Onko Jeesus koskaan vastannut teille?

Tyhmäkysymyskö

Siis tarkoita että onko hän vastannut niihin rukouksin joita te olette hänelle osoittaneet? Jos on niin millaisia "vastauksia" olette saaneet ja miten?

34

642

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus teloitettiin n. 2000 vuotta sitten. Selkosuomeksi, hän on kuollut. Jos kuollut ihminen vastailee, kyseessä on harha-aistimus.

"Harha-aistimukset ovat luonteeltaan mielisairauteen verrattavissa (psykoottisia), jos henkilö on vakuuttunut niiden todellisuudesta ja ne muodostuvat erilaisten harhaluulojen perustaksi. Psykoottisesta sairaudesta kärsivä henkilö voi ääniä kuullessaan usein kuitenkin ymmärtää ne vain harha-aistimuksikseen. Sairautensa vakavammissa vaiheissa hän voi menettää tyystin todellisuudentajunsa uskoen ehdottomasti harha-aistimustensa todellisuuteen."
      (Lähde: Terveyskirjasto Duodecim, Harha-aistimus, hallusinaatio)

• wewewewewewewe

Minä luen sinulle tuomion. Jumala ei anna sinun syntejäsi anteeksi. Sinä joudut helvetin tuleen. Minä en ole tästä tuomiosta päättänyt, vaan sen on sinulle antanut Pyhä Henki, joka pyysi minua julkaisemaan sinulle määrätyn tuomion.

Mt 5: se, joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.

Mt 12:36 Minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, jonka ihmiset lausuvat, heidän on tuomiopäivänä tehtävä tili. 37 Sanojesi perusteella sinut julistetaan syyttömäksi, ja sanojesi perusteella sinut tuomitaan syylliseksi."

Jh 20: 21 Jeesus sanoi uudelleen: "Rauha teille! Niin kuin Isä on lähettänyt minut, niin lähetän minä teidät." 22 Sanottuaan tämän hän puhalsi heitä kohti ja sanoi: "Ottakaa Pyhä Henki. 23 Jolle te annatte synnit anteeksi, hänelle ne ovat anteeksi annetut. Jolta te kiellätte anteeksiannon, hän ei saa syntejään anteeksi."

Mt 16:17 Jeesus sanoi hänelle: "Autuas olet sinä, Simon, Joonan poika. Tätä ei sinulle ole ilmoittanut liha eikä veri, vaan minun Isäni, joka on taivaissa. 18 Ja minä sanon sinulle: Sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan kirkkoni. Sitä eivät tuonelan portit voita. 19 Minä olen antava sinulle taivasten valtakunnan avaimet. Minkä sinä sidot maan päällä, se on sidottu taivaissa, ja minkä sinä vapautat maan päällä, se on myös taivaissa vapautettu."

Mk 1:22 Mutta lainopettajat, joita oli tullut Jerusalemista, sanoivat: "Hänessä on Belsebul, itsensä pääpaholaisen voimin hän pahoja henkiä karkottaa." ---- 28 Totisesti: Kaikki tullaan antamaan ihmisille anteeksi, kaikki synnit ja herjaukset, miten he sitten herjaavatkin. 29 Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin." 30 He näet olivat sanoneet, että Jeesuksessa oli saastainen henki.

• wewewewewewewe kirjoitti:

Minä luen sinulle tuomion. Jumala ei anna sinun syntejäsi anteeksi. Sinä joudut helvetin tuleen. Minä en ole tästä tuomiosta päättänyt, vaan sen on sinulle antanut Pyhä Henki, joka pyysi minua julkaisemaan sinulle määrätyn tuomion.

Mt 12:36 Minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, jonka ihmiset lausuvat, heidän on tuomiopäivänä tehtävä tili. 37 Sanojesi perusteella sinut julistetaan syyttömäksi, ja sanojesi perusteella sinut tuomitaan syylliseksi."

Jh 20: 21 Jeesus sanoi uudelleen: "Rauha teille! Niin kuin Isä on lähettänyt minut, niin lähetän minä teidät." 22 Sanottuaan tämän hän puhalsi heitä kohti ja sanoi: "Ottakaa Pyhä Henki. 23 Jolle te annatte synnit anteeksi, hänelle ne ovat anteeksi annetut. Jolta te kiellätte anteeksiannon, hän ei saa syntejään anteeksi."

Mt 16:17 Jeesus sanoi hänelle: "Autuas olet sinä, Simon, Joonan poika. Tätä ei sinulle ole ilmoittanut liha eikä veri, vaan minun Isäni, joka on taivaissa. 18 Ja minä sanon sinulle: Sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan kirkkoni. Sitä eivät tuonelan portit voita. 19 Minä olen antava sinulle taivasten valtakunnan avaimet. Minkä sinä sidot maan päällä, se on sidottu taivaissa, ja minkä sinä vapautat maan päällä, se on myös taivaissa vapautettu."

Mk 1:22 Mutta lainopettajat, joita oli tullut Jerusalemista, sanoivat: "Hänessä on Belsebul, itsensä pääpaholaisen voimin hän pahoja henkiä karkottaa." ---- 28 Totisesti: Kaikki tullaan antamaan ihmisille anteeksi, kaikki synnit ja herjaukset, miten he sitten herjaavatkin. 29 Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin." 30 He näet olivat sanoneet, että Jeesuksessa oli saastainen henki.

"Jumala ei anna sinun syntejäsi anteeksi. Sinä joudut helvetin tuleen. "

NO VOI V***U!!!

• Tyhmäkysymyskö
        wewewewewewewe kirjoitti:

En minä tuota kysynyt vaan sitä että onko Jeesus koskaan vastannut sinulle? Jos on niin millaisia vastauksia olet saanut ja miten? Tähän siis toivoisin vastausta. Kiitos.

Luettuasi nyt tuomion olet uskonharhaisi mukaisesti varmistanut paikkasi kuvailemassasi helvetin tulessa.

Onhan nimittäin kristinuskonharhan opin mukaista, että tuomion lukee vain heidän mielikuvitusjumalansa.

Onnittelut ja hyvää matkaa!

• wewewewewewewe
        he-ma kirjoitti:

Luettuasi nyt tuomion olet uskonharhaisi mukaisesti varmistanut paikkasi kuvailemassasi helvetin tulessa.

Onhan nimittäin kristinuskonharhan opin mukaista, että tuomion lukee vain heidän mielikuvitusjumalansa.

Onnittelut ja hyvää matkaa!

Jeesus antoi opetuslapsilleen tehtäväksi julistaa tuomioita siten, kuin Pyhä Henki heille ilmoittaa. Tämä on Raamatun mukaista. Näin minäkin toimin Pyhän Hengen antaman ohjeen mukaisesti.

Sinä "he-ma" toisin luit tuomiosi minulle ilman Pyhä Hengen ilmoitusta, mikä on sinulle kadotukseen vievää syntiä. Annan sinulle "he-ma" sinua koskevat paikat Raamatusta:

Juud 1:4 Teidän joukkoonne on näet luikerrellut ihmisiä, joista jo kauan on ollut tuomio kirjoitettuna. Nämä jumalattomat kääntävät meidän Jumalamme armon riettaudeksi ja kieltävät ainoan Valtiaamme ja Herramme Jeesuksen Kristuksen.

Mt 13:39 Paholainen, joka kylvi rikkaviljaa, on Saatana, elonkorjuu on maailman loppu, ja korjuumiehet ovat enkeleitä. 40 Niin kuin rikkavilja kootaan ja hävitetään polttamalla, niin tapahtuu maailman lopussa. 41 Ihmisen Poika lähettää enkelinsä, ja he kokoavat hänen valtakunnastaan kaikki, jotka viettelevät pahaan ja harjoittavat vääryyttä. 42 Enkelit heittävät heidät tuliseen pätsiin, ja siellä itketään ja kiristellään hampaita.

• jooeisitäjeesustataas
        wewewewewewewe kirjoitti:

Älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi. Jos pyhähenki alkaa jutella niin suosittelen suljetulle osastolle hakeutumista yleisen turvallisuuden tähden.
        Mieluummin menen vaikka helvettiin kuin uskovaisten sekaan narsisti-sadistijumalan "taivaaseen" harpunhinkkausta kuuntelemaan.
        "Pyrimme CO2-neutraaliuteen ja pah-hiukkasten välttämiseen, joten ilmoitamme että helvetti on lopettanut kokonaan hiilen ja avotulen käytön. Olemme siirtyneet lämmityksessä kokonaan lämpöpumppujen käyttöön. Pyydämme asukkailta malttia lämmön säätelyssä. Tarvittaessa saunaosastomme on käytettävissä ympäri vuorokauden. Lämmikkeitä ja virvokkeita saa nauttia vapaasti."

Jeesus antoi opetuslapsilleen tehtäväksi julistaa tuomioita siten, kuin Pyhä Henki heille ilmoittaa. Tämä on Raamatun mukaista. Näin minäkin toimin Pyhän Hengen antaman ohjeen mukaisesti.

Sinä "he-ma" toisin luit tuomiosi minulle ilman Pyhä Hengen ilmoitusta, mikä on sinulle kadotukseen vievää syntiä. Annan sinulle "he-ma" sinua koskevat paikat Raamatusta:

Juud 1:4 Teidän joukkoonne on näet luikerrellut ihmisiä, joista jo kauan on ollut tuomio kirjoitettuna. Nämä jumalattomat kääntävät meidän Jumalamme armon riettaudeksi ja kieltävät ainoan Valtiaamme ja Herramme Jeesuksen Kristuksen.

Mt 13:39 Paholainen, joka kylvi rikkaviljaa, on Saatana, elonkorjuu on maailman loppu, ja korjuumiehet ovat enkeleitä. 40 Niin kuin rikkavilja kootaan ja hävitetään polttamalla, niin tapahtuu maailman lopussa. 41 Ihmisen Poika lähettää enkelinsä, ja he kokoavat hänen valtakunnastaan kaikki, jotka viettelevät pahaan ja harjoittavat vääryyttä. 42 Enkelit heittävät heidät tuliseen pätsiin, ja siellä itketään ja kiristellään hampaita.

Eli voimme todeta, ettei Jeesus ole sinulle ikinä mitään sanonut eikä vastannut.

Ja Johanneksen jutussa Jeesus puhaltaa henkeä vain 12:lle ihmiselle, ei siis kovin monelle. Teille ei annettu oikeutta jättää antamatta syntejä anteeksi.

• Ei ainakaan jonkun täyspäisen ulkopuolisen todistajan läsnäollessa Jeesus ole koskaan vastannut kenellekään.

• wewewewewewewe

• Paavalikin kuulemma on torjunut viisaiden raamatuntutkijoiden mukaan ettei liekkihelvettiä ole olemassakaan, on vain tyhjiin raukeaminen.

• Jesse-tiennäyttäjä

Jeesus puhuu tekojensa kautta. Planeetta kiertää radoillaan, ne puhuu tieteen kieltä, niihin voi luottaa.
      Mutta ylhäältä tuleva viisaus on ensiksikin puhdas, sitten rauhaisa, lempeä, taipuisa, täynnä laupeutta ja hyviä hedelmiä, se ei epäile, ei teeskentele. Se on tarkoitettu ihmisille opetukseksi mihin tähdätään.
      Missä on tieteen rakkaus, Tie totuus ja elämä. Tieteen tarkoitus on tehdää rahaa, se tieteen tekijät uskoo mainoksiin. Minä en.

• Tyhmäkysymyskö

Ei kun en minä tätäkään kysynyt vaan sitä että onko Jeesus koskaan vastannut teille? Miten ja millä tavalla tämä tapahtui? Tuntuu oudolta että palsta on täynnä tosiuskovaisia mutta kukaan heistä ei ole ilmeisesti koskaan saanut yhtäkään vastausta rukouksiin? Ihmeellistä touhua.

Eli kysytään nyt kuitenkin vielä kerran: Siis tarkoita että onko hän vastannut niihin rukouksin joita te olette hänelle osoittaneet? Jos on niin millaisia "vastauksia" olette saaneet ja miten?

PS. Niin ja tieteen määrittely menee tuossa kyllä ihan poskelleen. Ei tieteen tarkoitus ole tehdä rahaa. Kaupallisuus ja markkitalalous tekee rahaa, ei tiede. Tieteen tarkoitus on TIETO ja TIETÄMINEN.

Miten ihmeessä sellaisella tiedolla että kuinka monta sammakkolajia maailmassa on tehdään rahaa? Tai miten sillä tehdään rahaa kun selvitetään historiatieteessä mitkä olivat talvisodan todelliset syyt?

• dfgdfgdj
        Tyhmäkysymyskö kirjoitti:

Ei kun en minä tätäkään kysynyt vaan sitä että onko Jeesus koskaan vastannut teille? Miten ja millä tavalla tämä tapahtui? Tuntuu oudolta että palsta on täynnä tosiuskovaisia mutta kukaan heistä ei ole ilmeisesti koskaan saanut yhtäkään vastausta rukouksiin? Ihmeellistä touhua.

Eli kysytään nyt kuitenkin vielä kerran: Siis tarkoita että onko hän vastannut niihin rukouksin joita te olette hänelle osoittaneet? Jos on niin millaisia "vastauksia" olette saaneet ja miten?

PS. Niin ja tieteen määrittely menee tuossa kyllä ihan poskelleen. Ei tieteen tarkoitus ole tehdä rahaa. Kaupallisuus ja markkitalalous tekee rahaa, ei tiede. Tieteen tarkoitus on TIETO ja TIETÄMINEN.

Miten ihmeessä sellaisella tiedolla että kuinka monta sammakkolajia maailmassa on tehdään rahaa? Tai miten sillä tehdään rahaa kun selvitetään historiatieteessä mitkä olivat talvisodan todelliset syyt?

Oliskos niin, ettei tämä Suomi24 foorumi ole oikea paikka keskustella uskonkysymyksistä. Tämä on saastunut foorumi. Tämä ei ole Jumalalle mieleinen seurakunta.

• Tyhmäkysymyskö
        dfgdfgdj kirjoitti:

Oliskos niin, ettei tämä Suomi24 foorumi ole oikea paikka keskustella uskonkysymyksistä. Tämä on saastunut foorumi. Tämä ei ole Jumalalle mieleinen seurakunta.

Niin että keneltä olet saanut ilmoituksen tästä? Onko jumala ottanut sinuun yhteyttä ja sanonut että "Suomi 24 ei ole hyvä"? Vai mistä olet saanut tämän tiedon?

• Tyhmäkysymyskö

Niin että keneltä olet saanut ilmoituksen tästä? Onko jumala ottanut sinuun yhteyttä ja sanonut että "Suomi 24 ei ole hyvä"? Vai mistä olet saanut tämän tiedon?

Eipä löydy tähänkään yhtäkään vastausta...

• Tyhmäkysymyskö kirjoitti:

Eipä löydy tähänkään yhtäkään vastausta...

Todistus siitä että Jeesus on hiljainen ja kuollut

• Tyhmäkysymyskö
        torre12 kirjoitti:

Todistus siitä että Jeesus on hiljainen ja kuollut

Ainakin se todistaa sen puolesta, että tämän palstan hihhuli-jengi sekoittaa uskonnon ja politiikan reippaasti keskenään. Tarkoittaa sitä että otetaan pitkiä lainauksia raamatusta ja sitten tulkitaan niitä mahdollisimman "änkyrästi". Vedotaan jumalan sanaan jotka on joku kirjoittanut 2000 vuotta sitten jossain teltassa autiomaassa.

Ainakin se todistaa sen puolesta, että tämän palstan hihhuli-jengi sekoittaa uskonnon ja politiikan reippaasti keskenään. Tarkoittaa sitä että otetaan pitkiä lainauksia raamatusta ja sitten tulkitaan niitä mahdollisimman "änkyrästi". Vedotaan jumalan sanaan jotka on joku kirjoittanut 2000 vuotta sitten jossain teltassa autiomaassa.

Eikö ateistit sekoita ateismia ja politiikkaa toisiinsa 😳❓

• usko.vainen kirjoitti:

Ehkä jotkut. Itse en usko Jumalaan, mutta se ei liity poliittisiin mielipiteisiini.

• Tyhmäkysymyskö
        usko.vainen kirjoitti:

Kerro miten ateismi yhdistetään politiikkaan?????!!!! Tämä on todella mielenkiitoinen "ajatus". Lyhyesti sanottuna todella typerä, johon olisi hyvä saada jonkinlainen vastaus.

Kerro miten ateismi yhdistetään politiikkaan?????!!!! Tämä on todella mielenkiitoinen "ajatus". Lyhyesti sanottuna todella typerä, johon olisi hyvä saada jonkinlainen vastaus.

Siten miten se liitetään kaikkeen muuhunkin. 🤗
        Kieltämällä Jumala ja kaikki kristillisyys ja syöttämällä humanismia ja evoteoriaa 🤗

• tositapaus

Kuukausia todella kipeän polveni paranemisen puolesta rukoiltiin n. 10-henkisessä ryhmässä. En oikeastaan edes odottanut saavani rukoukseen vastausta, mutta sanoin sen aiheeksi, kun kysyttiin. Polveni parantui kolme vuotta sitten täysin kolmen viikon aikana tullen joka päivä paremmaksi ja paremmaksi. Esimerkkejä omasta ja toisten rukousvastauksi Justa löytyisi paljon, mutta olen huomannut niiden saavan osakseen vain pilkkaa. Jumalan todellisuuden havaitseminen saa joskus säikähtämään ja putoamaan polvilleen.

• Kun kirjoitat "vastauksia" mitä sillä tarkoitat?

• länkkäjankalle

Lopeta länkytyksesi, jankka!!!

• sage8.ei.kirj

Meillä on ilmeisesti yhteinen kyttä jonka työ on vahtia meitä ja muutamia muita rekisteröidyllä kirjoittavia. On siinä mielenkiintoinen työsarka. Kysyi tuossa ylempänä olenko alkanut jehovaksi.

• länkkäjankalle kirjoitti:

Lopeta länkytyksesi, jankka!!!

Huonolla tuulella?

• sage8.ei.kirj kirjoitti:

Meillä on ilmeisesti yhteinen kyttä jonka työ on vahtia meitä ja muutamia muita rekisteröidyllä kirjoittavia. On siinä mielenkiintoinen työsarka. Kysyi tuossa ylempänä olenko alkanut jehovaksi.

Jotenkinhan aikaa on kulutettava ja jos saa nautintonsa toisten kyttäämisestä, minkäs sille sitten voi. Sehän on aika hauska juttu, jos joku luulee sinun alkaneen jehovaksi :)

• Eerikatässämoi kirjoitti:

Jotenkinhan aikaa on kulutettava ja jos saa nautintonsa toisten kyttäämisestä, minkäs sille sitten voi. Sehän on aika hauska juttu, jos joku luulee sinun alkaneen jehovaksi :)

Olkaamme iloisia kun annamme kyttääjälle työn iloa. Jehovaksi epäily oli vastailon antamista :)

• sage8 kirjoitti:

Olkaamme iloisia kun annamme kyttääjälle työn iloa. Jehovaksi epäily oli vastailon antamista :)

Näin teemme :)

• Teelak
        Eerikatässämoi kirjoitti:

Näin teemme :)

Laitatteko teksarinne samaan mukiin.

• Teelak kirjoitti:

Laitatteko teksarinne samaan mukiin.

Mitäköhän sinä mahdat tarkoittaa? Jos tuo teksari on tekohampaat, niin vastaus on, että ei, emme sopineet laittavamme tekohampaita samaan lasiin. Vaikka jos jostain löydän tekohampaat, voin minä niitä samaan lasiinkin sovitella vaikka sinunkin kanssasi.

• Jumalapuhuu

Jumalan ääni (tosiasiat puoltavat äänen tulleen Jumalalta) on varoittanut tai kehoittanut tekemään jotakin. Sisäinen hiljainen ääni, josta sadoilla suomalaisilla on kokemusta. Viestit ovat osoittautuneet aiheellisiksi ja hämmästytttäneet todella.

• HMM___

Jos kuulet ääniä päässäsi, mene kiireesti lääkäriin. Kysymys on vakavasta mielisairaudesta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      118
      2141
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      177
      1706
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1404
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1188
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      166
      1175
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      996
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      892
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      887
    9. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      874
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      821
    Aihe