ONko palsta ollut milloinkaan näin heikossa hapessa ? Vastatkaa varsinkin te kauan kirjoitelleet ! Täällä ei puhuta enää mistään asiasta, jahdataan vain kuolleitten haamuja ja tongitaan lantakasoja. Pitkiä ketjuja joissa ei ole päätä eikä häntää. Onko aiheet lopussa vai kirjoittajat loppuunpalaneita ? Ennen sentään näki muutamilta kunnon aloituksia ja kommentteja. Missä se sinisirkkukin luuraa ? tee taas joku kiinnostava aloitus, sinä kun tutkit tiedettä ja taidetta ja on laaja elämänkokemus.
Lopun alkuako
3
95
Vastaukset
- suutarinlestissä
Antaa vain sirkkujen pysyä siellä etelän mailla, kesään on vielä pitkä aika, ei niitä vielä tänne ootella,vai itsellensä taitaa huudella.
Minkätähden sinä et tee itse avausta taiteista,tieteistä ja elämänkokemuksistasi?
En minä koe,että taso olisi oleellisesti muuttunut,aina täällä ovat olleet puskahuutelijat,joilla päivä alkaa vasta käyntiin,kun saa sen pahanolon siirrettyä toisten syyksi.
Ne toisten raput ovat helpoimmat puhdistaa,kuin ne omat?
No minun pitäisi oikeastaan etsiä suksivoiteet ja lähteä jäälle hiihtelemään,joku oli tehnyt jo sinne ladun ja tänään on taas kauppaautopäivä,että niin kiirettä pitää,ettei mitään jouda tekemään??Kiitos ystävällisestäkysymästä, juuri luin Skillan'in avauksen tullessani palstalle. Aikani on kulunut kuvataiteen parissa, lähinnä tietokoneen mahdollisuuksista visualisoida taidevalokuvia ym tekniikkaan liittyvää.
Totta on, että jähmeys on talven pakkasten lailla vallannut palstaa jonkin aikaa, mitä nyt Rituliini on piristänyt tarjontaa. Itse sain moitteita hyväntuulisuudesta ja nauramisesta viime aloituksessani.
Luin juuri äsken itseluottamuksesta, miten sitäkin voi harjoittaa. Sitä olen kyllä seurannut pitkään, tekemällä, pukeutumalla, ja ajattelemalla minulle mieleisiä asioita, sekä olemalla rehellinen muille ja itselleni.
Siksi kai otamme osaa sellaisiin aloituksiinkin joista jotakin iloa ja ajateltavaa saamme! heippa ja
iloa elämään! 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454