Söin paketin jaffa keksejä 5 minuutissa

Kaisanoasaa

Hyviä on jaffa keksit.

19

602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksisanoa

      Oliko joku saavutus?

    • menestysodottaa

      hah otaha ny profiilikuva deitti sivulle.. ummetuspskanen punkeronaama kehiin

    • Aika yllätys! Olin ihan varma, että oli pujottelijan aloitus..

      Jaffakeksistä pitää koittaa saada pelkkä marmelaadilätkä esiin. Se vaatii taitoa se...

      • lihavihatipunen

        Samaa ajattelin, että olis ollu Pujottelija asialla 😀


      • lihavihatipunen kirjoitti:

        Samaa ajattelin, että olis ollu Pujottelija asialla 😀

        No kiva että muutkin pääsee vähän muualle ajatuksissaan kuin p.lluaiheisiin...

        Mites hurisee?


      • lihavihatipunen
        Dissident kirjoitti:

        No kiva että muutkin pääsee vähän muualle ajatuksissaan kuin p.lluaiheisiin...

        Mites hurisee?

        Juu, kivaa vaihtelua nuo leivonnaisiin yms. liittyvät aloitukset. Viinaan liittyvät ei tosin ole "vaihtelua" ku jollain on jäänyt pahasti putki päälle..

        Mitkö kuullu...päässä hurisee. Tai siis päätä särkeny kaks päivää ja tänä aamuna jäin potemaan kotiin ku ei musta eilen paljon iloa töissä ollut. Nyt päivän kotona levättyäni särky on lieventynyt. Ilmeisesti pitää vääntäytyä huomenna töihin.


      • lihavihatipunen kirjoitti:

        Juu, kivaa vaihtelua nuo leivonnaisiin yms. liittyvät aloitukset. Viinaan liittyvät ei tosin ole "vaihtelua" ku jollain on jäänyt pahasti putki päälle..

        Mitkö kuullu...päässä hurisee. Tai siis päätä särkeny kaks päivää ja tänä aamuna jäin potemaan kotiin ku ei musta eilen paljon iloa töissä ollut. Nyt päivän kotona levättyäni särky on lieventynyt. Ilmeisesti pitää vääntäytyä huomenna töihin.

        Joo. Mä sainkin yhden toitottajan jo hiiltymään mun seinäänkipitysvastasaarnoihin. Heh...oon mä ilkee...

        No ihme tauteja liikkeellä. Ei oo perinteistä flunssaa ollut vuosiin... pääkipuja, kurkkukipuja ja hirmu pitkiä tautitiloja nykyään... liekö tään glabaalin maailman vitsauksia?

        Eläkä änkee töihin liian aikaisin...kostautuu...


      • lihavihatipunen
        Dissident kirjoitti:

        Joo. Mä sainkin yhden toitottajan jo hiiltymään mun seinäänkipitysvastasaarnoihin. Heh...oon mä ilkee...

        No ihme tauteja liikkeellä. Ei oo perinteistä flunssaa ollut vuosiin... pääkipuja, kurkkukipuja ja hirmu pitkiä tautitiloja nykyään... liekö tään glabaalin maailman vitsauksia?

        Eläkä änkee töihin liian aikaisin...kostautuu...

        "Joo. Mä sainkin yhden toitottajan jo hiiltymään mun seinäänkipitysvastasaarnoihin. Heh...oon mä ilkee..."

        Huomasin 😁. Viinamies vaikuttaa "hieman" tosikolta.

        Joo, pitää arvoida kunto aamulla, että kannattaako lähteä töihin kun se tosiaan voi kostautua.

        Nyt otan hetken unta palloon (pallopäähän)...


      • lihavihatipunen kirjoitti:

        "Joo. Mä sainkin yhden toitottajan jo hiiltymään mun seinäänkipitysvastasaarnoihin. Heh...oon mä ilkee..."

        Huomasin 😁. Viinamies vaikuttaa "hieman" tosikolta.

        Joo, pitää arvoida kunto aamulla, että kannattaako lähteä töihin kun se tosiaan voi kostautua.

        Nyt otan hetken unta palloon (pallopäähän)...

        Huilailuja... ja paranemisia...


    • Huijausta

      Et syöny.

    • Ootteko kokekkeillu vihreänkuulan makusia ja niitä uusia kettukarkin elikkäs pihlajan makusia?

      • lihavihatipunen

        Petyin vähän niihin vihreän kuulan makuisiin...kuulat kuulina. Ja luultavasti myös kettukarkit kettukarkkeina. Tosin mulla tuli jo lapsena kettukarkki-kiintiö täyteen, koska mummollani oli aina niitä kun olin kylässä/hoidossa mummolassa.


      • mansikkakakkua
        lihavihatipunen kirjoitti:

        Petyin vähän niihin vihreän kuulan makuisiin...kuulat kuulina. Ja luultavasti myös kettukarkit kettukarkkeina. Tosin mulla tuli jo lapsena kettukarkki-kiintiö täyteen, koska mummollani oli aina niitä kun olin kylässä/hoidossa mummolassa.

        Tees joskus täytekakku; kerrosten välissä vaniljarahkaa ja puolukkahilloa. Päällystä kakkusi sitt vaniljall maustetull kermavaahdolla ja päälle isot kasat pihlajanmarja karkkeja!
        Uppoo kuin väärä raha miehiin varsinkin.
        Muijille kermakakku lakkahillolla ja suklaakonvehteja kakun päälle kekona.


    • kohtuudella

      Mulla on samoja vadelman maulla. Kaksi söin kahvin kanssa.

    • yhtäturha

      Laitatko välillä lällyjä nimimerkillä pujottelija?

    • Mutta kuinka kauan kesti ennen kuin pystyit viheltämään?

      • Ja ainoa tapa syödä jotain marmelaadin tapasta on levittää sitä paahtoleivän päälle, ja ainoa oikea maku on tietysti appelsiini. En tosin ole tehnyt niin vuosikymmeniin ja hyvä niin.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ja ainoa tapa syödä jotain marmelaadin tapasta on levittää sitä paahtoleivän päälle, ja ainoa oikea maku on tietysti appelsiini. En tosin ole tehnyt niin vuosikymmeniin ja hyvä niin.

        Alkoi tehdä mieli..samalla kun sinne pulpahteli mannermaisia muistoja..Nam ja tuossa hillossa pitää ehdottomasti olla kuorta mukana..
        http://www.tasteofsouthern.com/wp-content/uploads/2017/09/citrus-marmalade_46_enjoy.jpg


    • Kaisanoasaa

      Syön aina samoja keksejä. Ei ne vaihtamalla parane.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe