Tänään oikein pelotti

yteer

Ajoin Itäväylällä ja edelläni seilasi vanha Toyota Corolla joka välillä oli keskikaistalla ja siten kiemurteli puoliksi vasemmalle kaistalle ja sitten puoliksi oikealle kaistalle ja sitten sama taas uudestaan, se oli hurjan näköistä touhua.

14

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hauskaapiisaa

Se olin minä, kuvasin kameralla ihmisten ilmeitä kun pikkasen seilaa kaistoilla, laidasta laitaan. Laitan videot Youtuubiin nimellä "Hölmöt naamat" Kaikki takana tulijat pääsivät videoille.

• Ihmettelemistä

Niinkö kiemurteli. Voi pientä poikaa. Istuitko äiskän vieressä etupenkillä vai takapenkillä lastenistuimessa? On siinä pienellä pojalla ihmettelemistä.

• Siksakkia.menoa

Kännissä tai huumeissa, ei mitään harvinaista Itäväylällä. Viikottain poliisit jahtaavat nopeita autoja, hitaista Tojoista on vähemmän harmia.

• thetuupi

Tojossa on muutamia puutteita suuntavakauksessa mutta sillä selvii ku varovaisesti ajelee.
      Jättäkää turvaväliä

• h.anuri

Onko niissä Tohmoissa peilejä lainkaan? Tänään aamulla töihin mennessä ohitin neljän auton jonon, sanomattakin taitaa olla selvää että jonoa veti Tojota corolla. Toisena oli Tohmo anjovis, joka sitten päättikin ohittaa corillan, ei vaan kattonu peiliin, että olin tulosa jo ohi. Meinas vaan kaista käydä kapeaksi kun Tohmolla ohittaminen kesti ja kesti....no kaikkien pitää sitä peliä vilkaista ennenkuin ohi lähtee. Mutta jos lähtee kuin lehmä makuulta, kannattaako edes ohittaa?

• TSI2012

olet tainnut olla leipäjonossa kun gorilloita ja anjoviksia olet nähnyt...? kannattaa juomista rajoittaa jos tommosia alkaa näyttämään.

• yteer

eikun pirskatti vie, se toyota corollahan kulkikin vakaasti ja suoraan, oma 2016 skoda octaviahan se kiemurteli koska tukivarren kiinnikkeet olivat ruostuneet pohjapellistä irti, vaikka ne vuosi sitten hitsattiin kuntoon. nyt se vasta selvisi kun kurkkasin pohjan alle.

• Toyota-aina-paras
    • Eioohinattuvielä

Alottaja on audikuski joka kuvittelee omistavansa maailman.
      Kannattasko hommata oikeesti elämä.

• Kaikilla kirjoittajilla jotka tässä vähättelevät yleistä liikenneturvallisuutta - eli siis
      sitä, että yleisillä teillä "pitäisi saada ajaa" kuten laskettelurinteessä, sairastavat
      vakavaa asennevammaa.
      Tämä asenne perustuu vain omaan kokemattomuuteen liikenteessä. Jokaisella joka
      on liikenteessä, on oikeus olettaa, että kaikki tien käyttäjät noudattavat sääntöjä.
      Liikenneonnettomuuksiin on aina joku syy. Syypää on usein se, joka ei noudattanut
      sääntöjä ja aiheutti muille odottamattoman tilanteen tieosuudella.

• 100140KMPITÄÄAJAAOK

TOYO ROMUJA NÄKYY SILLOIN TÄLLÖIN VIELÄ LIIKENTEESSÄ alkaa suurin osa olla romu kamaa hyvä niin eivät ole 100km aaluella 75 km/h ajelemassa tien tukko TOYOJA

• villeheimo

Ajoin Itäväylällä ja edelläni seilasi vanha Toyota Corolla joka välillä oli keskikaistalla ja siten kiemurteli puoliksi vasemmalle kaistalle. ja sillä vanhalla saksalaisella et ohi päässyt.
      taidat olla tissi poski

• yteer

uusi skoda octavia mulla on, turbo vuotaa öljyä pakosarjaan, akselistot ruostuneet irti korista, moottori kuluttaa öljyä ja on LIMP MODESSA , arvaa vaan pääseekö sillä edes moposta ohi.

• Salaiset.haavet.tero

Teron salainen toive: Voi kun sais kerrankin kunnon auton. Skodan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      4024
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      44
      2741
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      42
      2715
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2453
    5. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2445
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      314
      2263
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1979
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1643
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      48
      1642
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1497
    Aihe