähdä kun teen lisää kuperkeikkoja : noin ja noin ja sitten vielä noin, aiaiajaiaijai...kun on niin lystii, on niin lystii kun Lumi ja Pyry rohkaisevat konstailemattomalla tavallaan normaalisti :) huippukivaa, jettekivaa aivan huisin hauskaa. Tämä sitä todellisuudessa huippuhauskaa ja huippukivaa heiltä huippukavereille.

kirjoittanut : huipputavalinen, huippunormaali, huippuhetero huippunainen, mennäkseni toisiin asioihin mitä tänään tapahtuukin huippukivassa kodissani, huippulaadukkaasti mm. keittiössä. Roskisdyykkarit laittakaa varmasti riittävästi kerrospukeutumista kun ja jos odottelette mitä täältä tänään roskapönttöön ilmestyy jos ilmestyy ( :) ) roskapostia ei ainakaan.

2

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • goldenngateann

      Roskisdyykkarit toivottavasti en tuota pettymystä teille sekä muille saiturikierrättäjille koska teillä on huomenna hernekeittopäivä. Tänään laitan herneet likoamaan piti laittaa eilen mutta kävin syömässä erittäin hienossa ja kulttuurisesti / historiallises ns. ulkona. En kirjoita missä jotta metelöivä ja muutenkin huonosti käyttätyvät eivät löytäisi tietään sinne. Mitä tulee selostamiseen niin leikillisesti selosti tuossa bbc.n Lumen Pyryn riemullisen lumileikin. Tosin voisin montakin juttua kirjoittaa vierailuistani mm. abc.llä yhdysvalloissa tai hongkongin kansainvälisellä lehtimiesklubilla mm. mutta en tahdo enkä tunne julkisuudenkipeyttä kuin itsensä tyrkyttämistä jne..vaatimattomana.

      Seurasin kyllä olypialaisia ja huomasin omastamielestäni varsin oleelisen virheen suomalaisissa etenkin asenteissa. Kilpakummannit toisesta maasta eivät ole pahimpia vaan parhainmpia eikä vihollisia vaan parhaita kilpakumppaneita tai parhainpia vastustajia. Oleelista ymmärtää tämä koska oleelisesti vaikuttaa nopeisiin ratkaisuihin ja pelitaitoihin. Olen monesti tämän todennut vuosien aikana.. mm.

      Kun erehtyvät vastustajaa katsomaan ylimielisesti ja vihamielisesti on katsojan / pelaajan ja kilpailijan aivoissa tapahtunut muutos pakkovoittoon hutilointiin ja vihan vääristämään ajattelukykyyn jne. Toivon taitoluistelija Alinalle venäjältä kultaa vaikka niinsanottu kuuden kuumaryhmä on hyvin tasaväkinen johon suomen edustajalla on vielä pitkä matka jos rehelisesti pystyvät itsetutkiskeluun ja vertailuun. Tietysti toivon suomelle menestystä mutta maailmassa on monia vielä parempia ammattiurheilijoita joten suomalaisten mahtipontisuus ja ylimieleinen käytös kolahtaa vain kilpailijoiden omaan nilkkaan kuten ollaan nähty.

      ( : ) elää omaa elämäänsä...

    • somamotoix

      Mainostajat mainostavat ostoksilla olessani että : locka ngn att köpa ngt. Ainiin täällä ei ilmeisesti ole ruotsin lukutaitosia niin kyseinen kömmähdys on , houkuttelevat ostamaan. Niin mitäkö, valmishernekeittoa. Juuri nyt kuitenkin föregå gott exempel Ainiin, siis esimerkilisesti laitoin jo eilen herneet likoamaan vaikka en ole keittiön ihme enkä palkkaakaan saa näistä mielyttävistä oman ruokani tuotoksista niin aikansa kutakin nyt juuri tänään on ihan itse valmistetun hernekeiton aika mm.

      Ajattelin kyllä valmistaa borss keiton semetanalla olisi sopinut hyvin Alinan kunniaksi joka voitti olympiakultaa kuten aikaisemmin olin ajatellutkin että Juzuru japanista ja Alina venäjältä ja niin se tapahtui. Kävin toissapäivänä ensimäistä kertaa hyvin kaunissa historiallisesti viehättävässä paikassa syömässä mutta en kirjoita missä mutta ilokseni huomasin että nuoret myös siis noin 30v olivat havainneet miten silmäruoka myös kuuluu osana mitä maisemaan tulee olihan luonnon kauneus läsnä ja miten rauhalisesti ja hyvin käyttätyviä koulutettuja asintuntijoita olivatkaan josta suurkiitos että en taas yksin joutunut pitämään käytöksen kultaista"oppikirjaa" esillä.

      Mennäkseni Alinan esiitymiseen mikä kokonaisuudessaan oli viehättävää kuten historiallinen esiintymisasu pitkä käsineet olivat kuin piste iin päälle koska Alinan ja kanssa kilpailijan käsien sulava balettimainen ilmaisu perhosen keveydellä loivat miellyttävän katselukokemuksen musikkia myöten. Italian Caroliina tietysti pitkällä kokemuksella ja terveellä vaatimattomuudella kuin terveellä nöyryydellä kuten Alinakin loivat taas pohjan tervemielisestä käytöksestä varmasti monille katsojille mahtavan flouu fiiliksen.

      Noniin, kaiiki vaan jokaviikkoiseen kotinsa puhtaanapito ylläpitoon ilman häpeän tunnetta vain typerykset häpeävät sanovansa että jopa siivoavat oman kotinsa siis nyt on kysymyksessä vain ne terveet ihmiset jotka siihen itse pystyvät eivätkä keksi lusmuiluunsa kiireestä tekosyitä kun kerta on aikaa patsastella milloin missäkin face yhteiskunnassa tai peukuttamassa itseään täydessä tällingissä vaikka parempi olisi vaikka ottaa oppikirjat käteensä ja syventyä siihenkin että oma napa ei ole tärkeintä maailmassa kun monienkin sosiaaliset taidot ovat mitä on käytöksestä puhumattakaan

      leva helt och fuilt Ainiin, elää elämäänsä täyspainoisesti mm. hernekeittoa hiljaa kiehutellen ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7826
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2872
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1845
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1449
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe