MobilePay on pedon merkki

OpPivolainen

Kohta et voi maksaa ilman MobilePaytä. Nyt S-ryhmä ysiirtyy hteistyöhön MobileBayn kanssa. Mobiilimaksamiseen siirrytään S-kaupoissa jo ensisyksynä, samalla tuki OP Pivon kanssa päättyy.

26

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ta-taa

      Sitten vaan odotellaan, että 1. MobilePay laittaa merkin oikeaan käteen tai otsaan, sekä 2. MobilePay leviää myös mm. Kalkutan slummeihin, koska sen pitäisi levitä kaikille kansoille.

    • Kalaa tulee järvestä, metsästä sieniä,marjoja,rehuja sun muuta , perunaa ja muita ihmeellisyyksiä maahan kasvamaan , ehkäpä kanoja ....

      • Eiköhän tuo älypuhelin muutenkin ole jo prototyyppiä siitä mikä tuleva on


    • Se teipataan otsaan kiinni ja jos se puuttuu niin joutuu tehotarkkailuun.

      • Ja teippi EI SAA olla ns. "Jeesus teippiä"


    • Hyvä puoli älypuhelimessa on täällä aina välillä EKSYMISESTÄ toitottaville hihhulleille, siinä kun on mukana navigaatio-ohjelma. Vähentää EKSYMISTÄ!!!!!!

      • Itse ajattelin hankkia älypuhelimen sitten kun en enää ilman navia löydä suppermarketista ulos.


      • qwertyilija kirjoitti:

        Itse ajattelin hankkia älypuhelimen sitten kun en enää ilman navia löydä suppermarketista ulos.

        VARO ettet EKSY supermarkettiin!!!!!


      • MrMorden_ kirjoitti:

        VARO ettet EKSY supermarkettiin!!!!!

        Toistaiseksi olen löytänyt, mutta jatkossa, katsotaan ;-)


    • LaatuluokkaA

      Minulla on tontti ja talossa puulämmitys.Mobile Payta en ota sillä minulla on vanha kännykkä, jolla ei saa valokuvaa ja vielä käyttämätön vara-akku.

      Miten onnistunut?

      Kännykkä on muutama päivä viikosaa kännykkä auki ja yleensä klo 12- 16. Akku on täysin toimintakelpoinen edelleen. Nokian laatuluokka A. Ja mitäs muuta? Niin, tontti on oma mutta miten maksan verot, tieverot ja muut verot, joita valtio haluaa minulta kun en hanki enkä tule hankkimaan mobilepayta!

      Jatkossa alan kiertämään s-ryhmää kaukaa,k-kaupoisaa on etämaksulaitteira kanssa, joten kartan sitäkin ja Lidl ollut homosteluasian puolella joten kauppaan mulka ei ole asiaa!

      Mutta asun s-ryhmään kuuluvan kaupan vieressä. Alepa.Sitä olen aiemmin karttanut koska samat eväät saa halvemmin prismasta.30 pros tarjouksia useammin myötävaikuttavana syynä mennä prismasta ostamaan ollut.

      Nyt mietittävä kumpi pahempaa, homoilumyönteisyys vai paymobilemaisuus. Kumpikin jirveitä, mutta homoilumyönteisyys on pahempaa, joten jatkan pridmassa enimmäkseen.Lidlissä tulee käytyä halpojen hintojen takia eräitä tuotteita ostaen.Myyjiä en moikkaa sillä muistan aina Lidlissä homosteluasian peukutuksen.

    • LitkiJaS

      Voi teitä ressukat! Eihän tuo mobilepay nmkään pedon merkki ole. Tuon asian ymmärtää jo vanhan kiertokoulun oppimäärällä. Pedon merkki tulee vasta pedon ilmaantumisen jälkee, ei yhtään ennen. Ainut miettimisen aihe tuollaisissa sovelluksissa on tietoturva, ettei kukaan hakkeri pääse näpelöimään järjestelmää ja viemään rahoja vaikapa Naurusaarille.

    • 1234567---

      Sunnuntai on pedonmerkki, ihmiskäsky pyhäksi.
      Pedon muuttama lepopäivä on ollut pedonmerkkinä siitä alkaen kuin se on ollut katolisen vallan tunnusmerkki, eli alusta asti. Tuomioiden julistaminen on eri asia, kuin merkin aikaansaaminen paavin toimesta keskiajoista lähtien, mutta merkki säilyy muuttumattomana ajan loppuun saakka.

    • qåaäzm

      Tiedettävä mikä se peto on. Uskon maailman tapahtumienkin nojalla, että se on eräs uskonnollispoliittinen systeemi. Sitä kaikki suvakit tietoisesti tai tiedostamatta nostavat maailmaan. Sen radikaali muoto edustaa petoa puhtaimmillaan. Se tappaa vääräuskoisia tälläkin hetkellä ja se uhoaa maailmanvaltaa. Merkki liittyy tietysti tähän, joko symbolisesti, tai jollain lailla konkreettisesti. Uskon että kyse on kuvakielestä.

      • 1234567---

        Ensin täytyy tuntea Ilmestyskirjan peto 666, niin senjälkeen on helppo tunnistaa tämän pedon merkkikin, joka on sunnuntai. 1700-luvun Luterilaiset virret kertovat pedosta antikristuksesta paavista, joka Jumalan käskyi wastaan räyskyi.


      • qåaäzm
        1234567--- kirjoitti:

        Ensin täytyy tuntea Ilmestyskirjan peto 666, niin senjälkeen on helppo tunnistaa tämän pedon merkkikin, joka on sunnuntai. 1700-luvun Luterilaiset virret kertovat pedosta antikristuksesta paavista, joka Jumalan käskyi wastaan räyskyi.

        Luotatko enemmän luterilaisuuteen kuin Raamattuun? Minä en tuohon kirkkoon luottaisi.


      • AteismiVääräuskoisuutta

        Se tappaa vääräuskoisia ja oikeauskoisia.Oikeauskoisia ovat vain Jumalan lapset, joilla sydämen kuuliaisuus ja usko Jeesukseen ja tunnustavat sitä suullisesti häpeämättä.Oikeauskoisia eivät ole kaikki kristityksi itseään sanovat tyhmät neitsyet. Kuka Jeesusta häpeää ihmisten edessä sitä Jeesus sanoo että hänpä kieltää sellaisen tyypin Isän edessä ja se tietää helvetin menoerään joutumista.

        Näin olen asian ymmärtänyt omantuntoni todistaessa näin. Korjaa saa aitokristitty Raamatulla ja se on toivottavaa jos kirjoitan väärin.



        Ateismi on uskoa siihen että Jumalaa ei ole. Ateismi ei ole tietoa Jumalan olemassaolemattomuudesta.Raamattu sisältää paljon todisteita Jumalan olemassaolosta.Kun profetioista ovat aikajanalliseen palapelistöön yhteensopien kaikki toteutuneet ja yli 80pros on jo toteutunut niin on helppo tieteellisesti tehdä selvä teoria matemaattisten mallien kautta että muuta järkevää selitystä satojen profetioiden toteutumiselle ei ole kuin se että Jumala on olemassa ja tietää tulevaisuuden.

        On valheellista ja yksinkertaista muuhun johtopäätöstä tehdä. Jumalattomat haluavat elää mm. haureudessa, se on pääsyy Jumalan kieltämiseen nähdäkseni ja sekin ettei ole pysähtynyt tutkimaan ja miettimään itse kun on helpompi antaa tolvanoiden valehtelijoiden ajatella puolestaan.Laiskuus ajatella ja tutkia on vienyt monet helvetin esikartanoon odottamaan helvettiintuomiotaan.

        Tässä entisen ateistin todistus. Itse olen nähnyt muutaman unen helvetistä siellä olevana.Näen että en ollut helvetissä vaan sain unien kautta selkoa siitä millaista helvetissä kerran on olla. Tajusin että mikään tässä elämässä ei ole pahempaa kuin ikuisuus helvetissä. Siellä on vaikea olla sekuntiakaan jos voi niin sanoa .Aikaa kiintopisteenä ei helvetissä ollut kuten maailmassa.Maailmassa voit joutua vankilaan evankeliointia tehdessäsi mutta se ei kaua kestä vaikka tuomio olisi elinkautinen maailmassa pahana pidetystä Jeesuksesta kertomisesta tietyissä saatanaa kumartavissa maissa.


      • AteismiVääräuskoisuutta
        AteismiVääräuskoisuutta kirjoitti:

        Se tappaa vääräuskoisia ja oikeauskoisia.Oikeauskoisia ovat vain Jumalan lapset, joilla sydämen kuuliaisuus ja usko Jeesukseen ja tunnustavat sitä suullisesti häpeämättä.Oikeauskoisia eivät ole kaikki kristityksi itseään sanovat tyhmät neitsyet. Kuka Jeesusta häpeää ihmisten edessä sitä Jeesus sanoo että hänpä kieltää sellaisen tyypin Isän edessä ja se tietää helvetin menoerään joutumista.

        Näin olen asian ymmärtänyt omantuntoni todistaessa näin. Korjaa saa aitokristitty Raamatulla ja se on toivottavaa jos kirjoitan väärin.



        Ateismi on uskoa siihen että Jumalaa ei ole. Ateismi ei ole tietoa Jumalan olemassaolemattomuudesta.Raamattu sisältää paljon todisteita Jumalan olemassaolosta.Kun profetioista ovat aikajanalliseen palapelistöön yhteensopien kaikki toteutuneet ja yli 80pros on jo toteutunut niin on helppo tieteellisesti tehdä selvä teoria matemaattisten mallien kautta että muuta järkevää selitystä satojen profetioiden toteutumiselle ei ole kuin se että Jumala on olemassa ja tietää tulevaisuuden.

        On valheellista ja yksinkertaista muuhun johtopäätöstä tehdä. Jumalattomat haluavat elää mm. haureudessa, se on pääsyy Jumalan kieltämiseen nähdäkseni ja sekin ettei ole pysähtynyt tutkimaan ja miettimään itse kun on helpompi antaa tolvanoiden valehtelijoiden ajatella puolestaan.Laiskuus ajatella ja tutkia on vienyt monet helvetin esikartanoon odottamaan helvettiintuomiotaan.

        Tässä entisen ateistin todistus. Itse olen nähnyt muutaman unen helvetistä siellä olevana.Näen että en ollut helvetissä vaan sain unien kautta selkoa siitä millaista helvetissä kerran on olla. Tajusin että mikään tässä elämässä ei ole pahempaa kuin ikuisuus helvetissä. Siellä on vaikea olla sekuntiakaan jos voi niin sanoa .Aikaa kiintopisteenä ei helvetissä ollut kuten maailmassa.Maailmassa voit joutua vankilaan evankeliointia tehdessäsi mutta se ei kaua kestä vaikka tuomio olisi elinkautinen maailmassa pahana pidetystä Jeesuksesta kertomisesta tietyissä saatanaa kumartavissa maissa.

        Tässä linkki entisen vuohen muutuneeseen puheeseen

        https://www.youtube.com/watch?v=HQQOa10O_BE


      • qåaäzm
        AteismiVääräuskoisuutta kirjoitti:

        Se tappaa vääräuskoisia ja oikeauskoisia.Oikeauskoisia ovat vain Jumalan lapset, joilla sydämen kuuliaisuus ja usko Jeesukseen ja tunnustavat sitä suullisesti häpeämättä.Oikeauskoisia eivät ole kaikki kristityksi itseään sanovat tyhmät neitsyet. Kuka Jeesusta häpeää ihmisten edessä sitä Jeesus sanoo että hänpä kieltää sellaisen tyypin Isän edessä ja se tietää helvetin menoerään joutumista.

        Näin olen asian ymmärtänyt omantuntoni todistaessa näin. Korjaa saa aitokristitty Raamatulla ja se on toivottavaa jos kirjoitan väärin.



        Ateismi on uskoa siihen että Jumalaa ei ole. Ateismi ei ole tietoa Jumalan olemassaolemattomuudesta.Raamattu sisältää paljon todisteita Jumalan olemassaolosta.Kun profetioista ovat aikajanalliseen palapelistöön yhteensopien kaikki toteutuneet ja yli 80pros on jo toteutunut niin on helppo tieteellisesti tehdä selvä teoria matemaattisten mallien kautta että muuta järkevää selitystä satojen profetioiden toteutumiselle ei ole kuin se että Jumala on olemassa ja tietää tulevaisuuden.

        On valheellista ja yksinkertaista muuhun johtopäätöstä tehdä. Jumalattomat haluavat elää mm. haureudessa, se on pääsyy Jumalan kieltämiseen nähdäkseni ja sekin ettei ole pysähtynyt tutkimaan ja miettimään itse kun on helpompi antaa tolvanoiden valehtelijoiden ajatella puolestaan.Laiskuus ajatella ja tutkia on vienyt monet helvetin esikartanoon odottamaan helvettiintuomiotaan.

        Tässä entisen ateistin todistus. Itse olen nähnyt muutaman unen helvetistä siellä olevana.Näen että en ollut helvetissä vaan sain unien kautta selkoa siitä millaista helvetissä kerran on olla. Tajusin että mikään tässä elämässä ei ole pahempaa kuin ikuisuus helvetissä. Siellä on vaikea olla sekuntiakaan jos voi niin sanoa .Aikaa kiintopisteenä ei helvetissä ollut kuten maailmassa.Maailmassa voit joutua vankilaan evankeliointia tehdessäsi mutta se ei kaua kestä vaikka tuomio olisi elinkautinen maailmassa pahana pidetystä Jeesuksesta kertomisesta tietyissä saatanaa kumartavissa maissa.

        Pedon mielestä kaikki jotka eivät kumarra petoa, ovat vääräuskoisia. Siihen porukkaan kuuluvat kristityt, juutalaiset, ateistit ja muut kuin pedon kumartajat.


    • Pudis55

      Ompahan taas juttu. Jos pedon merkkiä pitäisi etsiä niin se olisi risti paljon, paljon mieluummin kun tämä MobileBay. Tämä ristihän lupaa suurimmalle osalle maapallon ihmisiä ikuisen tulisen helvetin, mikä voisi olla pahempi kohtalo? Eli pedon merkki ristille. Onneksi kaikki on vain mielikuvitusta. Jatkakaa leikkimistä.

    • Näitä pedonmerkki juttuja lienee riittänyt 80- luvulta jolloinka ensimmäiset ns. "pankkikortit" tulivat , no ei vaan ollut sekään, enkä usko tämänkään olevan. Sen verran kuitenkin olen ehkä "foliohattu- osastoa" että se täydellinen käteisen rahan katoaminen johtaa varmaankin velkaantumiseen koska tavallaan se konreettinen kokemus kun kassalla maksaakin ihka oikealla rahalla, eikä puhelimella tai kortilla, niin kaikki tavallaan tuntuu no jos nyt ei ilmaiselta, niin ei se samalla tavalla kouraise kuin ihka oikealla rahalla maksaminen.

      • qåaäzm

        En minäkään usko että se mikään fyysinen asia olisi, vaan symbolinen. Se on todennäköisesti tunnustus pedolle ajatuksin sekä teoin. Otsaan otettuna se merkkaa kuuliasia ajatuksia pedolle, ja käteen otettuna kuuliaisia tekoja, eli vääräuskoisten tappamisia lähinnä.


    • kerttkkl

      Ei sse ole ihomerkki!

    • KestäLoppuunAsti

      Pakolaisten suosima maksutapa tuo mobilepay.Äsken alepassa syyrialaisen näköinen nuori jätkä maksoi etämaksulla ostoksensa. Veronmaksajat maksavat nämä.Muslimi taisi olla. Ystävällisen oloinen päänirrottaja tuli mieleen.Tönäisin häntä vahingossa maitoluukulla.

    • Aloitus taisi olla pelkkä sakastinen vitsi, mutta kokonaan käteisestä luopuminen on aika haastavaa, kun pankkien maksuverkot menee välillä juntturaan.

      Yhdellä huoltiksella oli oikein muovista tehty kyltti, jossa luki, että "Valitettavasti Visa Elektron ei tällä hetkellä toimi". Kun tuota varten oli ihan vasiten kyltti tehty, niin nuo häiriöt eivät olleet kovinkaan harvinaisia.

    • Vatulaadintaa

      Huomion varastaminen on ensiarvoista. Zuulafuulaa on demonstroitu juuri edustuslaitoksella suvaitsemalla lapsille parikin mutsia. Oletteko tyhmät?

    • KehitysKehittyy

      Tosi kätevä tuo MobilePay. Itse olen sillä jo pitempään maksanut. Usein ei ole käteistä mukana, niin puhelimen MobilePay pelastaa tilanteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mopomiitissä vakava loukkaantuminen

      IMATRAN mopomiitistä lauantai-iltana sairaalaan joutuneet kuljettajat ovat loukkaantuneet vakavasti, Kaakkois-Suomen pol
      Imatra
      243
      3552
    2. J-miehelle

      Miksi kaikki päättyi näin? Vain sinut olisin halunnut, on ikävä sua. Älä ajaudu väärille teille, olet mulle Rakas.
      Ikävä
      65
      1332
    3. Taasko on ammuskeltu kaupungilla

      Mitä,mitä,mitä??? Tämä ei vetele!
      Kokkola
      38
      1084
    4. Ihmettelen sinua... En koskaan päässyt

      Selvyyteen että minkälainen olet pohjimmiltasi, mitä haluat minusta. Nyt näyttää että olet myös tosi hyvä valehtelija. E
      Ikävä
      67
      1046
    5. Viikonlopun päätteeksi löytäisin

      paikkani sinun kainalossasi. Telkkarissa joku leffa, sarja, ehkä ihan mielenkiintoinenkin tai sitten ei enää jaksaisi ke
      Ikävä
      10
      1031
    6. Rupesin oikeasti odottamaan

      Että toteutuuko se meidän pusu ensiviikolla. Olisin niin onnellinen se merkitsisi paljon.
      Ikävä
      55
      990
    7. Mitä muka hyvää kaivatussasi on?

      Kysymys otsikossa
      Ikävä
      42
      799
    8. Onko kaivattusi

      ressukka? Miten on?
      Ikävä
      37
      768
    9. Vuoden loppuun asti kaipaan

      Enkä katso sinä aikana muihin suuntiin. Jos tämä juttu ei etene mihinkään nykyisestä, niin unohdan sinut. En päätä ystäv
      Ikävä
      68
      755
    10. Koko maailma elää valhetta

      Lähestulkoon koko maailma elää valhetta. Tietomme on valhetta, luulomme arvailuja ja pahuus jokaisessa sydämessä, jos ei
      Uskonnot ja uskomukset
      356
      750
    Aihe