Mainostajilla harkintakykynsä pettäminen yleisempä

elääomaaelämäänsä

-ä kuin luulisikaan, samoin toimittajajuntajillajokaasianasintuntijoilla. Harmilista heille julkisuudessa työtään tekeville kuin monille ammattiurheilijoille mm. Kun ovat kuulleet ja lukeneet kuinka toimittajajuontajat ovat kehuneet, imarreleet ( heidän työnsä edellyttää jopa valheeliseen ) heidät autuaaseen tyytyväisyyden tilaan josta nousee mahtipontisuus mm. heidän egonsa on paisunut järjettömiin mittoihin ja heistä on tullut tärkeileviä, typerästi kättätyviä, teeskentelijöitä jne. jotka eivät välitä kuin itsestään ja klikkausten peukutusten määrästä. Ovat kadottaneet kaiken alkeelisemmankin itsetuntemuksensa eikä aikaakaan kun ovat turmelleet elämänsä jne...

Nämä toimittajajunotajat ilman ko. koulutusta mikä katsotaan oikeudeksi ammattinimikettä Toimittaja, journalisti jne. Tihkuvat hunajaa ja säteilevät kuin aurinko kosiskellessaan mielistellen. Makeilevat sanat ja liehakoitseva ulkomuoto kuitenkinselän takana monet puhuvat pahaa, levittävät perättömiä huhuja sekä ovat ilkeämielisiä jne..

Itse luotan vain niiden kaikkien Työnantajien työtodistuksiin kuin moniin valintoihin joissa olen voittanut monia itseään parempina pitäviä. En ole julkisuuden henkilö mutta olen saanut lukea niin paljon harhaanjohtavaa ylistystä kuin harhaanjohtavaa milloin kenestäkin huippu sitä ja tätä ilman että sillä olisi mitään todellisuuspohjaa. Itse pidän ystävän " lyöntiä lujana " koska siihen voi luottaa jopa enemmän kuin omaan arviointiin. Työnantajat kuitenkin myönteisesti yllättäneet kaikista niistä muunmuassa.
luonteenpiirteistäni joita olen pelkästään pitänyt normaalina kunnes elämänkokemuksen myötä nähnyt että tosiaankaan : hyvä asiallinen käytös ei ole kaikkien ominaisuus. Monet sanovat että ovat vaan oma itsensä. Heille sanoisin että älkää ihmeessä koska ketään heitä edes ottaisi töihin ja kun ovat palkanneet" kauhuissaan" mikälaisia pelkkiä paperipäteviä ovat palkanneetkin...

Keitellen ja kiehutellen vaatimattoman nöyrästi. hej då

3

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zenuiyxhaux

      Kaikenlaista sitä keitteltäessä tulee mieleeni vaan kaikkea ei kirjoitettavaksi paitsi : Mainostajat and kauppiaat eivät ole varsinaisesti havahtuneet että kuitenkin niin paljon on itsetehdyn maistuvan hernekeiton syöjiä kuin myös noista kaikista tullut kalakeittoa, hernekeittoa, jauhelihamakaronilaatikkoa. vatkattua marjapuuroa siis puolukasta on tullut Asintuntijoita, maistereita, tohtoreita, presitenttejä, erikois-asiantuntijoita yms. Niin mikä estää kauppiaita laittamaan sinne herneitä mm. tarjolla olevien hyllyjen lähelle ilmanraikastajia älykkäästi.

      Minun wc tuoksuu puhtaalle mutta pidän aina myös viehättävää ilmanraikastajaa esillä jos ilmaa vatsassa sattuu olemaan koska mielyttävyytensä vuoksi hernekeiton teko voi alkaa luistaa monilta paremmin kun kerta maistuu mutta monetkaan eivät viitsi tehdä. Tosin ylihuomenna nakkaan loput roskikseen. Minun on ihan pakko vieläkin " mainostaa " kuinka kulttuurillisesti ja historiallisesti mukavassa paikassa kävin syömässä ja mikä ilo nähdä että eri alojen nuorempi väki oli ottanut omakseen ko. paikan. Sinne tosin alkoholin suurkuluttajat tuskin menevät koska kyseinen paikka henkii aivan muuta sivistystä kuin kebab ja muita sen kaltaisia pitsa paikkoja.

      Joten huomenna ei tarvitse aikaa tuhlata hellan ääressä, vaikka kyllä tuo hernekeitto valmisuu ilman vahtimattakin mutta räiskäleet eivät joten mielekästä puuhaa riittää aina kun olen ihanaa olla kotona suomessa. Tosin hyvin olen maailmalla sopetunut asumaan myös korkeimissa pilvepiirtäjissäkin. Tässä alkaa olla jo matkakuumetta kun ( yksityisasiani ) oli mahdotonta joulu ja uudeksivuodeksi päästä pois suomesta joten kaikki vielä edessä päin..

      Voiettä kun tykkään Lumesta ja Pyrystä heidän aistikkaasta babun jauhamis mieltymyksistään kuten muu pikkuväkin joka muuten tykkää itse tehdystä hernekeitosta siinä kuin pinattikeitostakin kun ruoka voi olla terveelistä ja hyvää ilman konstailemattomuuttakin eikä ilmanraikastajt luulisi ketään köyhdyttävän pati sairaan nuukia jotka huutavat köyhyyttään vaikka on kesämökkiä. autoa ja vaikka mitä. Minä en sellaisille sairaan piheille enää vie mitään enkä osta kaupan parhaita viinereitä. enkä anna naistelehtiäkään luettavaksi enkä mitään muutakaan vaate ja ruokatuliaisia en edes räiskäleitä. Minun kustanuksellani ei ketään enää pidä minua ilmaisena piikana vaikka olisivat miten sairaita. Sitävarten on olemassa heille kotipalvelut ja sensellaiset siivousyritykset että siitä vaan jokainen " köyhä " tilaamaan. Minä en ole tuon alan ihmisiä koskaan ollutkaan.

    • dinghongux

      Köyhät eivät välttämättä ole " köyhiä " lähelläni asuu " köyhä " joka on saanut nauttia ilmaisesta lukukokemuksesta kun minulle on tullut iso kasa lehtiä. on saanut kaupan parhaita viinereitä, kahvipaketteja ( juhla mokkaa ) vaatteita, ulkomailta tulisia joita kyllä kehtaa näytellä.Itse tehtyä mansikkahilloa parhaista laadukkaista mansikoista tehtyä. Läheiseni kysyikin että etkö jätä itsellesi mitään. " huippua " kun tuo " köyhä " kysyi tänävuonna olisiko minulla lisää. Siis olen vuosien ajan ruhtinaalisesti tukenut hänen " köyhyyttään " pyytämättä mitään koska tulen itsenäisenä pitkän uran tehneenä ja vielä jatkuu toimeen omillani yms.

      Nyt on tullut piste tai rajat koska tuo ihminen jatkuvasti puhui pahaa häntä auttaneista pariskunnasta jotka ovat jo yli 70v ja ovat itsekkin ns. ei ihan kunnossa. Herra on vuosien ajan auttanut tuota " köyhää " ja " köyhä joutunut kun ei ihan moraaliltaan ole rappiolla joitain hävyttömän vähän muutaman euron tai kympin maksanut heille joka ei ole mitään mitä pariskunta on auttanut ja antanut aikaansa jne...

      " köyhä " jatkuvasti puhui heistä kielteisesti jopa vieraistaan jotka vaivoistaan huolimatta auttavat tuota " köyhää ". En voinut purematta niellä vaan aloin ajatella tarkemmin mistä siinä on kyse ja älysin että minukin antamat vaatteet, ruuat, leivonnaiset, laittoi pakkaseen että voi ne tarjota omaisilleen ja vieläpä kehtasi pyytää lisää mansikkahilloa ja kaiken " huippu " voitteko kuvitella kun en samalla viikolla vienyt tilamiani lehtiä itsemaksavana kehtaisi vihaisesti todeta kun hänellä oli joku sarja lehdestä lukematta joten pitääkö hänen mennä kirjastoon saadakseen silloisen annalehden. Olin aivan äimänkäkenä koska en itsekkään monesti lue lehtiä jotka tulevat vaan pelkästään sopivaan aikaan. Vähensin vähän lehtitilaustani joten enää ei annalehteä tule muita kylläkin.

      Ei ole ensimäinen joka on vuosien varella paljastunut pelkästään sairaan nuukaksi jotka yrittävät kaiken saada ilmaiseksi Itse en ole vaatinut mitään vaan harmittaa pariskunnan puolesta ja sen kipeä itsekkin rouvan joka joka viikko " köyhää " auttaa mutta " köyhä ilkeämielisesti puhuu pahaa selän takana. Lopetin käymisen koska siellä tuli tosi pahaolo varsinkin kun " köyhä " säästää toisten kustanuksella ilmeisesti perintöä yhdelle ainoalle omaiselle jolle pyysi vielä lisää mansikkahilloa ja kaikki mahdoliset mitä sinne vuosia olen

      Kuinka paljon noita " köyhiä " onkaan ihmisten lähellä jotka ovat pelkästään sairaan ahneita, ilkeitä ja jatkuvasti katkeria joille mikään ei riitä. Selvyyden vuoksi tämä ei koske mitenkään köyhyys palstaa jollainen täälläkin on. Kiltteydellä. anteliaisuudella ja hyväntahtoisuudella on rajansa, mutta kyllä on törkeitä " köyhiä " ei ikinä uskoisi jos ei tietäisi.

      Siis aikamoin floufiilis ( :) )

    • qingxuanin

      Niinon hernekeitto valmistunut, räiskäleitä paljon että varmaan tulee tehtyä täytettyjä ohukaisia, Viikkosiivouskin tehty, tullut luettua omaan ammattiini liittyvää materiaalia ja paljon muutakin vaikka tässä floufiiliksessä ajattelemattomat muuta luulisivat. Nyt tärkeinpään, otin esille stokholmista ostamanii Viktoria Beekham suunnitelemat farkut kun en ole farkkuja pitkään aikaan pitänyt ja muutenkin kevätkausi vaatteita tässä levittelen yksityisesti ja järjestän samalla vaatekaappiani ajatellen uusia aiheita samalla. Hej då :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8316
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe