romutuspalkkio kaikkien yli 50 vuotta vanhojen omakotitalojen purkamisesta. Summa voisi olla esim. 10.00e joka olisi hyvä pesämuna kun ottaa asuntolainaa uutta energiatehokkaampaa taloa varten. Ja ehtona olisi toki se että uudessa talossa hyvä energialuokitus, lämmitys hoituisi ilmalämpöpumpulla, maalämmöllä tms. eli puulämmitystä ei saisi uudessa talossa olla ollenkaan. Oikeastaan jos minulta kysytään niin kieltäisin kokonaan puulämmitteiset talot, puusaunat yms. sillä niistä tulee ilmoille valtava määrä päästöjä sekä pienhiukkasia.
Olen monesti kirjoitellut lehtien mielipidepalstoille ja harkitsen vakavissani että pyrkisin kunnallispolitiikkaan. Se olisi seuraava askel jos haluaa päästä vaikuttamaan asioihin.
Timpan mielipide:Mielestäni valtion pitäisi maksaa
44
655
Vastaukset
Minulla myös tuli mieleen lisäkohde romutuspalkkion piiriin eli liian käytetyt naiset. Eikö ne joutaisikin poistaa parisuhdemarkkinoilta pilaamasta kilttien & kunnollisten miesten treffailua? Tiedän paljon miehiä, itseni mukaanlukien, joita ei edes huvita harrastaa mitään deittailujuttuja kun niissä pyörii niitä juoksunsa juosseita liian käytettyjä naisia. Olisi hyvä jos niistä jännämiesten spermaviemäreistä maksettaisiin joku reilu palkkio aisurointiin taipuvaisille miehille niin ne korjaisi käytetyt lutkat rahanhimossaan nopeasti pois parisuhdemarkkinoillta aina kuin sinne semmoinen ilmestyy.
Tokihan niitä nytkin epätoivoisimmat aisurit ottaa huoltoonsa mutta kierto saisi olla nopeampaa ja varmaan rahapalkkio sitä vauhdittaisi, voisi olla vaikka niin että käytetyn lutkan huoltoonsa ottava aisuri saisi vaikka tonnin kertakorvauksen ja jokaisesta lapsesta vielä viisisatasen verran bonusta. Aika äkkiähän aisurille varmaan valkenee että liian pienestä rahasta otti sen käytetyn naisen mutta sitten voisi tulla vaikka vuosittain joku korvaus niin että kun akka on ajanut aisurib talousvaikeuksiin se vuosikorvaus sitten sen houkuttaisi kuitenkin pitämään lutkan edelleenkin.
Mitäs tuosta Timppa sanot, eikös ollutkin hyvä idea?- heinäneulasissa
Eikö nuo nykyiset valikointialusta mahdollista jo todella pitkälle valikointikriteerien esittelemistä? Tuskin kukaan sopimaton kovin tyrkylle tulee.
Niin ja nyt kun kerran vakavien asioiden äärellä ollaan ja sulla kiinnostusta politiikkaan niin mitä mieltä Timppa tästä lottovoitosta olet:
https://www.vantaansanomat.fi/artikkeli/611950-aiti-sai-poikansa-surmaajalta-200-euroa-korvausta-miksi-ihmeessa-lakia-ei-muuteta
Taisi mamma saada jopa enemmän kuin jännämiesten uhrit keskimäärin. Amerikassa kaikki on paremmin:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201802222200763483_ul.shtml
Niin että onko se tosiaan reilua syntyä valkoisena kantiksena Suomeen kun jos sattuu väärään paikkaan väärään aikaan tulee surmatuksi ja sukulaiset saa parisataa jos sitäkään kun taas jos on "syrjittyä" vähemmistöä saa miljoonapotin melkein mistä missä tahansa. Voisit Timppa poliittisessa ohjelmassasi puuttua näihin Suomalaisten syrjimisiin vähän joka sektorilla.Luinko nyt aivan oikein ton aloituksen, että sanoitko Timppa tosiaan, että se hyvitys olisi siis vain 10euroa!!!! Eikä esim. 10 000euroa?? Ettei nyt vaan olisi ollut pilkut väärässä kohdassa ja jäänyt yksi nolla tekstistä pois??
Oon kyllä itse vahvasti sitä mieltä, että en todellakaan suostuisi oma taloani romuttamaan, jos mulla omakotitalo olisi. Sitä paitsi itse oon ajatellut niin, että tollainen puulämmitys ja puusaunat ovat erittäin hyvä, perinteinen ja myös luonnonmukainen menetelmä talojen ja saunojen lämmitystä varten. Sitä paitsi puusaunaa on kehuttu usein paljon paremmaksi kun sähkösaunaa.
Älä nyt vaan Timppa sano vielä sitä, että sä kannatat myös niiden yli 10 vuotta vanhojen autojen romutuspalkkiota. Siinä joutuisi myös Periksen hieno Mersukin romuvarikolle ihan turhan takia, vaikka Bicky Royal-mieskin sanoi kerran, että sillä Mersulla on vielä ne kaikkein parhaat ajokilometrit edessäpäin:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))Kymppitonnia tarkoitin, tuli kirjoitusvirhe. Piti siis kirjoittaa 10.000e.
Silmissä vain vilisee numerot kun on koko päivän pyöritellyt Excel-taulukoita ja CAD-ohjelmistoa työpaikalla.Kyllä myös tämä nykyinen autojen romutuspalkkiokampanja on erittäin hyvä poliittinen päätös. Meidän täytyy miettiä millaisen maailman me jätämme jälkipolville, ja CO2-päästöjen ja pienhiukkaspäästöjen kontrollointi on olennaisen tärkeä osa siinä asiassa.
liljalaakson_timppa kirjoitti:
Kyllä myös tämä nykyinen autojen romutuspalkkiokampanja on erittäin hyvä poliittinen päätös. Meidän täytyy miettiä millaisen maailman me jätämme jälkipolville, ja CO2-päästöjen ja pienhiukkaspäästöjen kontrollointi on olennaisen tärkeä osa siinä asiassa.
Varmasti Bicky Royal-mies ja muut Penetrators MC:n miehet ovat tehneet oman osansa noiden CO2-päästöjen suhteen, kun ovat ajelleet vuosikausia niillä Dodge Ram- ja Chevy Silverado jyystö-Truckeillaan:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Eipä ole koskaan kukaan lyönyt, kun mulla itselläni onkin tukka päässä, ihan kuten europpalaishenkisellä miehellä pitääkin olla.
Mutta sulla varmaan itselläsi joku ruma kalju onkin, kun oot varmasti joku talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt ahdasmielinen persupaskajuntti. Olisi kannattanut sun niitä fina-tableteja syödä, eikä välittää turhaan joidenkin kavereiden ahdasmielisistä mielipiteistä.- Napsu.kaljuun
DarkFear kirjoitti:
Eipä ole koskaan kukaan lyönyt, kun mulla itselläni onkin tukka päässä, ihan kuten europpalaishenkisellä miehellä pitääkin olla.
Mutta sulla varmaan itselläsi joku ruma kalju onkin, kun oot varmasti joku talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt ahdasmielinen persupaskajuntti. Olisi kannattanut sun niitä fina-tableteja syödä, eikä välittää turhaan joidenkin kavereiden ahdasmielisistä mielipiteistä.Sovitaanko sinkkumiitti johonkin niin mä voisin napauttaa sua kaljuun? Ihan vaan uteliaisuudesta miten kumivasara käyttäytyy kun se kohtaa karvattoman päälaen kovalla nopeudella.
- Kuvaoiskiva
Laitahan varsin kuva siitä karvattomasta päästäsi tänne palstalle vaikka aijaa.comin kautta. Saadaanpahan ainakin vähän hupia tähän ankeaan ja kylmään talvi-iltaan :D
- Kaikille.tiedoksi
Eihän sun tukka ole ollenkaan tuon näköinen senkin valehtelija :D :D
Tässä kuvassa on identtinen kampaus sun kans:
http://itsenaisyys100.fi/wp-content/uploads/2015/06/1990_juice_Leskinen.jpg Kaikille.tiedoksi kirjoitti:
Eihän sun tukka ole ollenkaan tuon näköinen senkin valehtelija :D :D
Tässä kuvassa on identtinen kampaus sun kans:
http://itsenaisyys100.fi/wp-content/uploads/2015/06/1990_juice_Leskinen.jpgAi sulla itselläsi on tollainen tukka vai, no hyvä tietä susta sekin. Olisi kannatanut varmasti niitä fina-tabletteja vaan rohkeasti syödä, eikä välittää joidenkin ahdasmielisten junttikavereiden mielipiteistä.
No ehkä sä et sitten itse pidä sitä hyvälaatuista tukaa niin tärkeänä asiana, kun oot joku persuja äänestävä juntti.
Mä en ole insinööri eikä toi politiikkakaan ole ihan vahvinta alaa, mut toi kuulostaa kyllä harvinaisen typerältä. Mieluummin valtion pitäis maksaa tollanen summa korjausavustusta tms. että saataisiin pidettyä koko Suomi asuttuna eikä porukka muuttaisi vallan PK-seudulle.
Mitä nyt oon tehnyt saneeraus ja raksa-alan duunia niin tiedän käytännön tasolla asioista jonkin verran. Jos puhutaan perus rintamamiestaloista tai vielä vanhemmista hirsitaloista, niin kymppitonnilla saa jo paljon kunnostettua. Toki jotkut 70-luvun tasakattoiset homepommit on asia erikseen ja ne sietääkin purkaa jos sikseen tulee.
Ihan semmonenkin tuli mieleen että mitenköhän on pönttöuunin & savupiipun elinkaari vs. ilmalämpöpumpun elinkaari? Entä ilmalämpöpumpun valmistuksesta syntyvät päästöt, siihen tarvittavat raaka-aineet, valmistusmaiden työntekijöiden ihmisoikeudet jne.
Astu nyt hyvä mies pois sieltä Liljalaakso-Älväritalo-Octavia-insinööri kuplasta.
Mut hei eiköhän sut oteta avosylin vastaan Turun Kepun jäseneksi kun kerrot niille näkemyksiäsi :)))))))))))))))))))))Mieluummin varmaan äänestäisin vaaleissa SUOMI-Makea, kun Timppaa noiden hänen insinöörimäisten vaaliteemojensa myötä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Pistä Make tosiaan sun kaimallesi, eli SUOMI-Makelle ehdotusta siitä, että hänen kannattaisi lähteä vaikka mukaan politiikkaan Turun Persujen riveissä.Niin jos Timppa lähtisi mukaan politiikkaan Turun Kepujen riveissä, niin voisikohan Timppa olla varma siitä, että niitä ääniä tulisi hänelle perhepiiristä:))))))))))))))))))))))))))))
Jotenkin vaan epäilen, että hänen poikansa saattaisi äänestää jotain muuta ehdokasta, kun isäänsä, joka ei edes ole hänen OIKEA isä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Voisi mennä Bicky jr:n ääni OIKEALLE isälle tai Make-ukille, jos he olisivat myös vaaleissa ehdolla:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))- Mira_Varissuolta
DarkFear kirjoitti:
Niin jos Timppa lähtisi mukaan politiikkaan Turun Kepujen riveissä, niin voisikohan Timppa olla varma siitä, että niitä ääniä tulisi hänelle perhepiiristä:))))))))))))))))))))))))))))
Jotenkin vaan epäilen, että hänen poikansa saattaisi äänestää jotain muuta ehdokasta, kun isäänsä, joka ei edes ole hänen OIKEA isä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Voisi mennä Bicky jr:n ääni OIKEALLE isälle tai Make-ukille, jos he olisivat myös vaaleissa ehdolla:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))Eivät taruolennot voi asettua vaaleissa ehdolle. Oletko ihan pöpi?
Grrrrr ;) DarkFear kirjoitti:
Mieluummin varmaan äänestäisin vaaleissa SUOMI-Makea, kun Timppaa noiden hänen insinöörimäisten vaaliteemojensa myötä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Pistä Make tosiaan sun kaimallesi, eli SUOMI-Makelle ehdotusta siitä, että hänen kannattaisi lähteä vaikka mukaan politiikkaan Turun Persujen riveissä.Joo SUOMI-Make on Turun Perussuomalaisten jäsen, näkeehän sen jo pelkästään hänen hiustyylistään :)))))))))))))))))))) Täytyy tosiaan vinkata että asettuisi kunnallisvaaleissa ehdolle että saataisiin valtuustoon jotain tolkun miehiä nyt kun Mäenpää ei enää päässyt valtuustoon ja sittemmin kuolikin.
paksuniska-make kirjoitti:
Joo SUOMI-Make on Turun Perussuomalaisten jäsen, näkeehän sen jo pelkästään hänen hiustyylistään :)))))))))))))))))))) Täytyy tosiaan vinkata että asettuisi kunnallisvaaleissa ehdolle että saataisiin valtuustoon jotain tolkun miehiä nyt kun Mäenpää ei enää päässyt valtuustoon ja sittemmin kuolikin.
Varmasti saisi Make ihan hyvin ääniä, kun niitä tulisi mm. Penetrators MC:n piiristä, perhepiiristä, työkavereilta ja Varissuolta ylipäätään. Vaikka en persuja itse äänestäkään, niin voisin jopa itse Makea äänestääkin, jos Turussa vielä asuisin. Hänellä varmaan olisi ihan hyviä vaaliteemoja ja parempia meidän tavallisten työläisten kannalta, kun mitä nämä Timpan ja Juha Sipilän insinöörivisiot:)))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ainahan sitä tuttuja mieluusti äänestäisi. Seuraavissa kunnallisvaaleissa Bicky juniorillakin on jo ikää äänestää.- kiitos19391945
paksuniska-make kirjoitti:
Joo SUOMI-Make on Turun Perussuomalaisten jäsen, näkeehän sen jo pelkästään hänen hiustyylistään :)))))))))))))))))))) Täytyy tosiaan vinkata että asettuisi kunnallisvaaleissa ehdolle että saataisiin valtuustoon jotain tolkun miehiä nyt kun Mäenpää ei enää päässyt valtuustoon ja sittemmin kuolikin.
SUOMI-Make on näemmä ollut Perussuomalaisten kunnallisvaaliehdokkaana v.2012 vaaleissa, tämä kuva hänestä löytyy Perlooks-sivulta:
http://aijaa.com/GuBXmw Varmaan Make erehtynyt, jos ollut vaikka sama sukunimi hänen tyttärellään kun mulla. Sitä paitsi eikös Janica asunut jo tuolloin, eli vuonna 2015 Liljanlaaksossa Timpan ja perheensä kanssa?? Ainakin mä näin hänet tuolloin yhdessä Timpan kanssa Prismassa.
- hmmmmmmmmm
DarkFear kirjoitti:
Varmaan Make erehtynyt, jos ollut vaikka sama sukunimi hänen tyttärellään kun mulla. Sitä paitsi eikös Janica asunut jo tuolloin, eli vuonna 2015 Liljanlaaksossa Timpan ja perheensä kanssa?? Ainakin mä näin hänet tuolloin yhdessä Timpan kanssa Prismassa.
Tässä olivat kuulemma SUOMI-Maken vaaliteemat eräissä eduskuntavaaleissa:
-Maahanmuuton rajoittaminen ja rikoksiin syyllistyvien maahanmuuttajien karkoitus maasta.
-Yksinhuoltajaäitien lapsilisän leikkaaminen.
-Siviilipalvelusmahdollisuus poistettava.
-Asepalveluksesta vapauttaminen tiukemman kontrollin alle, laiskuuden vuoksi ei pidä ketään vapauttaa!
-Fina-tablettien omavastuuta nostettava ja kelakorvausta laskettava.
-Ajokortin suorittaminen pakolliseksi kaikille 18 vuotiaille miehille. hmmmmmmmmm kirjoitti:
Tässä olivat kuulemma SUOMI-Maken vaaliteemat eräissä eduskuntavaaleissa:
-Maahanmuuton rajoittaminen ja rikoksiin syyllistyvien maahanmuuttajien karkoitus maasta.
-Yksinhuoltajaäitien lapsilisän leikkaaminen.
-Siviilipalvelusmahdollisuus poistettava.
-Asepalveluksesta vapauttaminen tiukemman kontrollin alle, laiskuuden vuoksi ei pidä ketään vapauttaa!
-Fina-tablettien omavastuuta nostettava ja kelakorvausta laskettava.
-Ajokortin suorittaminen pakolliseksi kaikille 18 vuotiaille miehille.No onhan se ihan ymmärrettävää, jos sitä haluaa rikoksiin syyllistyneitä ulkomaalaisia maasta karkoittaa. Tosin se siviilipalveluksen poistaminen lisäisi totaalikieltäytymistä.
Tosta ajokortin pakollisuudesta haluaisin kyllä tietää lisää yksityiskohtia, sillä olisi kiva tietää varsinkin se, että kuka sen oikein kaikille maksaisi. Luulisi Maken nyt Penetrators MC:n miehenä tietävän sen, että se ajokortin suorittaminen on todella kallista, ellei peräti mahdotonta pienituloisimpien perheiden lapsille.
Helppohan se toki Timpan kaltaisten Älvsby-talon kasvattien on se ajokortti ajaa heti 18-vuotiaana, kun vanhemmat ja varsinkin isä sen hyvällä palkalla kustantaa, vaikka ei välttämättä olisikaan niiden "lastensa" OIKEA isä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Oivoi... voi...
Mä kun luulin että palstalla olisi suvaitsevaisia eurooppalaisia kirjoittajia, jotka pitäisivät ympäristöasioita, autokantamme ikää, suuriin kaupunkeihin tarvittavien asuntojen rakennuttamista jne. tärkeinä asioina.- Kiltti-ja-Kunnollinen
Kyllähän sinä peris tiedät vuosien kokemuksella mitä krjoittajia täällä on.
Kiltti-ja-Kunnollinen kirjoitti:
Kyllähän sinä peris tiedät vuosien kokemuksella mitä krjoittajia täällä on.
Eihän Peris ole tähän keskustelun edes osallistunut, kun tämähän oli Timpan kirjoittama kirjoitus.
- Mies86__
DarkFear kirjoitti:
Eihän Peris ole tähän keskustelun edes osallistunut, kun tämähän oli Timpan kirjoittama kirjoitus.
Timppa on yksi periksen trolliprofiileista. Tiedä sä se TrolliFear!
Mies86__ kirjoitti:
Timppa on yksi periksen trolliprofiileista. Tiedä sä se TrolliFear!
Olenhan mä itse nähnyt Timpan Prismassa perheineen, että ei hän ole mikään Periksen trollihahmo.
- Mies86__
DarkFear kirjoitti:
Olenhan mä itse nähnyt Timpan Prismassa perheineen, että ei hän ole mikään Periksen trollihahmo.
Perishän on kertonut, että näillä hänen hahmoillaan on tiettyjä esikuvia oikeassa elämässä :)
Olet varmaan nähnyt sitten pääministerin Prismassa, koska peris on laittanut Sipilän kuva timppa-hahmolleen ;) Mies86__ kirjoitti:
Perishän on kertonut, että näillä hänen hahmoillaan on tiettyjä esikuvia oikeassa elämässä :)
Olet varmaan nähnyt sitten pääministerin Prismassa, koska peris on laittanut Sipilän kuva timppa-hahmolleen ;)Miksi ihmeessä Peris muka viitsisi turhan takia tehdä täne palstalle jotain feikkiprofiileita? Onhan hänellä elämässä paljon muutakin kun tämä palsta, kun on oma firma ja varmaan tekemistä riittää myös niiden autojen ja omakotitalon kanssa. Ja varmaan myös kavereitakin olisi mukava joskus ehtiä näkemään.
- Ulla-Stiina
DarkFear kirjoitti:
darkkis hei, missä viipyy kuva sitä penetraattori-elämäkertakirjasta, jota myytiin kirppiksellä hintaan 7,90? :-)) Ja linkit penetraattorien MotoGP-talliin :P
- Odlddepwdlnd
DarkFear kirjoitti:
Miksi ihmeessä Peris muka viitsisi turhan takia tehdä täne palstalle jotain feikkiprofiileita? Onhan hänellä elämässä paljon muutakin kun tämä palsta, kun on oma firma ja varmaan tekemistä riittää myös niiden autojen ja omakotitalon kanssa. Ja varmaan myös kavereitakin olisi mukava joskus ehtiä näkemään.
Ehkä siksi, että luulee noiden trollaustensa olevan suurta taidetta. Vaikka ovat vain spammia ja palstan suttaamista.
DarkFear kirjoitti:
Niin eihän tää viestiketju liity muhun millään lailla, vasta äsken kun avasin koneen ja kurkkasin palstalle niin huomasin tämän.
Mutta oon kyllä Paksuniska-Maken kanssa samaa mieltä että ihan järjetöntä juttua Timpalla. Tosin olen ehkä vähän jäävi kommentoimaan kun asun osittain puulämmitteisessä vanhassa talossa ja pihalla on puulämmitteinen sauna, mutta silti.
Ja siinä DarkFear on ihan oikeassa että esim. Liljalaakson Timppa on ihan oikea henkilö eikä mikään trollihahmo. Olen itsekin nähnyt hänet usein juurikin Myllyn tai Länsikeskuksen Prismassa jos olen sattunut asioimaan siellä samoihin aikoihin.- lihavihatipunen
peris234 kirjoitti:
Niin eihän tää viestiketju liity muhun millään lailla, vasta äsken kun avasin koneen ja kurkkasin palstalle niin huomasin tämän.
Mutta oon kyllä Paksuniska-Maken kanssa samaa mieltä että ihan järjetöntä juttua Timpalla. Tosin olen ehkä vähän jäävi kommentoimaan kun asun osittain puulämmitteisessä vanhassa talossa ja pihalla on puulämmitteinen sauna, mutta silti.
Ja siinä DarkFear on ihan oikeassa että esim. Liljalaakson Timppa on ihan oikea henkilö eikä mikään trollihahmo. Olen itsekin nähnyt hänet usein juurikin Myllyn tai Länsikeskuksen Prismassa jos olen sattunut asioimaan siellä samoihin aikoihin.Käyt säälikseni kovin trolliätmipaha 😞
- kaikysyäsaa
Naisettomuusko sut peris saa vuodesta toiseen trollaamaan noilla aneemisilla hahmoillasi?
- yksiainoasyy
Ainoa syy miksi kannatan ideaasi vanhojen talojen romutuspalkkiosta. On syynä asbesti joka on pelkästään hengitettynä vaarallinen materiaali jokaiselle sille altistuvalle ihmiselle ja eläimelle. Asbesti on erittäin yleinen materiaali vanhoissa alle 1979 luvun taloissa johon edelleenkin sairastuu ja kuolee ihmisiä koska jotkut ihmiset lainsäädännöstä huolimatta pimeästi remontoivat taloansa itse, eivätkä välttämättä ole lainkaan tietoisia asbestimääristä heidän taloissaan. Erityisesti saunassa, autotallissa. Sekä monissa muissa rakenteissa. Pahimmassa tapauksessa jopa vanhan talon ilmastointikanavat ovat mineriittiä joiden valmistuksessa on käytetty asbestia.
Ei kiinnosta päästöt tai ympäristöasiat. - tukka_kuin_DarkFearilla
Poliittinen ura varmaan lähteekin hurjaan nousuun, kun sulla on Timppa jo valmiiksi ihan pääministeritason tukka!!!!!
Elkää ihmeessä purkako vanhoi taloi, kumme asutaan just niissä, ja ne on hirveen kotosiiki. Ja höperteleminen lämmityskuluista on silkkaa poliittista ropakantaa. Mei tarvita lämmitystä, ku mei varsinaisesti olla olemassakaan.
- Blaablaablaahhhhh
Huomaa että aloittajalla ei ole rakentamisesta minkäänlaista kokemusta, ja sen kautta ei myöskään minkäänlaista ymmärrystä rakentamisen tekniikoista.
Entisaikojen talot ovat rakennettu käyttämällä todellisia rakennustarvikkeita, siis lautaa, puuta,jne.
Nykyajan "pahvitalot" ovat tehty voitonkiilto silmissä, ja kertakäyttö mentaliteetilla. Kun nykyajan pahvitaloon tulee minkäänlainen vesivuoto (vesivahinko) sulavat kipsilevyseinät ja lattiat kertaheitolla kelvottomiksi, ja aiheuttavat sen, että menee kerralla purkukuntoon koko talo.
Aidoista rakennusmateriaaleista tehdyt talot kestävät vesivahinkoja, ja ovat kuivatettavissa, eikä niitä tarvitse purkaa kokonaan.
On toki joillekin tahoille rahantuloa, kun pitää purkaa kaikki, eikä mitään ole korjattavissa.
Ostamalla koko ajan uutta, on arvonlisäveroja, myyntivoittoveroja, ja jos jonkinlaista välistävetäjää saamassa rahaa, kun koko ajan vain kulutetaan, otetaan uutta lainaa, ja eletään kuin viimeistä päivää.
Entisaikojen taloissa ja niiden rakentajilla oli todellista osaamista ja tietoa kuinka tuuletukset ja ilmanvaihto, eristykset ja kaikki pitää toteuttaa.
Nykyiset pahvitalot rakennetaan homehtuviksi ja tiiviiksi "pulloiksi", jotka tarvitsevat koko ajan koneellista ilmanvaihtoa, tai jos tulee lomamatkan aikana sähkökatko, johan on taas talo homeessa kun ei ilmanvaihtokoneet ole olleet muutamaan viikkoon käynnissä.
Toivon, ettei kaltaisesi ignorantti oman etujen tavoittelija tule koskaan pääsemään politiikkaan mukaan.
Politiikassa on riittävästi tunareita jo nykyäänkin.- xninexinxeininex
aitoihin taloihin tulee vesi vain kantamalla.
- ghwlhufhLJALJB
LAINAUS EDELLISELTÄ PUHUJALTA:
"Nykyiset pahvitalot rakennetaan homehtuviksi ja tiiviiksi "pulloiksi", jotka tarvitsevat koko ajan koneellista ilmanvaihtoa, tai jos tulee lomamatkan aikana sähkökatko, johan on taas talo homeessa kun ei ilmanvaihtokoneet ole olleet muutamaan viikkoon käynnissä."
Oma kommenttini:
Monella poliitikolla on osakkeita energiayhtiöistä, ja sen kautta tietenkin pyrkivät saamaan kaiken asumisen sellaiseksi, joka kuluttaisi mahdollisimman PALJON SÄHKÖÄ ja maksullista energiaa!
Oma etu on joka ikisellä poliitikolla takaraivossaan, ja lisäksi ovat toinen toisilleen "hyviä veljiä", jotka pyrkivät hyysäämään toinen toistaan milloin missäkin asiassa, ja "yhteisen voitonjaon" ilmapiirissä.
Poliitikot eivät ole nykyään "kansan edustajia", jota nimikkeen mukaan pitäisi olla.
On vain omia etuja tavoittelevia itsekkäitä valehtelijoita, jotka tosiasiallisesti haluavat energianhukkaa ja maksuja kansalle, mutta toki pitää verhoilla ja lukea asiat kuin piru lukee raamattua.
Ollaan kovin muka "luontoa suojelemassa" mutta takana kuitenkin rahan saanti omiin taskuihin, luonnosta välittämättä yhtään.
Kansa tarvitsisi uuden puolueen, joka todella siirtäisi kansan tahdon hallintoon.
Jostain syystä asiat ovat päästetty tähän malliin, missä ne nyt ovat.
Perikato odottaa tällä menolla koko kansaa.
- Pastor_Maldonado
Aloittaja eli peris on äitinsä kanssa asuva ätmi. Osaa vain trollata.
- Buahahaha
Sinullapa hyvä kommentti. Aloittaja on Perikato="Peris"
Perikato poliitikko jos sisään pääsee
- Mieltä
Oikeestaan parempi olisi maksaa romutuspalkkio kaikkien alle 70-vuotta vanhojen talojen romuttamisesta. Näin ihan kansanterveydellisesti huonon sisäilmanlaadun takia.
Tietysti vanhemmatkin peruspilatus ovat ongelmia.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1276758Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624214Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513399Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903004Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851980Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde351669Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja151509- 901493
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751441Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151396