Sanon tämän kuitenkin

Etköihminenmuistakaan

Vaikka tämän palstan pilkkasanat ovat kuin savupatsas joka nousee ylös Jumalan eteen ja näkyy kaikkialle maan päällä, ja vaikka Opettaja on käskenyt pyyhkiä sen kylän tomutkin jaloistamme jossa Pyhää Sanaa ei oteta vastaan, sanon sen kuitenkin vielä kerran että on suuri suru joutua todistamaan miten pahuuteensa paatunut ihminen nousee pilkkaamaan Jumalaa ja puhumaan kaikkinaista pahaa valhetellen Hänen kalliisti lunastamastaan ostolaumasta.

Ei siksi että teidän pilkkanne meitä vahingoittaisi, ei se kykene meille pahaa tekemään, vaan itsenne takia, teidän kuolemattomien sielujenne takia. On kauheaa nähdä että ihminen jonka synnit on kalliisti maksettu Jumalan Pojan verellä, istuu pilkkaamassa toisten pilkkaajien kanssa ja näin lisää tulisia hiiliä päänsä päälle kun pitäisi tehdä parannus.

Vaikka te ette sitä nyt usko, vaan ainoastaan pilkkaatte tätäkin sanaa, sanon sen teille kuitenkin että teidän jokaisen pitää kerran ilmestymän Karitsan tuomioistuimen eteen vastaamaan jokaisesta turhasta sanastannekin. Puhumattakaan kaikista muista synneistänne joilla rikotte joka päivä Jumalaa vastaan, -ei heikkoudesta tai tietämättömyydestä vaan tietäen ja tarkoituksella. Kun teille ei parannus ja evankeliumi kelpaa, miten aiotte kestää tuomiolla ollessanne? Ilman Jeesuksen veren suojaa? Kun Hän, joka on teidän ainoa toivonne, on kerran teille sanova:

"Menkää pois minun tyköäni, te vääryyden tekijät, minä en ole koskaan teitä tuntenut!"

"Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

4

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • " Kun teille ei parannus ja evankeliumi kelpaa, miten aiotte kestää tuomiolla ollessanne? Ilman Jeesuksen veren suojaa? "

      Eihän niillä käräjillä Jeesuksen veren suojasta ja evankeliumista puhuta mitään.

      ""Kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan kaikkien enkeliensä kanssa, hän istuutuu kirkkautensa valtaistuimelle. 32 Kaikki kansat kootaan hänen eteensä, ja hän erottaa ihmiset toisistaan, niin kuin paimen erottaa lampaat vuohista. 33 Hän asettaa lampaat oikealle ja vuohet vasemmalle puolelleen. 34 Sitten kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa tänne, te Isäni siunaamat. Te saatte nyt periä valtakunnan, joka on ollut valmiina teitä varten maailman luomisesta asti. 35 Minun oli nälkä, ja te annoitte minulle ruokaa. Minun oli jano, ja te annoitte minulle juotavaa. Minä olin koditon, ja te otitte minut luoksenne. 36 Minä olin alasti, ja te vaatetitte minut. Minä olin sairas, ja te kävitte minua katsomassa. Minä olin vankilassa, ja te tulitte minun luokseni.'

      37 "Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle: 'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi ja annoimme sinulle ruokaa, tai janoissasi ja annoimme sinulle juotavaa? 38 Milloin me näimme sinut kodittomana ja otimme sinut luoksemme, tai alasti ja vaatetimme sinut? 39 Milloin me näimme sinut sairaana tai vankilassa ja kävimme sinun luonasi?' 40 Kuningas vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'

      41 "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen. 42 Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa. 43 Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua. Minä olin sairas ja vankilassa, mutta te ette käyneet minua katsomassa.'

      44 "Silloin nämäkin kysyvät: 'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi tai janoissasi, kodittomana tai alasti, tai sairaana tai vankilassa, emmekä auttaneet sinua?' 45 Silloin hän vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'

      46 "Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

    • Ja koska meillä on sananvapaus ja uskonnonvapaus sinulla tosiaan on täysi oikeus sanoa tai kirjoittaa tuo.

    • Laittomuuden tekijöiksi Jeesus sanoi voimallisten tekojen tekijöitä.

    • Eli siis otit tässä Jumalan aseman , koska jo tuossa vähän tuomiota väläyttelit, toki sitten postailit Raamastusta valmista. Noinkohan se Jeesuskin tämän ajatteli ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mopomiitissä vakava loukkaantuminen

      IMATRAN mopomiitistä lauantai-iltana sairaalaan joutuneet kuljettajat ovat loukkaantuneet vakavasti, Kaakkois-Suomen pol
      Imatra
      243
      3552
    2. J-miehelle

      Miksi kaikki päättyi näin? Vain sinut olisin halunnut, on ikävä sua. Älä ajaudu väärille teille, olet mulle Rakas.
      Ikävä
      65
      1332
    3. Taasko on ammuskeltu kaupungilla

      Mitä,mitä,mitä??? Tämä ei vetele!
      Kokkola
      38
      1084
    4. Ihmettelen sinua... En koskaan päässyt

      Selvyyteen että minkälainen olet pohjimmiltasi, mitä haluat minusta. Nyt näyttää että olet myös tosi hyvä valehtelija. E
      Ikävä
      67
      1046
    5. Viikonlopun päätteeksi löytäisin

      paikkani sinun kainalossasi. Telkkarissa joku leffa, sarja, ehkä ihan mielenkiintoinenkin tai sitten ei enää jaksaisi ke
      Ikävä
      10
      1031
    6. Rupesin oikeasti odottamaan

      Että toteutuuko se meidän pusu ensiviikolla. Olisin niin onnellinen se merkitsisi paljon.
      Ikävä
      55
      990
    7. Mitä muka hyvää kaivatussasi on?

      Kysymys otsikossa
      Ikävä
      42
      799
    8. Onko kaivattusi

      ressukka? Miten on?
      Ikävä
      37
      768
    9. Vuoden loppuun asti kaipaan

      Enkä katso sinä aikana muihin suuntiin. Jos tämä juttu ei etene mihinkään nykyisestä, niin unohdan sinut. En päätä ystäv
      Ikävä
      68
      755
    10. Koko maailma elää valhetta

      Lähestulkoon koko maailma elää valhetta. Tietomme on valhetta, luulomme arvailuja ja pahuus jokaisessa sydämessä, jos ei
      Uskonnot ja uskomukset
      356
      750
    Aihe