Naisilta kielletty

Saakstulla

Onko Helsingissä jo näitä baareja mitä löytyy Pariisista ja muualta euroopasta, eli naisilla ei oikeutta asioda näissä. Luulisi että ainakin Puotinharjussa tai muualla itä-helsingistä löytyisi. Tämähän on nouseva trendi maailmalla eli naisten vapaata liikkumista rajoitetaan. En vain ymmärrä että iso osa suomalaisista naisista tukee tätä kehitystä.

9

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haulitmunille

      En usko että naisten on edes turvallista kulkea sairaiden sovinistien joukossa joten kiellon sijaan pitäisi mainita ovesaa varoitus sairaista sovinisteistä.

    • Joukkoraiskaus

      Kuka normi nainen edes menee etnisiin kuppiloihin.

    • Ideaaliidea

      Heittäkää joku hajupommi sinne

      Siat on syyttömiä säästäkää niitte päät

    • kertokkeee
    • perSuPenan_suru

      Avaaja haluaisi ostaa itselleen etnisen hamekankaan, muttei uskalla mennä muslimimiesten sekaan asioimaan.

      Älä välitä Pena. Osta itselles huulipunaa ja vaaleanpunaiset sukkahousut tai uusi käsilaukku.

    • Uskadaara

      Puhokseen en enää uskalla mennä. Sääli, sillä siellä on hyvä Intersportin myymälä ja Fidan kirppis. Kun tein viimeisen reissun sinne, pelästyin, sillä mamut eivät siellä väistä, vaan kävelevät pahki. Olin tullut heidän reviirille ja sen saa heti tuntea. Vuosi sitten yritin etsiä kaverini kanssa Itiksen kauppakeskuksesta viinibaaria. Ovat tosi harvinaisia. Maahanmuuttajien etnisiin ravintoloihin en enää mene. En myöskään etnisiin kauppoihin. Niissä ei saa kuittia ja jos pyytää kuitin, saa vihaista molotusta osakseen. Jos mamualueella on pakko asioida, liikkeelle pitää lähteä aamusta. Mamut nukkuvat pitkään ja tulevat maleksimaan liikepaikoille vasta iltapäivästä.

    • kurvinkundiseaito

      Kyllä stadin viherpunikit yrittää saada moisia baareja, varsinkin itä-helsinkiin.

    • vanhajuttuhantuoon

      Pörssiklubi ja Suomalainen klubi sekä Svenska klubben on aina olleet naisilta kiellettyjä herraklubeja. Niillä on jo satavuotiset perinteet siitä, että ovat naisilta nou nou paikkoja.

    • allahsaatana

      saatanan allah

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3139
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2588
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1733
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1677
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1535
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1396
    Aihe