Raiskausfetissi

Kivasti-toimii

Minulla on kohta vuoden verran ollut raiskausfetissi. Hakeudun tilanteisiin, missä tulen raiskatuksi, "halusinpa tai en". Miehiä pitää aina olla vähintään kaksi, sillä silloin ei tule lyömistä, koska toinen voi keskittyä kiinnipitämiseeni. Nykyisin olen jo aika hienosti oppinut valitsemaan sopivat tilanteet ja fetissini on saanut täyttymyksensä ihan viikottain. Itse en tietenkään apua huutele tai raavi tai muuten vastustele kuin rypistelemällä.

17

2146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiköhän-fantasiaasi

      eiköhän tuo ole vain fantasiasi, mitään tekoa fetisismin kanssa tuolla ei valitettavasti ole
      Fantasiat ja fetissit ovat 2 eri asiaa vaikka samalla kirjaimella sanoina alkavatkin

      • Kivasti-toimii

        Sinulle valitettavasti "fetissini on saanut täyttymyksensä ihan viikottain." Tuo lause taisi vilahtaa ohi silmiesi.

        Kuppilassa tai kaljalassa on tavallisesti aina väkeä, joten on ihan luontevaa, että menen ja kysyn, onkohan pöydässä tilaa minun istua ja juomastani nautiskella. Yleensä siinä sitten puhutaan ympäripyöreitä. Siitä haastalusta käy ilmi, etten ole tiukkapipo ja yleensä kutsutaan heille lisäjuomalle. Siitä se homma sitten edistyy.


      • Hähähähähää

        Diipadaapa mistä näitä piripää hörhöjä oikein sikiää


      • XxxxxX
        Kivasti-toimii kirjoitti:

        Sinulle valitettavasti "fetissini on saanut täyttymyksensä ihan viikottain." Tuo lause taisi vilahtaa ohi silmiesi.

        Kuppilassa tai kaljalassa on tavallisesti aina väkeä, joten on ihan luontevaa, että menen ja kysyn, onkohan pöydässä tilaa minun istua ja juomastani nautiskella. Yleensä siinä sitten puhutaan ympäripyöreitä. Siitä haastalusta käy ilmi, etten ole tiukkapipo ja yleensä kutsutaan heille lisäjuomalle. Siitä se homma sitten edistyy.

        Mutta onko silloin kyse raiskauksesta?


      • Kivasti-toimii
        XxxxxX kirjoitti:

        Mutta onko silloin kyse raiskauksesta?

        On. Ei ole ennalta sovittu ja tilanne etenee omalla painollaan inspiroiden.


      • eiköhän-fantasiaasi-vain
        Kivasti-toimii kirjoitti:

        Sinulle valitettavasti "fetissini on saanut täyttymyksensä ihan viikottain." Tuo lause taisi vilahtaa ohi silmiesi.

        Kuppilassa tai kaljalassa on tavallisesti aina väkeä, joten on ihan luontevaa, että menen ja kysyn, onkohan pöydässä tilaa minun istua ja juomastani nautiskella. Yleensä siinä sitten puhutaan ympäripyöreitä. Siitä haastalusta käy ilmi, etten ole tiukkapipo ja yleensä kutsutaan heille lisäjuomalle. Siitä se homma sitten edistyy.

        Eipä jäänyt, totesin vain ettei fantasiallasi raiskauksista ole mitään tekemistä fetismin kanssa, sinulta jäi ilmeisesti ymmärtämättä mitä oli kirjoitettu.
        Katsos kun en kommentoinut yhtä lausetta,
        vaan mitä kokonaisuudessa fantasioit kirjoituksessasi
        ja sillä ei ollut mitään liitännäisyyttä fetismin kanssa


      • Kivasti-toimii
        eiköhän-fantasiaasi-vain kirjoitti:

        Eipä jäänyt, totesin vain ettei fantasiallasi raiskauksista ole mitään tekemistä fetismin kanssa, sinulta jäi ilmeisesti ymmärtämättä mitä oli kirjoitettu.
        Katsos kun en kommentoinut yhtä lausetta,
        vaan mitä kokonaisuudessa fantasioit kirjoituksessasi
        ja sillä ei ollut mitään liitännäisyyttä fetismin kanssa

        Niin, etkö osaa selkeästi perustella väitettäsi.

        Katsos, minä tarkoitin kokonaisuutta, en en osia muutoin kuin niiden kertymänä.


      • Fantasioistasi
        Kivasti-toimii kirjoitti:

        Niin, etkö osaa selkeästi perustella väitettäsi.

        Katsos, minä tarkoitin kokonaisuutta, en en osia muutoin kuin niiden kertymänä.

        Fantasiasi josta aloituksessasi kirjoitat, ei valitettavasti ole fetismiä,
        voiko sitä enää perusteellsemmin perustella

        tämä rustailusi on täyttä utopiaa "Katsos, minä tarkoitin kokonaisuutta, en en osia muutoin kuin niiden kertymänä" ymmärrätkö edes itsekään mitä kirjoittamallasi ajat takaa, mieti tuota itseksesi, en ole enempiä kiinnostunut fantasiastasi, sen verran sairaalta se kuitenkin vaikuttaa, ymmärrät asiaa ajattelemalla varmasti itsekin


    • jovainööööööööö

      Käytkö usein pakolaiskeskuksissa?

      • Aina tilattaessa käydään. Mies on kuskina.


    • Me koitettiin vaimolla tuota. Piti olla kerralla vähintään kolme. Kaksi piteli kiinni ja kolmas tunki itsensä vaimon jalkojen väliin. Siinä saivat hikistä naista.

      • Piti sanoa vielä että Petra Olli innoitti


    • Kivasti-toimii

      Miehelläkin voi siis olla halu tulla raiskatuksi.

      • Kivasti-toimii

        Kattos mokomaa. Jollekin oli eilinen tapahtumaraporttini liikaa!

        Menin illan suussa Hesarin tuntumaan yhteen anniskelupaikkaan ja sieltä kolmen ukon saattamana Torkkelinmäelle. Yksi pani suuhun, yksi takaa ja yksi piteli. Nyt on takamus vähän hellänä.


      • Mulla on kyllä voimakas halu tulla otetuksi. Tavallaan käytetyksi. Hienoa olla toisten himon kohteena.


    • mymysys

      hönö jätkä kiihotutko viestistäsi?

    • Raiskausko

      En kyllä käyttäisi tuosta raiskaus-sanaa, sillä sellainen se ei ole jos itse hakeudut tilanteeseen ja haluat sen tapahtuvan.

      Kuulostaa enemmän siltä että kyseessä on kimppano jossa haluat että et hallitse tilannetta.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5098
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1016
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      918
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe