Onko Lyonesss p..seestä

Tässä nimimerkin kommentti tämän nimimerkin tekstistä, suoraan:
-----------
Ällistyttävä ansioluottelo eri viestiketjuista kahden vuoden ajalta Avotampio_. Varsinkin siitä negatiivisesta ja järjettömästä ulosannista jonka olet suoltanut. Toivottavasti elämäsi netin ulkopuolella on positiivisempaa.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/14323738/kotonani-kummittelee-jumalan-apua-tarvitaan-!#comment-84988069

Avotampio_ : "Koska olet tarkistanut lääkityksesi viimeksi?" "Tai mitä jos manaan SAATANAN sinun taloosi? Häh?" "Hei! Älä enää koskaan mene VESSAAN! Se on kirottu paikka sinun asunnossasi. Tee tarpeesi LATTIALLE. Kyllä se siitä haihtuu ja paskan voit lapioida muovikassiin ja viedä roskikseen!" "Olen nyt manannut SAATANAN sinun asuntoosi! Häivy sieltä ja vähän äkkiä!!"

Ihan sairasta. En tiedä mitä on lapsuudessasi mennyt väärin, mutta otan osaa. Tee kuitenkin muille palvelus ja poistu nettipalstoilta ja hae apua tuohon ongelmaan. Näytät nauttivan siitä että teet muille väärin.
----------
JOTTA NÄIN!

6

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos palautteesta!

      Vuosien varrella olen saanut erittäin positiivista palautetta tilannehakuisen _KÄRKEVÄN_ kommentin esittämisestä.

      Kenties SINÄ et pysty tätä käsittämään.

      >Avotampio_ : "Koska olet tarkistanut lääkityksesi viimeksi?

      Ei, ei minulla ole muuta lääkitystä kuin lähikaupan sixpack.

      >Olen nyt manannut SAATANAN sinun asuntoosi! Häivy sieltä ja vähän äkkiä!!

      No tuota noin, tuota olentoa ei ole täällä päin vielä näkynyt. Ehkä sinun pitäisi manata vielä KOVEMPAA!

      Ja pyydän että TEE SE TÄLLÄ PALSTALLA. Ko. olento ei ole vielä ilmaantunut, mutta ME KAIKKI HALUAMME ETTÄ se ilmaantuisi. Ja se tapahtuu ainostaan jos SINÄ jaksat vielä ihastuttaa meitä RETORIIKALLASI!!

      MAUAHAMAUUMAUAHAHAHAAAA

      Poijjaat! Taasen!

      • Hmmmmmmmmm

        Avotampio_

        Nyt en ymmärtänyt. Kun klikkasin tuohon linkkiin niin tuo kaikki oli sinun suustasi? Ei kaiketi sen lyoness kaverin... Ymmärsinkö oikein?


      • töitäteen

        Joo tais Avolla kolahtaa omaan nilkkaans. Vastailee kyssäreihinsä. :,,,,D

        Mä perustan palkkatöihin, mut kavereita on ketkä tekee hommia tolla.


    • PonzipaPonzi

      Lyoness toiminnassa on paljonkin erilaisia epäkohtia. Puuttuu ansaintalogiikka, edustajasopimus suhteet tehdään muiden kuin Lyonessin kanssa, vaikka Lyoness nimen eteen tehdään työt.
      Ilmeisesti arvopaperimarkkinalakien säädöksiä kierretään niin kutsutuilla "Pilviosuus" kaupoilla.

      Jotta töitä tehdessä olisi oikeutettu korvaukseen, on ensin maksettava Lyonessille tuhansia euroja, ja sen lisäksi minimissään 50 euroa kuukaudessa kiinteää ESP maksua.

      Lyoness edustajat puhuvat vain kuinka "sijoitetut" rahat voi saada takaisin.

      Kun töitä tehdään, odotan lähtökohtaisesti korvausta tehdylle työlle, en jotakin "omilleni" pääsemistä tai sijoittamani rahan "saamista takaisin".

      Lyoness on luultavasti PONZIHUIJAUS, mutta en voi tätä faktana tässä vaiheessa sanoa.

      Rahan jako politiikka on vain Lyoness firman sisällä, eikä sitä pääse muut näkemään tai arvostelemaan.

      Useissa maissa poliisi kuitenkin tutkii ja on tutkinut Lyoness toimintaa, ja todennut Lyonessin lailliseksi.

      Lyoness onkin varmasti laillinen, mutta tutkintaa ei luultavasti ole ulotettu Lyconet, ja Cashback World -yhtiöihin, joiden kanssa edustajat tekevät sopimuksensa.

      Ponzirakenne on luultavimmin juuri noiden kahden muun yrityksen sisälle rakennettuna.

      Toisessa ketjussa Lyoness edustaja nimimerkillä "kahden vuoden kokemus" totesi kysymyksellä, "Mitä hyötyä hänelle olisi" että vastailisi esitettyihin kysymyksiin.

      • gje9h9ubhon

        Tätä 50 euroa kuukaudessa (per pilvi) kiinteää maksua kutsutaan Lyonessissa ESP maksuksi. En tiedä mistä ESP on lyhennys. Käsittääkseni tämä maksu ei kuitenkaan ole mikään lisenssimaksu, vaan tätä maksua myytiin minulle paikkana binääriin, ja kuullun mukaan binääri poikii uusia paikkoja siten, että muutaman vuoden sisällä joka ikinen kuukausittainen pakollinen maksamasi 50 euroa, antaa sinulle 15 miljoonaa euroa takaisinpäin.
        Perustuu siihen, että binääriin täyttyy uusia mukaan tulijoita toisten tekemän työn kautta.
        Kun 50 eurolle luvataan 15 miljoonaa palautetta, on juttu omalta kohdaltani sillä selvä. En ole mukana.
        Toiminnassa on liikaa Ponzin piirteitä.


    • hop

      Lueskelkaapa ruotsalaista flashback.org sivua (sieltä sammhälle ja nätverksförsäljning och pyramidspel). On vähän aktiivisempaa keskustelua aiheesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kamala onnettomuus

      Miten tällaiset mönkijäonnettomuudet yleensä tapahtuu? Liikaa vauhtia? Saako mönkijöillä ajaa lasten kanssa ja ilman kyp
      Suomussalmi
      90
      4038
    2. Annetaanko jokainen 3 tunnistetta

      omasta kaivatusta? Minä aloitan: N-nainen, punaiset hiukset ja asuu Pirkanmaalla.
      Ikävä
      99
      2212
    3. KANNATATKO NATOa? Jos olisit saanut äänestää...

      Ihan riittää lyhytkin kyllä tai en.
      Maailman menoa
      558
      1751
    4. Mitä teit väärin?

      Että ikäväsi kohde häipyi elämästäsi?
      Ikävä
      174
      1691
    5. Sinäkin tiedät sen nainen

      Nainen sinä olit kohtaloni mutta minä en sinun ja niin surullista kuin se onkin niin tuun varmaan silti rakastamaan sua
      Ikävä
      77
      1424
    6. Mönkijäpnnettomuus

      Harmillinen homma. https://www.hs.fi/suomi/art-2000010557170.html
      Suomussalmi
      4
      1029
    7. Jos ihmettelit minun käytöstä

      Niin yritin hieman jarrutella juoruja mitä liikkuu. Sinussa ei vikaa.
      Ikävä
      56
      818
    8. Tietäisitpä miten haluaisin sinut kohdata

      Vaikka vaan katsella ohimennen. Voisitko telepaattisesti lähettää viestiä, - löytyisikö kohtauspaikkaa?
      Ikävä
      53
      817
    9. Kaivonkonekuski hukkui etelärannassa

      Oliko paikkakuntalaisia?
      Rovaniemi
      13
      804
    10. Miksi ihmiset loukkaantuu?

      Lotta sanoo, että jotkut loukkaantuu kun hän ei halua seksiä, miksi? Voisihan Lottakin loukkaantua, että muut haluaa.
      Sinkut
      170
      721
    Aihe