Palstapojat puhuvat usein siitä että joku (esim. raha, ulkonäkö, status) on kemiaa.
Onko pojilla silti mitään käsitystä mitä tuo "kemia" tarkoittaa, ja miten se vaikuttaa ihmisiin?
Miltä "kemia" tuntuu
35
1044
Vastaukset
En tiedä muista, mutta se on sellainen tunne, kun näet toisen silmistä, että hän haluaa sinut. Niin ja tietysti se on molemminpuolista halua.
Kosketukset tuntuu joka solussa ja kaikki aistit tuovat hyviä signaaleja.
Jotkut kokee tämän nopeammin, jotkut kuulemma myöhemmin...sitä en osaa sanoa?
Mulla se on oikeastaan heti ensinäkemällä...tosin vaikea silleen sanoa nykysellään, kun tulee kirjoiteltua ennen ensitreffejä. Kovin kaukana ajatuksista olevat karsiutuu väkisin kelkasta.Itse näkisin sen olevan sellaista, että jotenkin juttu luistaa ja kerrotaan naisen kanssa luottamuksellisia juttuja toisilleen. Lisäksi oikeanlainen kemia se on sellaista kivaa jutustelua, keskustelu ja molemmin puolista ajatusten vaihtelua. Se on sellaisia vaistomaisia hymyjä, että tästä toisesta tykkää ihan vaistomaisella tasolla.
Faith.Hope.Love kirjoitti:
Itse näkisin sen olevan sellaista, että jotenkin juttu luistaa ja kerrotaan naisen kanssa luottamuksellisia juttuja toisilleen. Lisäksi oikeanlainen kemia se on sellaista kivaa jutustelua, keskustelu ja molemmin puolista ajatusten vaihtelua. Se on sellaisia vaistomaisia hymyjä, että tästä toisesta tykkää ihan vaistomaisella tasolla.
Itse en tuota vielä pidä kemiana. Täälläkin pitäisi sitä jo tuntea...
Jotkin kirjoittivat, että mä ja silloin zönkkö nimellä kirjoittava oltas ihastuttu... ei sitä voi täällä ihastuu ja tuntea kemiaa...Dissident kirjoitti:
Itse en tuota vielä pidä kemiana. Täälläkin pitäisi sitä jo tuntea...
Jotkin kirjoittivat, että mä ja silloin zönkkö nimellä kirjoittava oltas ihastuttu... ei sitä voi täällä ihastuu ja tuntea kemiaa...Dissident: "Jotkin kirjoittivat, että mä ja silloin zönkkö nimellä kirjoittava oltas ihastuttu... ei sitä voi täällä ihastuu ja tuntea kemiaa... "
No, oikeastaan minä olin ihastunut zönggöön ja tämä julisti joskus, että minä olen ihana ihminen. Mutta sitten hän paljasti, että hän helposti ihastu täällä tai ollenkaan. Niinpä hän ei välttämättä ollut ihastunut meihin kumpaankaan. Hän ilmeisesti tykkäsi vain meistä kirjoituskumppaneina! :) Minäkin tykkään sinusta kirjoituskumppanina! :) Siinä ei ole mitään homoa. Itse asiassa minulla ei ole koskaan seisonut miesten takia, mutta siitä huolimatta olen pitänyt monesta miehestä ihmisenä. Ehkä sitä jonkinlaista kemiaa siis on meidän ja zöngön väleillä ollut?
- Buhahaha
Asiaa pitäisi ehkä ennemmin kysyä niiltä naisilta, koska hehän aina sanovat että kemiaa ei ole, joten varmasti tietävät mistä sitten oli puutetta. Emmehän me vastaanottavassa päässä olevat voi tietää sitä että mikä meiltä puuttuvat ominaisuudet tai taidot olivat niitä minkä puutteen takia homma ei toiminut.
- tavisnainenn
Mulle on ainakin miehet sanoneet että kemia puuttuu. Etsineet sitten parempaa kemian lähdettä.
- Buhahaha
tavisnainenn kirjoitti:
Mulle on ainakin miehet sanoneet että kemia puuttuu. Etsineet sitten parempaa kemian lähdettä.
Etkö sitten koskaan ole itse sanonut kenellekään miehelle että ei ole kemiaa?
Buhahaha kirjoitti:
Hän on sanonut, että se jokin puuttuu, se kipinä tästä suhteesta.
- tavisnainenn
Buhahaha kirjoitti:
En ole sanonut. Jättänyt olen miehen mutta kemiasta en ole puhunut mitään.
Mies osoitti vähän jännämiehen elkeitä ja se oli siinä. - Buhahaha
tavisnainenn kirjoitti:
En ole sanonut. Jättänyt olen miehen mutta kemiasta en ole puhunut mitään.
Mies osoitti vähän jännämiehen elkeitä ja se oli siinä.No sitten se ei kuulu sinun kielenkäyttöösi kuten ei minunkaan, ja jäämme molemmat odottamaan vastauksia niiltä joiden kielenkäyttöön se kuuluu.
- Buhahaha
Mutta toisaalta, sittenhän on sinkuilla hyvät markkinat, sillä 99% hyvännäköisistä miehistä (sen 1% ollessa suhteessa) on sinkkuja.
- olisikosesitä
Sä olet tuntunut eka viestistäsi lähtien kuvottavan, oksettavan niljakkaalta ameebalta, joten ilmeisesti kemiaa ei ole.
- kateutta.ilmassa
Miehen mielipide kovatasoisesta kilpailijasta, ei naisen.
- kjkjhkjhk
Kuvailit juuri oman mielikuvani palstan ätmeistä.
- aivan.niin
kateutta.ilmassa kirjoitti:
Miehen mielipide kovatasoisesta kilpailijasta, ei naisen.
Aivan niin pertti, aivan niin
- bv6757bnvnbv
aivan.niin kirjoitti:
Aivan niin pertti, aivan niin
Pertsa itse tietää, ettei tuota kirjoittanut. Se riittää.
bv6757bnvnbv kirjoitti:
Pertsa itse tietää, ettei tuota kirjoittanut. Se riittää.
Toisaalta jotakuta voisi lohduttaa ajatus siitä että kehuskelen itseäni täällä puskista.
- bv7576nvb
A.Palstamäki kirjoitti:
Toisaalta jotakuta voisi lohduttaa ajatus siitä että kehuskelen itseäni täällä puskista.
Älä nyt.. Myönteinen palaute tekee aina iloiseksi. Varsinkin, kun se tulee naiselta..
bv7576nvb kirjoitti:
Älä nyt.. Myönteinen palaute tekee aina iloiseksi. Varsinkin, kun se tulee naiselta..
Totta tuo, kyllähän se lämmittää. Palstapojat vaan tulevat katkeriksi ja kommentit muuttuvat kitkeriksi.
- EdesUnissa
Koska aloitus on ilmeisesti aivan vakava, niin yritänpä tulkita ihmisten käyttäytymistä. Luulisin että se "kemia" mistä ihmiset puhuvat on jotain sellaista "että olet hiukan enemmän" Et ole enää pelkkä mies tai nainen, vaan se vastakkaisen sukupuolen edustaja alkaa hiukan ihannoida sinua. Se syy ihannoida voi olla vaikka luonteesi, olet jatkuvasti iloinen ja nauravainen. Se voi olla ulkonäkösi, koska näytät hyvältä ja kumppanisi pitää sinua saaliina. Se voi olla status, koska ihmisillä on tapana ajatella että status on saavutettu taidoilla tai työllä. Raha ja menestys antaa kuvan päämäärätietoisesta ihmisestä. Anarkistisuus antaa kuvan itsenäisestä, sopeutumattomasta kapinallisesta joka kulkee omia polkujaan.
Jollekin miehiin pettyneelle naiselle voisin kuvitella kemian olevan jopa joku nössö-insinöörin rooli. Se ei satuta eikä petä, se on ihan mun oma ja turvallinen.
Mutta yhteisenä tekijänä olisi aina se että toinen omaa jonkin piirteen joka tekee hänestä hiukan enemmän. Oma heikkouteni ovat esimerkiksi iloiset ja hyväntuuliset naiset. Silloin kaikella muulla ei ole enää niin väliä. Kun tuntee olonsa miellyttäväksi toisen läheisyydessä niin sitä haluaa vain aina enemmän.- kemiaonulkonäkö
Naisille nettideiteillä kemia on ulkonäkö. Kuvan katsomalla voivat heti sanoa että "ei oo kemiaa" Kun vaihtaa kokeeksi kuvakseen netistä jonkun komean sänkipartaisen jykeväleukaisen miehen kuvan niin heti alkaa naisilla juttua riittämään profiili teksteistä viis.
- kaisesittenon
kemiaonulkonäkö kirjoitti:
Naisille nettideiteillä kemia on ulkonäkö. Kuvan katsomalla voivat heti sanoa että "ei oo kemiaa" Kun vaihtaa kokeeksi kuvakseen netistä jonkun komean sänkipartaisen jykeväleukaisen miehen kuvan niin heti alkaa naisilla juttua riittämään profiili teksteistä viis.
Miksi 99% parisuhteissa olevista miehistä on kaikkea muuta kun komeita?
- Buhahaha
kaisesittenon kirjoitti:
Miksi 99% parisuhteissa olevista miehistä on kaikkea muuta kun komeita?
Oletpas sinä nirso.
"Silloin kaikella muulla ei ole enää niin väliä. Kun tuntee olonsa miellyttäväksi toisen läheisyydessä niin sitä haluaa vain aina enemmän."
Sama homma mulla, mutta mies seuraa kohtaan. Olotilan pitää tuntua hyvälle toisen seurassa, muu on sitten muovailuvahaa...
- Munaotus
Kemia on sitä että viihtyy jonkun seurassa ja haluaa yhdä uudestaan olla sen henkilön seurassa. Voi olla seksiäkin siinä kun tykkää toisesta niin paljon. Jos on samalainen luonne, huumorintajua ja osaa keskustella kaikesta niin sitten viihtyy toisen seurassa.
- HyvinPyyhkii
Se on lähes käsin kosketeltavissa. Tuntuu lämpimältä ja veri kiertää elimistössä, sykkeetkin voi olla koholla kohdatessa?
- Pilluasaanutmies
Hyvältä tuntuu ähkiä naisen päällä.
Palstapojat kyllä tietää mitä on kemia, siksipä se tuntuukin niin väärältä kun naisille se on nuo mainitsemasi raha, ulkonäkö, status.
- enoovarma
Onko jännämies eri asia?
Huomaan että palstapojat ovat melko hiljaisia aiheesta, ei liene tuttu aihe....
- hienoahienoa
Ainoastaan nainen voi tietää miltä se miehen ulkonäön, resurssien, pituuden ja komeuden tuoma kemia tuntuu. Ehkä pillu (jolla nainen tekee yllättävän paljon päätöksiä) kostuu huomattavasti. Ehkä aivoihin tulee se tilapäinen kemiallinen häiriö, jota myös "rakkaudeksi" kutsutaan. Mutta siis nainenhan sen kemian tuntee ja hänen pitää vastata kysymykseen.
- Rahakramppi
Näkee tuon kemiallisen muutoksen jo ministraattien naamasta, niin tolkuttoman juovuksissa näkyvät olevan säästämisvimmassaan.
.. Se on SubjektiivinenKokemus.. Riippuu siis Ihan Yksilöstä.. KaikiltaOsin.. ;P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174406
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261344Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 113938
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75904Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon18861