Moro, onko mitään järkeä ottaa 5mg dbol tunti ennen treeniä, puoliintumisaika joku 5-6 tuntia niin idea on käytännössä vaan saada proteiinisynteesi tyyliin 500% että ois enemmän hyötyä treeneistä. Meneekö oma tuotanto sekasin näin alhasella määrällä ja jos 3x viikossa ottaa kun treenaa?
En halua mitään kunnon kuuria vetää sivareiden takia. Otin 3 päivän ajan 10mg aamulla heti herättyä (old school style) ja alko jo rinnassa kihelmöimään ja libido sammu kuin seinään joten lopetin heti. 10mg sekin on kuitenkin naurettavan vähän ja silti tuli jo ongelmia. Niin ja siks just aamulla ettei oma testo tuotanto häiriintyis.
Dbol 5mg mitään järkeä?
10
869
Vastaukset
- brogloor
No menee oma tuotanto sekaisin.
Ja ei ole mitään hyötyä ottaa 1 nappia ennen treeniä.
Eikä se mitä koitit ole mitään old schoolia.
Ehkä kannattaisi treenailla ilman apuja 2-3 vuotta ja miettiä sitten uudestaan. Voi vaikka käydä niin ettei niitä apuja enään haluakkaan tai edes tarvi. - massaa140kg
paljon nopeemmin saat tuloksii ku otat ihan oikeen kuurin
- hulahulahuuuuu
No ethän saa.
Jos haluaa tuloksia nopeesti ja niin että ne pysyvät niin siihen on ihan helppo tapa.
- haurastuttavatKroppaa
Älä ala roinaamaan jos et halua että voimat ja kunto romahtaa jossain kohtaa oikein kunnolla.
https://www.google.fi/search?q=roinamaksimi&rlz=1C1ASUT_fiFI580FI580&oq=roinamaksimi&aqs=chrome..69i57.3456j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8 - Anonyymi
Ei 5mg auto yhtikäs mihinkään.....se on naisten annos päivässä.miehille 40-200mg päivässä ja kylkeen 12ml sustaa viikossa on mielestäni sopiva aloittelijoille..sitten taukoa muutama kuukausi ja siirryt puolta isompiin annoksiin..itse olen kokeillut/kokenut,että 600mg d-bolia päivässä ja 35ml sustaa viikossa on ihan sopiva määrä.
- Anonyymi
Jos sustanon kiinnostaa,laita mailios.tänne,otan yhteyttä.
- Anonyymi
Edelliseen lisäten ainakin 10 pakkausta löytyy,kiinnostuneita??
- Anonyymi
50-80 pakkausta voisin ostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
50-80 pakkausta voisin ostaa.
Täytyy ensin käydä Tallinnassa...
- Anonyymi
Ookoo. Odottelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056