Vitutusketju

fuuuuuuuuuuuck

Mikä vituttaa tällä hetkellä?

Mua vituttaa tämä oma tragikoominen parisuhteen etsintä, kymmeniä treffejä takana ja naisilta tulee yksi toisensa perään näitä:
"oon vähän miettinyt mun asioita ja vaikutat kivalta ja mulla oli kivaa sun kanssa mutta tästä ei tule varmaan mitään enemmän"
"oon vähän miettinyt mun asioita ja mun mielestä meidän kemiat ei kohdannut niin hyvin kuin olisin odottanut"
"en tuntenut kipinöitä, voidaan kyllä nähdä kaveripohjalta"
"tuliko sullekin tunne että oltaisiin vain kavereita"
"luulen että treffimielessä ei nähtäisi jatkossa mutta jos haluat nähdä kavereina niin laita viestiä"
"en ole päässyt vielä yli eksästä joten en ole valmis parisuhteeseen"
Vittu!

39

616

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikös tuohon ole aika ilmeinen ratkaisu? lakkaa treffailemasta niin ei vituta ja rahaakin säästyy.

• Noniin, nuo on yhtä vittumaisia vastaanottaa, kun nekin jotka on heti lyömässä hynttyitä yhteen ja niin rakastuneita ensi näkemältä.

Kultainen keskitie...katsellaan rauhassa ( kunhan se ei ole vain tapa lypsää aikaa, jota ei oikeasti ees halua ...ihmissuhteet ei ole helppoja, eikä varsinkaan löytää niitä mistä rakentuu kestäviä suhteita.

Toisaalta on parempi, että ne liukeneekin nopeasti ympäriltä pois, joilla ei ole aitoa mielenkiintoa. Kyllä aikaansa voi kivemminkin kuluttaa, kun yrittää väjisin saada jonkun tykkäämään ittestään..🙂

Onnea silti tuleviin koitoksiin...

• Kuis revittää?

Itsekin tästä lähdettävä jo töihin...lomailu loppuu...

• fuuuuuuuuuuuck

"Toisaalta on parempi, että ne liukeneekin nopeasti ympäriltä pois, joilla ei ole aitoa mielenkiintoa. Kyllä aikaansa voi kivemminkin kuluttaa, kun yrittää väjisin saada jonkun tykkäämään ittestään..🙂"

Tämä on juuri se asia mikä vituttaa eniten. En koskaan saa naista ihastumaan itseeni vaan mun on aina yritettävä väkisin saada heitä kiinnostumaan musta. Mä olen aina se joka kysyy uusia treffejä, antaa kehuja ym. Kaikki on niin yksipuolista..
        Molemminpuolinen ihastuminen on mulle myytti.

• Dissident kirjoitti:

Kuis revittää?

Itsekin tästä lähdettävä jo töihin...lomailu loppuu...

Vähän on uupunut olo, mutta kyl tää tässä hitaasti kyn ei hosu. ☺️

Työiltaa!

• fuuuuuuuuuuuck kirjoitti:

"Toisaalta on parempi, että ne liukeneekin nopeasti ympäriltä pois, joilla ei ole aitoa mielenkiintoa. Kyllä aikaansa voi kivemminkin kuluttaa, kun yrittää väjisin saada jonkun tykkäämään ittestään..🙂"

Tämä on juuri se asia mikä vituttaa eniten. En koskaan saa naista ihastumaan itseeni vaan mun on aina yritettävä väkisin saada heitä kiinnostumaan musta. Mä olen aina se joka kysyy uusia treffejä, antaa kehuja ym. Kaikki on niin yksipuolista..

Voi hemmetti. Ei ole mukava fiilis, uskon sen.

Pitäskö sun hetkeksi höllätä ja antaa niiden naisten olla kehuitta? Ja kehua vasta, kun voit tehdä sen spontaanisti odottamatta vastakaikua? Jos koittaa liikaa tehdä vaikutusta, ihmiset aistii sen ja se voi olla ahdistavaa, tympeetä jopa pelottavaakin.

Kehujakin kannattaa joskus annostella maltillisesti. Vaikka mieli tekis hirmusti kehua ja ylistää, niin joskus pikkusen kannattaa hillitä hinkua. Tai tiputella vähemmän, ei vuolaasti.

Ylenpalttinen kehuminen, kun voipi tuntua falskilta. Epäluotettavalta...

Kukapa ei kehuista edes salaa joskus tykkäis, mutta kehu sekin jos vaikka toteaa vaan, että mä viihdyn sun seurassa tai ompa kiva jutella sun kanssa tms. Ei mitään ulkonäön tms.kehumista.☺️

Ihmisille kuitenkin merkkaa helpisti enemmän se, että niiden kanssa tykätään olla, kun että niitä ihaillaan ja palvotaan kuuluvasti.

• Nicitönnä kirjoitti:

Vähän on uupunut olo, mutta kyl tää tässä hitaasti kyn ei hosu. ☺️

Työiltaa!

Siis ei tänään töihin... huomenna päivävuoroihin ihan...

No nyt vitamiineja ja kaikkea kaksinkäsin. Ja pihalla paljon aikaa, vaikka ois kuin pakkanen...

• Dissident kirjoitti:

Siis ei tänään töihin... huomenna päivävuoroihin ihan...

No nyt vitamiineja ja kaikkea kaksinkäsin. Ja pihalla paljon aikaa, vaikka ois kuin pakkanen...

Oukkei, mä käsnäsin väärin. Nyt tuntuu olevan kevätväsymys, mutta onneksi on lomaa. ☺️

Hiihtämään tarttee mennä, kun pakkasilta höllää.

• Nicitönnä kirjoitti:

Oukkei, mä käsnäsin väärin. Nyt tuntuu olevan kevätväsymys, mutta onneksi on lomaa. ☺️

Hiihtämään tarttee mennä, kun pakkasilta höllää.

Ainiin, kun teillä on siellä lomat...

Meillä täällä vkolla 10, mutta poitsulla oli sillä viikolla riparijuttuja, niin varasin seuraavalle viikolle mökin neljäks päivää. Pidennetty vkonloppu. Sit lasketteluvehkeet vuokralle ja mutkamäkeen. Oon vuosia haaveillut siitä ja nyt syksyllä jo varasin mökin ja makselin.

• Dissident kirjoitti:

Ainiin, kun teillä on siellä lomat...

Meillä täällä vkolla 10, mutta poitsulla oli sillä viikolla riparijuttuja, niin varasin seuraavalle viikolle mökin neljäks päivää. Pidennetty vkonloppu. Sit lasketteluvehkeet vuokralle ja mutkamäkeen. Oon vuosia haaveillut siitä ja nyt syksyllä jo varasin mökin ja makselin.

Juu, eri aikaan lomat. Muistan kun kirjoittelit tuosta mökkireissusta, että semmosen teette.

Tääl on pakkasia luvannu ja on ollutkin aika kovia lukemia. Ois kiva, kun pääsis ulkoilemaan ettei pakkasia tarvi tuvassa pakoilla. Pikkusilla tulee nopeesti kylmä ja paleltumia...

• Nicitönnä kirjoitti:

Juu, eri aikaan lomat. Muistan kun kirjoittelit tuosta mökkireissusta, että semmosen teette.

Tääl on pakkasia luvannu ja on ollutkin aika kovia lukemia. Ois kiva, kun pääsis ulkoilemaan ettei pakkasia tarvi tuvassa pakoilla. Pikkusilla tulee nopeesti kylmä ja paleltumia...

Juu... pitkäaikainen haave...

No kunnolla päälle ja puuhaa. Silleen tarkenee. Pikkuisemmat touhuaa yleensä posket punaisena omiaan ulkona. Pärjäävät hyvin. Ja sit maistuu ruoks hyvin.

• Dissident kirjoitti:

Juu... pitkäaikainen haave...

No kunnolla päälle ja puuhaa. Silleen tarkenee. Pikkuisemmat touhuaa yleensä posket punaisena omiaan ulkona. Pärjäävät hyvin. Ja sit maistuu ruoks hyvin.

Luvannu -20 ja jopa purevuus -30...pienemmät haihduttaa lämpöä enempi, mitä me isot. Maan rajassa vieläpä...ootetaan että on jossakin - 10 ja - 15 kohilla. ☺️

Toisella muksuista on pakkasallergiaa, mulla oli lapsena myös..nokkosihottumaa naamassa pakkasesta. Itellä taas iskee astmaattisen yskän kova pakkanen. 😣

Saiskohan lääkärin määräämänä etelän lomia?😇

• Nicitönnä kirjoitti:

Luvannu -20 ja jopa purevuus -30...pienemmät haihduttaa lämpöä enempi, mitä me isot. Maan rajassa vieläpä...ootetaan että on jossakin - 10 ja - 15 kohilla. ☺️

Toisella muksuista on pakkasallergiaa, mulla oli lapsena myös..nokkosihottumaa naamassa pakkasesta. Itellä taas iskee astmaattisen yskän kova pakkanen. 😣

Saiskohan lääkärin määräämänä etelän lomia?😇

No voi pihkura....

No jospa pitäis hillittyä keliä...

Kaikkia vitsauksia sitä onkin.

Lotto päivitettynä peukut pystyssä oikea resepti...

• Dissident kirjoitti:

No voi pihkura....

No jospa pitäis hillittyä keliä...

Kaikkia vitsauksia sitä onkin.

Lotto päivitettynä peukut pystyssä oikea resepti...

Älä muuta veisaa, ei tullu lottovoittoa. Mulla ei ole arpaonnea, mutta ehkäpä se onkin niin että kaikkia ei voi lykästää kaikessa?

Jokanen saa osansa jossakin ja jollakin tapaa...mutu. Täs kohtaa hyvät yöt ja makeita unia palstan lukijoille ja kommentaattoreille. Niin silmää luppaa, että annan periksi unelle. 😴☺️

• Nicitönnä kirjoitti:

Älä muuta veisaa, ei tullu lottovoittoa. Mulla ei ole arpaonnea, mutta ehkäpä se onkin niin että kaikkia ei voi lykästää kaikessa?

Jokanen saa osansa jossakin ja jollakin tapaa...mutu. Täs kohtaa hyvät yöt ja makeita unia palstan lukijoille ja kommentaattoreille. Niin silmää luppaa, että annan periksi unelle. 😴☺️

Palaillaan. Ja öit.

Pitänee itsekin hipsiä unille.

• houmatavasit
        fuuuuuuuuuuuck kirjoitti:

Kuulostaa, et naiset on kohteliaasti feidanneet sut. Naisia harvoin kiinnostaa, jos miehen suurin motiivi pariutua on "saada pillua" tai "saada tyttöystävä" eli ihan sama kuka/millainen, kunhan täyttää sen roolin mitä mies naiselta haluaa.

Eihän suhun oo mahdollista ihastua, kun sua ei pääse tunteimaan. Jos oot treffeillä kuin työtä hakemassa, yrität saada toisen kiinnostumaan susta sen sijaan, että YRITTÄISIT AIDOSTI TUTUSTUA toiseen ja ANTAA TOISELLE MAHDOLLISUUDEN TUNTEA SUT (ei siis jotain kuvaa, mistä pitäis tykätä). Ja sitten, todellisuuteen, ei vaan omaan himoon saada joku nainen, perustuen voi myös järjellä päättää kannattaako jatkaa. Siis myös niin päin, et haluutko sen naisen elämääs.

Koska jos haluut pelkkää pillua, niin sit jonnekin lihatiskille tai maksullisiin.

Toki diettaillessa himot ei aina mee yksiin ihan fysiologisista syistä (se feromonien yhteensopivuus) mut jos asenne on muuten kunnossa, niin tsäänssit paranee huomatavasit.

• hetkenvitutti

Vitutuksesta iloon. Joku ryökäle kolhi mun 2 kk vanhaa uutuuttaan kiiltävää autoa abc.n parkissa. Varmasti tahallaan kun näki et uusi. Ovessa pienehkö lommo ja maalipinta siitä kohtaa rikki. Ilokseni huomasin että kaiken kattavassa vakuutuksessani on pysäköinti turva joten arvokas paikkaaminen ja maalaus ei vaikuta edes bonuksiin.

• iinezzz

Unhohda treffailut ja ota joku uusi harrastus. Olen ollut yli 2v sinkkuna ja alussa kävin muutamat treffit ja oli joku suhteen tynkäkin.
      Nyt ei ole enää intoa hakea ketään ja olen keskittynyt entistä enemmän treenaamaan lajia, josta aiemmin pidin. Hyvä fyysinen kunto ja itsensä kehittäminen vie ajatukset pois tuosta turhuudesta--parisuhteen etsimisestä.

• Rujo_ukko

Paljon oot saanu selityksiä. Kaikki ei pääse edes treffeille. Parisuhdetta ei oikeestaan kannata väkisin etsiä. Järjestetyt treffit on hirveän epäaito tilanne. Miehenä sun pitää olla hyvin erikoislaatuinen ja saada ne naisen sukat pyörimään jaloissa samantien. Lisäksi ne samat prinsessat siellä pyörii vuodesta toiseen treffipalstoilla.

Itseluottamuksen pitää olla rautaa ja kehua ei kannata jollei osaa sanoa sitä aidosti ja vakuuttavasti

• Parisuhde on alusta loppuun asti projekti. Sen alkuunsaattaminen voi vaikuttaa ylipääsemättömältä esteeltä, ja joissain tapauksissa se sellaiseksi jääkin, mutta kun alkuun päästään, ovat jälleen uudet haasteet edessä.

Missään tapauksessa ei kannata lannistua alkuunsaattamisvaikeuksien edessä, ne kokemukset vain auttavat projektissa myöhemmin ilmenevien vaikeuksien käsittelyssä. Tärkeintä on olla antamatta periksi vaikeuksien tullessa eteen, ja kaikissa projekteissa niitä väistämättä tulee.

Erityisesti vaikeuksia tulee parisuhteenkaltaisessa projektissa, jossa ennalta-arvaamattomia muuttujia on puolisosta johtuen liian paljon yhden ihmisen käsiteltäväksi.

Alkuunsaattamisvaiheen jälkeen tulee nopean (taikka poikkeuksellisesti hitaan) etenemisen vaihe, jota seuraa huonosta etukäteissuunnittelusta johtuva tavoitteen hämärtyminen. Parisuhdeprojektissahan etukäteissuunnittelua taikka aikataulutusta ei juurikaan voi tehdä, koska puolison mielestä se ei olisi romanttista. Tästä seuraa resurssien epäoptimaalinen kohdentaminen ja konfliktit projektiosapuolien kesken.

Parisuhdeprojektien onnistumisen esteenä ovat joskus epärealistiset odotukset sen taloudellisesta kannattavuudesta jommankumman osapuolen puolesta. Monesti epäonnistuminen johtuu pikemminkin psykologisista kuin taloudellisista syistä.

Parisuhdeprojektin kannattavuutta ei tästä syystä voi laskea euromäärissä. Tietysti psykologiset odotukset voitaisiin arvottaa euroiksi monellakin tavalla, mutta se ei välttämättä sittenkään toisi ratkaisua projektin aikana ilmenneisiin ongelmiin, vaikka matemaattisen keinon niihin pureutumiseen se toisikin.

Projektin aikana ilmenneet ongelmat liittyvät yleensä osapuolten luottamukseen toisiaan ja projektia kohtaan sekä sitoutumiseen yhteiseen tavoitteeseen. Projektin menestykselliseen jatkamiseen ei siis tarvita matematiikkaa taikka talousteorioita, riittää kun pitää projektikumppanin tyytyväisenä tuomalla hänelle kukkia silloin tällöin.

Kaikkiin projekteihin siis kuuluu alkuunsaattamisvaikeudet ja niiden aikana ilmaantuvat ongelmat. On kuitenkin huomattava, että projektit yleensä loppuvat aikanaan. Tavoitteet saavutetaan taikka niiden saavuttaminen on käynyt mahdottomaksi. Joissain tapauksissa projekti ei tavoitteidensa puolesta pääty koskaan, mutta siihen osalliset alkavat poistua joistain syistä.

Parisuhdeprojektissa projekti saattaa päättyä monestakin syystä. Projektiosapuolet saattavat joko yksissä tuumin taikka yhdessä luopua projektista osittain tai kokonaan, taikka sitten toinen osapuoli siirtyy maallisen tuotantotalouden piiristä taivaalliseen harppuorkesteriin.

Toisin sanoen, projekti saattaa päättyä sen perustana olevan sopimuksen päättämiseen osapuolien toimesta, taikka sen purkautumiseen projektiosapuolen luonnollisen poistuman vuoksi.

Projektin onnistumista voidaan jälkikäteen mitata monella tavalla. Päästiinkö tavoitteisiin? Jos ei päästy, tuottiko projekti mitään lisäarvoa kenellekään? Nämä ovat vain muutamia arvoa mittaavia kysymyksiä.

Kenties ratkaisevin kysymys on, voiko ihminen olla onnellinen, vaikkei parisuhdeprojektia koskaan aloitakaan?

Tosiasia, ettei puolisoa ole, ei tarkoita etteikö parisuhdeprojektia olisi aloitettu. Jo pelkkä haave sellaisesta on projektin aloittamista.

• Buhahaha

Ei hitaasti lämpeneviä naisia enää nykyään juuri ole. Jos mies ei tee naiseen vaikutusta ensitapaamisella, ei se siitä myöhemminkään miksikään muutu.

• fuuuuuuuuuuuck
        Buhahaha kirjoitti:

Ei hitaasti lämpeneviä naisia enää nykyään juuri ole. Jos mies ei tee naiseen vaikutusta ensitapaamisella, ei se siitä myöhemminkään miksikään muutu.

Tämän lausunnon kanssa olen samaa mieltä.
        Jos nainen ei osoita jo 1.treffeillä suurta vastakaikua niin se ei tule oman kokemani perusteella tapahtumaan myöhemminkään. Hyvin helposti tulee se kaverikortti muussa tapauksessa.
        Itsellä on ehkä taipumusta tutustua aika hitaasti ilman mitään flirttailua ja koskettelua ym.

• Yksinäinen elämä ja flunssa vituttaa.

Mä kylläistyin olemaan se, joka aina kysyy treffeille ja aina ensimmäiseksi osoittaa kiinnostusta. Nyt mennään kolmatta vuotta ilman treffejä ja muita live naiskontakteja.

• fuuuuuuuuuuuck

Tiedän tunteen enemmän kuin hyvin, kukaan nainen ei osoita oma-aloitteisuutta vaan kaikki on miehen vastuulla.
        Välillä treffeillä saa itse hoitaa kaiken puhumisen ja nainen ei kysy juuri mitään takaisin.
        Oikeasti.. Vaikka sua ei naisena kiinnostaisi niin kai sitä voit silti edes yrittää tutustua sen tunnin verran..
        Mutta kuten kerroit itsekin niin mitään ei ainakaan tule tapahtumaan jos tämän kaiken yrittämisen lopettaa.
        Ei tinderissäkään kukaan nainen ikinä aloita keskustelua siloin kun en sitä itse tee..
        Pakko vain jatkaa yrittämistä..

• rajathoi

Tiedän tunteen enemmän kuin hyvin, kukaan nainen ei osoita oma-aloitteisuutta vaan kaikki on miehen vastuulla.
        Välillä treffeillä saa itse hoitaa kaiken puhumisen ja nainen ei kysy juuri mitään takaisin.
        Oikeasti.. Vaikka sua ei naisena kiinnostaisi niin kai sitä voit silti edes yrittää tutustua sen tunnin verran..
        Mutta kuten kerroit itsekin niin mitään ei ainakaan tule tapahtumaan jos tämän kaiken yrittämisen lopettaa.
        Ei tinderissäkään kukaan nainen ikinä aloita keskustelua siloin kun en sitä itse tee..
        Pakko vain jatkaa yrittämistä..

Jos naista ei kiinnosta puhua treffeillä, lähde suosiolla pois. Kyllä, niin voi tehdä. voi sanoa "kun sua ei selvästikään kiinnosta jutella/tutustua, niin saman tien voin sit lähtee."

Aktiivisuus on hyvä, mut ihmissuhteet on kahden kauppaa, eli kannattaa miettiä tarkasti mitä tekee ja minkä eteen, ettei katkeruudellaan ja "minulle kuuluu"-asenteella jo karkoita muita. Tinderissä pitään panostaa kuviin jne.

• 12121212121212

Tiedät kyllä ongelman nimen.
      - paranna ulkonäköäsi niin paljon kuin voit (eli luultavasti melko vähän)
      - hanki rahaa ja statusta (ei auta heti, eikä koskaan ellei niitä ole huomattavasti)
      - opettele pelimiestaitoja, ala ottamaan riskejä. Pyri kohti seksiä, naiset mittaavat kemian määrää mm. sillä kuinka nopeasti "asiat vain tapahtuvat". Riskinotto tarkoittaa myös tylympiä pakkeja, se hinta on maksettava siitä että osoittaa naisille olevansa se rohkea, intohimoinen ja määrätietoinen kemiaa pursuava mies

• mies_86__

En käyttäisi sanaa vitutus omasta tämänhetkisestä tilastani... pikemminkin kaipuusta oman ihastukseni luokse, vaikka tuskin edes häntä kunnolla tunnen. Muistan kylläkin monen vuoden takaa ja varmasti hänkin minut... tosin mä oon Turussa ja hän Hesassa.

Vituttavia tyyppejä olen oppinut välttelemään ja myös sivuuttamaan heidän antamansa tuomionsa paremmin aikaisempaan verrattuna. Myös lähipiirissäni ihmisissä on ärsyttäviä piirteitä... kuten epäilemättä minussakin on.

• melkokaikenlaista

Hienoa ehkä melko Kafkamaistakin. osittainkin, sentään et mennyt aivan Dalin surrealistiselle puolelle tässä erittäin taiteellisessa kirjoituksessasi.

• kokeiletätä

Tuo on läpileikkaus naisista treffipalstoilla, ei sen kummempaa.
      Tietenkin se harmittaa kun naiset ovat toistensa kopioita sanavarastoja myöden.
      He tekivät sinulle palveluksen. Ei heistä sinulle olisi ollut pariksi kuitenkaan. Ja mieti olisitko edes itsekään sitä halunnut. Nyt tietysti ajattelet että olisit, mutta entä sitten jos olisit tuntenut heidät paremmin ja et olisi saanut pakkeja.
      Ota seuraaville treffeille vastaus valmiiksi. Kun nainen kertoo ettei kavereita ole koskaan liikaa, niin suostu siihen. Ota heistä jokaisesta kaveri itsellesi. Ole kaveri heille. Tunnet heidät sitten paremmin. Kesytä heitä ja väsytä. Älä tee itse aloitteita, mutta ole valmis jos he kaipaavat kavereita. Anna kaikkien tietää, että sinulla on myös muita kavereita jos se on tarpeen heidän tietää.
      Vietä aikaa heidän kanssaan aina kun on mahdollista. Heillä saattaa olla muita kavereita mitä et tunne vielä myös. Laajenna aina kun on mahdollista. Kun tunnet vähintään sata kaveria, niin silloin taso on jo hyvä.
      Älä ota heihin yhteyttä anna heidän ottaa sinuun. Älä jätä vastaamatta.
      Käy vaan edelleen treffeillä ja anna kaikkien kavereiden tietää se myös kun tapaatte.
      Ei se kaveruus ole niin huono juttu. Kaveruudet johtaa uusiin kaveruuksiin ja taas uusiiin.
      Sitten on ainakin kontakteja.
      Ei sillä ole mitään väliä jos nainen haluaa olla vain kaveri. Anna hänen olla sitä.
      Jos hän sitä oikeasti sitä tarkoittaa niin se selviää kyllä.
      Kun kaveripiirisi on tarpeeksi suuri sinulla ei ole enää edes tarvetta treffata uusia.
      Joka päivälle riittää jo menoa muutenkin.
      Älä menetä mainettasi. Jos olet kusipää naiselle niin siitä saavat muutkin naiset tietää.
      Ja kaveripiirisi onkin kohta aika pieni.
      Ei kaikkea tarvitse saada heti, parempi tulee ajan kanssa.
      Ja kestävämpi.

• katoavatkaverit

Miten alat nettitreffeillä naiselle kaveriksi? Yleisin kommentti kun on "ollaanko vain kavereita" niin tämän jälkeen nainen katoaa. Mikä kaveri on sellainen jota ei ole ja kuulu enää tuon lauseen jälkeen?

• fuuuuuuuuuuuck
        katoavatkaverit kirjoitti:

Miten alat nettitreffeillä naiselle kaveriksi? Yleisin kommentti kun on "ollaanko vain kavereita" niin tämän jälkeen nainen katoaa. Mikä kaveri on sellainen jota ei ole ja kuulu enää tuon lauseen jälkeen?

Naisten sanoja täytyy osata tulkita rivien välistä.
        Useimmiten kun nainen sanoo että "ollaan vain kavereita" niin se on kiertoteitse sanottuna että "en halua nähdä sua enää ikinä".
        Mutta jos keskustelu kulkee treffeillä ja teillä on esim joku yhteinen liikuntaharrastus ja nainen sanoo jotakin tyyliin, että "laita viestiä jos haluaisit nähdä kavereina" niin tuossa tapauksessa olisi ehkä mahdollisuudet ollakin kavereita.

• huonomerkkivartaitse

Onko noin vaikeata oikeasti, menet vain ja sanot koska se nainen ei sinua tapa jos kerrot tunteesi suoraan, vaikka sanot että: olen heikko ja pelottaa kertoa se asia että olen ihastunut sinuun, meinasin tekosyynäkin ottaa jonkun että vaihdoin kaukosäätimen pattereita.

• Sinkkukinkku

Naisten sanoja täytyy osata tulkita rivien välistä.
        Useimmiten kun nainen sanoo että "ollaan vain kavereita" niin se on kiertoteitse sanottuna että "en halua nähdä sua enää ikinä".
        Mutta jos keskustelu kulkee treffeillä ja teillä on esim joku yhteinen liikuntaharrastus ja nainen sanoo jotakin tyyliin, että "laita viestiä jos haluaisit nähdä kavereina" niin tuossa tapauksessa olisi ehkä mahdollisuudet ollakin kavereita.

Näinhän se on. "Ollaan vaan kavereita" tarkoittaa "en haluu suoraan sanoa, että en haluu nähdä sua, koska en tiedä miten siihen reagoit/haluun olla mukava ulos päin." Toho voi heittää vastauksena "no jos haluut nähä kaverina, niin pistä viestiä."

Ei kannata odottaa viestiä, mut tarttua tilaisuuteen, jos sellainen tulee.

• Aitosinkkumies-

Vituttaa olla sinkku. Haluaisin parisuhteen mutta vittu kun naisille ei kelpaa kunnolliset miehet.

• fuuuuuuuuuuuck

Sepä se.
        Kun naiset sanovat että haluavat kunnollisen miehen niin he oikeasti tarkoittavat että haluavat tarpeeksi komean ja pitkän ja korkean statuksen omaavan miehen (joka olisi myös kunnollinen).
        Naisilla on tapana unohtaa mainita ne pinnalliset ominaisuudet jotka oikeasti vaikuttavat miehellä parisuhteeseen pääsemiseen, jos näin ei olisi niin minä ja sinä ei oltaisi koskaan sinkkuina vaikka todellisuus on päinvastoin.

• Laitoin paidan väärinpäin päälle. Pesukone meni rikki. Puuro oli liian kuumaa.

• SoliterniuM1977__

Joo-o. Tässä kun lukee näitä parisuhteenetsimiskokemuksia niin täytyy olla oikeastaan iloinen että en ole lähtenyt siihen rumbaan mukaan. En tule lähtemäänkään. Muutenkin 30-40v sinkkunaisilla ola ylipainoa ja lapsia. Ei kiinnosta. On kiva elää yksin ilman tällaisia vastuita. Yksin hautaan asti, ellei joku hoikka lapseton nainen tule tekemään aloitetta. Siinä tapauksessa voisin katsella. Näin se menee. Piste.

• Eitoimi.ei

No jos on kivaa elää yksin, niin miksi valitat. Mitä se haittaa, jos sinkkunaisilla on ylipainoa ja lapsia, jos he eivät sinua kiinnosta.
        Olet ilmeisesti itse yli 40, niin on aika mahdotonta, että lapseton nainen tulisi tekemään aloitetta ikäisellesi. Kun normaalisti ikäisiläsi on lapsia. Ja ne nuoremmat harvemmin tulee keski-ikäisille aloitteita tekemään, no joskus, mutta ehkä sellainen, joka ei omanikäisten keskuudessa ole suosittu. Eli mahdoton yhtälö, mutta eihän tämä sinulle ole ongelma, koska elämäsi on yksinkin kivaa.

• plinsessa

Mahtava viikonloppu .. kukkia, hyvää ruokaa, seikkailuja, kulttuuria ja seksiä.
      Mutta, haloo ..... mikä kestää. Kuinka pitkään tässä nyt joutuu odottomaan?
      Missä on plinsessan timanttisormus!!!

Kyllä nyt v*tuttaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      87
      4016
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1842
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      113
      1179
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      101
      1133
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      75
      1013
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      166
      905
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      856
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      821
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      61
      790
    10. Huono grilli kokemus

Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll
      Puolanka
      22
      781
    Aihe