Olin ihan oikessa netin miestarjonnasta naiselleni

Naisasialooser11

Kerroin tehneeni feikkiprofiilin(johon on kuvattomana ja taustatiedottomana tullut jo 30 viestiä) selvittääkseni kilpailijoiden tason ja olin ihan oikeassa, että taso on niin huonoa ettei naiseni ole edes käynyt sivulla lähes viikkoon vaikka on maksanut sinne profiilin.

Katselin miesten profiileita ja mietin mikä heissä olisi parempaa kuin minussa ja tulin helposti tulokseen että ei mikään.

Nainen myös valehteli, ettei ulkonäöllä ole väliä, mutta tottakai sillä on ja minulla se on paljon parempi kuin noilla muilla miehillä ja siksi nainen onkin kyllästynyt tuon palstan tarjontaan vaikka siellä mukavia ja kunnollisia miehiä onkin.

11

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teit feikkiprofiilin "naisellesi", joka kuitenkin maksaa siitä. On sulla jännä elämä. Tosin tuohan vain todistaa sen, miksei naiset vastaa jokaiselle vonkaajalle, kun miehet lähettävät viestejä, vaikkei profiilissa ole kuvaa eikä mitään tietoja. Ketään ei kiinnosta, millainen nainen siellä on, kunhan vain on nainen. Nämä samat miehet lähettävät samat viestit kaikille uusille profiileille ja sitten valittavat, kun naiset ovat nirsoja, eivätkä vastaile. Kokeilusi kertoo enemmän sinusta ja muista miespuolista nettideittailijoista kuin "naisestasi".

• .. Jeps.. Ja täälläkin on jotkut miehet kertoneet, että heillä on useampi profiili käytössä ja niiden kanssa sitten PelailevatPelejään.. ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Jeps.. Ja täälläkin on jotkut miehet kertoneet, että heillä on useampi profiili käytössä ja niiden kanssa sitten PelailevatPelejään.. ;P

Pitäähän jokaisella joku harrastus olla, en minä vain viitsisi.

• Nainen39vee

"...vaikka siellä mukavia ja kunnollisia miehiä onkin."

Mistä sä tiedät pelkän profiilin perusteella, onko joku mukava ja/tai kunnollinen?

• Naisasialooser11

Siitä, että mies ei ole komea.

• Kiltti-ja-Kunnollinen

Naiset olettaa ulkonäön perusteella että mies on mukava ja kunnollinen. Aika usein kuitenkin se komea mies on jännämies joka hakkaa naista. Naiset ei halua edes tutustua rumiin miehiin koska ajattelevat ettei ne ole mukavia ja kunnollisia. Vain komeat miehet on mukavia ja kunnollisia.

• Nainen39vee
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Siitä, että mies ei ole komea.

Miten määritellään komea ja ei-komea tässä kontekstissa?

Jonkun mielestä joku punkkari voi olla komea, jonkun toisen mielestä se punkkari ei ole komea. Joten yhteydenotot siis sen mukaan, kenen ulkonäkö miellyttää vähiten? Eli joku kasvissyöjä-punkkarityttö ottaisi siis yhteyttä metsästystä harrastavaan sänkitukkaan, ja se joka tykkäisi jälkimmäisestä, ottaa yhteyttä siihen punkkaripoikaan, joka olisi kuitenkin tykännyt enemmän siitä punkkaritytöstä?

Toisessa ketjussa, eilenkö se oli, Harmaaritari kirjoitti, että Mikko Lempilampi on "kiltti ja kunnollinen". Onko siis niin, että Leppilampi ei ole komea ja siitä tiedämme, että hän on hyvä tyyppi?

• kodioloissa

mikko näyttää vähä psykolta ja raivolta, ei ihme että mallityttö otti hatkat

• lukekaa.ne.linkit
        kodioloissa kirjoitti:

mikko näyttää vähä psykolta ja raivolta, ei ihme että mallityttö otti hatkat

Se mallityttöhän ei ottanut hatkoja, vaan Mikko ulkoisti hänet.

• kelpuutatkomeat
        Kiltti-ja-Kunnollinen kirjoitti:

Naiset olettaa ulkonäön perusteella että mies on mukava ja kunnollinen. Aika usein kuitenkin se komea mies on jännämies joka hakkaa naista. Naiset ei halua edes tutustua rumiin miehiin koska ajattelevat ettei ne ole mukavia ja kunnollisia. Vain komeat miehet on mukavia ja kunnollisia.

Sinä tiedät asian omasta kokemuksesta kun muistat jankata asiasta. Sulle ei ole kelvannut kun ne komeat.

• kiviKivivv

kiinostaa Kiviäkin !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4876
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      210
      2622
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1697
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      30
      1687
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      25
      1572
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      29
      1475
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      149
      1128
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1104
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      962
    Aihe