Hei! Eihän täällä sattuisi olemaan asiantuntijoita botoxin saralla?
Otin 3 päivää sitten ensimmäistä kertaa botoxia otsaryppyihini. Pistosten laittaja on sairaanhoitaja, ja hän pyörittää omaa kauneushoitolaa. En kuitenkaan löytänyt mitään tietoa hänen tekemistään botox-hoidoista, joten en ole varma, onko hän kuinka kokenut botoxin laittaja (Tiedän, että oli hieman vastuutonta ottaa häneltä botoxia, mutta hän on ainoa pistoshoitojen tekijä kaupungissani). Minulla on aavistuksen raskaat luomet, ja ilmaisin hänelle pelkoni siitä, että botox saa kulmani laskemaan entisestään. Hän sanoi laittavansa kaksi pistosta kulmien ylle aivan hiusrajaan, ja että tämän pitäisi estää kulmien laskemista. Mutta nyt kun olen etsinyt enemmän taustatietoa botoxista, ymmärsin, että nuo hiusrajan pistokset vain pahentavat asiaa. Koska pistoksista on kulunut vain 3 päivää, tulokset eivät vielä näy, mutta pelkään jo pahinta. Mitä olette mieltä, onko kyseinen sairaanhoitaja botoxin pistämisen suhteen hieman hakoteillä, vai olenko vain itse löytänyt netistä väärää tietoa? Pistoksia tuli yhteensä 6, neljä vaakasuoran otsarypyn myötäisesti, ja kaksi hiusrajaan.
Pistikö sairaanhoitaja botoxia väärään kohtaan?
Botoxotsa
2
588
Vastaukset
- Anonyymi
Hei, miten kävi?
- Anonyymi
Onko vielä vaikutusta 😂, miten kävi, vittu millaista sakkia täällä pyörii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667