Kiertoliittymän rakentaminen JATKUU...

me_maksamme

...sitten, kun routa on sulanut. Tämä tapahtuu aikaisintaan huhtikuun lopussa.

Tuon jälkeen työ jatkuu ja sitä on valtavasti jäljellä. Hyvä, jos tämän vuoden aikana valmistuu. Kunta kun on tällä kertaa asialla niin se on varmaa, ettei ukot pidä mitään kiirettä työssään. 😀

9

705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksimaksajista

      Jos samaa tahtia tekevät töitä kuin lintuparventiellä, niin vuosi vaihtuu ennen valmistumista.

    • fjfghjfgh

      Nythän siellä jo heilutaan "hiki"päässä.Saa nähdä milloin tuulee valmista.

    • maallikko

      Niin 24.4. aamulla taisi alkaa uudelleen työt kohteessa. Olihan siinä jo iso alue täytetty ja tasoitettu yhdessä päivässä. Yhtä paljon työskennelty nyt päivässä kuin edellinen "urakoitsija" kuukaudessa. Näin maallikon silmissä.

      • fgkfhg

        Paljon on vielä tekemättäkin.


    • dfkhsg

      Taas ollut viikon autiota kiertoliittymätyömaalla. Kivenmurikoita, nurin olevia liikennemerkkejä, metalliaitoja ja muuta romua pitkin tienvarsia.

      • Vanha_viidakon_sanonta

        Hiljaa hyvä tulee.


      • dxkdhdg
        Vanha_viidakon_sanonta kirjoitti:

        Hiljaa hyvä tulee.

        Joo vasta vuosi tuhrattu yhtä kiertoliittymää. Toinen vuosi menee vielä ihan heittämällä.


      • Että_ihan_naurattaa
        dxkdhdg kirjoitti:

        Joo vasta vuosi tuhrattu yhtä kiertoliittymää. Toinen vuosi menee vielä ihan heittämällä.

        Mutta, mutta, mutta...kylläpä on tehty hieno liikenneympyrä Viirinlaaksoon. Oikein kivipatsaat kateseenvangitsijana. On istutuksia, hienoja asetelmia ja kivetyksiä. Tosin ei taida linja-autoasemaa sinne luvatusti nousta 2018 aikana. Ja pyörätelineitä on ihan pilvin pimein, sadekatoksin. Mielenkiintoista touhua. Käykääpä katsomassa. On alue suosittu koirien pissatuspaikka.
        https://www.nurmijarvenuutiset.fi/artikkeli/556558-viirinlaaksosta-bussien-valtakunta-uusi-terminaali-kayttoon-viimeistaan-2019-alussa


    • dfkhdgd

      Ei tule valmiiksi tavoiteajassa joka on elokuu 2018. Paljon vielä kesken joten tekemistä riittää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe