Vuosaaren terveysasema munasi jälleen!

Huonojohto

Mikä vaivaa Vuosaaren johtoa, ihmisiä kuollut tiskille kun ei pääse vastaanottoon ajoissa, puhelinruuhkia, epäasiallisia kommentteja, ja nyt kaiken huipuksi arkaluontoisia potilas- eli asiakaspapereita lojumassa kaiken kansan pöllittävissä pitkin käytäviä! Olisiko johtajia vaihdettava, saatava kokeneet ihmiset ohjaksiin? Siinä meni monen sosiaaliturvatiedot ja osoitteet yms.

36

7494

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iso.mies-

Laita nainen asialle ja mene itse perässä. Niinhän sitä on sanottu jo keskiajalta saakka.

• paljastettu

Olin tuolla 5v sitten peräpukamien vuoksi.Lääkäri tähysti minut, joten makasin kyljelläni alaruumis paljaana.Hän meni hakemaan kumihansikkaita viereisestä huoneesta mutta jätti oven auki!
      Käytävällä istui ihmisiä odottamassa kun vilkaisin taakseni pylly paljaana!

Huomautin asiasta lääkärille ja hän sanoi anteeksi huonolla suomen kielellä.

• Persekipu

Ahhahahahaaaa 😄😆

• Perskyöri

Varmaan hirveä näky käytävällä odottaville ihmisille.. Sääliksi käy heitä..

• Anonyymi

Vuosaaren terveysasema = Helsingin huonoin terveysasema!

• Anonyymi

Vuosaaren terveyskeskus,joo en tiedä tosta nimikeest mut aikamoista ihmisillä leikkimistä.lääkäri määrää miedot lääkkeet vuosien ajan ja kummaa loppuu kuin seinään komennus? Päihdeklinikalle,tosiaan kysymys miedosta lääkkeistä.onko tämä terveyden hoitoa unettomuudesta sekä paniikkihäiriöistä kärsivälle ihmiselle? Voi v.....!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuosaaren terveysasema = Helsingin huonoin terveysasema!

Aivan!

• Anonyymi
        Persekipu kirjoitti:

Ahhahahahaaaa 😄😆

Vai että naurattaa,ajatteles itsestään alakerta paljaana ihmisten tuijotettava vois olla nauru kaukana tai sitten olisi todella ihana/kiihottava tilanne????

• kuolema_korjaa

Odottakaahan kunhan sote tulee.

• Muxjust

Siellä ihan kokemattomia ulkomaalaisia, ei ne ymmärrä hoitoketjua, oireita, ei ylipäätänsä mistään mitään, varokaa kun menette sinne!

• Anonyymi

Näin se on! Itse kävin muutama vuosi aitten hakemassa siis uusimassa vaihdevuosiin hormonilääkkeitä vastassa todella kookas venäläinen mies ja kommentti oli :yksi vuosi syödä lääke sen jälkeen mennä kuoppaan,että semmosta.

• ohjeet.oli.olemassa

Tänä päivänä on niin vaikeata saada hyvää henkilökuntaa.

• Anonyymi

Joo,varmaan on mutta itselläni on käsittömömiä kokemuksia em.ter.as. ettei tule mieleen muuta kuin ovat saaneet hylkäyksen muista hahemistaan t.paik. mutta vuosaareen TERVETULOA mitäs niistä asiakkaista,kuhan on tietty määrä ns.lääkäreitä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo,varmaan on mutta itselläni on käsittömömiä kokemuksia em.ter.as. ettei tule mieleen muuta kuin ovat saaneet hylkäyksen muista hahemistaan t.paik. mutta vuosaareen TERVETULOA mitäs niistä asiakkaista,kuhan on tietty määrä ns.lääkäreitä!

Tulkaa testaaman Helsinki 94. Terveysamemaa Kontula.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulkaa testaaman Helsinki 94. Terveysamemaa Kontula.

Kerro kokemuksiasi Kontulan terkkarista.

• Eipersuanaapuriin

Persut kuormittaa terveydenhoitoa alkoholisairauksillaan.

• Anonyymi

Eihän teitä selvinpäin kestäisi, pakko olla kännissä että on tavallaan jutut samalla tasolla.
        Kännissä alkaa jo kuunnella kun alkaa itsekkin puhua sekavia niin sopii hyvin porukoihin.
        Teidän syy.

• MareJorjo

Itsellä ei ole valittamista terveyskeskuksen hoidosta, mutta enpä olekaan Vuosaaren asiakas. Sellainen tunne on, että terveydenhuoltopuoli on ajettu hyvin ahtaalle. Ehkä on pohjustettu sotea ja yksityistämisiä. En oikein näe sitä terveyskeskusten työntekijöiden vikana, jos porukkaa ei ole tarpeeksi töissä. Kukaan ei jaksa määräänsä enempää.

Vaikka olen ollut hoitajan luona ajanvarauksella, niin aina siihen on ollut tunkemassa joku väliin tai keskeyttämään, niin asiakkaita kun henkilökuntaakin. Kaikkialla on kiire, mutta asiat pitäisi voida edes hoitaa yksi kerrallaan.

Se ei mene jakeluun, että jätetään ihmisten tietoja käytävälle lojumaan ja ilman valvontaa. Sitä ei voi puolustaa millään henkilökunnan vähyydellä vaan se viittaa vähä-älyisyyteen ja esimiesten osaamattomuuteenkin.

• ohjeet.oli.olemassa

Juurikin näin.
        Oli kiire tai ei, niin asiat pitää tehdä AJATUKSELLA.
        Vaikuttaa hyvin lepsulta työmoraalilta.
        Onko näillä aina kaikilla työ, jossa EI tarvitse AJATELLA???
        Siellä on selkeät ohjeet, miten keskusarkistoon siirretään potilaskansioita.
        Miksei ohjeita luettu ja noudatettu?

• mikdi

Joka puolella terveydenhuollossa on asennevammaisia 'työntekijöitä'.

• Anonyymi

Yhden hoitajan asenne erittäin tyly ja hyökkäävä. Itku tuli kun lähdin sieltä. Pommitti niin että en itsekään uskaltanut niitä asioita ilmaista. Pyytelin anteeksi, kun tulin vastaanotolle.

• Anonyymi

Miksi lääkärit eivät osaa venäjää. Tv. Persu

• Anonyymi

Kyllähän nuo Intiaa ,,,Venäjää, sekä Viroa osaa lähes kaikki. Mutta tietysti vain sitä omaa kieltään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän nuo Intiaa ,,,Venäjää, sekä Viroa osaa lähes kaikki. Mutta tietysti vain sitä omaa kieltään.

Koskee jo myös Ykstyislääkäri asemia

• Anonyymi

Helsingin useammilla kaup.osilla asuneena nyt suht pakosta täällä vuokissa.vastaavaa ter.keskus palvelua ei ole tullut vastaan,lääkärien kommentit törkeitä sen verran mitä niistä saa selvää made in ruksia tai joku muu vastaava. Mutta eihän se riitä vasta valmistuneet ns.lääkärit toteavat omat mielipiteensä mitkä yks.sektorilla ovatkin aivan jotain muuta esim.itse jouduin leikkauspöydälle vaikka voikin ns.lääkäri totesi kyllä se itekseen paranee,kyseessä pahanlaatuinen kasvain,no onneksi kykenen käymään oikeassa lääkärin hoidossa/tutkimuksissa.sääli että tuommoinen ter.as.voi olla ja porskuttaa...

• Anonyymi

Yes se on juurikin näin.mä uskon et nää lekurit ei tiedä hevonjotain itekään mut eikun apua hakemaan kyl lekurit tietää mitä tekee!?

• Anonyymi

Hyvä terkkari mutta oikeat pätevät lääkärit puuttuvat, kun kaikki kyvykkäät ovat paenneet muualle. Kerran siellä käyneenä minun on helppo ymmärtää miksi.

• Anonyymi

Kuulostaa Tuusulalta ja Hyvinkään sairaalalta.
      Nii in mikä sitä porukkaa vaivaa?

• Anonyymi

Aivan mikä vaivaa,ehkä sopimattomuus alalle tai muuten ajatus°mitäs se mulle kuuluu,mä oon vain töissä täällä,en yleistä mutta...

• Anonyymi

Juuri tänään odotin yli 30 min hoitajan arviointiin. Pääsin sisälle, niin alkaa höpisemään maskista. En ennättänyt sanoa, etten voi käytää, niin oli jo hakemassa maskia. Kun sanoin asiasta, tuli vastaus tiedänkö koronatilanteen? Ei kuumetta, ei nuhaa ei mitään sellaisia oireita, mutta kun ei hoitaja halunnut ottaa asiasta selvää niin kysyin etkö suostu hoitamaan. Ei vastausta. Ollaan vaan huuli pyöreänä. Ja kaiken lisäksi vielä ulkomaalaistaustainen hoitaja. Tämän jälkeen poistuin paikalta ja laitoin palautetta. Ei sen vertaa vaivauduta kysymään tai tutkimaan asiaa tarkemmin vaan koronahysteriaa ensimmäiseksi. Varsinainen "hyvinvointilaitos" todellakin. Suksikoon sanonko minne. Tästä lähin pyydän ihmisen joka ymmärtää suomen kieltä SELVÄSTI hoitamaan asioitani. Ei ole ulkomaalaisia vastaan mitään, mutta jos tälleen hoidetaan niin ei hyvää päivää. En käy kuin kaupassa ja ulkona kävelyllä. En baareissa, en ravintoloissa jne ja vielä rokoteetkin saanut. Mutta hysteria jyllää.

• Anonyymi

Ei voi olla totta että tonlainen TERVESASEMAon edes olemassa. Itse en asu v.saaressa tyttäreni kylläkin joten olen hyvin tietoinen täysin pätemattömästä henkilökunnasta ja käsittämättömästä hoidosta kys.ter.asemalla.olen saanut tyttäreni käyttämään toista ter.asemaan ja hän saa tarvitsemansa lääkityksen ja hoidon,eli pois lähimmältä t.as.vuosaarelaiset jotka eivät saa tarvitsemaansa hoitoa.

• Anonyymi

Kerran vuodessa on OIKEUS vaihtaa terveysasemaa! Tervetuloa Kontulaan. Ihania terveyden hoitajia, napa kymppi kuin tiskin takana asiakaspalvelu olevat henkilöt .Mutta yksi elin ehto vaatikaa Suomalainen lääkäri. On yhteisymärrys ei kieli muuria. Saman voitte Vuosaari tehdä.Pakko on olla Suomalainen Suomen kielinen lääkäri joka asemalla.Viera kieliselle läkärille ei ole pakko otaa aikaa! Joten jos ette pidä puolianne sitä saatte mitä tilatte:Kielimuurin takia on fakta!

• Anonyymi

Minulla alkoi virolainen mieslääkäri väittää, että nimeni on aivan toinen mikä se on, ja intti vaan, että tietokoneella lukee niin. Että silleen, ja menihän siinäkin vartti aikaa selvitellessä, ja oikea asia jäi hoitamatta.

• Anonyymi

Kiitos tiedosta eli en varmasti muuta Vuosaareen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos tiedosta eli en varmasti muuta Vuosaareen.

Voit hyvin Muuttaa Vuosaari ja itse valita terveyskesku ,missä käyt. Se ei ole sidoksissa lähiöön asuin paikaan Helsingin alueilla!Jos paikka jonka valitset tökkii.Voit 1 vuoden jälkeen taas vaihtaa, uuteen terveysasemaan,Muista voit vaatia oman kulturisi kielen mukaisen lääkärin/ hoitajan. Suomalaisena Suomalaisen lääkärin aina.Jos ajatelet Helsingin joku lähiö muttaa esim. Vuosaari. Lähiö missä asut, voit sen terveyskeskus edeelen käytää jos on ok! Ilmoitat heille et vaihda asemaa ,mutostasi huolimatta.

• Anonyymi

Sotkuista toimintaa!!
      Minulle tehtin täälläpäin pieni toimenpide ja viikon sisällä luvattu joko soittaa tai lähettää viestia milloin tikit poistetaan. Koska ei mitään tapahtunut tulin paikalle kysymään mitä tehdään. Ei ollutkaan mutta vaihtoehtoa kun jonotamaan 2h. Ensin sanoin hoitajalle mitä on tapahtunut ja hän on yrittänyt pistää taas jonoon akuuttihoitoon. Silloin reagoin kovalla äänellä ja asiaa hoidettiin saman tien...
      Uskomatonta mutta totta

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      224
      6979
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1259
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1052
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      847
    6. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      804
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe