Raiskausfetissi

Kivasti-toimii

Minulla on kohta vuoden verran ollut raiskausfetissi. Hakeudun tilanteisiin, missä tulen raiskatuksi, "halusinpa tai en". Miehiä pitää aina olla vähintään kaksi, sillä silloin ei tule lyömistä, koska toinen voi keskittyä kiinnipitämiseeni. Nykyisin olen jo aika hienosti oppinut valitsemaan sopivat tilanteet ja fetissini on saanut täyttymyksensä ihan viikottain. Itse en tietenkään apua huutele tai raavi tai muuten vastustele kuin rypistelemällä.

17

2318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiköhän-fantasiaasi

      eiköhän tuo ole vain fantasiasi, mitään tekoa fetisismin kanssa tuolla ei valitettavasti ole
      Fantasiat ja fetissit ovat 2 eri asiaa vaikka samalla kirjaimella sanoina alkavatkin

      • Kivasti-toimii

        Sinulle valitettavasti "fetissini on saanut täyttymyksensä ihan viikottain." Tuo lause taisi vilahtaa ohi silmiesi.

        Kuppilassa tai kaljalassa on tavallisesti aina väkeä, joten on ihan luontevaa, että menen ja kysyn, onkohan pöydässä tilaa minun istua ja juomastani nautiskella. Yleensä siinä sitten puhutaan ympäripyöreitä. Siitä haastalusta käy ilmi, etten ole tiukkapipo ja yleensä kutsutaan heille lisäjuomalle. Siitä se homma sitten edistyy.


      • Hähähähähää

        Diipadaapa mistä näitä piripää hörhöjä oikein sikiää


      • XxxxxX
        Kivasti-toimii kirjoitti:

        Sinulle valitettavasti "fetissini on saanut täyttymyksensä ihan viikottain." Tuo lause taisi vilahtaa ohi silmiesi.

        Kuppilassa tai kaljalassa on tavallisesti aina väkeä, joten on ihan luontevaa, että menen ja kysyn, onkohan pöydässä tilaa minun istua ja juomastani nautiskella. Yleensä siinä sitten puhutaan ympäripyöreitä. Siitä haastalusta käy ilmi, etten ole tiukkapipo ja yleensä kutsutaan heille lisäjuomalle. Siitä se homma sitten edistyy.

        Mutta onko silloin kyse raiskauksesta?


      • Kivasti-toimii
        XxxxxX kirjoitti:

        Mutta onko silloin kyse raiskauksesta?

        On. Ei ole ennalta sovittu ja tilanne etenee omalla painollaan inspiroiden.


      • eiköhän-fantasiaasi-vain
        Kivasti-toimii kirjoitti:

        Sinulle valitettavasti "fetissini on saanut täyttymyksensä ihan viikottain." Tuo lause taisi vilahtaa ohi silmiesi.

        Kuppilassa tai kaljalassa on tavallisesti aina väkeä, joten on ihan luontevaa, että menen ja kysyn, onkohan pöydässä tilaa minun istua ja juomastani nautiskella. Yleensä siinä sitten puhutaan ympäripyöreitä. Siitä haastalusta käy ilmi, etten ole tiukkapipo ja yleensä kutsutaan heille lisäjuomalle. Siitä se homma sitten edistyy.

        Eipä jäänyt, totesin vain ettei fantasiallasi raiskauksista ole mitään tekemistä fetismin kanssa, sinulta jäi ilmeisesti ymmärtämättä mitä oli kirjoitettu.
        Katsos kun en kommentoinut yhtä lausetta,
        vaan mitä kokonaisuudessa fantasioit kirjoituksessasi
        ja sillä ei ollut mitään liitännäisyyttä fetismin kanssa


      • Kivasti-toimii
        eiköhän-fantasiaasi-vain kirjoitti:

        Eipä jäänyt, totesin vain ettei fantasiallasi raiskauksista ole mitään tekemistä fetismin kanssa, sinulta jäi ilmeisesti ymmärtämättä mitä oli kirjoitettu.
        Katsos kun en kommentoinut yhtä lausetta,
        vaan mitä kokonaisuudessa fantasioit kirjoituksessasi
        ja sillä ei ollut mitään liitännäisyyttä fetismin kanssa

        Niin, etkö osaa selkeästi perustella väitettäsi.

        Katsos, minä tarkoitin kokonaisuutta, en en osia muutoin kuin niiden kertymänä.


      • Fantasioistasi
        Kivasti-toimii kirjoitti:

        Niin, etkö osaa selkeästi perustella väitettäsi.

        Katsos, minä tarkoitin kokonaisuutta, en en osia muutoin kuin niiden kertymänä.

        Fantasiasi josta aloituksessasi kirjoitat, ei valitettavasti ole fetismiä,
        voiko sitä enää perusteellsemmin perustella

        tämä rustailusi on täyttä utopiaa "Katsos, minä tarkoitin kokonaisuutta, en en osia muutoin kuin niiden kertymänä" ymmärrätkö edes itsekään mitä kirjoittamallasi ajat takaa, mieti tuota itseksesi, en ole enempiä kiinnostunut fantasiastasi, sen verran sairaalta se kuitenkin vaikuttaa, ymmärrät asiaa ajattelemalla varmasti itsekin


    • jovainööööööööö

      Käytkö usein pakolaiskeskuksissa?

      • Aina tilattaessa käydään. Mies on kuskina.


    • Me koitettiin vaimolla tuota. Piti olla kerralla vähintään kolme. Kaksi piteli kiinni ja kolmas tunki itsensä vaimon jalkojen väliin. Siinä saivat hikistä naista.

      • Piti sanoa vielä että Petra Olli innoitti


    • Kivasti-toimii

      Miehelläkin voi siis olla halu tulla raiskatuksi.

      • Kivasti-toimii

        Kattos mokomaa. Jollekin oli eilinen tapahtumaraporttini liikaa!

        Menin illan suussa Hesarin tuntumaan yhteen anniskelupaikkaan ja sieltä kolmen ukon saattamana Torkkelinmäelle. Yksi pani suuhun, yksi takaa ja yksi piteli. Nyt on takamus vähän hellänä.


      • Mulla on kyllä voimakas halu tulla otetuksi. Tavallaan käytetyksi. Hienoa olla toisten himon kohteena.


    • mymysys

      hönö jätkä kiihotutko viestistäsi?

    • Raiskausko

      En kyllä käyttäisi tuosta raiskaus-sanaa, sillä sellainen se ei ole jos itse hakeudut tilanteeseen ja haluat sen tapahtuvan.

      Kuulostaa enemmän siltä että kyseessä on kimppano jossa haluat että et hallitse tilannetta.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe