Karmea kohtalo tämän blogin kirjoittajalla. Pyytäisin esirukousta ettei kukaan mene heppoisin perustein tuollaisiin sukupuolileikkauksiin. Ja ,että Jumala korjaisi tällaisista sairauksista kärsivien mielet ja itsetuntemuksen ja ennenkaikkea pelastaisi. Ja ,että tämän blogin kirjoittaja saisi tuntea Jeesuksen rakkauden ja parantavan voiman omassa elämässään ja tietäisi ettei syntynyt turhaan, ja löytäisi vielä onnen. http://mustaorkidea.blogspot.fi/2018/02/viimeisen-muurin-takana-on-totuus.html?m=1
Vastaukset 3
- naisenapysyn
Niin ei ne ihan läpihuutojuttuja ole ne leikkaukset. Aina pieniinkin leikkauksiin liittyy riskinsä. Ja miten pimpistä tulee kikkeli ja päinvastoin. Kyllä se repostelun jälkeen on kyhäelmä eikä mikään sukupuolielin. Sanokoon kuka mitäkin.
- ItselläHelpompaa
Näinhän se on. Mutta kyllä näillä ihmisillä on vaikeaa, sanon kuka mitäkin.
- eivapaaehtoisesti
Isis pisti lapsia isoon lihamyllyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3251424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061132
- 1111025
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102692
- 77673