Tasa-arvoisessa risteyksessä poikani ajama taksi tuli oikealta. Samalla musta, vähemmistöön kuuluva, kuljettaja tuli vasemmalta ja torvea soittaen osoitti mieltään. Poikani nousi taksista kertomaan että meillä on täällä ihan liikennesäännöt. Näistä säännöistä kiivastunut, musta repi kynät taksikuskin taskusta, löi niillä reiän taksikuskin korvan taakse, sylki, repi vaatteista ja löi leukaan tilattavien reiän. Sivullisen soittama poliisipartio saapui ja ilmoitti kyseessä olevan " lievä pahoinpitely. " Miten partio voi paikanpääĺlä päättää rikoksesta ja syytteestä? Somali käytti kynää aseena ja taksikuski tarvitsi pikaisen kyydin ensiapuun. Kaikki vaatteet tärvääntyi vereen ja ei tarvitse lukea montakaan Jerry Cottonia ymmärtääkseen mitä tarpeeksi syvä reikä korvan takana voi aiheuttaa. Mainittakoon se että Somali vetosi siihen kun ei ole käynyt autokoulua. Ei siis omistanut ajokorttia saati ymmärtänyt liikennesääntöjä. Kaupunki maksaa oikeusavustajan joka oikeudessa tinkii korvauksista ja tuomiosta vedoten lukuisiin alaikäisiin elätettäviin kotona. Kyllähän ne alaikäisetkin elättää sosiaalitoimi tarjoten kaikki mahd. edut eikä suinkaan ajokortiton
musta isi. Somaliassa ei maanviljelijöille opeteta mitä syvä reikä korvan takana voi aiheuttaa. Sissit sen tietää ja niitä me veroeuroillamme elätämme. Oikeinko?
Lähitaksi ja virkavalta
0
73
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2241958Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse551227Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801065Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89854- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784